Israel, rakastan sinua

OiJerusalem

Ja tahdon sinun parastasi. Kestäkää maailmassa olevaa pahansuopuutta, joilla teitä koulukiusataan kansojen joukossa.Teillä on kuitenkin ystäviä,Jumalan kansa rukoilemassa puolestasi.

Kun määrättynä aikana huudat ahdistuksessa Jeesusta (Yeshua) apuun niin Hän tulee avuksesi ja sinä kunnioitat ja kumarrat silloin Häntä Juninkaanasi.

11

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EhjeenIsoVehje

Taas joku kristillinen sionisti avautuu... Toivottavasti helpotti.

• Mooseksen kirja:
      12:1 "Ja Herra oli sanonut Abramille: Lähde maaltas, ja suvustas, ja isäs huoneesta: sille maalle, jonka minä sinulle osoitan.
      12:2 Ja minä teen sinun suureksi kansaksi, ja siunaan sinun, ja teen sinulle suuren nimen, ja sinä olet siunaus.
      12:3 Minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroon niitä, jotka sinua kiroovat. Ja sinussa pitää kaikki sukukunnat maan päällä siunatuiksi tuleman. "

Israel on Jumalan valittu kansa, jonka yllä on siunaus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kansa ei tekisi virheitä. Monestihan Jumala on vihastunut kansaansa. Siitähän sen pakkosiirtolaisuuskin johtui. Jumala ei kuitenkaan ole hyljännyt kansaansa, vaan kokoaa sen jälleen yhteen. " Kunnes viikunapuu kukkii ...

• sukuluettelothukassa

Kukaan ei voi nykyään osoittaa olevansa Jaakobin jälkeläinen, jos edes kyseessä on historiallinen henkilö.

• uskovainenmies

Halleluja, australiakin siirtää nyt lähetystönsä jerusalemiin🙌

• valhekirjoja

Sinne vaan sitten odottamaan kunnes teidät lähetetään yhdessä taivaaseen jeesuksenne kanssa.

• Uskon Jeesukseen. Yeshuaan en usko. Yeshua on hupiukko. Yeshua leikkii Jeesusta iso mies.

• Jeesuksen eettiset opetukset, eli se mitä hän opetti ihmisenä elämisestä, ovat kyllä hyviä. Niitä soisi fundisuskovienkin toteuttaa, mutta kun ei.

• EntäSinä
        sage8 kirjoitti:

Jeesuksen eettiset opetukset, eli se mitä hän opetti ihmisenä elämisestä, ovat kyllä hyviä. Niitä soisi fundisuskovienkin toteuttaa, mutta kun ei.

Toteuttaako sinä itse niitä?

• JumalatonValehtelee
        EntäSinä kirjoitti:

Toteuttaako sinä itse niitä?

Ei tietenkään.

• Joulu on tulossa ja se tuo tullessaan ns.jerusalem syndrooman.
      Ensihoito pakkaa laukut täyteen diapamejao
      ja mahdollisesti myös lepositeitä

• paleille.terkut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      294
      1346
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe