11v tytöllä tosi siisti peppu

Herkkuperse

Voiko 11v tytöllä olla siisti peppu jos se laittaa siistit tiukat farkut vai onko se vaan luonnostaan ett tolla 11v sattui nyt olemaan siisti peppu vai siis voiko joka 11v tyttö saada tommosen nätin pepun jos pukeutuu oikein?

17

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuusulalainen

      Pervo jätä 11 v. rauhaan !

      • Kananen_Seppo

        Olen samaamieltä


    • Pukeutuminen vaikuttaa aina. Siis oletko itse 11-v Herkkuperse?

    • herrkuaon

      Olin kerran 15- vuotiaan kanssa ja kieltämättä oli hyvä pano ja tyttö tuli aina mielellään luokseni käymään.
      Olisi kannattanut ottaa hänet vaki panoksi

    • vanhavuosimalli

      Tämmöiset aiheet eivät kuulu edes sivistykseen. On luisuttu jo rajan väärälle puolen .
      Aikuisten myötävaikutuksella lapset kopioivat liikaa aikuisia. Tytöt antavat siten väärän singaalin häiriintyneille miehille. Kehitystä voi jokainen muuttaa omalla suhtautumisellaan.

    • Anonyymi

      Mäkin tiiän pari 11v joilla on ihanat peput

    • Anonyymi

      Kerran tuli koulussa vastaan joku 11v, jolla oli just ihan mahtava peppu. Luulen kyl et ne housut kyl korosti, mut kyllä pippeli innostu.

    • Anonyymi

      Meidän luokalla on monella tytöllä kaunis peppu, yleensä trikoissa, mutta myös farkuissa. Ai että on ihanaa katseltavaa

    • Anonyymi

      Nykyään 11 vuotiailla ainakin meidän koulussa on ihan siis kunnon peppuja, ja myös tissejä!!?!? Kun minä olin vitosella, ei kellään ollu mitää TISSEJÄ!!

    • Anonyymi

      Tää yksi tyttö mun luokalla on oikea 10+!!! Siis se on vähän pullea mutta siis sen housut meni rikki yhden kerran ja kaikki näki kun sen pyöreät peppuposket hyllyi

      • Anonyymi

        Uuh. Kuulostaa kiiiihottavalta


    • Anonyymi

      Olen ihmeissäni! Tänään meille tuli kylään siskoni kaveri jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Hän on siirtymässä vitoselle eli on siis 11v ja noin alle 150cm pitkä.
      Kun näin hänet, hänellä oli yllään toppi, sellainen jossa maha näkyi ja lyhyet farkkushortsit. Olin hyvin hämmentynyt, kun näin topin läpi tissit. Isommat tissit kuin monella luokkalaisellani yläkoulussa. Ajattelin että "huhhuh".
      Seuraavaksi hän halusi mennä uimaan pihallamme olevaan uima-altaaseen. Kun hän tuli pukkarista yllään bikinit, niin sitten vasta innostuinkin. Katselin salaa hänen tissejä, jotka olivat kahden "simpukan?" sisällä juuri ja juuri piilossa ja todella seksikkään näköistä persettä, jota bikinit peittivät vain vähän.
      Hän astui uimatikkaille ja näin hänen ihanan peppunsa heiluvan mukana. Oi että se oli ihana näky.
      Ihmettelen vaan, miten 11v tyttö voi olla noin seksikkään näköinen?!?

    • Anonyymi

      Aika kauheaa luettavaa lapsista!

      • Anonyymi

        No en ny tiiä


    • Anonyymi

      Yks päivä mun 9v sisko meinas leikllä istuu mun päälle/syliin ja työnsin sitä sit pepust pois ja samal vähä puristelin sillee sksikkäästi. Tuntu niiiiin hyvältä!! Ootan kyl innolla että löydän tyttöystävän jonka peppuu pääsee koskettelee

    • Anonyymi

      Mulla sama!! Olin tänää yhen 9v tytön kaa ja en saanu katsetta irti siit ihanasta pepusta ja oikeastaan koko tyttö on aika kiihottava ku on pikku

      • Anonyymi

        (Jatkoa)...sen pullukka ja mä jopa koskin siihe. Sit tuli sen sisko, joka on ihan lauta, mut peppu oli ihan kiva!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe