https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/bcb73f3c-7f7d-4193-81ba-509e7f2bf216
"Pohjois-Amerikan naisten NBA:ssa eli WNBA:ssa ei ole vielä pelannut yksikään suomalainen."
Taitavat jenkit siellä revetä naurusta kun kuulevat että tää hottentotti on suomalainen. :D
Vassarit ei pysty olemaan ihmisiksi koska normaalius ei herätä tarpeeksi huomiota..
Tuotaki pitää kutsua suomalaiseksi vaikka kaikki hyvin tietää ettei se ole suomalainen vaan sudanilainen.
Suomalainen koripalloilija tyttö..
6
75
Vastaukset
- Raha-on-kemia
Jos lähtee jenkkilään niin pitää saada miljoona palkka, muuten ei kannata.
modelli kirjoitti:
Jos tulee maitojunalla takaisin niin eloveena tytöksi.
Tottakai..
Kun pitäähän 1% väestöstä näkyä joka paikassa..
1% taitaa olla aika raaka yliarvio sudanilais väestön koosta. :DKonnaKettu kirjoitti:
Niin en tiiä minkälaiset liksat naisten liigassa on..
Ei sitä kukaan kato.
:DJostain näin sellaisen luvun, että Dallas Wingsin Skylar Diggins liigan parhaiten palkattuna saa noin 700 000$ / vuosi. Keskivertopelaaja saa kymmenesosan tuosta. Omat henkilökohtaiset sponsorisopimukset sitten päälle.
Tuskin ne Amerikassa välittää oletko suomalainen vai sudanilainen. Siellä Awak olisi koripalloilija.
- Kurppa27
Suomalaisempi on kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086