Autohuolllot.

Kaukka

Kemijärvellä Tunturiauto,sieltä saa valohoitoa kaamokseen.Tosin kalliinpuoleista.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ever

      Hiekkaa moottoriin. Kokemusta on.

    • Tympiintynyt

      Kyllä tunturiauto on huonontanut palvelua. Tuntitolkulla menee aikaa öljynvaihossa. Myyntitykit kävellä laahustavat välillä tupakalla ja kahavikippo kourassa ympäriinsä. Halliin pääsy on evätty asiakkailta ettei vain satu vahinkoa he kun eivät korvaa jos asiakas tärvelee itsensä, vaikka asiakkaalla olisi vakuutuskin itsellään. Oikeasti halliin pääsy evättiin ettei asiakas näe kuinka tehotonta on työajan käyttö ja valohoidon antaminen on tärkeämpää. Jollain se viiden miehen koplan palkat on maksettava kun istuvat ruutua töllöttämässä päivät pääksyttäin.

      • Juu kuukausi tolkulla menee aikaa pikku remonteissa, osia eivät autooni saanet joten itse tilailin niitä heille.
        Lisäksi siellä ollaan kuin maailman omistajat,todella ylimielisiä ainakin työnvastaanottajat.
        Lisäksi vittuillaan asiakkaalle ja naureskellaan päälle vaikka asiakas saattaa olla paremmin perillä autostaan ja sen vioista kuin he.

        Itse en jatkossa teetätä minkäänlaista huoltoa tässä liikkeessä en edes öljynvaihtoja mielummin ajan vaikka Kuusamoon tai Rovaniemelle autoa korjauttamaan, vaikka matkaa sinne tuleekin.


    • Sepponen

      Niin olen ajatellut minäkin. Vaihdan korjaamoa liian ovat itseään täynnä ja hinnat on nousseet. Tietämystäkään ei tunnu oikein olevan vaan tingataan asiakkaan havaintoja vastaan asiakkaan omasta autosta. Muljaaminen ei kuulu palveluammatissa asiakkaan maksettavaksi.

    • Tarpeeksirokotettu

      Samaa mieltä Sepposen kanssa. Laskut tuli heti isommiksi, kun Vianorin porukka tuli mukaan. Pitäähän heidänki palkka saada ..... Pois lähdin minäkin. On halvempiaki paikkoja.

    • vwkokemuksella

      Onneksi voi käyttää tunturilapin auto huoltoa se toimii.

      • Ahistaakovasti

        Isot kirjaimet, pienet kirjaimet, yhdyssanat.... Eikö itselle vastailu jo kyllästytä?


    • Bossi

      Johtotasolta se sonta lähtee valumaan alaspäin tässäkin tapauksessa.

      • Taitaaolla

        Onko jo housuun valunut?


    • Jaakkokulta

      Paavon aikana asiat oli paremmalla mallilla. Tunturiautossa asiakas oli arvossaan ja töitä tekivät kovasti. Töitä siellä tehdään nytkin, mutta sählääminen on tullut kuvioon mukaan ja hintataso on ollut nousussa.
      Jos öljynvaihto ja pienet huollot vievät tunti tolkulla aikaa niin asiakkaalle laiha lohtu on kuppi kahvia eikä sitäkään aina.
      Olen itse suorittanut öljynvaihtoja ja pieniä toimenpiteitä kotona, mutta näin talvella en enää ulkona tarkene kun uudessa asuinpaikassa autotalli on vain katos ja nyt joutuu viemään talvisin sisälle että kädet ei palellu.

    • OEG

      Nimessä Tunturi on väärin, auto on oikein kansan suussa nimi kuuluu Tum….auto.

    • Kaukka

      Menemme siis Tunturiin,mutta emme Tunturiautoon.

    • Tyhjänvalittajat

      Laittakaa oikea auto ja pukatkaa ne turkin myymät vanhat tojotanrämät tunkiolle!
      Ei tarvitse paskoja remontoida

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      92
      914
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe