Siis tämä Kaily beauty Espoossa, varokaa tätä paikkaa. Ryöstöhinnat ja mitä hän teki hiuksilleni oli törkeä ja ala-arvoinen tulos. Kirjaimellisesti saksi hiukseni lyhyeksi ja melkein itkin kun lähdin ulos mutta hän vain hoki että hiukset kasvaa tästä, älkää menkö tähän paikkaan. Myös raidat mitkä hän teki, niitä ei edes huomannut mutta leikkaus oli silti pahempi, varokaa tätä paikkaa, omistaja ei älyä yhtään mitään hiusten päälle.
Älkää menkö KailybeautyEspoo
KailybeautyVarokaa
2
71
Vastaukset
- Samaaaaakokemys
Käynyt siellä, huono suomi sillä omistajalla ja ei kannata mennä sinne. Ainoa hyvä mitä sillä on sisustus ja hierontatuoli mutta hiusten päälle se ei tajua. Teki minulle saman että leikkasi hiukset liian lyhyeksi kuuntelematta tai näkemättä mikä sopisi mulle.
- Hairstyle
Loistava paikka, ja todella ammattitaitoinen kampaaja. Olen käynyt monta kertaa ja aina ystävällinen palvelu ja loista lopputulos raidoissa & leikkauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1242961Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412722Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521285
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055