Sitten kun olet 50 vuotias

Kaikysyäsaa--

Niin haaveiletko yhä että saisit 20-30 v kauniita naisia vai alatko kattelee niitä omanikäisiä naisia ja haluat parisuhteen omanikäisesi kanssa?

156

3875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oman.ikäinen.paras

      olen aina halunnut oman ikäisen naisen suhteeseen mutta unelmoida voin 10-15v vanhemmastakin naisesta niin ei kauneus ikää katso mutta 30-50v naiset on mieleeni mutta onhan 20-30vuotiaissakin nättejä mutta kummiskin liian nuoren näköisiä ja esim joku 48v voi olla tosi nätti mutta olisi minua vuosia vanhempi eli suhteeseen 35-43v nainen tai 35-40v nainen

    • Kyllä se on sullekin parempi se oman ikäinen eli 50 v. :)


      Paremmin onnistuu. Me nuoremmat ollaan liian tulisia.

      • kiukuttaako

        Aivan niin Pertti, aivan niin...


      • vanhus

        Onhan ne nuoret tulisia,mutta valittavat ettei ne pojanulikat osaa naista oikein tyyttää, ovat vain sellaisia rynkyttäjiä.


      • åiouiy

        Ei vaan liian tyhmiä, ihan oikeasti.


      • alle viiskyppisestä naisesta ei oo mihkään. parhain kokekemukseni on aikuisen naisen kanssa, ne kestää ja haluaa ,kuin naisen pitääkin. ei vouhkaa heti 15 minuutin jälkeen ,ettei nyt enää kestä koskee enää yhtään.


      • Anonyymi

        Niin varmaan,tyhmempiä ainakin.


    • Koska siihen nyt ei pitkälti ole niin vahva tuntuma on että edelleen haen sitä yhtä itselleni rakasta, suunnilleen itseni ikäistä sisäisesti kaunista naista.

    • Tottakai

      Olen jo 51 ja kyllä haaveilen pari-kolmekymppisistä. Oman ikäiset ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin vedän käteen kun lähden kämpille yli kolmevitosen kanssa.

      • Merle31

        30v naisena mua ei kiinnosta punakat ja pönäkät 50v itsestään liikoja luulevat sedät. Noita kurttuotsia on treffipalstat pullollaan ja, kun sanoo noille kiitos ei niin saa kuulla vaikka, mitä. Nuori ja viriili mies on mieleeni. Pysykää sedät kaukana!


      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. Sinun ikäisiäsi pojankloppeja ei kiinnosta oman ikäiset tädit, heitä kiinnostaa 18-22v naiset ja sinusta tulee 50v silmänräpäyksessä. Sinusta tuntuu, että olit 20 vasta viime viikolla ja aika viiteenkymppiin kiitää vielä nopeammin. Aika kulkee paljon nopeammin kuin mitä nainen luulee.

        31v naiselle sopiva on 50v mies, kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin yli 35v kurppa ei kelpaa enää 50v miehellekkään, käteenveto voittaa 100-0


      • Itiootti
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Sinun ikäisiäsi pojankloppeja ei kiinnosta oman ikäiset tädit, heitä kiinnostaa 18-22v naiset ja sinusta tulee 50v silmänräpäyksessä. Sinusta tuntuu, että olit 20 vasta viime viikolla ja aika viiteenkymppiin kiitää vielä nopeammin. Aika kulkee paljon nopeammin kuin mitä nainen luulee.

        31v naiselle sopiva on 50v mies, kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin yli 35v kurppa ei kelpaa enää 50v miehellekkään, käteenveto voittaa 100-0

        Reaalimaailmassa asiat on kuitenkin toisin ja 30v naiset ja miehet ovat ikäistensä kanssa, eikä sinun mielipide sitä muuta mikskään.. Mutta sinä nyt mitään tajuakkaan.


      • jaksaasitä
        Merle31 kirjoitti:

        30v naisena mua ei kiinnosta punakat ja pönäkät 50v itsestään liikoja luulevat sedät. Noita kurttuotsia on treffipalstat pullollaan ja, kun sanoo noille kiitos ei niin saa kuulla vaikka, mitä. Nuori ja viriili mies on mieleeni. Pysykää sedät kaukana!

        Etpä ookkaan saanu kunnon kyytiä kokeneen miehen kanssa.
        Mut ei haittaa. Kaikenikäisiä on tarjolla kohteliaalle ja toisen huomioon ottavalle miehelle
        ihan iästä riippumatta.
        Itse 52 ja on tarjolla ihan 18-50v skaalaa sen verran kuin huvittaa.
        Ei kuitekaan kehtaa enempää kui 5kertaa vrk.


      • sivuhuom
        jaksaasitä kirjoitti:

        Etpä ookkaan saanu kunnon kyytiä kokeneen miehen kanssa.
        Mut ei haittaa. Kaikenikäisiä on tarjolla kohteliaalle ja toisen huomioon ottavalle miehelle
        ihan iästä riippumatta.
        Itse 52 ja on tarjolla ihan 18-50v skaalaa sen verran kuin huvittaa.
        Ei kuitekaan kehtaa enempää kui 5kertaa vrk.

        Joo, unelmissas......


      • tarinoinutennenkinsamaa
        jaksaasitä kirjoitti:

        Etpä ookkaan saanu kunnon kyytiä kokeneen miehen kanssa.
        Mut ei haittaa. Kaikenikäisiä on tarjolla kohteliaalle ja toisen huomioon ottavalle miehelle
        ihan iästä riippumatta.
        Itse 52 ja on tarjolla ihan 18-50v skaalaa sen verran kuin huvittaa.
        Ei kuitekaan kehtaa enempää kui 5kertaa vrk.

        Jiiman puskissa?


      • Merle31
        jaksaasitä kirjoitti:

        Etpä ookkaan saanu kunnon kyytiä kokeneen miehen kanssa.
        Mut ei haittaa. Kaikenikäisiä on tarjolla kohteliaalle ja toisen huomioon ottavalle miehelle
        ihan iästä riippumatta.
        Itse 52 ja on tarjolla ihan 18-50v skaalaa sen verran kuin huvittaa.
        Ei kuitekaan kehtaa enempää kui 5kertaa vrk.

        Paljon joudut maksaa? Noi papparaiset luulee ittestään vähän liikoja.. Kyllä ne nuoret miehetkin osaa ja ovat fyysisesti paremman näkösii.. Palautus papsuille maanpinnalle!!!


      • jaksaasitä
        Merle31 kirjoitti:

        Paljon joudut maksaa? Noi papparaiset luulee ittestään vähän liikoja.. Kyllä ne nuoret miehetkin osaa ja ovat fyysisesti paremman näkösii.. Palautus papsuille maanpinnalle!!!

        Eipä oo koskaan tullut maksettua.
        En oo väittänytkää etteikö nuoremmat osais.
        Eikä oo tarvinnu luulla mitään. Jos nainen tykkää
        niin se on täyttä touhua sit.


      • Ihminenmyös

        Aika keskenkasvuisen kommentti Tottakai sinulta


      • Jopasjo
        Merle31 kirjoitti:

        Paljon joudut maksaa? Noi papparaiset luulee ittestään vähän liikoja.. Kyllä ne nuoret miehetkin osaa ja ovat fyysisesti paremman näkösii.. Palautus papsuille maanpinnalle!!!

        Olet oikeassa


      • vai_onko
        Merle31 kirjoitti:

        30v naisena mua ei kiinnosta punakat ja pönäkät 50v itsestään liikoja luulevat sedät. Noita kurttuotsia on treffipalstat pullollaan ja, kun sanoo noille kiitos ei niin saa kuulla vaikka, mitä. Nuori ja viriili mies on mieleeni. Pysykää sedät kaukana!

        Vähän vastaavia kokemuksia 50 naisena:
        kun olin nuori ja kaunis(?), minua pokailivat ikäisteni lisäksi vanhat papparaiset, mikä ärsytti todella paljon! Mitä ne kaljuuntuvat paksumahat kuvittelevat itsestään?
        Nyt vanhempana haluaisin suunnilleen samanikäistä seuraa, mutta yllättäin saankin ikäisteni lisäksi paljon itseäni nuorempaa? ( siis tapailen vain suomensuomalaisia tai suruja)
        Maailma on jotenkin muuttunut?


      • tarinoinutennenkinsamaa kirjoitti:

        Jiiman puskissa?

        Hehheh. Mikään tuossa ei pidä paikkaansa, tuohon tyyliin en koskaan kirjoittaisi. 3 kertaa/vrk oon joskus sanonut, muistan joskus syksyllä kirjoittaneeni että 3 kertaa/vrk on vielä aika vähän.
        Mutta ei ikinä viittä kertaa tietenkään. Enkä edes harkitse mitään 18 vuotiasta, 50v nainen kyllä käy.


      • assssssssss
        vai_onko kirjoitti:

        Vähän vastaavia kokemuksia 50 naisena:
        kun olin nuori ja kaunis(?), minua pokailivat ikäisteni lisäksi vanhat papparaiset, mikä ärsytti todella paljon! Mitä ne kaljuuntuvat paksumahat kuvittelevat itsestään?
        Nyt vanhempana haluaisin suunnilleen samanikäistä seuraa, mutta yllättäin saankin ikäisteni lisäksi paljon itseäni nuorempaa? ( siis tapailen vain suomensuomalaisia tai suruja)
        Maailma on jotenkin muuttunut?

        Nuoret miehet ovat nykyään pervoja, ainakin osa heistä. Mites se Ranskan presidentti ja hänen pystyyn kuivaneen näköinen zombie-vaimonsa?
        Sitten on tämä yksi suomalainen ikisuosittu laulajanainen ja hänen nuori manageri-miehensä ...
        Aika pervoa meininkiä puolin ja toisin.


      • reissumies_57v
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Sinun ikäisiäsi pojankloppeja ei kiinnosta oman ikäiset tädit, heitä kiinnostaa 18-22v naiset ja sinusta tulee 50v silmänräpäyksessä. Sinusta tuntuu, että olit 20 vasta viime viikolla ja aika viiteenkymppiin kiitää vielä nopeammin. Aika kulkee paljon nopeammin kuin mitä nainen luulee.

        31v naiselle sopiva on 50v mies, kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin yli 35v kurppa ei kelpaa enää 50v miehellekkään, käteenveto voittaa 100-0

        Merie ja Naisasiaklooser ym. harhauskoiset.
        Mistä tuommoinen harhaluulo, että mies 50 alkaa katsella sillä silmällä huomattavasti nuorempia naisia tai jopa teini-ikäisiä. Saattaa ollakin niin, mutta en ainakaan minä tunnista itseäni siinä.

        Ei ole kiimaisempaa petikaveria kuin nainen 40-55v. Niitä minä kyttäilen. Ja muutenkin he ovat henkeviä. Eihän sitä tässä iässä enää vain "sitä" ajattele.
        Tämän huomaa erityisesti etelän lomakohteissa kun ex-rouvat lähtevät irrottelemaan.
        Parikymppinen tytär kalpenee kun äitinsä pääsee vauhtiin...


      • Anonyymi
        Merle31 kirjoitti:

        30v naisena mua ei kiinnosta punakat ja pönäkät 50v itsestään liikoja luulevat sedät. Noita kurttuotsia on treffipalstat pullollaan ja, kun sanoo noille kiitos ei niin saa kuulla vaikka, mitä. Nuori ja viriili mies on mieleeni. Pysykää sedät kaukana!

        Onneksi olet itsekin vielä 50
        Vee tai sitten jäät auton alle 👍


    • Pillujen--asiantuntija

      Vain todella rikas yli 50 v mies saa 20 v naisen. Hollywoodissa jokainen 60 v patu panee 20 v naisia kuten mel gibson, clint eastwood ja monet muut.

    • eikurpille

      En usko että ne kurpat muuttuu yhtään kauniimmiksi kun vuosia tulee lisää mittariin. Olen vasta kolmekymppinen, mutta silti olen joutunut suuntaamaan katseeni nuorempiin naisiin, oman ikäisten ämmien rupsahtamisen vuoksi.

      • miten-on

        No käykö flaksi teinityttöjen keskuudessa, vai pitävätkö ne sua liian rupsahtaneena?


      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. Sattuipa sopivasti kun juuri toiseen viestiin tuossa ylempänä vastasin, että 30v pojankloppi ei halua ikäistään tätiä ja edellinen 30v kirjoittaja todisti sen tuossa. 30v miehelle sopiva on 18-22v nainen.

        Teinitytöt sopivat 20-25 finninaamoille, teinityttöäkään ei kiinnosta oman ikäinen pikkupoika johon verrattuna se 20 finninaamakin on melkein mies.


    • fkfk

      45v nainen on alaraja, realistina en edes yritä nuorempia vaikka kiinnostaisikin, omanikäiset käy todella hyvin.

    • En ajatellut vaihtaa seksuaalista suuntautumistani, pysyn miessukupuolessa. Mieskin toivottavasti pysyy miehenä, eikä vaihda sukupuoltaan...Nyt nukkumaan. :)

    • SheIsMe

      En ole niin ikäorientoitunut. Jos synkkaa ja tykkää ja kemiat pelaa, niin ihan sama, minkä ikäinen.

    • terveisinreiska

      Olen jo 50 ja en haaveile, koska ikäero.

    • 50-mies

      Shelsme on oikeassa, mutta omanikäisiä on tullut kateltua siinä mielessä. Samassa elämänvaiheessa olevilla on ehkä paremmin mahdollisuuksia pitkään suhteeseen. Tuntuu, että yli 4-kymppiset naiset ovat aliarvostettuja täällä, enkä tiedä miksi. Enkä usko, että alle 30-kymppinen haaveilee 5-kymppisestä

    • Itse olin viime vuonna 40 ikäinen ja minua lähestyi lukion kolmasluokkalainen tarjoten puhelinnumeroaan. Olin epävarma sen suhteen, että meillä oli yli 20 vuotta ikäeroa. Olin kiinnostunut hänestä ja oikeastaan hänen mielenkiintonsa herätti seksihaaveita ja romantisia haaveita parisuhteesta. Valitettavasti jouduin käytännössä tunnustamaan, että olisin joutunut vajaan viikon lataamaan häntä varten, jotta olisin riittävän intohimoinen häntä varten niin kuin nuori mies, jota en enää ollut. Sen jälkeen päätin, että en taida olla oikein lukiolaistytöistä kiinnostunut.

      Nyt kävin tällä viikolla vuonna 1992 syntyneen naisen luona. Enemmänkin katselen siis 26-vuotiaasta kaveria. Sinänsä en katso iän ilmeisesti olevan henkisesti ongelma sitten viisikymmenen vuotiaana, jota olen seuraavalla vuosikymmenellä. Ehkä siinä 26-30-vuotiaat voivat soveltua paremmin sellaiselle 50-vuotiaalle. Edellisillä viikolla kävin 27-vuotiaan 1991 syntyneen naisen luona, joten itseään nuorempiin on kontakteja.

      • Naisasialooser11

        Sinun ikäisellesi miehelle sopivia ovat 20-35v naiset. 26-30v naiset soveltuvat tosiaan paremmin 50v miehelle


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Sinun ikäisellesi miehelle sopivia ovat 20-35v naiset. 26-30v naiset soveltuvat tosiaan paremmin 50v miehelle

        No minä olen päättänyt olla kaveri kahdelle naiselle. Ovat syntyneet 1991 ja 1987. Eli ovat 30 ikävuoden molemmilla puolilla, jotenkin siinä iässä en voi käytännössä olla heidän isänsä, mikä heitä nuoremmissa naisissa vaivaa. Nämä naiset näen kavereina. Molempien puhelinnumerot minulla on ja silloin tällöin tulee soiteltua sekä vastailtua heille. Jotenkin kun itse on yli 40 vuotta niin alkaa miespuolisetkin kaverit olemaan melkein 40-vuotiaita järestään, sillä ovat syntyneet aivan 70-luvun lopussa tai tai 80-luvun alussa. Naisystävissä näyttää olevan siinä 10 vuotta nuorempaan suuntaan, mutta siinä suhteessa mahdollisen tyttöystävän suhteen ei ehkä voi olla paljon eri-ikäisiä miespuolisia kavereita kuin tyttöystävä on?

        Tänäänkin tapaan ravintolassa illalla vuonna 1979 syntyneen kaverin - vaikea häntä olisi esitellä vuosituhannenen vaihteessa syntyneelle, kun ikäeroa on noin 20 vuotta ja tämä kaveri voisi olla teoreettisesti tämän naisen isä. Sen sijaan vuosina 1987 ja 1991 syntyneelle tälläistä efektiä ei esiinny. Joten kavereittenkin ikä vaikuttaa siihen, että ehkä kovin paljon nuorempaan ei kannata vaihtaa?


    • sanotaankovaikkanäin

      En kyllä ole sellaisia koskaan saanut. Tuskinpa siis 50:senäkään. Mutta nytkö haluat viedä minulta sen vähän haaveilunkin ilon? t: saamaton vanhus

    • Matkailijasielu

      52v ja pari kolme kertaa vuodessa käyn Thaimaassa seksilomalla naimassa parikymppisiä tyttöjä. Viime kesän reissulla löyty 18 vuotias vakiotyttö, jota nain parin viikon ajan. Ensi viikolla olen taas lähdössä Thaimaahan kolmeksi viikoksi joululomalle.

      Suomessa vietän selibaattia, koska yli kolmekymppiset naiset eivät kiinnosta.

      • Naisasialooser11

        Oikein toimit, liha pilaantuu kolmenkympin jälkeen. Myös ikäisesi työkaverini sanoi niin. Minun 52v kaverini on kuitenkin suomessakin saanut 22v fitnespillua


      • Impo

        Taas noita mielikuvitusjuttuja.. Miks et saa itte??


      • Surullinen986y

        Embuske on valitettavasti oikeassa.


      • serku

        Sähän olet sitten kuin nuori, matkustelusta tykkäävä suomalainen nainen. Käyt etelässä levittelemässä jalkojasi ja kotimaassa elät selibaatissa.


      • Miesmiehelle

        Matkailijasielu ei sinua voi kutsua Mieheksi!

        Yli 351 ilman lihallista tyydytystä ... heh, heh!

        Ronkelit runkkaa!!!!


      • myös_yli_50_äijä

        Mene terapiaan kun vain teini-ikäinen kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Thaikuissa ei tarvitse kuivia suomikurppia katsella.Luulevat muutenkin itsestään liikoja.


    • Puoli vuotta aikaa..

      Jännityksellä ootan iskeekö viidenkympin villitys ja pistän sit Rrrranttaliks. Koko elämän ja kaikki. Jiihaa. 🤓

      • viisvee

        toisilla iskee 50v villitys naisten tanseissa ,tosin itse en osaa tanssia joten villitys odottaa tuloaa,


    • Perus-pertti

      Olen jo yli 40 v ja olen saanut 22-24 v naisia. 36 v sain 17 v naista. Tavoite on että 50 vuotiaana saan 20 v naista panna.

      • Mariella29v

        Taitaa pappa nähdä päiväunta.. Miks joku haluaa vanhaa setää? Tai sitten joudut näyttämään pinkkaa..


      • kusista

        Näytän sulle mielelläni löysää pippeliä!


      • suomalaista_kansanperinn

        Hei perus-pentti,
        ja mitähän 6-kymppisenä? Varmaan lastenlapsesi riemusta kiljuen ryntäävät syliisi katsomaan, mikä pikkunakki siellä roikkuu? Toivottavasti mummi ei näe...


    • AsianVierestä

      Haaveiletko että saisit kauniita naisia? Kauneus ja ikä ei kulje mielestäni käsi kädessä. Jotkut 50 vuotiaat naiset ovat seksikkäämpiä mitä jotkut 20 vuotiaat. Seksuaalisuuden herättävät tunteet tulevat naisen käyttäytymisestä, itsevarmuudesta ja siitä että nainen ei pelkää olevansa kuin se mitä hän on. Miehenä voin toki sanoa ettei siitä urheilijamaisesta vartalosta, c-kupeista ja muodokkaasta takapuolesta ole haittaa, olkoon nainen sitten minkä ikäinen tahansa.
      Itse en ole haaveillut liian nuorista naisista koska en todennäköisesti löytäisi kovin paljon yhteistä keskusteltavaa. Arvostan seksuaalisuhteissakin luontevaa tapaa kommunikoida eikä 20 vuotiaan kanssa pääsisi kovin helposti samalle kartalle.

      Lisäksi, vanhemmat naiset ovat kokeneita ja uskaltavat luontevasti kertoa mistä he pitävät. Seksi kokemukset tulevat paremmiksi jos se ei ole pelkkää höyläämistä ja molemmat tuottavat tarkoituksenmukaista nautintoa sen hetken mikä vietetään yhdessä.


      Me jokainen vanhenemme joten jokaisen tulee olla itselleen armelias. Ei 35 vuotias nainen enää voi kuvitella olevansa 20 vuotias, eikä 50 mies voi kuvitella olevansa 25 vuotias. Seksuaalinen aktiivisuus riippuu myös siitä miten on hoitanut fyysistä kuntoaan. Onhan helpompi riisua itsensä alasti jos ei omaa ylimääräistä rasvaa. Itsevarmuus tulee kuitenkin itsensä hyväksymisestä joten myös tukevammat ihmiset voivat olla halua herättäviä itsevarmuudessaan.

      Naisen ja miehen yhteisen hetken tulisi olla nautittava kokemus kaikin puolin. Pelkkä sänkyyn hyppääminen tuntemattoman neitokaisen kanssa ei kiinnosta. Tilanteeseen tulisi liittyä muutakin kuin pelkkä pano. Panoja voi olla tuhansia mutta harvaa niistä myöhemmin edes muistaa. Ihmisillä kun on tapana muistaa vain niitä mukavimpia asioita eikä puolihumalassa suoritettu tarpeensa tyydyttäminen tuo oikein mitään "jippii huudahduksia" oli kumppani sitten minkä ikäinen tahansa.

      Ikärasismia voi Suomessa tavata mutta ne jotka ikään tuijottavat eivät ole edes kokeneet sellaisia kokemuksia mistä negatiivisesti kommentoivat. Hyvä seksi ei tule iästä vaan siitä tilanteesta ja ihmisistä jotka toisiaan niin kovin haluavat tyydyttää:)


      Olenko "saanut panna" parikymppistä naista? Kyllä kymmeniä mutta se oli silloin kun itse olin lähes tuon iän omaava. Onko ollut mahdollisuuksia panna parikymppisiä naisia? No on ollut mutta viimeksi kun sellainen tilaisuus osui kohdalle...pelasin biljardia kauniin nuoren naisen kanssa. Ilta meni pelatessa ja laulaessa. Muutaman tunnin kuluttua huomasin hänen olevan liian humalassa kun hän halusi lähteä asunnolleen kanssani. Tarjoilija ei myynyt hänelle enää alkoholia. Tilasin taksin, saatoin neidon taksiin kysyen missä hän asuu. Osoitteen saatuani kysyin taksikuskilta paljon matka hänen kotiinsa maksaa. Annoin taksikuskille rahan ja halasin tyttöä sanoen hyvää yötä ja painoin taksin oven kiinni.
      Ei olisi ollut mitään järkeä panna humalassa olevaa nuorta naista. Tuskin seuraavana päivänä koko asia olisi tuntunut kummastakaan mitenkään mieltä kohottavalta. Ei se oma elämä panemalla parane:)

      • Nainenkauniskin

        Puhut asiaa


      • Mietähän tuo ajatus, että vanhemmat naiset ovat parempia sängyssä oikein johtuu. Useiden nuorten naisten repertuaariin kuuluu vakiona sellaisia temppuja, joista vanhemmat eivät ole kuulleetkaan.


      • loogisuusristiriita
        Yogamies kirjoitti:

        Mietähän tuo ajatus, että vanhemmat naiset ovat parempia sängyssä oikein johtuu. Useiden nuorten naisten repertuaariin kuuluu vakiona sellaisia temppuja, joista vanhemmat eivät ole kuulleetkaan.

        Varmaan jollain on aiheesta kokemusta. Mistäs sinä tiedät millaisia temppuja vanhemmat naiset osaa, kun et kerran ole heidän kanssaan koskaan ollut, vaan pelkästään nuorien?


      • loogisuusristiriita kirjoitti:

        Varmaan jollain on aiheesta kokemusta. Mistäs sinä tiedät millaisia temppuja vanhemmat naiset osaa, kun et kerran ole heidän kanssaan koskaan ollut, vaan pelkästään nuorien?

        Enimmäkseen olen ollut omanikäisten naisten kanssa kautta elämän. Nyt siis olen 48.

        Joskus on kuitenkin joku nuorempikin herkku sattunut matkaan ja oma kumppani on 13 vuotta nuorempi.


      • AsianVierestä
        Yogamies kirjoitti:

        Enimmäkseen olen ollut omanikäisten naisten kanssa kautta elämän. Nyt siis olen 48.

        Joskus on kuitenkin joku nuorempikin herkku sattunut matkaan ja oma kumppani on 13 vuotta nuorempi.

        Vai temppuja naisen tulisi osata:)

        Itse olen mies joka on ollut pillumagneetti saaden kokea vaikka millaista naisseuraa.
        Hyvä seksi ja sen määritelmä on kyllä ihmisen omista ajatuksista kiinni, sen hetkisistä tarpeista ja elämäntilanteesta. Jos mies on tilanteessa jossa hän tiedostaa ettei voi antaa yhdellekään naiselle sitä mitä naiset usein odottavat hän usein ei halua tunteellista seksuaalista seuraa. Tuolloin on kysymyksessä lähinnä vain niiden omien tarpeiden tyydyttäminen joka voi tuntua naisista osittain jopa puutteellisena seksinä. Hauskaa voi olla mutta jotain puuttuu.

        Naisten seksuaalisuus on hyvin usein erilaisista lähtökohdista kohdennettua. Nainen haluaa enemmän tunnetta mukaan seksiin. Myös miehenä seksi on mielestäni parasta silloin kun mennään aistikkaalle alueelle ilman kiirettä. Harvoin sellaista sopivaa toisilleen herkin aistein tuntevaa kohtaa mutta kun se tapahtuu seksi hyppääkin tasolle jota ei voisi aikaisemmin edes ymmärtää. Kaikki tapahtuu kuin unessa, naisen iho, huokailut, hikoilu, nautinnot. No, ei kai tuo voisi jatkua ikuisesti koska tilanteessa kummallakaan ei ole ylimääräisiä odotuksia tai rasitteita toista ihmistä kohtaan, kysymys on vain luottamisesta ja hitaasti etenevästä nautinnosta.

        Ei tuohon kauheasti temppuja tarvita, tarvitaan vain sopiva ihminen joka on jo koko olemuksellaan asettanut jo ennakkoon toiselle seksuaalisen latauksen. Sen purkamiseen liittyykin sitten mielikuvien todellisuudesta kietoutuva sarja jota myöhemmin mielellään muistelee.

        Uskon ja luulen ettei tämä ole iästä kiinni. Harvoin kun kokee tuollaista nuorempien kanssa mutta vähän iäkkäämpien naisten kanssa voi joskus päästä taivaisiin. Korostan kuitenkin ettei tule olla pettynyt jos noin ei käy, onhan seksuaalisuus ja tunnelataukset aina kahden ihmisen keskinäisistä sopivuuksista tulevaa. Nainen voi olla vaikka miten hyvä mutta et saa sitä täydellistä nautintoa koska et ole sielukkaasti sopivaa seuraa juuri tälle naiselle.

        En hirveästi asettaisi painoarvoa sanoille "nainen osaa temput". Itselleni kun riittää jos huokailee aidosti, sopivasti nauttien. Se kai on sitä mitä me seksuaalisessa kanssakäymisessä haemme. Hyvää oloa sen jälkeen.


      • hölmöjäjuttuja
        Yogamies kirjoitti:

        Enimmäkseen olen ollut omanikäisten naisten kanssa kautta elämän. Nyt siis olen 48.

        Joskus on kuitenkin joku nuorempikin herkku sattunut matkaan ja oma kumppani on 13 vuotta nuorempi.

        No eihän se millaisia temppuja sängyssä tekee iästä ole kiinni, kuten ei hölmöyskään.


      • Tyhmäpapoa
        Yogamies kirjoitti:

        Mietähän tuo ajatus, että vanhemmat naiset ovat parempia sängyssä oikein johtuu. Useiden nuorten naisten repertuaariin kuuluu vakiona sellaisia temppuja, joista vanhemmat eivät ole kuulleetkaan.

        Taitaa pappa olla ajastaan jäljessä ja nuorten miesten kanssa tehty villejä juttuja.. Testaappa pappa "LUMIENKELI".. Niinpä voi papalta mennä nivelet sijoiltaan, joten älä puhu tempuista mitään..


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Vai temppuja naisen tulisi osata:)

        Itse olen mies joka on ollut pillumagneetti saaden kokea vaikka millaista naisseuraa.
        Hyvä seksi ja sen määritelmä on kyllä ihmisen omista ajatuksista kiinni, sen hetkisistä tarpeista ja elämäntilanteesta. Jos mies on tilanteessa jossa hän tiedostaa ettei voi antaa yhdellekään naiselle sitä mitä naiset usein odottavat hän usein ei halua tunteellista seksuaalista seuraa. Tuolloin on kysymyksessä lähinnä vain niiden omien tarpeiden tyydyttäminen joka voi tuntua naisista osittain jopa puutteellisena seksinä. Hauskaa voi olla mutta jotain puuttuu.

        Naisten seksuaalisuus on hyvin usein erilaisista lähtökohdista kohdennettua. Nainen haluaa enemmän tunnetta mukaan seksiin. Myös miehenä seksi on mielestäni parasta silloin kun mennään aistikkaalle alueelle ilman kiirettä. Harvoin sellaista sopivaa toisilleen herkin aistein tuntevaa kohtaa mutta kun se tapahtuu seksi hyppääkin tasolle jota ei voisi aikaisemmin edes ymmärtää. Kaikki tapahtuu kuin unessa, naisen iho, huokailut, hikoilu, nautinnot. No, ei kai tuo voisi jatkua ikuisesti koska tilanteessa kummallakaan ei ole ylimääräisiä odotuksia tai rasitteita toista ihmistä kohtaan, kysymys on vain luottamisesta ja hitaasti etenevästä nautinnosta.

        Ei tuohon kauheasti temppuja tarvita, tarvitaan vain sopiva ihminen joka on jo koko olemuksellaan asettanut jo ennakkoon toiselle seksuaalisen latauksen. Sen purkamiseen liittyykin sitten mielikuvien todellisuudesta kietoutuva sarja jota myöhemmin mielellään muistelee.

        Uskon ja luulen ettei tämä ole iästä kiinni. Harvoin kun kokee tuollaista nuorempien kanssa mutta vähän iäkkäämpien naisten kanssa voi joskus päästä taivaisiin. Korostan kuitenkin ettei tule olla pettynyt jos noin ei käy, onhan seksuaalisuus ja tunnelataukset aina kahden ihmisen keskinäisistä sopivuuksista tulevaa. Nainen voi olla vaikka miten hyvä mutta et saa sitä täydellistä nautintoa koska et ole sielukkaasti sopivaa seuraa juuri tälle naiselle.

        En hirveästi asettaisi painoarvoa sanoille "nainen osaa temput". Itselleni kun riittää jos huokailee aidosti, sopivasti nauttien. Se kai on sitä mitä me seksuaalisessa kanssakäymisessä haemme. Hyvää oloa sen jälkeen.

        "Uskon ja luulen ettei tämä ole iästä kiinni "

        No tämähän se minunkin sanomani oli juurikin. Yleensä jos tulee ilmi, että on nuoremman naisen kanssa oletetaan, että nainen on jotenkin tyhjäpää ja monesti myös ajatellaan, että nuoret naiset olisivat jotenkin estyneitä ja epävarmoja sängyssä ja nelikymppiset vasta puhkeaisivat kukkaan.

        Olen tavannut niin monta nelikymppistä, jotka peittelevät makkaroitaan, raskausarpiaan ja riippurintojaan, että ainakaan kaikkien kohdalla ei nuo väitteet pidä paikkansa.

        Ehkä sana "temppu" oli huono valinta tähän tilanteeseen. Tarkoitan sillä sitä, että pornofilmisukupolven kasvatit ovat yleensä paljon vähemmän kompleksisia seksinsä kanssa kuin vanhemmat. Suuseksi alkaa nyt olla arkipäivää jo kaikilla, mutta peppuseksi on selvästi yleisempää nuorten keskuudessa, samoin erilaisten apuvälineiden käyttö osana seksiä, filmit, samaa sukupuolta olevat seksikumppanit jne. Tuollaisilla saa siihen arkijyystöön kummasti lisäpotkua.

        "Ei tuohon kauheasti temppuja tarvita, tarvitaan vain sopiva ihminen joka on jo koko olemuksellaan asettanut jo ennakkoon toiselle seksuaalisen latauksen."

        Tämän suhteenhan se nuori vartalo on ylivoimainen. Minuun ainakin se kaunis kiinteä vartalo tekee helpommin "latauksen" kuin vanhempi. Henkisen llä puolella tuon latauksen saaminen aikaan ei ole iästä kiinni.


      • kontakti
        Yogamies kirjoitti:

        "Uskon ja luulen ettei tämä ole iästä kiinni "

        No tämähän se minunkin sanomani oli juurikin. Yleensä jos tulee ilmi, että on nuoremman naisen kanssa oletetaan, että nainen on jotenkin tyhjäpää ja monesti myös ajatellaan, että nuoret naiset olisivat jotenkin estyneitä ja epävarmoja sängyssä ja nelikymppiset vasta puhkeaisivat kukkaan.

        Olen tavannut niin monta nelikymppistä, jotka peittelevät makkaroitaan, raskausarpiaan ja riippurintojaan, että ainakaan kaikkien kohdalla ei nuo väitteet pidä paikkansa.

        Ehkä sana "temppu" oli huono valinta tähän tilanteeseen. Tarkoitan sillä sitä, että pornofilmisukupolven kasvatit ovat yleensä paljon vähemmän kompleksisia seksinsä kanssa kuin vanhemmat. Suuseksi alkaa nyt olla arkipäivää jo kaikilla, mutta peppuseksi on selvästi yleisempää nuorten keskuudessa, samoin erilaisten apuvälineiden käyttö osana seksiä, filmit, samaa sukupuolta olevat seksikumppanit jne. Tuollaisilla saa siihen arkijyystöön kummasti lisäpotkua.

        "Ei tuohon kauheasti temppuja tarvita, tarvitaan vain sopiva ihminen joka on jo koko olemuksellaan asettanut jo ennakkoon toiselle seksuaalisen latauksen."

        Tämän suhteenhan se nuori vartalo on ylivoimainen. Minuun ainakin se kaunis kiinteä vartalo tekee helpommin "latauksen" kuin vanhempi. Henkisen llä puolella tuon latauksen saaminen aikaan ei ole iästä kiinni.

        Kyllä sukupolvella on jonkinlainen merkitys seksuaalisuuden toteuttamisessa (tavalla jota kuvasit), joskaan siitä ei voi tehdä yksilötasolle meneviä päätelmiä. Seksuaalisuudessakin on muoteja ja sukupolvikokemuksia 60-luvun "vapaasta seksistä" 2000-luvun "sateenkaariseksiin".

        Samalla nuo kuitenkin ovat ideaaleja, joita vasten jokainen yrittää löytää seksuaalisen tyylinsä ja yhteensopivan kumppanin. Halu syntyy kontaktista, siitä miten on suhteessa omiin ja toisen haluihin. Miehet ehkä ovat naisia taipuvaisempia harrastamaan seksiä huvikseen, ilman sen suurempaa syytä, jopa kumppanien kanssa, joissa ei ole kontaktipintaa ulkoisesti tai muutenkaan niin kuin kerrot tehneesi (tai ainakin tapa, jolla seksikumppaneistasi puhut viittaa siihen).


      • kontakti kirjoitti:

        Kyllä sukupolvella on jonkinlainen merkitys seksuaalisuuden toteuttamisessa (tavalla jota kuvasit), joskaan siitä ei voi tehdä yksilötasolle meneviä päätelmiä. Seksuaalisuudessakin on muoteja ja sukupolvikokemuksia 60-luvun "vapaasta seksistä" 2000-luvun "sateenkaariseksiin".

        Samalla nuo kuitenkin ovat ideaaleja, joita vasten jokainen yrittää löytää seksuaalisen tyylinsä ja yhteensopivan kumppanin. Halu syntyy kontaktista, siitä miten on suhteessa omiin ja toisen haluihin. Miehet ehkä ovat naisia taipuvaisempia harrastamaan seksiä huvikseen, ilman sen suurempaa syytä, jopa kumppanien kanssa, joissa ei ole kontaktipintaa ulkoisesti tai muutenkaan niin kuin kerrot tehneesi (tai ainakin tapa, jolla seksikumppaneistasi puhut viittaa siihen).

        "Miehet ehkä ovat naisia taipuvaisempia harrastamaan seksiä huvikseen, ilman sen suurempaa syytä, jopa kumppanien kanssa, joissa ei ole kontaktipintaa ulkoisesti tai muutenkaan niin kuin kerrot tehneesi (tai ainakin tapa, jolla seksikumppaneistasi puhut viittaa siihen)."

        Kyllä, tosin tämäkin on muuttumassa. Monesti miesten seksitiheys tilastoja vääristävätkin juuri homo-ja bi-seksuaalimiehet, jotka ovat taipuvaisia harrastamaan seksiä milloin vaan ja missä vaan.


      • kontakti
        Yogamies kirjoitti:

        "Miehet ehkä ovat naisia taipuvaisempia harrastamaan seksiä huvikseen, ilman sen suurempaa syytä, jopa kumppanien kanssa, joissa ei ole kontaktipintaa ulkoisesti tai muutenkaan niin kuin kerrot tehneesi (tai ainakin tapa, jolla seksikumppaneistasi puhut viittaa siihen)."

        Kyllä, tosin tämäkin on muuttumassa. Monesti miesten seksitiheys tilastoja vääristävätkin juuri homo-ja bi-seksuaalimiehet, jotka ovat taipuvaisia harrastamaan seksiä milloin vaan ja missä vaan.

        Ai mikä on muuttumassa? En ihan saanut kiinni ajatuksestasi.


      • totuus.naisista
        Yogamies kirjoitti:

        "Miehet ehkä ovat naisia taipuvaisempia harrastamaan seksiä huvikseen, ilman sen suurempaa syytä, jopa kumppanien kanssa, joissa ei ole kontaktipintaa ulkoisesti tai muutenkaan niin kuin kerrot tehneesi (tai ainakin tapa, jolla seksikumppaneistasi puhut viittaa siihen)."

        Kyllä, tosin tämäkin on muuttumassa. Monesti miesten seksitiheys tilastoja vääristävätkin juuri homo-ja bi-seksuaalimiehet, jotka ovat taipuvaisia harrastamaan seksiä milloin vaan ja missä vaan.

        Mikään ei ole oikeasti muuttunut tai muuttumassa. Ainoastaan valheet ja totuudet naisista ja miehistä alkavat tulla esiin.


      • kontakti kirjoitti:

        Ai mikä on muuttumassa? En ihan saanut kiinni ajatuksestasi.

        Muuttumassa on se, että naiset kaipaavat tunnesidettä seksiin, eli harrastavat nykyään enemmän irtoseksiä.


      • kontakti
        Yogamies kirjoitti:

        Muuttumassa on se, että naiset kaipaavat tunnesidettä seksiin, eli harrastavat nykyään enemmän irtoseksiä.

        Ok, näinhän se on.


    • JokaiselleJotain
    • hava

      Olen 51 ja en haaveile nuorista naisista. Panen niitä, seurustelen niiden kanssa. Pidän hauskaa. Yli 35 naisiin en kajoa ennenkuin nuorempien virta hyytyy.

      Eikä se välttämättä hyydy 😍

      • Harisko

        Paljonko joudut maksamaan nuorille naisille, kun mitään yhteistä puheenaihetta teillä tuskin on ja nuoria ei kiinnosta sinun lavatanssi jutut.


      • hava

        Lavatanssi ei ole mun juttu. Eikä tanssiminen ylipäänsä. Mun ei ole tarvinnut opetella kun on aina herunut muutenkin fjöösaa tarpeen mukaan.

        Nuoremmat ovat itseasiassa halvempia kuin vanhemmat, jos joskus ostan jonkun lahjan tai tarjoan päivällisen, he ovat iloisempia pienemmistäkin eleistä.

        Noin muuten en tavarasta tai seurasta maksa vaikka moni parikymppinen nainen ehdotteleekin kauppoja. Koska mun ei tarvi monestakaan syystä.


    • 39vvv

      Paha sanoa.

      Haaveeksi se varmaankin tulee jäämään. Nyt olen 39v ja saan vielä kiinnostusta alle 30v mutta yli 25v naisilta. Sitä nuoremmille olen näkymätön. 10 vuoden päästä olen varmasti näkymätön alle 30v naisille.

      On niitä hyvän näköisiä oman ikäisissäkin, mutta aina vain vähemmän. Tuppaavat olemaan sporttisia naisia jotka näytti vielä paremmilta nuorina = ytmien naisia. Enemmistö alkaa olemaan sitä pyöreää tanttaosastoa, ei sytytä.

      Luulenpa että heitän kirveen kaivoon ja haen elämästä jotain muuta. En mä voi pakottaa naisia lähtemään lenkille ja pysymään kuosissa, joten minkäs teet.

    • 39vvv
    • Tunnentiedän

      Näistä ei kukaan saa naista.

      • KunnonMenoa

        Itse 51v mies ja juuri 2 tuntia sitten pöllytin peittoa 27vuotiaan blondin kanssa jolla atleettinen vartalo eikä mitään valaan nahkaa ympärillä...oli tiukkakin vielä...kohta jyystän lisää takaapäin...mutta nainen saikin hyväillä samalla sixpakkia kun ratsasti nännit pystyssä seipäällä...


      • seliseli
        KunnonMenoa kirjoitti:

        Itse 51v mies ja juuri 2 tuntia sitten pöllytin peittoa 27vuotiaan blondin kanssa jolla atleettinen vartalo eikä mitään valaan nahkaa ympärillä...oli tiukkakin vielä...kohta jyystän lisää takaapäin...mutta nainen saikin hyväillä samalla sixpakkia kun ratsasti nännit pystyssä seipäällä...

        Seksifantasioitasi kertoilet.....


      • Lerpukkaa
        KunnonMenoa kirjoitti:

        Itse 51v mies ja juuri 2 tuntia sitten pöllytin peittoa 27vuotiaan blondin kanssa jolla atleettinen vartalo eikä mitään valaan nahkaa ympärillä...oli tiukkakin vielä...kohta jyystän lisää takaapäin...mutta nainen saikin hyväillä samalla sixpakkia kun ratsasti nännit pystyssä seipäällä...

        Ja setä heräs päiväunilta.. pieni lerppu housuissa, eikä minkäänlaista eloa.


      • ddfsfgfdg45tg
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Ja setä heräs päiväunilta.. pieni lerppu housuissa, eikä minkäänlaista eloa.

        Jos lerpussa ei ole eloa, se johtuu siitä ettei rupsahtanut kurppa saa siihen eloa. Nuori nainen sen sijaan saa.


      • lerpunelämää
        KunnonMenoa kirjoitti:

        Itse 51v mies ja juuri 2 tuntia sitten pöllytin peittoa 27vuotiaan blondin kanssa jolla atleettinen vartalo eikä mitään valaan nahkaa ympärillä...oli tiukkakin vielä...kohta jyystän lisää takaapäin...mutta nainen saikin hyväillä samalla sixpakkia kun ratsasti nännit pystyssä seipäällä...

        Mainio parodia! Kukaan usko hetkeäkään.


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Jos lerpussa ei ole eloa, se johtuu siitä ettei rupsahtanut kurppa saa siihen eloa. Nuori nainen sen sijaan saa.

        Nuori nainen ei kiihotu, kun pieni lerppu kaivettava, sieltä röllön alta. Ei kaikki ole rupsahtaneita puumia vaan elämänsä parhaimassa vedossa..


      • ddfsfgfdg45tg
        Puma kirjoitti:

        Nuori nainen ei kiihotu, kun pieni lerppu kaivettava, sieltä röllön alta. Ei kaikki ole rupsahtaneita puumia vaan elämänsä parhaimassa vedossa..

        Kurppa on rupsahtanut henkisesti vaikka fyysisesti oliskin kunnossa. Nuoret naiset ovat innoissaan kun saavat miehen kiihottumaan, mutta vanhoja naisia ei kiinnosta kun oma tyydytys jossa miehen rooli on vain olla palvelijana.


      • puhut.outoja
        Puma kirjoitti:

        Nuori nainen ei kiihotu, kun pieni lerppu kaivettava, sieltä röllön alta. Ei kaikki ole rupsahtaneita puumia vaan elämänsä parhaimassa vedossa..

        "Nuori nainen ei kiihotu, kun pieni lerppu kaivettava, sieltä röllön alta."

        Pieni 5,25" levyke kaivettava savukkeen alta.


      • Puskapeikko
        puhut.outoja kirjoitti:

        "Nuori nainen ei kiihotu, kun pieni lerppu kaivettava, sieltä röllön alta."

        Pieni 5,25" levyke kaivettava savukkeen alta.

        Niimpä mut toki meistä kukin tuppaa puhumaan asioista, jotka ovat omiin kokemuksiin perustuvia. Yrittäkäämme ymmärtää!

        Vähän harmittaa jos vanhoja lerppuja on joku naisparka joutunut itse kaivelemaan elämänsä.. toivottavasti oli edes ukko napansa pessyt. :P
        Hyii.. no makunsa kullakin. Ei ole tullut itselle vastaan mutta en harrastelekaan mokomia juttuja.


    • 4gtrh56yjghgb

      Mitä väliä? Eihän viiskymppiset naisetkaan etsi ikäisiään miehiä.

    • Luulisin haaveilevani ainakin satunnaiseen seksiin nuoria naisia, kun täytän 50. Mihinkä se katoaisi.

      Parisuhteessa ei pelkästään ikä ja ulkonäkö ratkaise. Sinänsä nuori ikähän ei tee naisesta automaattisesti sen huonompaa luonteeltaan, vaan jotkut naiset alkavat nelikymppisinä jo olemaan niin elämän raiskaamia, ettei sitä kestä kukaan.

      Todella suuressa ikäerossa tulee myös muutkin seikat, kuin pelkästään luonne ja ulkonäkö . Yleensä kumppanin mukana tulee myös ystäväpiiri ja sukulaiset yms.

      Oma naiseni on minua 13 vuotta nuorempi

    • nuoruusvoimaa

      Ei lakkaa ihmetyttämästä puumajutut.

      Naiset näkee nää ihan eri tavalla, aina puhutaan korkeista poskipäistä ja muusta.

      Mä katton ekana keskivartaloa. Kuumispuumillakin tuppaa joskus neljän kympin jälkeen (useimmilla jo välillä 25-35) katoamaan se nuoren naisen muoto. Pebasta tulee lattana ja reisistä ohkasemmat...maha ja vyötärö paisuu vaikka olis hoikkakin. Silloin ei auta mitkään botoxit eikä silarit, nuoremmat voittaa 100-0.

      • Toivoa31

        Samoin, kun miehellä 30v jälkeen, alkaa kaljuuntua, se kuuluisa pallomaha ja eturauhasvaivat. Nuoret miehet voittaa 6-0. Kyllä, se raja tulee vielä sullekkin vastaan.


      • missävaiheessamummo

        tulee se miehellekin mutta elinkaari on aivan toinen. Se kurpahdus mikä naisille iskee viimeistään kolmevitosena jolloin tapahtuu transformaatio mummoksi muutamassa vuodessa on hirvittävä.


      • Lerpukkaa
        missävaiheessamummo kirjoitti:

        tulee se miehellekin mutta elinkaari on aivan toinen. Se kurpahdus mikä naisille iskee viimeistään kolmevitosena jolloin tapahtuu transformaatio mummoksi muutamassa vuodessa on hirvittävä.

        Miehelle tulee jyrkkäalamäki 30v jälkeen.. Nykyään naisille voi tehdä kasvoihin toimenpiteitä ja näyttää nuorekkaalle, kun vielä kuntoilee niin hyvältä näyttää taas, kun vanhat ukon ruppanat vaan kurtistuu, joten älä pappa satuile.


      • 12121212121212
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Miehelle tulee jyrkkäalamäki 30v jälkeen.. Nykyään naisille voi tehdä kasvoihin toimenpiteitä ja näyttää nuorekkaalle, kun vielä kuntoilee niin hyvältä näyttää taas, kun vanhat ukon ruppanat vaan kurtistuu, joten älä pappa satuile.

        Tuossa on yhtä paljon totuutta kuin NALin tarinoissa rikkaista ja karismaattisista, huippukuntoisista hopeaketuista.

        Jopa Hollywood-julkkiksilla on haasteensa pysyä hyvännäköisinä, ja heillä on sentään käytössään lähes kaikki kuviteltavissa olevat resurssit.

        Kasvojen muokkaaminen on oikeasti vaikeampaa kuin voisi kuvitella; joko ero on olematon tai suuremmissa muutoksissa on iso riski että lopputulos aiheutta enemmän sääliä kuin ihailua - etenkin kun tekijä on todennäköisemmin virolainen halpislääkäri kuin Hollywoodin kallein huippukirurgi. Sama pätee saliin. Kun nuoren naisen muodot alkavat siirtyä reisistä/pepusta vatsaan ja vyötärölle, ei kropan säilyttämiseen riitä pari zumbatuntia kuukaudessa.

        On melkoista itsepetosta kuvitella että sitten kun ikää tulee, tilataan vain netistä aika kirurgille ja salikortti niin voidaan kisata parikymppisten kaunottarien kanssa.

        Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen simissä. Terveellinen ruokavalio, säännöllinen liikunta, normaalipainoisena pysyminen 24/7 ja herkkujen/alkoholin/itsensä auringossa käryttämisen välttely riittävät pitkälle. Katukuvan perusteella 99% epäonnistuu jo näissä, ja silloin ei tilannetta pelasta mikään.


      • pitkätukka-68
        Toivoa31 kirjoitti:

        Samoin, kun miehellä 30v jälkeen, alkaa kaljuuntua, se kuuluisa pallomaha ja eturauhasvaivat. Nuoret miehet voittaa 6-0. Kyllä, se raja tulee vielä sullekkin vastaan.

        Ei ole kaljuuntumisesta tietoa, ei myöskään kaljamahasta eikä eturauhasvaivoista.

        Ja 30v ylittyi sentään 20 vuotta sitten.


      • nunna
        12121212121212 kirjoitti:

        Tuossa on yhtä paljon totuutta kuin NALin tarinoissa rikkaista ja karismaattisista, huippukuntoisista hopeaketuista.

        Jopa Hollywood-julkkiksilla on haasteensa pysyä hyvännäköisinä, ja heillä on sentään käytössään lähes kaikki kuviteltavissa olevat resurssit.

        Kasvojen muokkaaminen on oikeasti vaikeampaa kuin voisi kuvitella; joko ero on olematon tai suuremmissa muutoksissa on iso riski että lopputulos aiheutta enemmän sääliä kuin ihailua - etenkin kun tekijä on todennäköisemmin virolainen halpislääkäri kuin Hollywoodin kallein huippukirurgi. Sama pätee saliin. Kun nuoren naisen muodot alkavat siirtyä reisistä/pepusta vatsaan ja vyötärölle, ei kropan säilyttämiseen riitä pari zumbatuntia kuukaudessa.

        On melkoista itsepetosta kuvitella että sitten kun ikää tulee, tilataan vain netistä aika kirurgille ja salikortti niin voidaan kisata parikymppisten kaunottarien kanssa.

        Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen simissä. Terveellinen ruokavalio, säännöllinen liikunta, normaalipainoisena pysyminen 24/7 ja herkkujen/alkoholin/itsensä auringossa käryttämisen välttely riittävät pitkälle. Katukuvan perusteella 99% epäonnistuu jo näissä, ja silloin ei tilannetta pelasta mikään.

        . Hopeakettujen seksuaalisuus ei ole kuin 20-vuotiaana, joten mitä iloa heistä on näille nuorille naisille ...

        Ajatus, että nuori ja kaunis nainen ottaisi vanhan papparaisen on vastenmielinen,

        Parhaimmatkaan penislihasreenit eivät auta, kun korvienväli tekee stopin


      • monilla.alkkareilla
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei ole kaljuuntumisesta tietoa, ei myöskään kaljamahasta eikä eturauhasvaivoista.

        Ja 30v ylittyi sentään 20 vuotta sitten.

        Ruuansulatuselimistösi on huonossa hapessa liiallisen alkoholin käytön seurauksesta.


      • pitkätukka-68
        monilla.alkkareilla kirjoitti:

        Ruuansulatuselimistösi on huonossa hapessa liiallisen alkoholin käytön seurauksesta.

        Hyvin tuo näyttää kuitenkin toimivan.

        Miten ruansulatuselimistön huonohappisuuden pitäisi ilmetä?


      • jbjvkkkkmm
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Miehelle tulee jyrkkäalamäki 30v jälkeen.. Nykyään naisille voi tehdä kasvoihin toimenpiteitä ja näyttää nuorekkaalle, kun vielä kuntoilee niin hyvältä näyttää taas, kun vanhat ukon ruppanat vaan kurtistuu, joten älä pappa satuile.

        Naisen ongelma ei yleisesti ole naama, vaan se että reidet, pakarat, vyötärö, runnat, kimmoisuus jne katoaa kiihtyvää vauhtia. 27 on jo tuossa suhteessa kurpahtanut, 35 arkkukamaa.


      • Mimosan35

        Taidat olla ajastasi jäljessä.. Nykyään on keksitty kirurgiset toimenpiteet, joilla kohentaa ulkonäköään.. lisäksi liikunta ja terveelliset elämäntavat auttavat paljon.. Ikäkö, sen pelastaa, jos 20v turvottanut itsensä mäkillä ja sidulla?? Ei kaikki nuoretkaan ole hoikkia.. Olen 35v, mutta paremassa kunnossa, kuin monet nuoremmat ja flaksi käy.. Näköjään katkeran naisettoman papan kommentti.. Mene lenkille ja salille niin sullakin vois käydä flaksi.


      • Pladtik
        12121212121212 kirjoitti:

        Tuossa on yhtä paljon totuutta kuin NALin tarinoissa rikkaista ja karismaattisista, huippukuntoisista hopeaketuista.

        Jopa Hollywood-julkkiksilla on haasteensa pysyä hyvännäköisinä, ja heillä on sentään käytössään lähes kaikki kuviteltavissa olevat resurssit.

        Kasvojen muokkaaminen on oikeasti vaikeampaa kuin voisi kuvitella; joko ero on olematon tai suuremmissa muutoksissa on iso riski että lopputulos aiheutta enemmän sääliä kuin ihailua - etenkin kun tekijä on todennäköisemmin virolainen halpislääkäri kuin Hollywoodin kallein huippukirurgi. Sama pätee saliin. Kun nuoren naisen muodot alkavat siirtyä reisistä/pepusta vatsaan ja vyötärölle, ei kropan säilyttämiseen riitä pari zumbatuntia kuukaudessa.

        On melkoista itsepetosta kuvitella että sitten kun ikää tulee, tilataan vain netistä aika kirurgille ja salikortti niin voidaan kisata parikymppisten kaunottarien kanssa.

        Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen simissä. Terveellinen ruokavalio, säännöllinen liikunta, normaalipainoisena pysyminen 24/7 ja herkkujen/alkoholin/itsensä auringossa käryttämisen välttely riittävät pitkälle. Katukuvan perusteella 99% epäonnistuu jo näissä, ja silloin ei tilannetta pelasta mikään.

        Täyteaineilla saadaan iästä pois 10v ja näitä tuttavapiirissäni on, eikä näissä toimenpiteissä ole vaarana epäonnustua, jos ei tehdä mitään radikaalia, joten älä puhu asioista, joista et TIEDÄ mitään. Jos urheilee melkein joka päivä ja ruokavalio kunnossa niin on timmi ja toiset on, sitä luonnostaan vaikka söisivät, mitä iästä riippumatta.. Ei voi kilpailla 20v kaunotarten kanssa? Millä planeetalla asut? Kaikki 20v ei ole hoikkia, eikä kaunottaria automaattisesti.


      • olipakerrantyttö
        12121212121212 kirjoitti:

        Tuossa on yhtä paljon totuutta kuin NALin tarinoissa rikkaista ja karismaattisista, huippukuntoisista hopeaketuista.

        Jopa Hollywood-julkkiksilla on haasteensa pysyä hyvännäköisinä, ja heillä on sentään käytössään lähes kaikki kuviteltavissa olevat resurssit.

        Kasvojen muokkaaminen on oikeasti vaikeampaa kuin voisi kuvitella; joko ero on olematon tai suuremmissa muutoksissa on iso riski että lopputulos aiheutta enemmän sääliä kuin ihailua - etenkin kun tekijä on todennäköisemmin virolainen halpislääkäri kuin Hollywoodin kallein huippukirurgi. Sama pätee saliin. Kun nuoren naisen muodot alkavat siirtyä reisistä/pepusta vatsaan ja vyötärölle, ei kropan säilyttämiseen riitä pari zumbatuntia kuukaudessa.

        On melkoista itsepetosta kuvitella että sitten kun ikää tulee, tilataan vain netistä aika kirurgille ja salikortti niin voidaan kisata parikymppisten kaunottarien kanssa.

        Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen simissä. Terveellinen ruokavalio, säännöllinen liikunta, normaalipainoisena pysyminen 24/7 ja herkkujen/alkoholin/itsensä auringossa käryttämisen välttely riittävät pitkälle. Katukuvan perusteella 99% epäonnistuu jo näissä, ja silloin ei tilannetta pelasta mikään.

        "Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen silmissä."

        Niin, uskoisin, että mies näkee vanhaa vaimoaan katsoessa myös sen nuoren tytön, joka nainen kerran oli.


      • mies.sivusta
        olipakerrantyttö kirjoitti:

        "Tietenkin iäkkäämpi nainen voi olla nätti, etenkin nuorena löytämänsä hyvän miehen silmissä."

        Niin, uskoisin, että mies näkee vanhaa vaimoaan katsoessa myös sen nuoren tytön, joka nainen kerran oli.

        Tämän harva juoksujen juoksija nainen käsittää tai pystyy hyväksymään - varsinkaan silloin jos on pahasti kämmäillyt itse näiden asioiden kanssa.


      • 12121212121212
        Pladtik kirjoitti:

        Täyteaineilla saadaan iästä pois 10v ja näitä tuttavapiirissäni on, eikä näissä toimenpiteissä ole vaarana epäonnustua, jos ei tehdä mitään radikaalia, joten älä puhu asioista, joista et TIEDÄ mitään. Jos urheilee melkein joka päivä ja ruokavalio kunnossa niin on timmi ja toiset on, sitä luonnostaan vaikka söisivät, mitä iästä riippumatta.. Ei voi kilpailla 20v kaunotarten kanssa? Millä planeetalla asut? Kaikki 20v ei ole hoikkia, eikä kaunottaria automaattisesti.

        "Ei voi kilpailla 20v kaunotarten kanssa? Millä planeetalla asut? Kaikki 20v ei ole hoikkia, eikä kaunottaria automaattisesti."

        Kuinka vaikeaa on ymmärtää että 20-vuotiaalla kaunottarella tarkoitetaan 20-vuotiasta kaunotarta, ei jokaista 20-vuotiasta?

        Jostain on syntynyt harhaluulo että sen kun varaa netistä kirurgille ajan ja maksaa 200e, iästä lähtee pois 10 vuotta. Ja tokihan vartalon saa kuntoon treenaamalla sitten vanhempana, vaikkei nyt oikein huvita eikä jaksa kun on bileet ja pitää lukea tenttiin. Ja kyllähän sitä voi vähän vetää niitä herkkujakin, kun raskausaika oli niin hankala...ensi vuonna sitten aikaa personal trainerille.

        99% naisista ei onnistu tässä. n. puolet on ylipainoisia. Enemmistöllä ruokavalio, auringonotto, liikkumattomuus ja sidukka tekevät tehtävänsä. Sitten kun halutaan näyttää nuoremmalta, on myöhäistä. "Elämästä nauttiminen" epäterveellisellä tavalla vie voiton.

        35v on myös täysin eri asia kuin 40-45v. Tuo on ikä jossa estrogeenitaso tipahtaa ja vanhuuden merkit alkavat näkyä. Vaikeustaso, joka on jo 35-vuotiaalla eri luokkaa verrattuna 25-vuotiaaseen, nousee aivan erilaiseksi. Enkä ole edes maininnut raskauden vaikutuksia.

        Ne 40 hottikset ovat tyypillisesti tapauksia jotka omaavat hyvät geenit JA ovat eläneet kurinalaisesti _aina_. Kirurgia ym hoidot ovat lähinnä kuorrutusta kakun päälle, yksistään ne eivät pelasta ketään. Totuus selviää viimeistään ilman meikkejä ja vaatteita aamulla 7:00.


      • 12121212121212
        12121212121212 kirjoitti:

        "Ei voi kilpailla 20v kaunotarten kanssa? Millä planeetalla asut? Kaikki 20v ei ole hoikkia, eikä kaunottaria automaattisesti."

        Kuinka vaikeaa on ymmärtää että 20-vuotiaalla kaunottarella tarkoitetaan 20-vuotiasta kaunotarta, ei jokaista 20-vuotiasta?

        Jostain on syntynyt harhaluulo että sen kun varaa netistä kirurgille ajan ja maksaa 200e, iästä lähtee pois 10 vuotta. Ja tokihan vartalon saa kuntoon treenaamalla sitten vanhempana, vaikkei nyt oikein huvita eikä jaksa kun on bileet ja pitää lukea tenttiin. Ja kyllähän sitä voi vähän vetää niitä herkkujakin, kun raskausaika oli niin hankala...ensi vuonna sitten aikaa personal trainerille.

        99% naisista ei onnistu tässä. n. puolet on ylipainoisia. Enemmistöllä ruokavalio, auringonotto, liikkumattomuus ja sidukka tekevät tehtävänsä. Sitten kun halutaan näyttää nuoremmalta, on myöhäistä. "Elämästä nauttiminen" epäterveellisellä tavalla vie voiton.

        35v on myös täysin eri asia kuin 40-45v. Tuo on ikä jossa estrogeenitaso tipahtaa ja vanhuuden merkit alkavat näkyä. Vaikeustaso, joka on jo 35-vuotiaalla eri luokkaa verrattuna 25-vuotiaaseen, nousee aivan erilaiseksi. Enkä ole edes maininnut raskauden vaikutuksia.

        Ne 40 hottikset ovat tyypillisesti tapauksia jotka omaavat hyvät geenit JA ovat eläneet kurinalaisesti _aina_. Kirurgia ym hoidot ovat lähinnä kuorrutusta kakun päälle, yksistään ne eivät pelasta ketään. Totuus selviää viimeistään ilman meikkejä ja vaatteita aamulla 7:00.

        Tässä esimerkkinä entinen supermalli Kate Moss, 44v

        Kuvassa vahvasti meikattuna. Kasvojen perusteella veikkaisin iäksi 40v, mutta yksi vilkaisu käsiin ja sääriin kertoo iän olevan yli 40. Hassua kyllä löytämäni meikkaamattoman kuvan perusteella olisin veikannut iäksi hieman yli 40, Kate on siis kasvoiltaan säilynyt hyvin. Googlaamissani bikinikuvissa näkyi kylläkin hoikka vartalo josta kaikki muodot olivat kadonneet. Vartalon perusteella olisin veikannut iäksi 40-50v.

        https://i.dailymail.co.uk/i/newpix/2018/05/07/22/4BF3AA1F00000578-0-image-m-26_1525728733578.jpg

        Mutta suominaiset uskovat vakavissaan ettei tarvita kuin visiitti halvimmalle kirurgille ja salikortti, niin tavisnainen näyttää ikäistään nuoremmalta ja vetää vertoja parikymppisille?

        Think again.


      • totuuskomissioz
        12121212121212 kirjoitti:

        "Ei voi kilpailla 20v kaunotarten kanssa? Millä planeetalla asut? Kaikki 20v ei ole hoikkia, eikä kaunottaria automaattisesti."

        Kuinka vaikeaa on ymmärtää että 20-vuotiaalla kaunottarella tarkoitetaan 20-vuotiasta kaunotarta, ei jokaista 20-vuotiasta?

        Jostain on syntynyt harhaluulo että sen kun varaa netistä kirurgille ajan ja maksaa 200e, iästä lähtee pois 10 vuotta. Ja tokihan vartalon saa kuntoon treenaamalla sitten vanhempana, vaikkei nyt oikein huvita eikä jaksa kun on bileet ja pitää lukea tenttiin. Ja kyllähän sitä voi vähän vetää niitä herkkujakin, kun raskausaika oli niin hankala...ensi vuonna sitten aikaa personal trainerille.

        99% naisista ei onnistu tässä. n. puolet on ylipainoisia. Enemmistöllä ruokavalio, auringonotto, liikkumattomuus ja sidukka tekevät tehtävänsä. Sitten kun halutaan näyttää nuoremmalta, on myöhäistä. "Elämästä nauttiminen" epäterveellisellä tavalla vie voiton.

        35v on myös täysin eri asia kuin 40-45v. Tuo on ikä jossa estrogeenitaso tipahtaa ja vanhuuden merkit alkavat näkyä. Vaikeustaso, joka on jo 35-vuotiaalla eri luokkaa verrattuna 25-vuotiaaseen, nousee aivan erilaiseksi. Enkä ole edes maininnut raskauden vaikutuksia.

        Ne 40 hottikset ovat tyypillisesti tapauksia jotka omaavat hyvät geenit JA ovat eläneet kurinalaisesti _aina_. Kirurgia ym hoidot ovat lähinnä kuorrutusta kakun päälle, yksistään ne eivät pelasta ketään. Totuus selviää viimeistään ilman meikkejä ja vaatteita aamulla 7:00.

        Juuri näin. Katkeroitunut kurppa jolla oli sellua jo 23 vuotiaana ja on nyt 41 ei kykene asiaa käsittämään.

        Miehille on vuosimiljoonien aikana kehittynyt koneisto jolla sekunnin osissa kyetään arvioimaan naisen fertiilys hyvin tarkasti.

        Sitä ei petetä laittamalla uudet sulat ja pakkelua nokkaan, kyllä vyötärö, reidet, pakarat ja tissit sen kertovat. Sekunnin osissa, yhdellä vilkaisulla.


      • tomumajanen

        Naisia voi yrittää kilpailuttaa, mutta keski-ikäisenä ajatus kilpailusta lasteni ikäisten ihmisten kanssa parisuhdemarkkinoilla on ajatuksenakin perverssi.

        Vanhenemiselta ei pelastu kukaan, ei myöskään pahansuovilta ja arvostelevilta katseilta. Selluliitti on viaton löydös, jos todella aletaan mittaamaan ja arvioimaan sitä mitä tasoa kukakin on, henkisesti ja fyysisesti.


    • pitkätukka-68

      En ala viikon päästä haaveilemaan.

    • pappajo

      Kyllä jokaisen miehen ikään katsomatta täytyy saada teinityttöä

      • sellieipehmustettu

        Tervemenoa Ouluun ... on siellä vielä vapaita sellejä


    • Yliviiskymppinen

      Eipä tässä katselut auta. Kunhan nyt edes joku nainen kiinnostuisi..

    • Realistiko

      Tottakai haaveilet, mutta että saatko riippuu tasostasi ja se on hieman erilailla tasoja kuin täällä yleensä kutsutaan tasoa joten kuvaan sen myös. Eli aina on ollut ja tulee olemaan nuoria naisia jotka hakevat enemmän materiaalista partneria kuin henkistä...

      Eli jos olet yli 50-kymppinen ätmi, eli alkoholisoitunut, köyhä, asut vuokralla tai vanhempien luona, kaljamahainen, huonokuntoinen, kouluttamaton, työkyvyttömyyseläkkeellä, ei seiso ja odottelet kansaneläkettä - ei löydy naista ja on turha haaveillakaan naisesta.

      Jos olet yli viisikymppinen KTM, olet silti pappa vaikka saatat pitää itsestäsi huolta ja urheilet, olet töissä ja tulet saamaan pienen työeläkkeen, olet maksanut asunto-osakkeesi ja maalla on pieni rapistuva mökki pellonreunalla ja pankissa 2 kymppitonnia. 20-30 kymppisestä on turha haaveilla, mutta saatat löytää kivan eronneen ikäisesi naisen jonka kanssa kunnostaa mökkiäsi.

      Mutta jos olet itsestäsi hyvin huolta pitävä, kovakuntoinen - maratoni sujuu alle 4 tunnin yli viisikymppinen hopea kettu joka on jo myynyt firmansa, pankissa on muutama miljoona, jaksat vielä muutaman kerran yössä ja etsit seuraa 12-metrisen jahtisi kannelle välimerelle, niin noita 20-30 vuotiaita naisia saa hätystää pois kun ne ei kaikki mahdu mukaan.

      • Micce52__

        KTM, tekn.yo. ja KHT, ikää just tuo 50 . Maraton on liian paljon mutta näin talvellakin cooperissa menee 2700 pienellä pakkasellakin. Firmaa ei ole vielä myyty, mutta pankissa on osakesalkussa vajaa milli.

        Vene on 9-metrinen ja sillä kierretään joka kesä pari kuukautta Itämerellä. Ei siis pääse Rivieralle minkään Swanin kannella.

        On se sitten hyvä, että itse asetun siis nimimerkin "Realistiko" listan toisen ja kolmannen vaihtoehdon väliin, niin ei ole teinityttöjä ihan ruuhkaksi asti nurkissa ;) Neli-viisikymppiset naiset vaikuttaa paljon mukavammalta seuralta, kun niillä on jotain elämänkokemusta ja järkeäkin. Tietty mielellään järjen mukana myös kyky kohtuulliseen kuntoiluun ja painonhallintaan. BMI>30 ei ole ikinä nätti näky, ja osoittaa typerää itsekurin puutetta.


      • Realistiko

        Micce52 - olet realisti, ja jos haluat ja asiasi ovat muuten kunnossa niin varmaan saat kivaa nais-seuraa purjehtimaan, mutta et 20-kymppisistä. Ja realistina et edes haaveile sellaisista... Ja liian kalliiksihan sinullekin ne yli 50-kymppiselle sopivat 20-kymppiset sinulle tulisivat - ne on materian / taloudellisen edun perässä eivät juuri muun.


      • realismi
        Realistiko kirjoitti:

        Micce52 - olet realisti, ja jos haluat ja asiasi ovat muuten kunnossa niin varmaan saat kivaa nais-seuraa purjehtimaan, mutta et 20-kymppisistä. Ja realistina et edes haaveile sellaisista... Ja liian kalliiksihan sinullekin ne yli 50-kymppiselle sopivat 20-kymppiset sinulle tulisivat - ne on materian / taloudellisen edun perässä eivät juuri muun.

        "ne on materian / taloudellisen edun perässä eivät juuri muun."
        Niin on ne varttuneemmatkin. Monet jopa ahneempina.


      • Uranainen
        Micce52__ kirjoitti:

        KTM, tekn.yo. ja KHT, ikää just tuo 50 . Maraton on liian paljon mutta näin talvellakin cooperissa menee 2700 pienellä pakkasellakin. Firmaa ei ole vielä myyty, mutta pankissa on osakesalkussa vajaa milli.

        Vene on 9-metrinen ja sillä kierretään joka kesä pari kuukautta Itämerellä. Ei siis pääse Rivieralle minkään Swanin kannella.

        On se sitten hyvä, että itse asetun siis nimimerkin "Realistiko" listan toisen ja kolmannen vaihtoehdon väliin, niin ei ole teinityttöjä ihan ruuhkaksi asti nurkissa ;) Neli-viisikymppiset naiset vaikuttaa paljon mukavammalta seuralta, kun niillä on jotain elämänkokemusta ja järkeäkin. Tietty mielellään järjen mukana myös kyky kohtuulliseen kuntoiluun ja painonhallintaan. BMI>30 ei ole ikinä nätti näky, ja osoittaa typerää itsekurin puutetta.

        Ei juma, businessnainen ei ainakaan jaksa kiinnostua KHT-tirkistelijästä.


    • Olen 73 vuotias, jatkuvasti haaveilen parikymppisestä rakastajattaresta,

      • nauraavariksetkin

        Ymmärrän keskenkasvuinen kun olet ...

        Muista syödä hyvin, että karva kiiltää


      • nauraavariksetkin kirjoitti:

        Ymmärrän keskenkasvuinen kun olet ...

        Muista syödä hyvin, että karva kiiltää

        Tätä juuri olenkin epäillyt. Oma haaveeni hyvästä kuolemasta olisi jos 92 vuotiaana olisin sängyssä parikymppisen rakastajattareni kanssa... ovi avautuisi ja rakastajattareni mustasukkainen poikaystävä ampuisi minut. #hyväkuolema


      • nauraavariksetkin
        AimoMatinpoika kirjoitti:

        Tätä juuri olenkin epäillyt. Oma haaveeni hyvästä kuolemasta olisi jos 92 vuotiaana olisin sängyssä parikymppisen rakastajattareni kanssa... ovi avautuisi ja rakastajattareni mustasukkainen poikaystävä ampuisi minut. #hyväkuolema

        Tai ehkä realistisempi versio olisi, että parikymppinen tyttö ampuisi zombi-papan halloweeninä


      • nauraavariksetkin kirjoitti:

        Tai ehkä realistisempi versio olisi, että parikymppinen tyttö ampuisi zombi-papan halloweeninä

        Saatat olla oikeassa, et kai ole huumorintajuton tosikko ?


      • nauraavariksetkin kirjoitti:

        Tai ehkä realistisempi versio olisi, että parikymppinen tyttö ampuisi zombi-papan halloweeninä

        Jos et kerro kenellekään niin kukaan nainen ei ole niin epätoivoinen että alkaisi seurustella kanssani, vaimo on kestänyt minua jo 50 vuotta. Hieno nainen !


    • varhaiseläkeläinen

      Eli eläkkeeseen vielä noin 20 v. Niin. Alkaisinko jo katteleen niitä ominkäsin naisia?

    • älkää.olko.tyhmyreitä

      Taas on maijavilkkumaat liikenteessä. Erittäin stereotypioituneisiin mieskäsityksiin kannan korteni kekoon tällä...

      jaskaa.blogspot.fi

    • Neitsyt-Setä

      Minullahan on vielä se ensimäinen teinirakkaus kokematta, vaikka olen jo 48v. Joten kyllä minä haaveilen edelleen teinrakkaudesta neitseellisen teininaisen kanssa enkä suinkaan mistään iljettävästä lutkaseksistä ja aisuriseksistä tanttojen ja mummojen kanssa!

      • kefjsdföl

        Totta puhut. Naisen nuoruudesta ja kauneudesta ei voi tinkiä. Paitsi etten halua katsella rupsahtanutta keski-ikäistä ämmää niin en myöskään halua sen enempää kuunnella sen joutavia marinoita. Ja ihan tiedoksi että se keski-ikä alkaa kolmestakympistä.


      • Lerpukkaa

        Siinä on vaan, se haittapuoli, että nuoret naiset, eivät halua katsella keski-ikäistä rupsahtanutta pallomahaista setää. Työkavereina 20 naisia ja seukkaavat oman ikäistensä kanssa. Ovat kertoneet, miten vastenmielisenä pitävät vanhojen setien iskuyrityksiä.. Siis palautus rupsakalle maan pinnalle.. Saa haluta, mutta eri asia saako.


      • naaaneee

        Neitsyt-Setä .... kyllä se siitä, odota vielä toiset 48 vuotta niin ehdit rikastua ja tulet komeaksi.

        Tulet saamaan neitseellisen mummon..


    • Naimisissajo

      40v olin vuoden sinkkuna. Tuli tapailtua kaikenikäisiä naisia. Aika nopeesti päätin etten tapaile alle 30v, olivat sen verran kakaroita.
      Sitä paitsi 25v hoikasta naisesta tulee helposti hylje kun sidukka ja sipsit maistuu mutta liikunta ei kiinnosta.
      Nyt 51v ikäisenä voi sanoa että oma ikä /-5v on sopivin. 50v hoikka misu on todennäköisesti hoikka vielä 60v ikäisenä.

    • HerrTroll

      Todellinen kauneus on ikuista. Folks.
      Pysähtykää hetkeksi.
      Kohteliaasti syrjäsilmällä, sporttinen 30-55 voi olla absoluutinen wau ja wau .
      Aka silmänamuwa. Folks

    • Onkooikeaa

      Rahalla voi ostaa mitä vain ja sänkyynkin rahalla vanha kurppa saa paljon itseään nuorempaa jos ei henkinen taso kiinnosta muuta kuin ulkonäkö ja jos oma henkinen taso on alhainen, lapsen tasolla niin kuin monilla on niin pärjäähän sitä vanhakin nuoren kanssa.

      Voihan sitä uskotella itselleen olevansa niin nuorekas ja hehkeä kun katselee pimeessä vessassa naamaansa, Ihmisen nahka muuttuu vanhan ihmisen ihoksi vaikka olisi kuin treenattu kroppa.

      Ikäerot ihan ok ja kenellekkä se kuluu jos on kahden kauppa. Minulle itselleni on helpottavaa olla siinä iässä etten enään herätä miesten mielenkiintoa vaan saan olla rauhassa seksuaaliselta häirinnältä ja ulkonäön arvostelulta mitä nuorena koin varsinkin vanhojen äijien taholta ja nuorten epäkypsien jätkien. Milloinkaan en sopinut kenenkään ihanteisiin ja aina oli liian paksut sääret tai liian paksu keskikroppa tai muuten vaan vääränkokoinen ja se on ihan sairasta että ihmissuhteet ovat niin pienestä kiinni.

      Kaikki muut olivat jo parinsa löytäneet ja osa eronnutkin kun löysin sen jonkun jollekka kroppani virheet eivät merkannut liikaa ja olin jo ajatellut jääväni yksinäiseksi loppuiäksi mutta namisiin en pääse koskaan kun en ole kaunis ja sen hyväksyin jo. Ajattelin ehkä olen vain varalla kunnes löytyy kauniimpi ja mieheni haki aikansa "parempaa" mutta ei saanut niin tässä sitä ollaan vieläkin ja tiedän että sillekkin on tullut sairauksia että ei enään saisi ketään mutta miehen ajatukset ovat aivan arvaamattomia ja omissa kuvitelmissaan se kuvittelee vielä saavansa paremman ja kauniimman.

      Avoliitossa en ole omainen jos jotain sattuu mutta mieheni on sen valinnut niin en voi vaikuttaa enkä voi painostaa ketään. Hauskaahan se on että avoliitossa kela katsoo elatusvelvollisiksi avoparit, avioliiton kaltaiseksi suhteeksi mutta mitään muita oikeuksia ei ole kuin aikuisen ihmisen elatusvelvollisuus.

      Jos toinen sairastuu ja joutuu työttömäksi niin kannattaa laittaa kirjat erikseen niin ei avopuolison tuloja katsota. Tai avokilla pitää olla tuloja niin paljon että pystyy elättämään sen kauniin kumppanin jos meinaa avo suhteeseen.

      Harvalla viiskymppisellä miehellä on varaa nuorempaan naiseen tai päinvastoin ja kelahan pitää siitä huolen. Erikseen asuessa ei hätää ja silloinhan ei olla suhteessa.

      Panonoilla voi vanha mies rehvastella saavansa kenet tahansa mutta totuus voi olla ihan toinen. Jos saa vain jonkun puutteeen tyydytettyä äkkiseltään niin silloin ei kannata kauheasti pullistella sillä sen jälkeen on yhtä yksinäinen kuin sitä ennenkin. Kokeilunhaluinen nuori voi kokeilla vanhaa äijää tai poika vanhaa ämmää saadakseen erilaisia seksuaalisia kokemuksia.

      Ei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista vetovoimaa tai muutakaan kunhan kokeilee vaan. Kokeilut kannattaisi hoitaa ennen avioliittoa sillä sen jälkeen kun niitä alkaa harrastamaan niin tulee ongelmia. Jos kokeilee suhteen aikana niin aika paha kun joutuu valehtelemaan ja elää kaksoiselämää itseään pettäen pääasiassa eikä sitä toista.

      Itsensä pettäminen on pahinta mitä voi tehdä eikä sillä pääse kauaksi.

      Haaveilen yhä normaalista suhteesta mutta en ikinä pääse siihen kun en ole täydellinen miehelleni joka netissä katselee kaksikymmentä vuotta nuorempia ja haaveilee niistä vaikka ei koskaan saa niitä. Netti on tuonut ihan uudet haasteet parisuhteelle ja sen tuoma feikki maailma jossa yhä useimmat elävät.

      Mies ei halua minua vaan netin feikki naisia.

      • tomumajanen

        Kirjoitat järkevästi, mutta on surullista lukea miten pettynyt olet avomieheesi. Jos hän moittii sinua, ulkonäköäsi tai olemustasi, niin kannattaisi vakavasti harkita kannattaako antaa kenenkään vahingoittaa itseään sillä tavalla. Vai tarkoitatko sitä, että mies katselee netistä kauniita naisia salaa? Silloin tarkoitus tuskin on loukata sinua, vaikka se voikin olla muuten noloa, jos se on riittävän lapsellista ja ei-salaista.

        Viestistäsi ei oikein selviä, rakastatko edes miestä enää, vaikutat ainakin olevan hyvin pettynyt häneen monella tavalla, sekä luonteeseen että käyttäytymiseen. Siinä tilanteessa monet miettivät onko enää järkeä jatkaa yhdessä. Pettymyksiä kasaantuu koko ajan lisää, jos asioista ei keskustella, jolloin se kuuluisa viimeinen pisara tulee toiselle yllätyksenä.


    • Miksienkelpaa

      Olen 55-nainen. En saa seksiä, koska haluan vain ikäisiäni miehiä ja yksikään 50 mies, jonka itse haluaisin, on niin rikas/ menestynyt/ hyvännäköinen jne. että hän ei vaivaudu deittailemaan kuin 2-30-kymppisiä ja on jo ainakin kolmannella kierroksella, eli taas panemassa pullat uuniin ja sormusta sormeen.

      Tai siis korjaus: Seksiä kyllä tarjotaan, mutta itse toivoisin vähän ihmissuhteen tapaistakin.
      Tässä on vähän elämäntyyli ongelmaakin, sillä olen leski ja vapaa muuttamaan ulkomaille tms.
      Ulkonäön puolesta saan runsaasti huomioita miehiltä yleisesti; joogatuntien muovaama kroppa, rypyttömät kasvot, omat pitkät hiukset, Yleisin yhteydenottaja on kuitenkin 30-40-vuotias.

      • tomumajanen

        Mies etsii mahdollisimman kaunista ja nuoren näköistä naista, vaikka ei sitä myöntäisikään tai itse tiedostaisi (herrasmies). Parikymppisten kanssa seurustelevat hopeaketut ovat palstalla viihtyvien miesten fantasiaa, mutta kyllä oikeasti tasokas 50 mies saa kauniin, nuoremman naisen niin halutessaan. Se pienentää vanhemman naisen markkinoita, mutta jos olet geneettisesti kaunis, tyylikäs ja fiksu myös luonteeltasi, löydät varmasti sopivan miehen niin halutessasi. Se ei tapahdu hetkessä (eihän se välttämättä tapahtunut helposti nuorenakaan) enkä itse etsisi sellaista deittipalstoilta. Luulen, että deittipalstoilta etsitään enemmän seksiseuraa tai suhde jää helposti sellaiseksi, kun toinen osoittautuukin pettymykseksi. Kun tutustuu muualla, on mahdollisuus paremmin arvioida sopivuutta. Sinuna kävisin läpi kaikki verkostoni ja tuttavienkin verkostot. Ja hyvännäköiset miehethän ovat upeita vielä paljon sinua vanhempinakin. Älä siis tuijota liikaa ikää, ehkä nuoristakin löytyy sopivia.


      • eivätmuutenkerro

        Niin eli siihen parisuhteeseen kelpaa vain rikas, menestynyt ja komea mies, mitkä kaikki tottakai kertovat siitä millainen mies olisi parisuhteessa.


    • Onnellinenyksin

      Aloittajalla olettamus et jokainen haluaa naisen? Olen 39 enkä eti yhtään naisia. Viihdyn ja haluan olla yksin eikä se muutu vanhempanakaan eikä se nainen ole välttämätön.

      • Lisäystä

        Kokemusta toki on naisia ollu 18-27 v. mutta sitä on jotenkin viisastunu kun 35 täytin eikä enää haikaile naisten perään.


      • Enkerronimimerkkiä
        Lisäystä kirjoitti:

        Kokemusta toki on naisia ollu 18-27 v. mutta sitä on jotenkin viisastunu kun 35 täytin eikä enää haikaile naisten perään.

        Tähän olotilaan kun itsekin pääsisi, niin elämä muuttuisi huomattavasti paremmaksi.


    • RauhaisaaJoulua

      Ajattelen persoonallisesti, siis olen. Minkälainen ihminen on, kun raha on muovannut identiteetin?

    • ikäloppux

      Viiskymppisenä panin kaikkia, jotka suostuivat. Ei kuitenkaan susirumia. Näin kuuskymppisenä ei oikein enää löydy seuraa, kun mummot ei kiinnosta. Näin erään nuoruudenrakastettuni ja aivan järkyttävä mummo siitä pimusta oli tullut. Mutta aikansa kutakin, toki tuollainen kolmevitonen sopivasti lihava on nainen parhaimmillaan.

      • Nauraavariksetkin

        Kadehdin noin sisältörikasta elämääsi

        Kyllä noin komean miehen ei pitäisi koskeakkaan yli 35 naista. Ajatuskin ihan puistattaa ----krook


      • kaikkimevanhetaan

        Mahtoi se nuoruudenrakastettusi ajatella sinusta vastaavaa: aivan järkyttävä papsu siitä kundista oli tullut....


    • Mies--43

      Varmana panen 20 v maksullisia naisia 50 vuotiaana. Olen nyt 43 vuotias ja olen pannut 20 v naisia.

    • 30313233

      Tottakai. Keski-ikäisistä ämmistä en halua haaveilla enkä aloittaa suhdetta sellaiseen.

      • Kaunis.nainen

        Enkä minä keski-ikäisen vanhan ja väsyneen sedän kanssa.. Nuori ja viriili pitää mielen virkeenä.. Ouh jee..


      • yeryer75
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Enkä minä keski-ikäisen vanhan ja väsyneen sedän kanssa.. Nuori ja viriili pitää mielen virkeenä.. Ouh jee..

        Minkä mielen... jonkun aml-pelle siiderivalaan mielen? Hohhoijaa....


      • Kaunis.nainen
        yeryer75 kirjoitti:

        Minkä mielen... jonkun aml-pelle siiderivalaan mielen? Hohhoijaa....

        Siiderivalaasta kaukana ja fitnesmimmin mielen.. Kaljamahat ja joiden liikunta sohvalta ja jääkaapille ei nappaa.. Tylsät papparaiset hohhoijaa


    • LaulunMukaisesti

      Jos sun lysti on ja tiedät sen niin varmaan myöskin näytät sen :D ... valmennusta paratiisiin

    • Enkerronimimerkkiä

      Kohta 50 ja toisen ikä on aivan sama, kunhan on täysi-ikäisyyden ja 70 välissä, koska normaali tilanne on ei mitään.

    • Eiummarra

      Terapiatta jääneet uusia uhreja vatkaavat narsistit avautuu. Olette todella surullisia. Siksi kai pidätte niin kovaa ääntäkin. Narsisti ei koskaan kuuntele ketään ei mitään se vatkaa vaan minä minäänsä. Ette edes ole sinkkuja olette pedofiileja.

    • 5kymp

      Eipä sillä olisi väliä vaikka olisi 7kymppinen nainen kun 8 vuotta tulee edellisestä naisen kanssa olosta.

      • iuyiyu

        Kokeile vetää hanskaan. Ämmiä ei tarvii siihen että saa lastin ulos


    • Saahan sitä haaveilla mitä vaan. Viiskymppisenä tuskin kiinnostan enää ketään. Ja se on jo vajaan 5 vuoden päästä viiskymppiset.

      • Anonyymi

        Älä masennu. Itse olen kolmekymppinen nainen ja kiinnostunut viisikymppisistä.. Aivan kuten parikymppisenä nelikymppisiä. Pidän vanhemmista miehistä, he ovat jo elämää eläneet ja nähneet, ei tietysti kaikki mutta yleensä osaavat arvostaa. Usein vain käy niin että kuulen joko tekosyynä tai muuten heidän suustaan että olen liian nuori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä masennu. Itse olen kolmekymppinen nainen ja kiinnostunut viisikymppisistä.. Aivan kuten parikymppisenä nelikymppisiä. Pidän vanhemmista miehistä, he ovat jo elämää eläneet ja nähneet, ei tietysti kaikki mutta yleensä osaavat arvostaa. Usein vain käy niin että kuulen joko tekosyynä tai muuten heidän suustaan että olen liian nuori.

        No en masennu. Tiedostan vaan, että olemassa oleva suhde tuskin on ikuinen (vähitellen hiipuu hiipumistaan) ja en minäkään. Iän myötä vielä tulee kaikenlaista iänkin tuomaa haastetta ja vaikka moni muu asia helpottuu, niin pariutuminen vaikeutuu.

        Ihan jo siksikin ettei itse enää ota mitä ja ketä tahansa vastaan ja oman ikäluokan sakki alkaa olla ikäryhmää joka ei ole suuressa huudossa. Eli en minäkään. Minä kun enää ole halukas miessukupuolestakaan kumppania katsomaan, niin ennestään vähenee mahkut.

        Mutta täytyy yrittää ottaa ilo irti näistä muutamista vuosista siten kuten taitaa parisuhde rintamalla. Onhan mulla puoliso, vaikkei sitä useinmiten juuri huomaa olevaksi, paitsi silloin kun erehtyy vahingossa puhumaan pari sanaa.


    • Anonyymi

      Eli olet kuin Sauli Niinistöä, sopiva ikä ero vainmoonasa ,ohdotat kaikille=?

    • Mielestäni 40-60 vuotiaiden naisten joukossa löytyy riittävästi valinnanvaraa.

    • Anonyymi

      Ei tule katseltua siihen malliin...

    • Anonyymi

      Miksi näitä vanhoja aloituksia pitää kommentoida ja nostaa etusivulle.... Tosi rasittavaa. Ja varsinkin ku aihe on alinta pas_aa.

    • Anonyymi

      Olin saunassa tänään ja ajattelin erästä vähän päälle 50v leskinaista, että hän olisi saunassa kanssani, heiluttaisi takapuoltaan kasvojeni edessä ja istuisi syliinin, niin heti alkoi seisomaan.
      Kumma reaktio kyllä....

    • Anonyymi

      Antaisitko pillua ilman tietoja

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe