Siis tämä Kaily beauty Espoossa, varokaa tätä paikkaa. Ryöstöhinnat ja mitä hän teki hiuksilleni oli törkeä ja ala-arvoinen tulos. Kirjaimellisesti saksi hiukseni lyhyeksi ja melkein itkin kun lähdin ulos mutta hän vain hoki että hiukset kasvaa tästä, älkää menkö tähän paikkaan. Myös raidat mitkä hän teki, niitä ei edes huomannut mutta leikkaus oli silti pahempi, varokaa tätä paikkaa, omistaja ei älyä yhtään mitään hiusten päälle.
Älkää menkö KailybeautyEspoo
KailybeautyVarokaa
2
87
Vastaukset
- Samaaaaakokemys
Käynyt siellä, huono suomi sillä omistajalla ja ei kannata mennä sinne. Ainoa hyvä mitä sillä on sisustus ja hierontatuoli mutta hiusten päälle se ei tajua. Teki minulle saman että leikkasi hiukset liian lyhyeksi kuuntelematta tai näkemättä mikä sopisi mulle.
- Hairstyle
Loistava paikka, ja todella ammattitaitoinen kampaaja. Olen käynyt monta kertaa ja aina ystävällinen palvelu ja loista lopputulos raidoissa & leikkauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440