22 v miehelle 19 v nainen, 24 v miehelle 21 v nainen, 27 v miehelle 24 v nainen, 35 v miehelle 31 v nainen, 38 v miehelle 35 v nainen, 43 v miehelle 38 v nainen, 49 v miehelle 45 v nainen, 56 v miehelle 52 v nainen, 63 v miehelle 56 v nainen, 68 v miehelle 65 v nainen, 74 v miehelle 71 v nainen, 80 v miehelle 78 v nainen, 87 v miehelle 86 v nainen.
20 v miehelle on sopiva 18 v nainen
18
<50
Vastaukset
- Dädädädä
Ja sinulle nalle ja tuttipullo.
- Mikä_oli_epäselvää
35 v miehelle on sopiva max 25 v nainen.
- Huukeörsnampers
Olihan tyrmäävä listaus. Kuin puhelinluetteloa selais. Mitenkä se nojatuolimatemaatikko tuohon tulokseen päätyi?
- kysyn_vaan_
Mikäs ikäeropoliisi sä oikein olet? Kantsisko hankkia ihan vaan oma elämä eikä puuttua toisten tekemisiin?
Ei se niin ole vaan noin 20 vuotta suuntaan tai toiseen. Tänään sain joulukortin naiselta, joka on itseäni noin 20 vuotta vanhempi. Kävin aikaisemmin paljon hänen luonaan, kun hän oli n. 40-vuotias. Nyt kun olen yli 40-vuotias niin puhelimessa keskustelemani naisystävä on yli 20-vuotias eli meillä on noin 20 ikäeroa toiseen suuntaan. Hänen luonaan käyn lähinnä raamattupiirissä. Häneenkin voisi olla teoriassa jonkinlainen suhde. Itse pidän noin 20 vuoden ikäeroa suuntaan tai toiseen, jos toinen osapuoli on noin 40-vuotta. Silloin ikäero ei paina, mutta jos toinen 60-vuotias niin sitten varsinkin 60-vuotiaalla naisella on vaikeuksia pysyä perässä, kun mies on paljon nuorempi. Ehkä toiseen suuntaan se on vähän helpompaa. Eli minä väitän, että 20 /- suuntaan tai toiseen ainakin ystävyyssuhteissa toimii.
- nojatuoli_fyysikko
Tähän on matemaattinen kaava:
(miehen ikä / 2) - 7 = suurin mahdollinen ikäero eli:
14-vuotias poika voi seurustella vain 14-vuotiaan kanssa.
16-vuotias poika voi seurustella 16-15 vuotiaan kanssa.
20-vuotias poika voi seurustella 20-17 vuotiaan kanssa.
30-vuotias mies voi seurustella 30-22 vuotiaan kanssa.
40-vuotias mies voi seurustella 40-27 vuotiaan kanssa.
50-vuotias mies voi seurustella 50-32 vuotiaan kanssa.
60-vuotias mies voi seurustella 60-37 vuotiaan kanssa.
70-vuotias mies voi seurustella 70-42 vuotiaan kanssa.
80-vuotias mies voi seurustella 80-47 vuotiaan kanssa.
jne... Toisinpäin tämä kaava ei aina toimi, naiset kun yleensä haluaa vanhempaa miestä eikä mitään pojanjolppia, vaikka puumiakin on - ja ehkä tämä kaava toimii puumallekin? - PaneekuinHärkä
50- vuotias ei seurustele
vaan panee. - Pillujen--asiantuntija
Mikä sääntöjen vastainen viesti. Mickey rourke paneskelee 30 v nuorempaa naista. Top 10 miehelle ei ole mitään ikärajotteita vaan ne pane nuoria naisia.
- pitkätukka-68
Onko aloittajalle ikä ainoa kriteeri?
Minä arvioin sopivuuden ihan muilla kriteereillä kuin iän mukaan. En ehkä ihan pysynyt laskuissa mukana, mutta noin kuusi naisen vaihtoa tuossa on matkan varrella. Sekö on optimaalinen määrä? Kyllä on helppompaa ja selkeämpää olla vaikka vähän epäsopivan kanssa, kuin yhtenään olla etsimässä sopivaa.
- Tämä-selvä
Naisen ei kannata seurustella yli 3 v vanhemman miehen kanssa. Suhde onnistuu paremmin kun on suunnilleen samaikäinen. Jos mies on 15 vuotta naista vanhempi niin nainen haluaa elämässä eri asioita kun mies eikä suhde onnistu. Naisella ei ole juoksuaika ohitse vielä ja on liian nuori ymmärtämään mitten parisuhde tulee toimimaan. Vanhempi mies haluaa vain seksiä nuorelta naiselta koska nuori nainen on vielä kaunis. Eivät ne kävele käsikädessä rannalla ja järkkäile romanttisia illlallisia kuten vaikka 40 v mies ja 38 v nainen.
- tietokirjastaluin
Naisen sopiva max ikä suhteen alkaessa: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta.
Lähde, Naisen Opas. Noh mun mies on 2v minua vanhempi ja silloin kun olin 18v mies oli 20v ja nyt kun ollaan oltu yli 15vuotta yhdessä se myös jatkuu lapsien kera.
Ompas orjallista, kaavamaista siis tylsää...
Kuka sanelee kuka kellekin sopii minkäkin ikäisenä? Nii, ei ainakaan muut kun pari itse.Miehet kuolevat kahdeksan vuotta naisia aiemmin.
Joten naisille sopii kahdeksan vuotta nuorempi mies. Pettämätön logiikka... Toksisen FemiNiinisyyden vaikutusta näihin(kin) asioihin kannattaa joskus Pohriskella.. ;P
- 40mies
minulle sopiva nainen 20 vuotias.
- Avioliitto
Vaimo on 6 v nuorempi. Ei se aina iästä ole kiinni se tuleeko toimeen jonkun kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?621223Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.84659- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt35560Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot116515Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513