Arvoisat persut

Eli Vennamon mätisäkki suuomi ekku alakoulupersut.

Voisitteko mennä sinne omaan taivaaseen murjottamaan? Jättäkää muut palstat rauhaan.

Niin, tällaista nyt. Miten sinkkuihmisillä joulukammotus?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sejase

Sinä osaat kitetyttää hyvin omat lahjasi. Parasta mahdollista jatkoa toivoen...

• Eikös vihervassareilla olis helpompaa muuttaa sinne afrikkaan kuin että muuttaa Suomi afrikaksi?

• Sulla sitä on mainioita avauksia. Viimeksi kitisit perheellisistä sinkkupalstalla ja nyt persut ahdistaa. Onkohan tämä sulle ihan oikea paikka edes käväistä kun on noin vaikeaa ettei muut sovi hiekkalaatikolle?

• Ääh, minulla on kokemusta kaikesta mainitsemistasi. Olen toki ollut naimajaisissakin, mutta nyt olen sinkku.

Enkö siis kuulu sinkkupalstalle, koska en sovi agendaasi? En hyvin usein suolla järkyttävän epämääräisiä mielipiteitäni.

Miksi siis en silloin tällöin voisi käydä höpöttelemässä?

Käsittääkseni vaimosta olen eronnut ja olen sinkku. Mikäli todistat toisin, otan ajatuksesi ennakkoluulottomasti vastaan.

Joka tapauksessa, kaikille piparirikasta joulua, voisarvia unohtamatta.

• oikeavaiväärä

Näköjään punavihreän roskasakin mainitseminen aiheuttaa viestin poiston mutta persujen haukkuminen on sallittua. Nojoo. Kertoohan sekin paljon moderoinnin politiikasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      788
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      534
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe