mistä saa hoddokin ruokapaikasta siis kunnon hodarin saako nyky päivän enään mistään
Vastaukset 9
- Anttelinen
Ei saa mistään eikä oo saatu koskaan. Aina on pitäny maksaa.
- hoddoginhaluaissyödä
niin kyllä mä tiiän että niistä pitää maksaa
- Japanialaistako
Mikä on hoddoki?
- nymffi
hoddoki = hötdög
ainakin pirkka-tuotteissa on näitä valmisruokana - Japanialaistako
nymffi kirjoitti:
hoddoki = hötdög
ainakin pirkka-tuotteissa on näitä valmisruokanaHoddokia sen olla pitää
Helposti saa joka grillillä kun pyytää nakkisämpylän, niin kas kummaa hot doghan se sieltä tiskin takaa annetaan.
- Lumperiantti
Kun ajat Haaparannalle Biltemaan ja kysyt "korv med bröd"niin saat hottokin..maksaa 5 kruunua.
- Eikäole
Missä siellä on biltsi?
- Lumperiantti
Eikäole kirjoitti:
Missä siellä on biltsi?
Väärin minulta taas...anteeksi....Eihän se siellä oo ku Luulaja on lähin..siellä on syöty hottokeja viiellä ruunulla ja monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1041044Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530