"Lapin Puikula"

lapinpuikulaolijameni

Lappalaiset ovat pilanneet Lapin Puikulan.
Olen kolmisenkymmentä vuotta ko. tavaraa ostanut mutta nyt parin vuoden aikana juuri Lapin Puikula on osoittautunut ala-arvoiseksi. Mustuneita sisältä (kuten tänään) ja hännän huippuna pussillinen alkuperäistä Lapin Puikulaa, sormenpään kokoisina kikkaraperunoina. Sellaisia ei voisi irtomyynnissä myydä ollenkaan.
Onneksi täällä etelässä saa puikulaperunaa joka on tuotettu etelämpänä, myydään irtomyynnissä ja on poikkeuksetta ollut aivan loistavaa laatua!
Olisin antanut palautetta, mutta kuinka kuvaavaa että Lapin Puikula -pussissa olevaa http://www.maaseutukeskus.fi/lappi/puikula -nettisivua ei ole olemassakaan!
Olen sitä mieltä että Lapin Puikulalta voisi hyvin poistaa EU:n alkuperäisstatuksen.

7

1101

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kottariope

Samaa mieltä. Ennen puikulasta sai erinomaisen hyvää muusia, mutta nyt niitä pikkurillin kokoisia käpyjä ei kuori pirukaan. En osta!

• katenost

Pieni kokoista mustaa ja pinnalta vihreä!Pitää katsoa tarkkaan kun ostaa.Etelään on turha tarjota paskaa! Täällä pärjää laadulla?

• Puikkopää

Puikot on ruottissa nykysin parempia. Suomen puikkomaat on pilattu väärillä lajeilla ja tuotu pottutauteja Pohjois-Pohjanmaalta, Tyrnävältä.

• Anonyymi

Lapissa viljelty puikula on huippulaatuista.
      Kun puikulaa tuotetaan Lapin ulkopuolella, niin silloin puikulaa vaivaa esimerkiksi rutto ja muut tyypilliset perunataudit ja sadon laatu on merkittävästi huonompaa kuin Lapissa viljellyn puikulan laatu.
      Etelä-Suomessakin saadaan hyvän näköisiä puikuloita, mutta se vaatii sen että maan kasvukunto pidetään hyvänä. Etelä-Suomessa kasvanut puikula ei ole kuitenkaan yhtä hyvän makuista kuin lapissa kasvanut puikula, mutta on se kuitenkin vähintään yhtä hyvän makuista kuin muut lajikkeet.

• Anonyymi

lapisa sitä ruttoa on ei muuaala kukan viljele paska pikula ..

• Anonyymi

Prk Johan on markkinat etelän Spede on hoksanu nyt meän huijjauksen nyt ne alkaa pikkuhiljaa käsittään perunoista,oisit pysynyt vaan McDonald'sin ranuis

• Anonyymi

Ostamma etelä ruottista ja myymmä lapinpuikulana. heh heh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe