Suomen Robin Hull pelaa kohta Tv-Matsin (eurosport) legendaarista Stephen Hendryä vastaan. Peli on ilmeisesti 4.3.2005, mutta katsokaa Eurosportin ohjelmatiedoista tai Suomen biljardiliiton kotisivuilta tv-lähetyksen aika.
mä
Robin Hull vs. Stephen Hendry
5
2125
Vastaukset
- Zeccer
Eurosportin ohjelmatiedot 8.3 asti.Ei näy.
- JJP
Tuota ottelua ei televisioda!
- hallett
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9 - jep jep.
hallett kirjoitti:
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
- JJP
jep jep. kirjoitti:
eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265