Feministien pelot

ihmettelen_

https://www.hs.fi/elama/art-2000005938941.html


Eikö ole mielenkiintoista, että juuri naisfeministi pelkää, ettei kukaan tarvitse häntä mihinkään? Feminismi ei koko historiansa aikana ole muuta tehnytkään kuin painostanut yhteiskuntia hyväksymään naisille oikeuden olla hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja, ja miesten pitää silti ottaa heidät tyttöystäviksi ja vaimoiksi. Sitten on suuri mysteeri, miksi kukaan ei tarvitse femakkoa mihinkään.

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmästyttäää

      Missä kohtaa tuossa linkissä käsiteltiin sinun aihettasi?

    • JossainMuualla

      Pelot olivat

      1. Yhdentekevyyden pelko (että käytän ainutkertaisen elämäni epäolennaiseen)

      2. Keskinkertaisuuden pelko (että en ole riittävän hyvä siinä, mitä teen)

      3. Rakkauden menettämisen pelko (johon varmasti kaksi ensin mainittuakin liittyy)

      Kahden ensimmäisen suhteen pelko on turhaa, ne ovat jo toteutuneet.

      Kolmanteen en ota kantaa.

    • helmiä_sioille

      Sitä vaan, että miksi kukaan haluaa olla tänäpäivänä feministi? Siinä on yhtä vähän järkeä kuin sovinismissa.

      • Yxnaine

        Tästä olen kanssasi samaa mieltä.


      • helmiä_sioille

    • "Feminismi ei koko historiansa aikana ole muuta tehnytkään kuin painostanut yhteiskuntia hyväksymään naisille oikeuden olla hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja"

      Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille. Jos se tarkoittaa tuota, niin sitten miehet ovat aina olleet "hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja".

      • insider2

        "Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille."

        Mutta ei samoja velvollisuuksia, eikä myöskään tee mitään saadakseen naisilta etuoikeuksia pois.


      • JossainMuualla

        Et ole vielä tainnut saada pukilta niitä sinulle toivomiani aivoja?


      • insider2 kirjoitti:

        "Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille."

        Mutta ei samoja velvollisuuksia, eikä myöskään tee mitään saadakseen naisilta etuoikeuksia pois.

        Mitä samoja velvollisuuksia ja etuoikeuksia. Asevelvollisuus sellainen on, mutta se on vähän hölmö esimerkki koska sitä kannattavat eniten konservatiiviset miehet. Ei ole oikein feministien vastuulla jos miehet itse haluavat pakottaa itselleen asevelvollisuuden.


      • insider2
        outsider1 kirjoitti:

        Mitä samoja velvollisuuksia ja etuoikeuksia. Asevelvollisuus sellainen on, mutta se on vähän hölmö esimerkki koska sitä kannattavat eniten konservatiiviset miehet. Ei ole oikein feministien vastuulla jos miehet itse haluavat pakottaa itselleen asevelvollisuuden.

        Asevelvollisuus ei ole ollenkaan hölmö esimerkki. Hyvä että sinäkin sen heti ensimmäisenä mainitsit, ilmeisesti konservatiivisena miehenä ;)


      • insider2
        outsider1 kirjoitti:

        Mitä samoja velvollisuuksia ja etuoikeuksia. Asevelvollisuus sellainen on, mutta se on vähän hölmö esimerkki koska sitä kannattavat eniten konservatiiviset miehet. Ei ole oikein feministien vastuulla jos miehet itse haluavat pakottaa itselleen asevelvollisuuden.

        Ei ole myöskään miesten vastuulla se että naiset ihan omasta tahdostaan menevät keskimääräistä heikommin palkatuille aloille töihin, pysyäkseen mukavuusalueellaan.


    • Meillä kyöpeleillä, keijuilla ja muilla uskomusolennoilla ei oo minkäällaisii tasa-arvo-ongelmii. Siks me ohitetaan kaik iteolokiat ja keskitytään pääasiaan eli tieteeseen. Saalaan Tokmalin Kahedorgilt Päivilt fyrkkaa, ostetaan teetä ja herkkukorppui ja pesetetään lakanat pari kertaa vuodessa. Eikä si muuta tarvita.

      Loput pannan tiedelehtiin, niet pysytään ajantasalla niiku. Me kyl oltas valmiit kustantaan keijuille snadit vaatteet, mut noon sitä mieltä, et noon nätimpii ilkosillaan, ja kyl mekin ollaan itteasjassa samaa mieltä

      Huvaa Jouluu! Mut on niiku syytä muistaa, et Joulupukki on huijari, koijari ja sika. Ottaa kunnian siitä, mitä fossiilit on maksanu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe