sodankylän baareissa

annevm73

on kyllä kausityöntekiän vaikea saada kontaktia paikallisiin.useasti viikonloppuisin käynyt ja todella harva vastakkainen sukupuoli edes tahtoo vastata jos jotain kyselee.anne.

24

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älähölise

Miksi sinun pitäisi saada kontaktia paikallisiin, ei mekään haluta sinuun.

• Sisäsiittoista

Foxin Lapin Poliisit-sarjassa tuli kyllä monesti esiin sodankyläläisten kahelius.

• eeva49

älähälise antoi ilmeiseti paikallisesti vieraanvaraisuutta.itse ihan saman huomannut kun olen sodankylässä työssä ollut,olisihan se ihan mukava joihinkin paikallisiin tutustua .mutta kait niin sisäänpäin lämpiävää kansaa niinkuin yleisestikin pienillä kylillä.Eeva49.

• kessmm

ja typerää

• PatenPolkuOnJoKakittu

paskalla käynti kirjastossa vähentää paineita

kantsii varata omaa paperia.
      tai onhan siellä kalle päätaloa.

• kalle-pååtalo

Mä jäin jumiin kirjaston vessaan, ovi ei aukea. No, on tässä koko yö sitten aikaa paskoa!

• Sami79

Eli todella asiallisia vastauksia.Ilmeisesti naiset ei kiinnosta sodankyläläisiä.Kyllä meillä täällä toisella paikkakunnalla naiset otetaan lämpimästi vastaan ja viedään vaikka kotiinkin.Sami

• vähäsiitäkikiinni

No olekkos sanonu notta ois torttua tarjolla, vai istukkos vaan nokka pystyssä ?
        Täällä kukaa viitti turhaa vonkata.

• Sepeteus32v

Niin ei kai kun niiltä nelijalkasilta tarvii vaivautua vonkaamaan

• patenMietelmät

onko sinne baarhin sitte hyvä kakkia
      mitens paperitilanne.

• Takasinvieläkunvoit

Syrjä- ja rajaseuduille, metsä-Suomeen, muutti aikanaan epäsosiaalista väkeä, seikkailijoita ja metsästäjiä. Sen seurauksena maahan syntyi erityinen biologinen alatyyppi, joka alkoholisoituu nopeasti ja turvautuu väkivaltaan. Tätä Turmiolan Tommi tyyppiä on pieni vähemmistö, ehkä kymmenkunta prosenttia suomalaisista.

— Heitä löytyy varsinkin vuoden 1323 rajan itä- ja pohjoispuolelta, missä myös henkirikoksia tehdään eniten. Suomen tapaan myös Venäjän ja Baltian vodkavyöhykkeellä tehdään paljon henkirikoksia, kertoo Lauerma.

• Mätisäkki

Alat ryyppäämään niin kyllä löytyy samanhenkisiä kavereita

• kartsa91

näitä kun lukee niin sodankylän sivuilla melkein 300 kirjaston vessassa paskalla ja repii teoksia,ei taida olla paljon muuta tekemistä niillä korkeuksilla eikä kotimajassa vessaa kun noin ruuhkautuu kirjasto.

• nainen45vyksin

tänään ajattelin yksin lähteä baariin joten katsotaan mitä löytyy tai sitten ei,olen 45vN

• puliukkokaanEihaluaTeit

Haisette.

• semieles

Kävisn baarissa jos olis aikaa selviytyä!Portilla puhallutus ja jos värähtää 6kk huili tauko!Naiset kiinnostaa mut nää pohjosen jullit niillä on vain mielessä nukkuminen?

• Ellit

Sodankyläläiset ovat sulkeutuneita ja vaikeaa tutustua. Omanlainen porukka, kaipaan vieläkin avointa iloista ilmapiiriä toisella paikkakunnalla etelässä.

• yksinkertasta

annevm73

Eihän täälä ole pakko kenenkhän asua.
      mennee sinne missä puhuthan.

• EllienErotikRunoutta

Ellit se hetekassaan kellien mietti,
      on se mullakin tuo sukupuoli vietti.
      On vaan kuitenkin yksi huoli,
      Sodiksen ukot ei mua huoli.
      Olis se hyvä jos tännelin tulis matu-tulva,
      jopas mullakin kastuis siten vulva.

• kiitoskiitos

Mahtavaaa.
        Jotkut ne vain osaavat tuon sanansäilän käytön.

• NytTuulikinOnTyyntynyt
        kiitoskiitos kirjoitti:

Mahtavaaa.
        Jotkut ne vain osaavat tuon sanansäilän käytön.

Pikkupili siinä kiittelee itseään typerästä runontapaisesta.
        Jos haluat runoilua opetella,niin voisit alkaa tuosta.
        Metriikka perustuu tavujen pituuksiin, toisin sanoen lyhyiden ja pitkien tavujen erotteluun tiettyjen sääntöjen mukaisesti. Lyhyistä ja pitkistä tavuista muodostettiin runojalkoja ja metroneita, ja metroneista puolestaan runosäkeitä.

• tuulikinLöllöPylly

tyhjennä vain pääsi kirjastoon.
        se jelppaa vaikkei olisi paperiakaan.

• Craplandmotels

Naima-Aslakki on sairaslomalla kevääseen asti nivustyrän vuoksi. Pahoittelemme turistinaisille aiheutunutta mielipahaa.

• Seppo65vm

Kyllä sieltä löytyi ainakin yksi ihana ulkopaikkakuntalainen petikaveri joulukuussa.Tulossa kuulemma taas joulukuussa töihin,ehkä tapaamme.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      93
      3283
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2772
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2384
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1784
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1525
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1330
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1296
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe