Ennen kokoomuksen arvot olivat Koti, uskonto isänmaa. Nykyiset ovat maahanmuutto ja EU. GCM sopimuksen hyväksymisen takia usko mennyt koko puolueeseen. Mykkänen oli pitänyt puheen missä hän oli saarnannut Suomen tuplaavan maahanmuuton.
Arvot ovat muuttuneet
12
72
Vastaukset
- Joutosakkia.on
Kokoomus on kovaa porukkaa muiden toimiessa maksajina. Kunnon Kokoomuslainenhan ei veroja maksa, ja jos maksaa niin jaksaa siitä melua pitää, kun roskaväki hänen veroillaan elää.
- Turhaakin.turhempia
Toisteleepa Kokoomus ja kokoomuslaiset mitä tahnsa mantraa arvoistaan, periaate on kuitenkin yksinkertainen, muiden piikkiin sillä on Kokoous aina mennyt ja tulee menemään, eihä siitä joutosakista ola muuhun.
- kansanvaihto
Leipäjonot pitkiksi. Köyhiltä rahat elättimamuille..
- maansa_myyjät
Arvot: multinationals (monikansalliset suuryhtiöt), big bureaucrats (suuri hallinto) ja migration (ns. halpatyövoima).
Vanhat arvot ovat rikos nykyisin. - muuttuvamaailm
Arvot on muuttuneet joo
Nuo hakaristilippujen heiluttajat ja muut äärioikeistolaiset huutaa nykyään Putlerin vihreitä miehiä avuksi,ja niitä myös uusnatsien marsseilla ympäri eurooppaa onkin. - Uskonnot.on
Uskonto pois niin muut arvot on ihan ok.
- kaikkimeille
Ei kokoomuksella ole muita arvoja kuin kaikki on vain meidän.
- johnankamu
Eikö moskovitsh ole sanonu mitään oulun lapsiraiskauksista ja maahanmuutosta?
missä se sanainen arkku? "Ennen kokoomuksen arvot olivat Koti, uskonto isänmaa. "
Nyt kun on vuosi loppumassa, kannattaa kokoomuslaisenkin harkita kirkosta eroamista.
Välitön tehokkuuden kasvu oman työpanoksen muuttamisessa rahaksi.
eroakirkosta.fi- arvomaailmamamut
samaa kuin soinin teot
- ruotsidemPS
https://yle.fi/uutiset/3-10554224
moniko kokoomuksen äänestäjä muuttaa puoluetta
naapurissa vaalit taas
Sisäinen turvallisuus näkyy olevan vain PS asia? - keskustajakokoomus
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39899ad5-fad8-431b-9d66-e7bcf55dfdb4
unohtuko isänmaa?
maahanmuuttoon löytyy rahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477