Naiset! Missä on aloitekykynne?

Olen tässä tinderöinyt jonkun aikaa. Matchejä on tullut mukavasti ottaen huomioon, että en ole kasvokuvallani liikenteessä ja kerron ilmoituksessani etsiväni seksiä, en parisuhdetta.

Sanotaan, että matchejä on tullut n. 50. Vain yksi naisista on itse aloittanut keskustelun ja hänkin oli tanskalainen.

No ei siinä mitään. kyllä minä teen aloitteen ihan mielelläni. Yritän keksiä jotain hauskaa/nokkelaa/persoonallista sanottavaa naisen kuvista. Lähes aina naiset aloituksiin vastaavatkin, mutta...

Jos en minä pidä keskustelua yllä tai tee aloitetta tapaamiseen ei mitään tapahdu ei sitten yhtään mitään. Keskustelu kuolee pois eikä mitään tapaamista tule.

Tämä taas vahvistaa käsitystäni siitä miksi jännämiehet ja narsistit saavat niin paljon naisia. Naiset voivat rauhassa olla päättämättä mitään tai ehdottamatta mitään Mies kyllä pitää naisen ruodussa ja antaa olemiselle rajat.

1

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karpalo38

Aloitekyky alkaa kadota aika nopeasti: kun ensin tekee aloitteen ja alkaa kirjoittaa matchille, jonka jälkeen hän poistaa sinut vastaamatta mitään. Miksi sitten on matchannyt ylipäänsä????
      Aloitteen ei tarvitse olla nokkela tai hieno, riittää ihan moi ja vaikka kuulumisten kysely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8328
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2798
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      2378
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      178
      2090
    6. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1941
    7. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    8. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    10. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    Aihe