Siis tämä Kaily beauty Espoossa, varokaa tätä paikkaa. Ryöstöhinnat ja mitä hän teki hiuksilleni oli törkeä ja ala-arvoinen tulos. Kirjaimellisesti saksi hiukseni lyhyeksi ja melkein itkin kun lähdin ulos mutta hän vain hoki että hiukset kasvaa tästä, älkää menkö tähän paikkaan. Myös raidat mitkä hän teki, niitä ei edes huomannut mutta leikkaus oli silti pahempi, varokaa tätä paikkaa, omistaja ei älyä yhtään mitään hiusten päälle.
Älkää menkö KailybeautyEspoo
KailybeautyVarokaa
2
<50
Vastaukset
- Samaaaaakokemys
Käynyt siellä, huono suomi sillä omistajalla ja ei kannata mennä sinne. Ainoa hyvä mitä sillä on sisustus ja hierontatuoli mutta hiusten päälle se ei tajua. Teki minulle saman että leikkasi hiukset liian lyhyeksi kuuntelematta tai näkemättä mikä sopisi mulle.
- Hairstyle
Loistava paikka, ja todella ammattitaitoinen kampaaja. Olen käynyt monta kertaa ja aina ystävällinen palvelu ja loista lopputulos raidoissa & leikkauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423