Homoromanttisuus

lurkkin

Voisitteko rakastua homoromanttisesti samaan sukupuoleen?

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm, enpä tiedä. Olen joskus ihastunut toiseen naiseen, hänen persoonaansa ja ajatuksiinsa. Ihmisenä tykännyt hirveesti. Mutta sitten taas se seksuaalinen puoli, niin en usko...vaikka voin nähdä jonkun naisen seksikkäänä ja seksuaalusena, mutta en haaveile fyysisestä läheisyydestä. Toisin kun miehen kanssa...miestä tekee mieli, naista ei.

Ehkä biromanttinen heteroseksuaali juttu vois olla tapaus...?

• Toisaalta voin ymmärtää miksi mies voi kuolata, vaikkapa videon naista...hän on tyrmäävä...miehenä varmaan pyörisin ympärillä innokkaasti...

https://youtu.be/d8OI9FllKfg

Mutta sitten taas...jokin päässä ei kumminkaan aiheuta tarvetta lähestyä...

• wanhaämmä

Mulla on vähän sama juttu, joku leidi voi olla kovinkin vaikuttava (nyt on ollut pinnalla Elina Gustafsson, mutta myöskin ihan oikeassa elämässä voi olla joku :D). Mutta että haluaisin seksiä naisen kanssa, niin ei,.. Silti voin kokea ihan yhtä suuria ihastumisen tunteita naisiin kuin miehiinkin.

• wanhaämmä kirjoitti:

Mulla on vähän sama juttu, joku leidi voi olla kovinkin vaikuttava (nyt on ollut pinnalla Elina Gustafsson, mutta myöskin ihan oikeassa elämässä voi olla joku :D). Mutta että haluaisin seksiä naisen kanssa, niin ei,.. Silti voin kokea ihan yhtä suuria ihastumisen tunteita naisiin kuin miehiinkin.

Jotenkin näin, tosi harvan naisen kohdalla mutta jotkut on niinnupeita, että toivoisi olevansa mies tai bi. 🤣

Mut kun miesvartalo on se mikä vetoaa, se vaan on kaikkineen se mikä saa kuolaamaan...vaikka joku nainenkin on upea ilmestys, mut se viba jää pois mikä miesvartalosta aiheutuu...

• wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

Toisaalta voin ymmärtää miksi mies voi kuolata, vaikkapa videon naista...hän on tyrmäävä...miehenä varmaan pyörisin ympärillä innokkaasti...

https://youtu.be/d8OI9FllKfg

Mutta sitten taas...jokin päässä ei kumminkaan aiheuta tarvetta lähestyä...

Upea kroppa ja mä tykkään just tuollaisesta että sillä kropalla myös pystyy tekemään kaikenlaista. Mua ei kauheesti nappaa lavalla pönöttäjät, tuossa taas on jotain ideaa.

Toi ei naisena säväytä seksuaalisesti, mutta kroppa ja kehonhallinta on tosiaan niin hyvässä kuosissa että mä haluun kans osata noin :)

• wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

Jotenkin näin, tosi harvan naisen kohdalla mutta jotkut on niinnupeita, että toivoisi olevansa mies tai bi. 🤣

Mut kun miesvartalo on se mikä vetoaa, se vaan on kaikkineen se mikä saa kuolaamaan...vaikka joku nainenkin on upea ilmestys, mut se viba jää pois mikä miesvartalosta aiheutuu...

Ihan ekana tulee mieleen miehen tuoksu.. Siinä on jo jotain niin huumaavaa ettei naiset yllä lähellekään. Vähän niin kuin kissa kissanmintun kanssa, ei vaan voi mitään.. :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Upea kroppa ja mä tykkään just tuollaisesta että sillä kropalla myös pystyy tekemään kaikenlaista. Mua ei kauheesti nappaa lavalla pönöttäjät, tuossa taas on jotain ideaa.

Toi ei naisena säväytä seksuaalisesti, mutta kroppa ja kehonhallinta on tosiaan niin hyvässä kuosissa että mä haluun kans osata noin :)

Se kropan hallinta mullakin, mutta myös vartalon muodot..😃

Jotenkin tekee mieli katsella udestaan ja uudestaan...

• wanhaämmä kirjoitti:

Ihan ekana tulee mieleen miehen tuoksu.. Siinä on jo jotain niin huumaavaa ettei naiset yllä lähellekään. Vähän niin kuin kissa kissanmintun kanssa, ei vaan voi mitään.. :D

Niin onkin!!😀

Joidenkin miesten tuoksu on huumaavan hyvä, tekee mieli kiehnata se tuoksu itseensä...mun miehessä on just semmonen tuoksu mihin tykkään tunkea nenäni ja hangata sen tuoksun itseeni.🤣

Sanonkin sille välillä, kun se ihmettelee kun kihnaan poskeani rintaan, kaulaan tai poskiin...mitä ihmettä?! Että merkkaan itteni sun tuoksulla. Se on niin vetoava...sydän alkaa jumputtaa ja kiihtyy tuoksusta ja siitä miltä iho tuntuu iholla.

• mazy kirjoitti:

Niin onkin!!😀

Joidenkin miesten tuoksu on huumaavan hyvä, tekee mieli kiehnata se tuoksu itseensä...mun miehessä on just semmonen tuoksu mihin tykkään tunkea nenäni ja hangata sen tuoksun itseeni.🤣

Sanonkin sille välillä, kun se ihmettelee kun kihnaan poskeani rintaan, kaulaan tai poskiin...mitä ihmettä?! Että merkkaan itteni sun tuoksulla. Se on niin vetoava...sydän alkaa jumputtaa ja kiihtyy tuoksusta ja siitä miltä iho tuntuu iholla.

Ja kyllä se kroppakin, miten mikäkin lihas yms. erottuu liikkeessä ja mille näyttää...saa silmät nauliintumaan.

Tässä jo vuosia oltu yhdessä, mutta edelleen kun tuo koikkelehtii tuossa vaikka nakuna niin on aina pakko katsoa päästä varpaisiin...ja mielihyvän tunnehan siitä näystä tulee...aaa wau nam.

Ei maha mittään...joku kolahtaa vaan niin isosti.

• mazy kirjoitti:

Ja kyllä se kroppakin, miten mikäkin lihas yms. erottuu liikkeessä ja mille näyttää...saa silmät nauliintumaan.

Tässä jo vuosia oltu yhdessä, mutta edelleen kun tuo koikkelehtii tuossa vaikka nakuna niin on aina pakko katsoa päästä varpaisiin...ja mielihyvän tunnehan siitä näystä tulee...aaa wau nam.

MInäkin olen sitä mieltä, että se vastakkainen sukupuoli jotenkin vaistomaisesti viehättää. Luonnollisesti, jos jossain on oikein komea samaa sukupuolta oleva niin hän voi viehättää silmää, mutta koskaan minulla ei tule seisomaan miehen takia tai en tule miehestä kiihottomaan. Jotenkin se innostus jää vain siihen vastakkaiseen sukupuoleen.

Hyvää sunnuntaipäivää.

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

MInäkin olen sitä mieltä, että se vastakkainen sukupuoli jotenkin vaistomaisesti viehättää. Luonnollisesti, jos jossain on oikein komea samaa sukupuolta oleva niin hän voi viehättää silmää, mutta koskaan minulla ei tule seisomaan miehen takia tai en tule miehestä kiihottomaan. Jotenkin se innostus jää vain siihen vastakkaiseen sukupuoleen.

Hyvää sunnuntaipäivää.

Niinpä, se on hyvä kun vastakkaista sukupuolta löytyy...ja semmosia jotka viehättääkin.

Tässä hyvin tulee julki muten ihmisiä on erilaisia ja kuinka henkiset ja fyysiset seikat voi kytkeytyä erilailla...

Siksi minua aina vähän ärsyttää, kun ajatellaan kaikkien olevan kuten itse on..tai yleistetään kaikki nauset, miehet tekee tai tuntee niin ja näin. Kun jokainen on omanlaisensa tuntija ja viehtyjä. 😀

Hyvää sunnuntaita, kauppaan se on mentävä.

• wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

En vilkaissut päinkään, kun salin adonis, ihka oikea tukkajumala käveli rauhallisesti salin läpi, vain shortsit päällään, pyyhe kaulalla, vesi helmeillen iholla, juuri suihkusta tulleena... jokainen yläkropan lihas ja värähdys tallentui selkäytimeen. :)

• ei.täys.heteroita.ole
        mazy kirjoitti:

Niinpä, se on hyvä kun vastakkaista sukupuolta löytyy...ja semmosia jotka viehättääkin.

Tässä hyvin tulee julki muten ihmisiä on erilaisia ja kuinka henkiset ja fyysiset seikat voi kytkeytyä erilailla...

Siksi minua aina vähän ärsyttää, kun ajatellaan kaikkien olevan kuten itse on..tai yleistetään kaikki nauset, miehet tekee tai tuntee niin ja näin. Kun jokainen on omanlaisensa tuntija ja viehtyjä. 😀

Hyvää sunnuntaita, kauppaan se on mentävä.

el sinä ja wanhaämmä olette kaappi lesboja eli ruma mies tai tavallinen mies ei kiihota uhtä paljon kuin kaunis nainen ja kumpikin pitää nuorista urheilevista naisista ja ennemmin urheilevan nuoren naisen kanssa sänkyyn kuin tavis miehen ja kumpi olisit pimppiä nuoleva vai nuoltavana tai wanhaämmä haluaisi olla se nainen ja elina gustafson on se miehisempi

• naisen.tukka
        wanhaämmä kirjoitti:

En vilkaissut päinkään, kun salin adonis, ihka oikea tukkajumala käveli rauhallisesti salin läpi, vain shortsit päällään, pyyhe kaulalla, vesi helmeillen iholla, juuri suihkusta tulleena... jokainen yläkropan lihas ja värähdys tallentui selkäytimeen. :)

tukkajumala viittaa vahvasti että näet naisen ja toivot että olisi nainen

• wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

Niin ja luultavasti se esitys oli vieläpä ihan yksinomaan mua varten. Olin ainoa salilla silloin kun kaveri lähti suihkuun ja ainoa kun se palas sieltä kierrokselleen... Tiesi aivan varmasti minkälaisen vaikutuksen tekee, itsetunto kohdillaan :D

• naisen.tukka kirjoitti:

tukkajumala viittaa vahvasti että näet naisen ja toivot että olisi nainen

Lyhyt tukka voisi olla enempikin seksikäs naisella...ei tukan tarvi olla pitkä. Riippuu ihmisestä kelke mikäkin tukkatyyli sopii...sukupuolesta riippumatta. 😊

• lesboissa.siili.tukkia
        mazy kirjoitti:

Lyhyt tukka voisi olla enempikin seksikäs naisella...ei tukan tarvi olla pitkä. Riippuu ihmisestä kelke mikäkin tukkatyyli sopii...sukupuolesta riippumatta. 😊

niin siilitukka naisella kertoo ehkä lesboille jotakin ja pitkätukka taas homoille tai transvenstiitteille jotakin mutta heterot näkevät toisin

• lesboissa.siili.tukkia kirjoitti:

niin siilitukka naisella kertoo ehkä lesboille jotakin ja pitkätukka taas homoille tai transvenstiitteille jotakin mutta heterot näkevät toisin

Voi kertoakin, mulle hiukset on vaan puhdasta estetiikkaa...ei mikään seksikoodi tms.

• wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

Oho, sun viestisi oli sääntöjen vastainen ;D

Mulla tosiaan on sellainen mielikuva, etten oikeasti katsonut päin - en voinut, uskaltanut, kehdannut, olisin jäänyt kuola valuen tuijottamaan enkä olisi saanut silmiäni enää irti ja ties mitä tyhmää olisin tehnyt.. Silti jokainen solu näki, kuuli, tunsi ja haistoi koko ajan miten se kroppa liikkui ja väreili, yksityiskohtaisesti ja tarkasti... (tähän apinaemoji kädet silmillä)

Yhdenkään naisen vartalo ja olemus ei kykene vaikuttamaan samalla tavalla :)

• wanhaämmä kirjoitti:

Oho, sun viestisi oli sääntöjen vastainen ;D

Mulla tosiaan on sellainen mielikuva, etten oikeasti katsonut päin - en voinut, uskaltanut, kehdannut, olisin jäänyt kuola valuen tuijottamaan enkä olisi saanut silmiäni enää irti ja ties mitä tyhmää olisin tehnyt.. Silti jokainen solu näki, kuuli, tunsi ja haistoi koko ajan miten se kroppa liikkui ja väreili, yksityiskohtaisesti ja tarkasti... (tähän apinaemoji kädet silmillä)

Yhdenkään naisen vartalo ja olemus ei kykene vaikuttamaan samalla tavalla :)

Olit joskus ahminut aiemmin silminesi ja muistit...😉

Juuri noin, "Yhdenkään naisen vartalo ja olemus ei kykene vaikuttamaan samalla tavalla :)"

Never...

• mies38v

En tunne romanttista viehtymystä kuin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta seksiä voin kyllä myös oman sukupuoleni kanssa harrastaa ja olen sitä paljon harrastanutkin.

• Juurikin toisinpäin, kun itselläni.

• joku.kiva.lesbo.sinulle
        mazy kirjoitti:

Juurikin toisinpäin, kun itselläni.

miksi tukahdutat tunteesi tai seksuaalisuutesi eli tule ulos kaapista ja makaa naisen kanssa

• joku.kiva.lesbo.sinulle kirjoitti:

miksi tukahdutat tunteesi tai seksuaalisuutesi eli tule ulos kaapista ja makaa naisen kanssa

Lue tekstit joita kirjoittelin wämmän kanssa...ehkä ymmärrät, että miessukupuoli kiehtoo fyysisesti ja seksuaalisesti. Nimenomainen ero on juurikin miesvartalo, jonka koen seksuaalisesti kiinnostavana ja himonherättäjänä ja tyydyttävänä...

Naisen vartalossa on väärät elimet haaruissa ja vartalokaan ei vetoa kuten miehen, muuten nainen voi ollakin sata kertaa ihmisenä viehättävämpi henkisesti kun joku mies.

Ei vaan tee mieli koskea pimpulaan...lähinnä poistyöntävä ajatuksenakin. Saati näkynä..en tykkää. Ei näille mitään mahda miten päässä viiraa...

Mä olen miehen kanssa, koska pidän miessukupuolesta fyysisen mutta myös jokseenkin henkisen erilaisuuden vuoksi...

• kumpi.miellyttää.enemmän
        mazy kirjoitti:

Lue tekstit joita kirjoittelin wämmän kanssa...ehkä ymmärrät, että miessukupuoli kiehtoo fyysisesti ja seksuaalisesti. Nimenomainen ero on juurikin miesvartalo, jonka koen seksuaalisesti kiinnostavana ja himonherättäjänä ja tyydyttävänä...

Naisen vartalossa on väärät elimet haaruissa ja vartalokaan ei vetoa kuten miehen, muuten nainen voi ollakin sata kertaa ihmisenä viehättävämpi henkisesti kun joku mies.

Ei vaan tee mieli koskea pimpulaan...lähinnä poistyöntävä ajatuksenakin. Saati näkynä..en tykkää. Ei näille mitään mahda miten päässä viiraa...

Mä olen miehen kanssa, koska pidän miessukupuolesta fyysisen mutta myös jokseenkin henkisen erilaisuuden vuoksi...

kumpi kiihottaa enemmän 45v iso kaljamainen mies ja kaljukin on vai kuvan linkittämäsi nainen etkös joskus ennenkin ole lähettänyt saman linkin

• mazy kirjoitti:

Ja katso tuo linkittämäni video, siinä on sekä tankotanssiva nainen että mies joka osuu paikalle...nainen on tyrmäävä, mutta mies sen sjaan on seksikkäästi haluttavampi. Torso on lääh ja puuh...😋

Ei nainen voi ikinä olla niin mies mitä mies on, miehen vartaloa ei vaan päihitä mikään mitä tulee seksuaaliseen viehätykseen...heteroilla näin.

• kumpi.miellyttää.enemmän kirjoitti:

kumpi kiihottaa enemmän 45v iso kaljamainen mies ja kaljukin on vai kuvan linkittämäsi nainen etkös joskus ennenkin ole lähettänyt saman linkin

Nainen on varmasti hotimpi, mutta kummankaan kanssa en seksiä haluisi. En naisen enkä kuvailemadi miehen kanssa...ellei tuo mies olisi vanhuuttaan muuttunut tuommoseksi ja siis mun mies...

Voihan mun mieskin lihoa ja kaljuuntua, mut hän on silti se mies johon olen jo rakastunut ja kiintynyt...tunteet ne siellä vaikuttaa vaikka ulkonäkö rapistuu...

• bi.oot.ainakin
        mazy kirjoitti:

Nainen on varmasti hotimpi, mutta kummankaan kanssa en seksiä haluisi. En naisen enkä kuvailemadi miehen kanssa...ellei tuo mies olisi vanhuuttaan muuttunut tuommoseksi ja siis mun mies...

Voihan mun mieskin lihoa ja kaljuuntua, mut hän on silti se mies johon olen jo rakastunut ja kiintynyt...tunteet ne siellä vaikuttaa vaikka ulkonäkö rapistuu...

luulisi heteronaisen vastaavan että mies on hotimpi ja naista ei voi sietää eli rakastut ulkokuoreen etkä henkiseen juttuun

• bi.oot.ainakin kirjoitti:

luulisi heteronaisen vastaavan että mies on hotimpi ja naista ei voi sietää eli rakastut ulkokuoreen etkä henkiseen juttuun

Ehkä mä olen sitten puoli bii...🤣

Jossain olosuhteissa ja jollain toisella annostuksella hormoonia voisi ehkä muuttua täysinäiseksi biiksi...

Pitäs vaan kokea se naisen alapää kiehtovaksi eikä yökiksi...ei kai se muusta kiinni ole?😃😄

Paha se on seksiin ryhtyä jos ei tee mieli kajota...

• bi.oot.ainakin kirjoitti:

En koe pullukkaa miestä hotiksi...enkä viehättäväksi. Ulkoisesti eli lähtökohtaisesti hoikka tai normi kroppainen vetoaa fyysisesti...onhan toi nainen timmi. Siksi ehkä hotimpi...😃

• mazy kirjoitti:

En koe pullukkaa miestä hotiksi...enkä viehättäväksi. Ulkoisesti eli lähtökohtaisesti hoikka tai normi kroppainen vetoaa fyysisesti...onhan toi nainen timmi. Siksi ehkä hotimpi...😃

Puhutaan nyt kuutenkin fysiikasta...

• En meinaa kokeilla, olen heterosuhteessa syystä että haluan miestä jynssäämään kanssani, en naista. Ja olen myöskin nyt loppuelämäni suhteessa, tämän suhteen yli ei mene mikään...eikä kukaan.

Ellei ukko itse lähde kalppimaan tai rupea hulluksi...satuttamaan tms. jännämiesmäistä hääräämään. En uskokkaan että tämän suhteen jälkeen ryhtyisin uuteen...autonominen seksi kuulostaa hyvälle. 🤣

Toimii varmemmin ja aiheuttaa vähemmän vaivaa mistään...

• Itsellä_näin
        mazy kirjoitti:

Ehkä mä olen sitten puoli bii...🤣

Jossain olosuhteissa ja jollain toisella annostuksella hormoonia voisi ehkä muuttua täysinäiseksi biiksi...

Pitäs vaan kokea se naisen alapää kiehtovaksi eikä yökiksi...ei kai se muusta kiinni ole?😃😄

Paha se on seksiin ryhtyä jos ei tee mieli kajota...

Ei itseänikään naisen alapää mitenkään kiehdo ja voi olla ajatuksenakin joskus luotaantyöntävä. Mut sit kun on umpi-ihastunut, ja nainen on omasta mielestä ihana päästä varpaisiin niin kummasti se alapääkin kiinnostaa.

• Itsellä_näin kirjoitti:

Ei itseänikään naisen alapää mitenkään kiehdo ja voi olla ajatuksenakin joskus luotaantyöntävä. Mut sit kun on umpi-ihastunut, ja nainen on omasta mielestä ihana päästä varpaisiin niin kummasti se alapääkin kiinnostaa.

Nii öö mä olen ihastunut kerran eläissäni naiseen, niin että puhuisin samanlaisesta ihastumisesta, tunnetasolla 1-10 välillä noin 8 olisi luku... kun miten mieheen ihastun. Vahvasti ja hyvin lyhyesti... Ihastus tuli ja meni, niin lähinnä mietin että en ole mitenkään kallellaan naisiin. 🤣🙏

• mazy kirjoitti:

Nii öö mä olen ihastunut kerran eläissäni naiseen, niin että puhuisin samanlaisesta ihastumisesta, tunnetasolla 1-10 välillä noin 8 olisi luku... kun miten mieheen ihastun. Vahvasti ja hyvin lyhyesti... Ihastus tuli ja meni, niin lähinnä mietin että en ole mitenkään kallellaan naisiin. 🤣🙏

morjens masy ja mukavaa maanantaita:) mun päivä alko pamahtaen,meinaan rekat ja paskat taas,koko päivä on pilalla jos kuuntelet sitä about 6 tuntia putkeen pienessä kopissa lol
        Mä just tossa alempana kerroin noista salama ihastumisista,ne tulee ja menee samantien..mä luulen et aika moni,miehet&naiset kokee niitä:)

• peppupupu kirjoitti:

morjens masy ja mukavaa maanantaita:) mun päivä alko pamahtaen,meinaan rekat ja paskat taas,koko päivä on pilalla jos kuuntelet sitä about 6 tuntia putkeen pienessä kopissa lol
        Mä just tossa alempana kerroin noista salama ihastumisista,ne tulee ja menee samantien..mä luulen et aika moni,miehet&naiset kokee niitä:)

Morjenttes Peppis!😃

Samoin sinne, hyvää maanantaita. Mulla oli eka työpäivä tänään pitkästä aikaa ja tuntuu, että on ihan rätti. Ipanat tarttis pestä päästä varpaisiin ja iltapöperöt väsätä. Kohta vajaa tunti oltu kotona.. Nukkumaan vois mennä. 😬

Sun koti on jossain ison liikennöivän tien vieressä? Korvatulpat!!! 😄

Juu en ihastu naisiin mitenkään vahvasti, mutta tiiän että voisin varmasti jossain olosuhteissa ja joihinkin ihmisiin. Miehiin ihastuu herkemmin, eikä niihinkään usein... Sen sijaan ihmisistä tykkää muuten helposti ja useinkin.

Miten voi väsyttää näin... aamulla 5 herätys ja illalla pitäs 17 alkaa leipoo joulupipareita ja torttuja. Ennen kun jää joululomille, täytyy tehdä kahvitarjottavia hoitopaikkaan ja työpaikkaan...

• rakastunutnaiseenolen

Voin rakastua romanttisesti samaan sukupuoleen. Ja olenkin rakastunut.

• homopunkki

Nosto.

• Mä luulen että aika moni on ihastunut/ihastuu samaan sukupuoleen jossain välissä elämää,silleen viattomasti eikä siinä ole mitään pahaa.

• .. Paha Sanoa.. Kun ei Varmuurel Tierä, kuin Itsestä.. ;P

.. Mutuna Sanoisin, että Naiset Varmaan Useammin, kuin Miehet.. Mut.. ProSentteja en uskalla lähtee Arpomaan.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Paha Sanoa.. Kun ei Varmuurel Tierä, kuin Itsestä.. ;P

.. Mutuna Sanoisin, että Naiset Varmaan Useammin, kuin Miehet.. Mut.. ProSentteja en uskalla lähtee Arpomaan.. ;P

meinasin kysyä onko sulla tullut man crushia mutta ehkä parempi jos ei täällä avaudu koska kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan jne haha
        mä muistan kerran kun näin jonkun venäjän vasta valitun missin ajattelin oooh mikä nainen,siinä oli kyllä kaunis varsinkin kun hymyili :D

• peppupupu kirjoitti:

meinasin kysyä onko sulla tullut man crushia mutta ehkä parempi jos ei täällä avaudu koska kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan jne haha
        mä muistan kerran kun näin jonkun venäjän vasta valitun missin ajattelin oooh mikä nainen,siinä oli kyllä kaunis varsinkin kun hymyili :D

.. Noh.. EiTod Ole.. ;D

.. Noh.. EiTod Ole.. ;D

oisko noin?;) en viitti kiusia varsinkaan täällä :D mut joo,noi salamaihastukset jotka häviää yhtä nopeasti on varmaan aika yleisiä molemmilla :)

• peppupupu kirjoitti:

oisko noin?;) en viitti kiusia varsinkaan täällä :D mut joo,noi salamaihastukset jotka häviää yhtä nopeasti on varmaan aika yleisiä molemmilla :)

.. Noh, Mitäs Sä tällä Hetkellä Sit.. Yrität Tehrä?.. ;D

.. Sulla ja SunKaltaisilla Sun Jutut.. Toisilla taas Toiset.. Ja Mulla.. Mun Ihan Omani.. ;P

.. Eli.. Kyllä Näin O.. Ettäs Tierät!!!.. ;D

.. Noh, Mitäs Sä tällä Hetkellä Sit.. Yrität Tehrä?.. ;D

.. Sulla ja SunKaltaisilla Sun Jutut.. Toisilla taas Toiset.. Ja Mulla.. Mun Ihan Omani.. ;P

.. Eli.. Kyllä Näin O.. Ettäs Tierät!!!.. ;D

En mitään,toivon että tulisi jo yö että voisi nukkua taas,täällä oli "sellanen" päivä taas, pelkkää värinää ja pauketta ala raskas liikenne,auts mun piä ^_^ Mitäs sitä muuta tekis,paitsi haaveilis lottovoitosta;D Miten sun maanantai alkoi?:)
        Joo joo,mä vähän kiusasin sua,ei sulla oo mitään man crusheja haha Ei kaikki niitä saa tietenkään:D mun kaltaisilla,ai reptiliaaneilla??;D

katoito muuten ne mun "miesnaama" kuvat jo,aika hauska ja hämmentävää :D

• peppupupu kirjoitti:

En mitään,toivon että tulisi jo yö että voisi nukkua taas,täällä oli "sellanen" päivä taas, pelkkää värinää ja pauketta ala raskas liikenne,auts mun piä ^_^ Mitäs sitä muuta tekis,paitsi haaveilis lottovoitosta;D Miten sun maanantai alkoi?:)
        Joo joo,mä vähän kiusasin sua,ei sulla oo mitään man crusheja haha Ei kaikki niitä saa tietenkään:D mun kaltaisilla,ai reptiliaaneilla??;D

katoito muuten ne mun "miesnaama" kuvat jo,aika hauska ja hämmentävää :D

.. Eipäs Kysellä Hankalia.. ;P

.. Mä en Pääse nyt Millään siitä Tunteesta Eroon, että.. Syystä tai Toisesta, joku/jotkut asiat pitää Sut Siellä.. Esim. Seutu/Alue jne.. Elikkäs ne Painaa VaakaKupissa Sulle enemmän, kuin noi Rasitteet&Haitat.. ;P

.. Täytynee laittaa KorvaTunturillekin Kirjettä menemään, jos vaikka ne siellä Keksis Sopivan OnnenKorin Sulle.. =)

• EnPerustelekaan

En.

• No_oletko_Suomalainen

Nyt kun noin homoeroottisesti kysymyksesi asetit, niin Suomalaiset ovat kiinnostuneet eniten Lesbo pornosta. Ruotsalaisten hakusanoissa loistaa ylimpänä Anaali porno.

Mutta homoseksiä kai molemmat?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1789
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1106
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      151
      828
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      751
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      681
    Aihe