Tuolla on ohjeet:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/unohda-tissiporo-taman-joulun-pikkutuhma-hitti-on-juhlava-joulukoristetakapuoli/7205190#gs.6AlZQG0
Näin teet "joulupympyn"
1. Leikkaa leggingsien tai housujen takamukseen reikä
2. Koristele reunat kelloilla, palloilla tai koristenauhalla
3. Jatka jouluaskareitasi takamus vilkkuen!
Vaikka periaatteessa olen tällaista menoa vastaan palstanaisten kohdalla voin joustaa, ludde ja super-ytm. älkää te nyt kuitenkaan innostuko, se olisi liikaa.
Askarrelkaapas palstan naiset joulupympyt
9
<50
Vastaukset 9
Toi tissiporohan oli hieno! Semmosen voisin tehdä, mun porolla vaan osoittaa nenä maata kohden...se vähän nuokkuu. 😅
Ns.leuka rinnassa asennossa...riipputirallaa riipputissi-trallaa...🤣- wanhaämmä
Enkä.
Mutta sinä voisit. Kulkusetkin olis omasta takaa, sitten kuva palstalle, kiitos :)Jos/kun oletetut minun ihan viattomatkin kuvat käynnistää tapahtumaketjuja joita nyt puidaan en kyllä uskalla mitään noin villitsevää laittaa mutta laita sä :D
.. Juuri Tuollaisiakin Asioita Jotkut Pleijerit Ehdottelevat.. ;D
- wanhaämmä
Saatat saada Harmikselta luvan jos oikein nätisti pyydät... mutta varoita sitten ennen kun lätkäiset kuvan palstalle.
wanhaämmä kirjoitti:
Saatat saada Harmikselta luvan jos oikein nätisti pyydät... mutta varoita sitten ennen kun lätkäiset kuvan palstalle.
.. Äläs Yritä Mittää.. Mä en Vilauttele Misä&Kenel Sattuu.. Että Tierä Sä(kin) Vain Se.. ;D
Pienempikin reikä riittäisi, mitä kuvassa näkyy
juu ei kiitti,jätän väliin..kuvitelkaa mikä pommitus siitä seuraisi jos tekisin ton lol
on kyllä yhtä typerä idea kuin ne "muna sukat" joku poron pää sinä päällä haha:D- flowersreally
Tommosilla housuilla sitten loppiaisen jälkeen takaisin töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1371976Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja180903Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632