Kokematon 40v mies. Mitenkäs sen naiselle selittää ja miten nainen suhtautuu.

kokematon40

Niin olen 40v aikas kokematon mies naisten kanssa. kolme lyhyttä suhdetta alla. Olen tupakoimaton, käytän alkoholia käytännössä vain saunakaljat. Oma asunto ja vakityö. Olen viettänyt hijaiseloa kotona enkä ole baareissa juossut, aikoinaan enemmänkin kun kaveritkin oli sinkkuja. Nyt tämä koti-työ-koti asetelma on alkanut jo puuduttaan/masentaan. Kävinkin nettitreffeillä mutta täytyy sanoa, ei siitä mitään tullut. Oli jännitys päällä koko ajan, tuntui että enhän minä osaa olla naisen kanssa. No saimme sovittua uudet treffit ja hän kutsui minut luokseen kahville. No sama kipsi sama jännitys. Olin kuin jäässä. Kun lähdin hänen luotaan helpotuin kun vaikea tilanne meni ohi. Ja eipä tuo juttu sitten edennyt, no eipä ihme jos on jäässä ja eikä juttu oikein luista. Tykkäsin hänestä olisin halunnut enemmänkin tutustua, mutta ymmärrän kyllä naistakin.
Hitto kun tulee tuo kokemattomuus ja itsevarmuus esiin noin...
Sanonko naiselle omasta ns"tilanteestani"
Tuntuu että jos avaudun asiasta silloin viimeistään nainen karkaa.
Ja ymmärtääkö kukaan nainen 40v kokematonta miestä. tuntuu että itsellä olisi annettavaa suhteessa ,mutta.... niin...mutta
Kiitos arvon naiset kommenteistasi.

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännitys-

      No voisin yrittää antaa lyhyen ja ytimekkään vastauksen vaikka periaatteessa annat jo itse vastauksen omaan kysymykseesi.

      Elikkäs, jos olet jännität ja olet ujo niin suosittelisin alkaa harjoittelemaan sen mukaisia harjoituksia.

      Ujouden voittamiseen liittyviä teoksia mm; kirjastot on pullollaan jotka sisältää ihan käytännön harjoituksia itsevarmuuden nostamiseen sosiaalisissa tilanteissa.

      Harjoitukset toki vie aikaa ja vaivaa.

    • oloon

      tuohan tahtoo tulla vähän kaikille jos on kauvan sikkuna ollut niin sosiaalinen elämä voi jäädä seinien sisälle,

    • gghklgg

      mulla ei työtä eikä rahaa, kysyn pillua huora ! Ei ikinä toimi :(

      • jpijoug

        No on kyllä kumma mulla toimi


    • Kokemattomuuseihaittaa

      Mulle ei ainakaan ole mitään väliä sillä, onko mies kokematon vai kokenut. No, sellaiset, jotka sanoo, ettei edes muista kuinka monen naisen kanssa ovat maanneet, kierrän kaukaa. Vinkiksi sanoisin sulle, että yritä osoittaa naiselle, että olet kiinnostunut jännityksestä huolimatta. Sen voi ilmaista vaikka sitten jälkikäteenkin vaikkapa viestillä, jossa kiittää treffeistä. Ja otat itse uudestaan yhteyttä ja ehdotat uusia treffejä, niin voi jutut vaikka edetäkin.

    • serdxcftvyguhijko

      Ota nyt rennommin, ei sen pitäisi niin vakavaa olla. Jos sulla on 3 suhdetta takana, niin et sä kovin kokematon enää ole, jollei ne sitten ollut tyyliin kirjoittelunettisuhde, eikä nähty kertaakaan, tai vaikka "yhdenyön" juttuja, jotka nekin vain keskustelu/elokuvaseuraa.

      Mee asenteella, että treffeillä sattuu mitä sattuu, tapahtuu mitä tapahtuu, entä sitten? "Ota rennosti, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä" Eikö?

      Ja jospa keskustelisit netissä hieman pidempään ennen oikeaa kohtaamista, niin ehkä pahin jähmeys katoaa. Ja kontaktoikaa vaikka webbikameroillakin ensiksi. Tutun kanssa on helpompaa livenäkin.

      Ja ei kokemattomuus ole niin suuri asia kuin pelkäät, mutta suustansa olisi hyvä saada jotain ulos. Ja saattaapa se avata jäistä ilmapiiri, jos kerrot olevasi kokematon tai jännittäväsi. Toiset arvostaa, toiset ei. SIllä mennään.

    • Hukassa2018

      Niin, onhan se aika jees että pääsit treffeille.

      Myönnä jännityksesi sille naiselle ja hyväksy se asia. Jos saat uudet treffit vaikka hänen kanssaan niin sano se sille. Ei mitään viestejä vaan REAL LIFE livenä. Kerro vielä että olet kiinnostunut, sekin vielä naamatusten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe