Palstavitsejä

Mikä on pyöreä, vaalea, karvaton, femiininen ja pomppaa ruudullesi aina kun avaat palstan?

(muutkin säveltämään palstan aiheisiin tai kirjoittajiin liittyviä vitsejä)

7

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. NaisMäRöijä?.. ;P

      • Märöijä?


      • palstalutka kirjoitti:

        Märöijä?

        .. MiesMäröRöitsijöiden Sisarus.. Samalla tapaa, kuin FemiNistit ovat SoviNistien Sisaruksia.. ;D

        .. Ovat siis NaisSeliSelittelijöitä.. SeliSelittely Kumpuaa PääSääntöisesti PääOsin OpportuNistisesta Itsekkyydestä jne.. ;P

        .. Tahallisuuden ja "Tahattomuuden" Suhde vaihtelee YksiLöittäin.. Eli se Kuinka paljon Valehtee TarkoitukSellisesti "vain" Muille ja Kuinka Paljon Myös Itselleen jne.. ;P

        .. LevinNäisyys on Laaja.. JokaPuolella.. Niin Somessa, kuin IRL.. ;P

        .. Tiesin kyllä Vastauksen, mitä Hait KyMySykselläsi, mutta.. Mahdutin nyt Tämän(kin) Sopimaan VastaukSeksi.. =)


    • eki.oksentaa

      Ekana tuli mieleen Ludovicin persekuva.

      Olen luultavasti ja osittain todistetustikin outo, mutta en kyllä kostunut yhtään hänen persekuvastaan.

      Feminiininen on paras adjektiivi kuvaamaan sitä perseen kuvaa. Eikä yhtään ihmetytä, jos joku mies on erehtynyt sukupuolesta. Miespuoliset friikit usein haluavatkin moisia reaktioia. He saavat niistä boostia. Kun naiset naisten vessassa nauravat heille...

      Olen kuunnellut näin vanhana Leevi etcetera fanina uusiksi sanoituksia, ja oikeastaan alkaa suututtaa.. Hekin ymppäsivät ajatuksia ja asenteita..ja ihan vitun röyhkeästi!

      Ajattlin tehdä pienen pränkin: laitan kaikki levyt junan alle...ja:
      https://www.youtube.com/watch?v=tMLfOQ4_g5g

      • Vastaukseni poistettiin asiattomana, en ymmärrä minkä vuoksi, koska kerroin vain oikean vastauksen (sana perse taisi olla modeille liikaa?)

        Mutta totean nyt sitten lyhyesti, että arvasit oikein.


      • palstalutka kirjoitti:

        Vastaukseni poistettiin asiattomana, en ymmärrä minkä vuoksi, koska kerroin vain oikean vastauksen (sana perse taisi olla modeille liikaa?)

        Mutta totean nyt sitten lyhyesti, että arvasit oikein.

        En ole edes nähnyt viestiä, sitä paitsi en ole koskaan poistattanut viestejä. Ja kiitos kunniasta:D


    • Ahterimäen Perttihän se silloin aina esiintyy. Nyt on kyllä tainnut palstatauko jo vuorokauden kestää niin ei voi sanoa että aina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe