Tuolla on ohjeet:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/unohda-tissiporo-taman-joulun-pikkutuhma-hitti-on-juhlava-joulukoristetakapuoli/7205190#gs.6AlZQG0
Näin teet "joulupympyn"
1. Leikkaa leggingsien tai housujen takamukseen reikä
2. Koristele reunat kelloilla, palloilla tai koristenauhalla
3. Jatka jouluaskareitasi takamus vilkkuen!
Vaikka periaatteessa olen tällaista menoa vastaan palstanaisten kohdalla voin joustaa, ludde ja super-ytm. älkää te nyt kuitenkaan innostuko, se olisi liikaa.
Askarrelkaapas palstan naiset joulupympyt
9
<50
Vastaukset 9
Toi tissiporohan oli hieno! Semmosen voisin tehdä, mun porolla vaan osoittaa nenä maata kohden...se vähän nuokkuu. 😅
Ns.leuka rinnassa asennossa...riipputirallaa riipputissi-trallaa...🤣- wanhaämmä
Enkä.
Mutta sinä voisit. Kulkusetkin olis omasta takaa, sitten kuva palstalle, kiitos :)Jos/kun oletetut minun ihan viattomatkin kuvat käynnistää tapahtumaketjuja joita nyt puidaan en kyllä uskalla mitään noin villitsevää laittaa mutta laita sä :D
.. Juuri Tuollaisiakin Asioita Jotkut Pleijerit Ehdottelevat.. ;D
- wanhaämmä
Saatat saada Harmikselta luvan jos oikein nätisti pyydät... mutta varoita sitten ennen kun lätkäiset kuvan palstalle.
wanhaämmä kirjoitti:
Saatat saada Harmikselta luvan jos oikein nätisti pyydät... mutta varoita sitten ennen kun lätkäiset kuvan palstalle.
.. Äläs Yritä Mittää.. Mä en Vilauttele Misä&Kenel Sattuu.. Että Tierä Sä(kin) Vain Se.. ;D
Pienempikin reikä riittäisi, mitä kuvassa näkyy
juu ei kiitti,jätän väliin..kuvitelkaa mikä pommitus siitä seuraisi jos tekisin ton lol
on kyllä yhtä typerä idea kuin ne "muna sukat" joku poron pää sinä päällä haha:D- flowersreally
Tommosilla housuilla sitten loppiaisen jälkeen takaisin töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478