Milloin viimeksi harrastit seksiä?

Kaikysyäsaa--

Oletko pannut tänä vuonna?

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

En. :(

Suikkiin on tänävuonna kerran otettu.

• exLudvig

Joku kassialma varmaan imutti.

• pitkätukka-68
        exLudvig kirjoitti:

Joku kassialma varmaan imutti.

Eiku naapurin rouva.

• tykin_kuulillaan

"Suikkiin on tänävuonna kerran otettu."

Itse miehenä annan suihin enkä ota, mutta kaikki tavallaan.

• Pillujen--asiantuntija

Onpas palstalaisilla surkea seksielämä. No ei ole ihme kun olette niin rumiakin ettei kukaan halua panna teitä.

• Just tunti sit.

• No, me ollaan erilaisia, kun itse en ole tänä vuonna edes aikonut. Muutamaa naista on herännyt halu suudella, mutta en ole niistä haluistani kertonut.

Viime vuonna maaliskuussa lukion kolmasluokkalainen lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan, sillä oli ihastunut niin kuin minä häneen. En ottanut vastaan, mutta tarjosin sähköpostiosoitteeni. Valitetattavasti en koskaan häneltä viestiä saanut, mutta hetken kävi ajatuksissa, että rakastun häneen hänen ylioppilaskirjoituksiensa jälkeen. Haaveissa oli muuttaa elokuussa yhteen avoliittoon, jos kaikki olisi onnistunut ja rakkaus olisi kukoistanut. Sitten avoliitossa olisin harrastanut sitä seksi puolltakin, mutta kohtalo oli se, että ylioppilaskirjoituksiin menevä ei ottanutkaan minuun yhteyttä. Kenties olisi pitänyt vastaanottaa se puhelinnumero niin teoreettisesti olisimme voineet olla hetken yhdessä. Tämän lukiolaisen jälkeen ei ole ollut potentiaalista seksikumppania tiedossa, joten ilman olen ainakin seuraavaan vuoteen, kun pitäisi oikestaan olla kihloissa. Sen teinitytön kanssa olisin mennyt kihloihin, jos rakkautta olisi ollut.

• Ätmelsson
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

No, me ollaan erilaisia, kun itse en ole tänä vuonna edes aikonut. Muutamaa naista on herännyt halu suudella, mutta en ole niistä haluistani kertonut.

Viime vuonna maaliskuussa lukion kolmasluokkalainen lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan, sillä oli ihastunut niin kuin minä häneen. En ottanut vastaan, mutta tarjosin sähköpostiosoitteeni. Valitetattavasti en koskaan häneltä viestiä saanut, mutta hetken kävi ajatuksissa, että rakastun häneen hänen ylioppilaskirjoituksiensa jälkeen. Haaveissa oli muuttaa elokuussa yhteen avoliittoon, jos kaikki olisi onnistunut ja rakkaus olisi kukoistanut. Sitten avoliitossa olisin harrastanut sitä seksi puolltakin, mutta kohtalo oli se, että ylioppilaskirjoituksiin menevä ei ottanutkaan minuun yhteyttä. Kenties olisi pitänyt vastaanottaa se puhelinnumero niin teoreettisesti olisimme voineet olla hetken yhdessä. Tämän lukiolaisen jälkeen ei ole ollut potentiaalista seksikumppania tiedossa, joten ilman olen ainakin seuraavaan vuoteen, kun pitäisi oikestaan olla kihloissa. Sen teinitytön kanssa olisin mennyt kihloihin, jos rakkautta olisi ollut.

Voi olla, että olet komea, mutta valitettavasti päästä vähän pipi

• Ätmelsson kirjoitti:

Voi olla, että olet komea, mutta valitettavasti päästä vähän pipi

Tässä yhdessä ravintolassa yksi nainen sanoi työkaverilleen minusta, että "miten hyvännäköinen". Sitten menin ehdottelemaan tälle naiselle treffejä, joihin hän olisi suostunut muuten, mutta oli varattu. Minä luulin häntä 22-vuotiaaksi, mutta hän oli 18-vuotias abiturientti. Minua hän puolestaan luuli 27-vuotiaaksi opiskelijaksi, mutta todellisuudessa olin 41-vuotias. Joten vähän komea olen joistakin naisista ja vähän pipi, jos en ole yli 40 vuoden ikään mennessä valmistunut yliopistosta. Näytän ajoittain ainakin paljon itseäni nuoremmalta, miksi jonkun lukiolaisen ihastuminen on mahdollista, mutta myönnän, että kaikki ei ole täydellisesti, sillä olisi pitänyt vuosia aikaisemmin valmistua, olla hyvässä asemassa työelämässä ja naimisissa, jos on muutama nainen rakastunut.

Hyvä puoli on se, että voin vain vähän pipi eikä totaallisesti, joten saa harrastaa opiskelijaelämää ja suorittaa viimeisiä opintojaan ainakin sivuaineessaan.

Hyvää joulua Sinulle kuka oletkin!

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

No, me ollaan erilaisia, kun itse en ole tänä vuonna edes aikonut. Muutamaa naista on herännyt halu suudella, mutta en ole niistä haluistani kertonut.

Niinhän ollaan. Toivottavasti nuori aikuinen kuitenkin.

Tässä yhdessä ravintolassa yksi nainen sanoi työkaverilleen minusta, että "miten hyvännäköinen". Sitten menin ehdottelemaan tälle naiselle treffejä, joihin hän olisi suostunut muuten, mutta oli varattu. Minä luulin häntä 22-vuotiaaksi, mutta hän oli 18-vuotias abiturientti. Minua hän puolestaan luuli 27-vuotiaaksi opiskelijaksi, mutta todellisuudessa olin 41-vuotias. Joten vähän komea olen joistakin naisista ja vähän pipi, jos en ole yli 40 vuoden ikään mennessä valmistunut yliopistosta. Näytän ajoittain ainakin paljon itseäni nuoremmalta, miksi jonkun lukiolaisen ihastuminen on mahdollista, mutta myönnän, että kaikki ei ole täydellisesti, sillä olisi pitänyt vuosia aikaisemmin valmistua, olla hyvässä asemassa työelämässä ja naimisissa, jos on muutama nainen rakastunut.

Hyvä puoli on se, että voin vain vähän pipi eikä totaallisesti, joten saa harrastaa opiskelijaelämää ja suorittaa viimeisiä opintojaan ainakin sivuaineessaan.

Hyvää joulua Sinulle kuka oletkin!

Äitini kuitenkin katselee noin 35v ikäsiä miehiä etten sisäänsä tuomitse mutta sitten kun aletaan menemään alle 18vuoden kyllä alan jo lähettelee ikäviä kun en kuitenkaan halua lapsien terveyttä aletaan pilaamaan omilla mielihaluilla.

• valtakunta kirjoitti:

Äitini kuitenkin katselee noin 35v ikäsiä miehiä etten sisäänsä tuomitse mutta sitten kun aletaan menemään alle 18vuoden kyllä alan jo lähettelee ikäviä kun en kuitenkaan halua lapsien terveyttä aletaan pilaamaan omilla mielihaluilla.

En minä katse alle 18-vuotiaita. Sitä paitsi molemmissa tarinoissa se nainen ilmaisi itse kiinnostustaan. Se vuoden 2017 abi jopa tuli tarjoamaan puhelinnumeroaan. Tiesin, että meillä on liikaa ikäeroa, mutta olisin mennyt 18 v. abin kanssa treffeille vähän aikaisemminkin, jos hän ei ollut varattu. En siis ole oikeastaan kuin kerran lähivuosina tehnyt liikkeen alle 19-vuotiaan suuntaan. Tammikuussa 2016 minulla piti olla treffit 19-vuotiaan ensimmäisen vuoden opiskelijan kanssa, mutta tämä perui sitten ne treffit. Nämä 18 v. abi ja 19-vuotias ekavuoden yliopisto-opiskelija ovat olleet nuorimmat treffikumppanini lähivuosina. Viime viikolla kävin 26-vuotiaan naisen luona, mutta siinä ei ole tulevaisuutta, sillä nainen odottaa avioliittoon. Minulle riittäisi kihlat, rakkaus, parisuhde ja sitoutuminen. En odota papin aameneen vaan jonkinlaiseen avioliittoon Jumalan edessä.

En minä katse alle 18-vuotiaita. Sitä paitsi molemmissa tarinoissa se nainen ilmaisi itse kiinnostustaan. Se vuoden 2017 abi jopa tuli tarjoamaan puhelinnumeroaan. Tiesin, että meillä on liikaa ikäeroa, mutta olisin mennyt 18 v. abin kanssa treffeille vähän aikaisemminkin, jos hän ei ollut varattu. En siis ole oikeastaan kuin kerran lähivuosina tehnyt liikkeen alle 19-vuotiaan suuntaan. Tammikuussa 2016 minulla piti olla treffit 19-vuotiaan ensimmäisen vuoden opiskelijan kanssa, mutta tämä perui sitten ne treffit. Nämä 18 v. abi ja 19-vuotias ekavuoden yliopisto-opiskelija ovat olleet nuorimmat treffikumppanini lähivuosina. Viime viikolla kävin 26-vuotiaan naisen luona, mutta siinä ei ole tulevaisuutta, sillä nainen odottaa avioliittoon. Minulle riittäisi kihlat, rakkaus, parisuhde ja sitoutuminen. En odota papin aameneen vaan jonkinlaiseen avioliittoon Jumalan edessä.

Se on hyvä.

Joulu on kamalaa stressin aikaa ja hyvin kiireistä jatkuva siivoaminen ja turhautuminen koristeiden laittoa, lahjojen hankkimista, se paketoiminenkin sekä joulutukea joutui hakemaan.
        pitäisi tehdään miehen opiskelu pistää jatkuvan ikäviä turhia raha reikiä tuntuu tulevan.

”Ättmelsson ”voisi joskus vähän katsella ennen kuin tuomitsee lopulta, oletukset/ennakkoluulot ovat ihmisen pahimmat viholliset.

• eikiirettä

Kuka sen kamalan tressin ja kiireen tekee,ellet sinä itse? Miten siitä joulun ajasta edes nauttii jos on tuollaista..

• valtakunta kirjoitti:

Se on hyvä.

Joulu on kamalaa stressin aikaa ja hyvin kiireistä jatkuva siivoaminen ja turhautuminen koristeiden laittoa, lahjojen hankkimista, se paketoiminenkin sekä joulutukea joutui hakemaan.
        pitäisi tehdään miehen opiskelu pistää jatkuvan ikäviä turhia raha reikiä tuntuu tulevan.

”Ättmelsson ”voisi joskus vähän katsella ennen kuin tuomitsee lopulta, oletukset/ennakkoluulot ovat ihmisen pahimmat viholliset.

Hyviä joulun aluskiireitä suurperheen äidille!

Hyviä jouluja ja onnellista uutta vuotta!

Hyviä joulun aluskiireitä suurperheen äidille!

Hyviä jouluja ja onnellista uutta vuotta!

Hyvää joulua sinullekin.
        Jospa ensi joulua ei sitten vietetä olisi hyvä sopia heti alkujaan tämän joulun jälkeen koko vuosi vain pelkkää olemista.

• eikiirettä kirjoitti:

Kuka sen kamalan tressin ja kiireen tekee,ellet sinä itse? Miten siitä joulun ajasta edes nauttii jos on tuollaista..

Köyhyys on stressiä . Voihvauvakin potkii kunnolla masuasukkina.

• valtakunta kirjoitti:

Hyvää joulua sinullekin.
        Jospa ensi joulua ei sitten vietetä olisi hyvä sopia heti alkujaan tämän joulun jälkeen koko vuosi vain pelkkää olemista.

Lapset kasvaa ja joskus on sitten tyhjä pesä 20 vuoden päästä! Silloin saatat muistaa pienten lasten seuraa ilolla ja joulun hyörintää myös?

Lapset kasvaa ja joskus on sitten tyhjä pesä 20 vuoden päästä! Silloin saatat muistaa pienten lasten seuraa ilolla ja joulun hyörintää myös?

Olet oikeassa, katsotaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan.
        Hampaiden koristelyä osa lapsista on puolin toisin syönyt kalenterit ekaa kertaan kerralla.
        Erittäin ärsyttävää kun vielä omiensa lisäksi tytöt leikkasi vessassa hiukset salaa yms muuta tihuli työtä yksi hermostuu sotkee tahallaan koko huoneen, josta taas kärsiä jotenkin haluaisi tämän joulun peruuttaa.

Tämmöinen tämä joulu en kyllä muista koskaa aiempien joulujen olevan tämmöisiä.

Edellinen unohdetaan ja pienemmän lapsen käskystä toinen kalenteri kun toinen houkutteli ja idea oli pienemmän.

Kävin kovan neuvottelun etten minä aikuisena edes mene teidän ehdotuksen mukaan vaikka käskisitte kun tiedän että se on väärin.se pienikin varkaus on huono tavan opettelua.

• valtakunta kirjoitti:

Olet oikeassa, katsotaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan.
        Hampaiden koristelyä osa lapsista on puolin toisin syönyt kalenterit ekaa kertaan kerralla.
        Erittäin ärsyttävää kun vielä omiensa lisäksi tytöt leikkasi vessassa hiukset salaa yms muuta tihuli työtä yksi hermostuu sotkee tahallaan koko huoneen, josta taas kärsiä jotenkin haluaisi tämän joulun peruuttaa.

Tämmöinen tämä joulu en kyllä muista koskaa aiempien joulujen olevan tämmöisiä.

Edellinen unohdetaan ja pienemmän lapsen käskystä toinen kalenteri kun toinen houkutteli ja idea oli pienemmän.

Kävin kovan neuvottelun etten minä aikuisena edes mene teidän ehdotuksen mukaan vaikka käskisitte kun tiedän että se on väärin.se pienikin varkaus on huono tavan opettelua.

Se ei ole helppoa lasten kanssa, jos varsinkin on se viisi kenttä pelaaja ja vauva vielä maalivahtina? Osaavat varmaan sotkea joukkueena kodin? Oletko muuten katsonut Ihmeperhe 1 ja Ihmeperhe 2. Minä tykkäsin näistä perheanimaatioelokuvista! Suosittelen, jos et ole nähnyt.

• Tämä-selvä

Tunti ja olet heti kertomassa siitä palstalla. Taisi olla huono panosessio. Eikö ollut esileikkiä lainkaan?

• kalula53

just panin ämmän siskoo perärööriin.

• N.velli

Etkä pannu. Pelkkää ätmin fantasiaa.

• efgeger

Vaatteet päällä vai ilman?
      Jos ilman niin ihokontakteja sisältävää vai kosketuksia sisältämätöntä?
      Jos ihokontakteja, niin kuivien vai kosteiden pintojen tapailua
      Jos koskteiden alueiden, kuten limakalvojen hankausta niin pelkästään sukuelimistön kohtailua vai kokonaan/osittain muiden limakalvojen tapailua?
      Jos sukuelimistöjen kohtauttamista niin yhdyntätyylistäkö?
      Niin, eli sen verran laaja on seksian alue

• Viikko sitten?

• Mika35

Noin vuosi sitten, enkä kyllä ole aktiivisesti sitä mistään etsinytkään.

• Minttu6

Kohta pitäis hoidon tulla 😁

• Enkerronimimerkkiä

Kai sitä vielä ennen vuoden loppua saattaisi keritä maksullisella käymään.

• onhansiitäaikaa

Exemännän kanssa reilu kuusi vuotta sitten. Naisilta tarjouksia olen kyllä saanut mutta en niihin ole tarttunut koska en pane kuin ns. omaani, eikä arvostus naisia kohtaan ole korkea niinpä mieluummin on ilman.

• Alkuainavaikeaa

Alustan joulua vasta ja muutaman päivän kuluttua pyrin viipymään uudessa. Alussa.

• Saamatonsäkki

Panin joku pari vuotta sitten, eikä haittaa olla ilman. Ehkä sitten joskus kun pääsee lääkkeistä eroon tekee mieli taas panna. Saa nähä joutuuko turvautumaan maksulliseen silloin, tuskin.

• Muutama vuosi ollut taukoa. Viimeksi huhtikuussa 2015.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9113
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6900
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6645
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5661
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5373
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3581
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3202
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3079
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe