Suomen Robin Hull pelaa kohta Tv-Matsin (eurosport) legendaarista Stephen Hendryä vastaan. Peli on ilmeisesti 4.3.2005, mutta katsokaa Eurosportin ohjelmatiedoista tai Suomen biljardiliiton kotisivuilta tv-lähetyksen aika.
mä
Robin Hull vs. Stephen Hendry
5
2201
Vastaukset 5
- Zeccer
Eurosportin ohjelmatiedot 8.3 asti.Ei näy.
- JJP
Tuota ottelua ei televisioda!
- hallett
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9 - jep jep.
hallett kirjoitti:
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
- JJP
jep jep. kirjoitti:
eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69721Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli58712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.39616Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61582
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 36457