Hei, täältä löytyy kaks lasta, kulli jalkojen välistä ja vielä elareita muutama vuosi. Nykyinen parisuhde kestänyt pari vuotta. Mietin tässä kun kuuntelee työkavereiden ja muiden juttuja ja lukee keskusteluita ja kirjoituksia täälä ja muualla.
Parisuhteen laadusta ei tässä yhteydessä mitään. Naisystäviä on ollut vuosien varrella. Mietin tässä olen kauheen huono ihminen tai muuten täyttä kuraa kun en ikinä ole ollut naisten keskuudessa mikään suosittu, enkä tiedä onko kukaan nainen todella paljoa mua halunnut.
Esim. kukaan nainen ei ole esittänyt sylitanssia, stripannut, en ole ikinä nähnyt naisen päällä tyyliin korkkareita, stayuppeja tai sukkanauhaliivejä. Siis et kukaan ei varmaan ole mua pitänyt ainakaan eroottisena. Nyt vajaa nelikymppisenä tuntuu vaan et jotain vaan puuttuu ja on varmaan puuttunut koko elämän.
Tähän saa vastata sekä naiset että miehet. Oletteko miehet todella saanut naiseltanne eroottista tyydytystä ja että joku on tyydyttänyt fantasioitanne, ihan tavallisia juttuja siis, ja naiset missä tilanteissa olette valmiit niitä antamaan miehillenne. Ja miksei tietysti toisinkinpäin.
Vai enkö vaan ole ns. ykköskorin mies ettei mulla niin väliä, tai sitten naiset ehkä vähän vääränlaisia, joko naiset ei vaan ole välitytänyt tai sitten ei tämmöisellä taviksella niin väliä. Mut siis oikeesti tuntuu ettei kukaan nainen ihan 100-0 ole meikäläiseen panostanut. Ite omasta mielestäni ainakiin ex-aviovaimoon ja sitä seuraavaan naisystävään ole 110 panostanut.
Jotain puuttuu
5
<50
Vastaukset
- ykstarina
Kymmenkunta vuotta sitten kaveri kehuskeli, että hänen tuore tyttöystävänsä haluaisi kokeilla kaikenlaista. Kysyin tietysti, että mitä hän siihen. Kaveri kertoi sanoneensa, että hänelle kelpaa ihan tavallinen pihvi ja peruna -seksi, eikä naisen tarvi esittää mitään huoraa hänelle. Itse olisin vastannut ihan eri tavalla. No, pari vuotta sitten niillä tuli ero, ja nyt tuossa loppusyksyllä saunaillassa kaveri avautui eksästään, valitti suurin piirtein samoista asioista kuin sinä. Kokeilunhalu puuttui ja seksiin oli kyllästytty. Varmaan se nainenkin ajatteli tahollaan ihan samoin.
Ota vasara omaan käteen ja tao silloin kun rauta on kuumaa, niin saat kestävämmän tuloksen. No voi hyvä päivä.. Ei kukaan ole ajatusten lukija..Jos toivot tollasii juttuja tapahtuvan pyydä niitä naiseltasi.
- blondikatti
Korkkareissa kuljen ... olen stripannut miesystävälleni.
Omistan seksikkäitä alusasuja - On stay-upp ja on myös sukkanauhaliivejä,
joten panostettu on 100% ja vähän yli .... Monipiippuinen asia.
Koska olet itse viimeksi stripannut naisellesi tai esittänyt helikopteria? Miten paljon itse panostat ulkonäköösi. Onko jalassasi Björn Borgit? Silitätkö aamulla kauluspaidan päällesi ja ovatko farkkusi muodikkaat? Vetäisetkö aamulla lankkia kenkiin.
Itse olen kääntänyt tuon naisen kokeilunhaluttomuuden positiiviseksi. Ne naiset jotka ovat todella tarkkoja ulkonäöstään, ovat kiinnostuneita esiintymään ja ovat hyvin kokeilunhaluisia haluavat luultavasti sitä huomiota muiltakin kuin sinulta ja pettämisen riski kasvaa.
Sanoisin, että kohtalosi ja kaa enemmistö suomalaisista miehistä. Ei saa ikinä tuntea olevansa himoittu ja haluttu. Itsellä on onni kuulua siihen osaan, joka saa tavalla tai toisella oikeastaan viikottain kuulla olevansa hyvän näköinen. Edelleen se tuntuu tosi hyvältä, kun ensimmäiset 44 vuotta elämästään luuli olevansa korkeintaan tavis.
Jos nyt jonkun neuvon annan, niin rupea sanomaan naiselles iainakin viikottain, miten tykkäät hänestä ja miten haluttava hän on. Rupea ostamaan hänelle pikku hiljaa vaatteita, joita haluaisit hänen päällään nähdä. Aikaa muutokseen voi mennä vuosia.- Elämä_on_lyhyt
Onko parisuhteessa tärkeätä, että nainen käyttää korkkareita, stayuppeja, strippaa, ym.?
Annan miehelleni kuulemma hyvää seksiä ja sitä saan myös häneltä. Hän on tavallinen suomalainen mies. Hiukan vatsaa, harmaantunut, ei komea, käy tavallisessa työssä, ei esitä mitään, muuta kuin on. Minun silmissäni hän on minulle rakas ihminen. Aivan tavis.
Toivottavasti aloittaja kasvat ihmisenä ja näet asioita toisin. Tai rupea käymään huorissa, niin saat sitä mitä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931