Suuttunut mies

Niinpäniin

Mitäs mieltä olette tällaisesta. Olen jutellut erään miehen kanssa Tinderissä viikon ja meillä oli tarkoitus tavata, mutta sairastuin flunssaan joten peruin tapaamisen. Hän suuttui ja ilmoitti, että ei voida jutella jos ei tavata. Tuli aika paskat fiilikset tuosta kun muutenkin olin väsynyt ja flunssassa. Lisäksi hän ei oikein vastaa kaikkiin mun kysymyksiin ja ihmettelee niitä. Sanoo, että tämmönen juttelu ei ole hyvä kun pitäisi jo tavata vaikka ollaankin vasta viikon verran juteltu. Kyselen tiettyjä kysymyksiä selvittääkseni henkilön elämäntilannetta, koska jos arvot on ihan erit ei silloin kannata tuhlata aikaa sellaiseen, joka kuitenkin kaatuisi. Esim. miehet joilla ei ole aikaa parisuhteelle vaan haluavat vaan petiseuraa verhoiltuna "seurusteluun". Ehkä se on just se mitä hän hakee kun närkästyy kysymyksistäni.

Jokatapauksessa, minustakin on järkevintä tavata pian, ettei ihmisestä ehdi saada ns. ennakkokäsityksiä oman mielikuvituksen johdosta. Mutta kuitenkin hän vaikutti todella pettyneeltä kun en päässytkään sinne treffeille ja nekin hän haluaa järjestää lähellä paikkaa missä itse asuu. Ei voi/halua tulla ns. neutraalimalle alueella kuten johonkin kahvilaan kaupungin keskustaan vaan mun pitäisi kuulemma karauttaa sinne missä hän asuu johonkin lähelle.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Begona

      Sinä vaikutat järkevältä ja tasapainoiselta pohdiskelussasi. Olet varmaan luonteeltasi sellainen, joka kaikissa ihmissuhteissa pyrkii sopusointuiseen tunnelmaan.

      Jos tuon saman kanssa jatkat, niin muista ettei sun tarvitse mukautua ilkeän ihmisen sääntöihin. Tätä ilkeyden astetta emme tietenkään tiedä. Se selviää ajan kuluessa.

      • Niinpäniin

        Se on totta ja sellaisen kumppanin tietysti toivoisin itsellenikin. Aika hyviä neuvoja annoit ja kiitos kun muistutit minua siitä, ettei liika myötäilevyys kannata. Vaikuttaa muutenkin vähän siltä nämä hänen puheensa, että paljon on kaikenlaisia sääntöjä ja kriteerejä hänellä joiden mukaan toimia. Taitaa olla viisainta irrottautua ko. tyypistä sillä tapasin sattumalta erään toisen Tinder tuttavuuden bussipysäkillä. Hän vaikutti paljon aidommalta ja tunnistimme toisemme. Hän kertoi hyvin rehellisen oloisesti ja kohteliaasti tuntemuksistaan ja oli sopivan ns. etäinen eli pyysi kahville, mutta sanoi ettei hän odota mitään nurkan takana kuhertelua heti vaan, että olisi mukava vain kävästä kahvilla ja jutella. Toki hänkin voi olla jotain muuta miltä vaikuttaa, mutta jotenkin oli hänen seurassaan paljon turvallisempi olo. Semmonen sopivan yritteliäs mies, joka kuitenkin ymmärtää tietyt rajat.


      • Enkerronimimerkkiä

        Sullahan kävi sitten onnekas "ojasta päivänpaisteeseen" - tapaus. Unohda se ensimmäinen kiukuttelija, on tuskin parempi tutustumisenkaan jälkeen ja anna mahdollisuus bussipysäkkikohtaamiselle.


    • TurhaaVaivaaaa

      Se että mies ohjaa tapaamispaikkaa kotinsa lähelle viittaa kyllä vonkaamiseen jo ekalla treffeillä tai ei vain halua aidosti panostaa sinuun näkemällä vaivaa tulemalla neutraalille alueelle. Muutenkin kontrolloinnin riski on suuri hänen kanssaan jos kiukuttelu alkaa kun flunssa kausi jyllää, joten ei oikein voi vedota että mahdollisesti valehtelet flunssasta.

      Eräskin nainen aikoinaan valitteli että miehet ottavat häneen toiselta paikkakunnalta yhteyttä ja vaativat naista tulemaan miehen paikkakunnalle, mutta päinvastoin ei toimi juuri koskaan... vaikka ottavat ensin yhteyttä.

    • 123d123123f

      ihan selvästi mies haluaa sinusta vaan panoa. lol. mitä oikein kuvittelet muuta saavasi tinderistä?

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Jos mies ei ymmärrä että oldt kipee niin mies on idiootti jos suuttuu sellaisesta eli mies on joku narsisti joka suuttuu joka asiasta mitten eli mies on väkivaltainen. Älä koskaan tapaa sitä tyyppiä vaan katkaise yhteys.

    • Nnnnnm

      Oon kans kirjoitellut jo pari kuukautta kiukuttelevan miehen kanssa. Mies tekee raskasta työtä, mutta mun mielestä se ei oikeuta kiukutteluun. Mies on vetänyt jo ainakin kahdesti kunnon kilarit parin kuukauden kirjoittelun aikana.

      Ekat kilarit taisi tulla siitä, kun mies soitti mulle pikku hiprakassa ekan kerran. Oli kuulemma juonut pari saunaolutta ja oli noussut väsymyksen takia päähän. Kysyin sitten puhelun aikana kohteliaasti, että oliko mies ottanut jotain. Myönsi ottaneensa, mutta puhelun päätteeksi laittoi minulle kiukuttelevia viestejä kuinka heti hänen mielestään vihjailen. Ja hän kuulemma ottaa sen minkä ottaa.

      Toiset kilarit veti treffejä suunnitellessa. Kysyin taas hienotunteisesti, että mitä mies tarkoittaa yöpymisellä treffipaikkakunnalla, kaveri on siis pitkästä matkasta. Hän kirjoitti tiukkaan sävyyn, että Ekovilla treffeillä hän haluaa todellakin nukkua yksin tai saan unohtaa koko tyypin. Yritin selittää miehelle, että kun täällä netissä on kaikenlaisia tyyppejä, että yritin lähinnä ottaa selvää mitä miehellä on mielessä.

      Mies ohittaa kirjoittaessa kysymyksiäni, ei pitänyt tärkeänä kertoa suhdetaustaansa, totesi vaan, että eiköhän ne ole unohdettu. Kyllä minä haluan tietää onko mies ollut naimisissa, onko lapsia tms. Viimeksi kerroin pahasta mielestäni ja eräästä riidasta, tätä mies ei kommentoinut millään tavalla vaikka useaan otteeseen mainitsin siitä.

      Kerran puhelimessa mies vaahtosi huonoista työoloistaan, enkä saanut suunvuoroa, eikä mies kysynyt minulta mitään.

      Nyt kun tätä kirjoitan, niin tuntuu siltä, että taidan lopettaa yhteydenpidon miehen kanssa. Mies on kertonut olevansa ujo, mutta ei se voi selittää tuollaista käytöstä. Olin ajatellut katsoa yhdet treffit, mutta nyt kun katson näitä epäkohtia, niin ei ehkä kannata.....

      • ihan_neuvona

        Älä ole enää missään yhteyksissä turvallisuutesi kannalta. Kuulostaa liian tutulta mieheltä. Ei ole normaalia käytöstä.


      • ihan_neuvona

        Lopetat -jos pystyt. Hän voi olla eri mieltä.


      • Jbnmmmm
        ihan_neuvona kirjoitti:

        Älä ole enää missään yhteyksissä turvallisuutesi kannalta. Kuulostaa liian tutulta mieheltä. Ei ole normaalia käytöstä.

        Voitko- ihan vaan neuvona kertoa enemmän. Onko sulla kokemusta tästä raskaan työn tekijästä? En oikein tiedä itsekään miksi olen jatkanut yhteydenpitoa tämän miehen kanssa. Ei ehkä ole ihan tasapainoinen....


    • Sinuna-en-menisi

      Jos meet sinne treffeille miehen kodin lähelle niin varo ettei ujuta tyrmäystippoja juomaasi tai ruokaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe