Eikä palstalaisilla ole mitään muuta keskustelunaihetta kuin Ludvig?
Olen kyllä ihan otettu saamastani huomiosta, mutta toisaalta huolissani elämänne tyhjyydestä jos anonyymi palstailija täyttää iltanne.
voi perseen perse
14
420
Vastaukset
- naisiajulkisuuttaitkua
Annatko superille peppua vai huulta?
LudvigXIV kirjoitti:
Sape saa tunkea löylykauhan ahteriinsa, en ole niitä miehiä.
Ei kerta vielä homoa tee, laita viestiä
;-)super-ytm kirjoitti:
Ei kerta vielä homoa tee, laita viestiä
;-)En kyllä ensimmäisenä olisi uskonut sinusta löytyvän homoseksuaalia.
Jutuistasi sai kuvan että olet hetero. Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä, mutta ei kai se takaa mitään.LudvigXIV kirjoitti:
En kyllä ensimmäisenä olisi uskonut sinusta löytyvän homoseksuaalia.
Jutuistasi sai kuvan että olet hetero. Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä, mutta ei kai se takaa mitään."Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä"
Joo, ja minä olen Tom Cruisen salarakas...
- mklbgflrt
Älä yritä kusettaa, ei mene läpi. Rakastat huomion keskipisteenä olemista. Kun tukinikkailunkin jo tunnustit, niin epäilen että jokunen noista aloituksesta on ihan itsesi tekemiä.
- niinpäs
Ja ketkä sitä huomiota sille antaa ;)
Miksi minä tekisin aloituksia puskista?
Ei siinä ole järjen hiventäkään. Kun minä laitan aloituksen omalla nikilläni, se saa sata vastausta parissa tunnissa vaikka olisin kirjoittanut aloitukseen vain sanan "perse".
Juttu on minun palstapersoonani, se saa huomiota.- yhdeksäntoistasennttinen
LudvigXIV kirjoitti:
Miksi minä tekisin aloituksia puskista?
Ei siinä ole järjen hiventäkään. Kun minä laitan aloituksen omalla nikilläni, se saa sata vastausta parissa tunnissa vaikka olisin kirjoittanut aloitukseen vain sanan "perse".
Juttu on minun palstapersoonani, se saa huomiota.Sinä olet seksipalstan HX. Aivan samanlainen uhriutuminen tyyliin: "miksi minä muka...". Eihän tuollaisia asioita tiedä kukaan muukaan kuin sinä.
Sullon muuten sitten kuvasta päätellen löysä ja karvaton perse. Oletko koskaan harkinnut aloittamaan kuntosaliharjoittelua ? Saisit kunnon lihaksikkaan "pympyn". Eikä kukaan luulisi sinua kaappihoonariksi. Kuntosaliharjoittelulla saa myös kunnon erektion sekä karvat kasvamaan "pympyssä". Kokeile vaikka kolme vuotta jos kantti kestää muutakin kuin suunsoittoa.
Herranne aika näitä viestejä.
- Pillujen--asiantuntija
Ludvig on ätmi ja sen elämän tyhjyys näkyy useina aloituksina joka päivä palstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740189Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158582Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316000Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224598Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523612Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743161- 332848
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262