https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dce084bd-7533-4427-8608-0e2cdd9827a1
Äidin miesystävä yritti raiskata nukkuvan koulutytön - piinasi lasta puolitoista vuotta
Lapsi oli tekojen aikaan 9-11-vuotias.
Tässä esimerkkiä, ehkä juuri, jonkun sinisilmäisen sinkku yh.äidin deittailusta ja rakkauden ja miehenkaipuun seurauksesta.
Rakkaudenkaipuu ja seksuaaliset tarpeet, on saanut naisen ottamaan tälläisenkin paskiaisen kotiinsa asumaan.
Kotiinsa missä asui myös naisen alaikäinen lapsi.
Muistakaa yh sinkkuäidit, että tälläinen voi altistaa lapsenne seksuaaliselle hyväksikäytölle, omassa kodissaankin. Eikö edes, se oma koti pitäisi olla lapsellenne se varma turvapaikka pahassa maailmassa?
Älkää siis olko yh.äidit "sokeita" rakkaudessanne.
Yh sinkkuäidit huomio
27
386
Vastaukset
Niin, jokaisen miehenhän otsaan on tatuoitu "lapsenraiskaaja".
- eikannataedes
Sen takia heidän ei todellakaan kannata edes katsoa ätmejä päin.
Aika karmeaa. :(
Melkein kannattais jo odottaa, että lapset ovat aikuisia...
Ihan hirveää! Mikä se näitä ukkoja vaivaa!!- poliisipönttis
pata kattilaa soimaa. ala jakaa parisuhdeneuvoja, kaikki tietää miten hyvä olet niissä :)))))))))))))))))))))))))))
poliisipönttis kirjoitti:
pata kattilaa soimaa. ala jakaa parisuhdeneuvoja, kaikki tietää miten hyvä olet niissä :)))))))))))))))))))))))))))
Kiusaa minua...höh.
- Huumassamenty
Aika kauan on homma jatkunut äidin mitään huomaamatta, vaistoamatta mitään.
Ilmeisesti rakkaudenhuumassaan, ei huomannut lapsessaankaa mitään poikkeavaa.
Onkohan tämä lapsi, tapahtuneesta huolimatta varmasti ollut, koko ajan iloinen ja onnellinen ja viihtynyt kovasti isäpuolensa seurassa ja kehunut tätä?
Tarkkaavaiset äidit kyllä huomaa tälläiset asiat.- ätmelsson
Niin..kyllä minunkin mielestä äidin olisi pitänyt tajua selvittää asiaa tai ensinnäkin huomata lapsen muuttunut olemus ja sitten selvittää asia.
Ja muistakaa yh naiset tämä: jos mies on valmis leikkimään kotia taloudessa, jossa toisen miehen siittämät lapset, niin jo tuo antaa syytä epäilyille. Terve mies ei tommoseen niin vaan lähe
- Pillujen--asiantuntija
Nainen ottaa miehen koska mies on komea. Nainen ei ajattele että komea mies voi olla jännämies.
- viisvee
välttämättä ei tarvitse olla komeakaan, taannoin katsoin kun missimäinen nainen meni taksiin hotellin pihalla odotin kuinka komea mies tulee kyytiin, niin yllätys olikin kun juopon näköinen tavis mies jolla oli vain kulma hampaat jäljellä ,
viisvee kirjoitti:
välttämättä ei tarvitse olla komeakaan, taannoin katsoin kun missimäinen nainen meni taksiin hotellin pihalla odotin kuinka komea mies tulee kyytiin, niin yllätys olikin kun juopon näköinen tavis mies jolla oli vain kulma hampaat jäljellä ,
Se oli sen isoisä.
Tulee tuollaisesta mieleen caseoulu, sielläkin varmaan jotain tuontyyppistä taustalla. Suvaitsevainen yh-mamma vokkilassa vapaaehtoistöissä, työntää lapsen matulle kamuksi ja seuraukset on ollut kaikkien luettavissa uutisissa sitten viimein kun valtamediakin siitä kirjoitti.
Voi olla vaikka saamelainen, kun Lapissa tapahtui.
- dfg
Huolehtikaa miehet omista lapsistanne ja lasten äideistänne, niin ei ole tarve ottaa vieraita miehiä nurkkiin pyörimään!
- yhtilanne
Mitäs jos huolehtisitte siitä ettette hankkiudu tuollaiseen tilanteeseen!
- varmaonvarmaa
Eli mikä on oikea tapa, hankkia lapsi yksin? Mutta voihan äitikin olla hyväksikäyttäjä, Vissiin pitäisi luoda jokin systeemi missä kaikki lapset laitettaisiin lukkojen taakse omaan huoneeseensa ilman minkäänlaista fyysistä kontaktia muihin ihmisiin, ihan vain varmuuden vuoksi. Mutta kuinkas hyvin se ätmeillä on toiminut?
- Theax
"varmaonvarmaa" Tuolla tavalla kääntelee ja vääntelee juuri, ne joiden pitää aina esittää mielipide, vaikka sellaista ei oikein olisikaan. Pitää vaan vääntää jutut aina johonkin äärilaitaan.
Eihän aloituksessa tarkoitettu mitään eristämistä. Vain sitä, että äidit olisivat tarkempia,
eivätkä luottaisi niin sokeasti miehiin, jotka eivät ole heidän lastensa biologisia isiä.
Parempi kun ei jätä lastaan kahdenkesken tälläisen miehen kanssa. - oikeajoulupukki
Wwuwuw kirjoitti:
Älkää ainakaan joulupukkia päästäkö lastenne luo.
Olen jo tulossa. Minulle on ennalta määrätyt ajat aattona, jolloin vierailen jokaisen perheen luona. Tälle tuhansia vuosia jatkuneelle traditiolle sinä et voi mitään.
Theax kirjoitti:
"varmaonvarmaa" Tuolla tavalla kääntelee ja vääntelee juuri, ne joiden pitää aina esittää mielipide, vaikka sellaista ei oikein olisikaan. Pitää vaan vääntää jutut aina johonkin äärilaitaan.
Eihän aloituksessa tarkoitettu mitään eristämistä. Vain sitä, että äidit olisivat tarkempia,
eivätkä luottaisi niin sokeasti miehiin, jotka eivät ole heidän lastensa biologisia isiä.
Parempi kun ei jätä lastaan kahdenkesken tälläisen miehen kanssa."eivätkä luottaisi niin sokeasti miehiin, jotka eivät ole heidän lastensa biologisia isiä"
On sitä ollut myös sellaisia tapauksia, joissa lasten oma biologinen isä on heitä hyväksikäyttänyt. Eli ei tuo biologinen isyys takaa mitään, jos on päässä vikaa.- ääripäitä
Theax kirjoitti:
Parempi kun ei jätä lastaan kahdenkesken tälläisen miehen kanssa.Kuitenkin hyväksikäyttäjä on todennäköisemmin joku läheinen, eli tuo argumenttisi ei ole kovinkaan pätevä. On juurikin "ääripään" käsitys syyllistää naisia "jännämiehien" deittailusta.
Tuo on yksi syy, miksi en vaihda.
- kljlk
Huolehtikaa naiset omista lapsistanne ja lasten isistä, niin ei ole tarve ottaa vieraita miehiä nurkkiin pyörimään!
Kun miehet raiskaavat lapsia, niin se(kin) on aina naisten syytä.
Periaatteessa aina on olemassa riskinsä, että kuka tahansa lapsen seurassa oleva aikuinen voi olla lapselle pahaksi. Joko noin kun uutisessa, seksuaalisesti tai sitten jotenkin muuten. Se on aina muistettava, että tuttu tai vieras, riskinsä on kun ihmiset on mitä on. Ja nuo tyypit tuntuu olevan erityisen kieroja ja lahjakkaita kiemurtelemaan lasten lähelle.
Vikahan on aina tietysti siinä pahantekijässä, jos jättäsi pahat tekemättä niin ei kenenkään tarvisi olla huolissaankaan lastensa hyvinvoinnista. Mutta kun noita pölöjä on niin vanhemmissa, kun vieraissakin niin parempi vaan pitää silmät ja korvat auki. Koittaa kuunnella lasta ja tarkkailla onko jotakin omituista käytöksessä tms. Jutella ja luoda lapselle mahdollisimman turvallinen arki kotiin ja elämään. Olemalla paljon itse läsnä ja turvallinen.
Tuo on yksi sellainen asia, jonka vuoksi en itsekään helpolla solmisi uusia suhteita, jos jostakin syystä lasten isän kanssa suhde loppuisikin joskus. Suojeluvaisto lapsia kohtaan saattaa olla ylikorostunut, mutta mielummin niin mitä vieraisiin tulee, kun alijäämäinen...
Toisaalta, elämän pelkääminen on pahinta laatua kipsi joka estää elämästä ja elämästä nauttimastakin. Mutta ei elämästäkään tarvitse nauttia lastensa kustannuksella tai vaarantaa heitä ainakaan vasiten, jos on yhtään aavistusta ettei kaikki palikat ole ihan kohdallaan suhteessa joku mun juttu versus mun lasten juttu. Ne pitää aina selvittää ensimmäisenä, ettei näitä huonoja äiti ja isäpuolia tarvisi lapsille vaivaksi raahata.
Mut kuten todettu, kellään ei otsassa lue pedofiili....se on sillon vaan sitä että joko luottaa tai ei, tarkkailua.Ja kyllähän mun ainakin tarvii se todeta, että jos itselläkin olisi tilanne että erottaisi ja mies löytäisi uuden naisen. Niin en minä ihan oitis luottaisi siihen uuteen naiseenkaan, mitä tulee meidän yhteisiin lapsiin miehen kanssa.
Olis varmaan miehen kannalta aivan sama kenestä hän tykkää, mutta lapsien hyvinvointi ei saa olla aivan sama ei isänsä eikä minunkaan toimesta. Yksikään uusi kumppani ei saa EIKÄ tule tekemään pahaa lapsille ilman seuraamuksia. Sikäli mä olisin ehkä hankala ex-nainen lasten suhteen. :D
Mun lapset on aina myös mun lapsia ja yksikään pälli ei tarvi luulla, että niitä kiusaa ilman että mä puutun asiaan henkenikin uhalla.
- Totuus-
Yh äidit vie jännämiehiä kotiinsa. Kunnollinen mies ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33538338Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036966Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315520Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673149Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi543035Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D622321En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182141Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4992042