Tämä palsta on kuin kaatopaikka. Eihän Täältä voi edes kuvitella löytävän itselleen seuraa kun monet haukkuvat toisiaan.
Kaatopaikan hyvä puoli on se ettei ole pakko käydä.
En tajua mikä hinku ihmisillä on haukkua toisiaa?
Miksi ollaan ilkeitä toisilleen?
Jokainen meistä on arvokas jollain tavalla ja Me ihmiset osaamme olla tyhmiä. Voisimme ottaa kissoista mallia ja ne ei Kohtele toisiaan turhaan päiten huonosti. Kissat ovat monessa asiassa meitä fiksumpia kun eivät luota helposti kehenkään. Kissan luottamuksen kun menettää niin se ei anna helposti anteeksi.
Jokainen kannattaa miettiä että miltä itsestään tuntuisi jos kohdellaan huonosti. Kaikkia ihmisiä ei tarvitse sietää. Mutta mun motto on jos ei ole mitään hyvää toisesta sanottavaa niin parempi olla hiljaa.
Kaatopaikka
54
<50
Vastaukset
- exLudvig
Trollaattorit pitääkin haukkua, se on sääntö.
- JossainMuualla
Ei kun nyt kaikki yhdessä leirinuotiolla pidetään toisiamme kädestä ja lauletaan ttu-kumbaijaah.
- AsianVierestä
Kirjoitin tänään palstalle ensimmäistä kertaa ja huomasin saman ilmiön.
Ensin hieman hämmennyin mutta sitten ymmärsin, täällä voi olla sinkkuja jotka ovat sitä jostain erityisestä syystä. Ihmisen käyttäytyminen kun ei muutu olipa kysymyksessä täysin vieras henkilö tai se orastava uusi kumppanuussuhde. Erityisesti nämä "pojat" ihmetyttää jotka pitävät varmaan omia äitejään kurppina, ei kovin kunnioitettava elämänasenne. Nehän voisivat antaa seuraavana äitienpäivänä "mitä vanha kurppa" kortin:) - Kaisanoasaa
Suomi naisten perusluonne on haukkua ätmejä.
- trollli
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mitä syytä ois haukkua ketään, jos toinen ei anna siihen minkäänlaista aihetta? Olla erimieltä jostain aiheesta ei nähdäkseni ole haukkumista, sä olet nyt taas vahvasti aseenteellinen; naisia kohtaan!
Mä olen suomalainen nainen ja täyttänyt jo 30 vuotta, (siis kurppa) mikä herättää useassa miehessä täällä reaktion ... olen liian vanha kirjoittamaan edes sinkkupalstalla.
Siis HALOO; kirjoittamaan mielipiteitäni elämästä ja erilaisista asioista. Tuolta kyllä löytyy treffipalstakin, jos ei pelkkä kirjoittelu joillekin teistä riitä... Niin siltä pohjalta mä täällä liikun, pelkkää keskustelua haluaisin, niitä varsinaisia kontakteja eläviin ihmisiin mulla on IRL:ssä.
Se on jotenkin turvallisempaa tutustua ihmisiin oikeassa elämässä, pikku hiljaa, kuin satunnaisiin netti tuttavuuksiin... koska minäkin olen tässä ajan saatossa, nähnyt palstalaisten käytöksessä yhtä, jos toistakin kummallisuutta!
Niin ett sulla on sun mielipiteesi... mulla omani, josta pidän vahvasti kiinni!
Hyvää yötä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti! - Kaisanoasaa
trollli kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mitä syytä ois haukkua ketään, jos toinen ei anna siihen minkäänlaista aihetta? Olla erimieltä jostain aiheesta ei nähdäkseni ole haukkumista, sä olet nyt taas vahvasti aseenteellinen; naisia kohtaan!
Mä olen suomalainen nainen ja täyttänyt jo 30 vuotta, (siis kurppa) mikä herättää useassa miehessä täällä reaktion ... olen liian vanha kirjoittamaan edes sinkkupalstalla.
Siis HALOO; kirjoittamaan mielipiteitäni elämästä ja erilaisista asioista. Tuolta kyllä löytyy treffipalstakin, jos ei pelkkä kirjoittelu joillekin teistä riitä... Niin siltä pohjalta mä täällä liikun, pelkkää keskustelua haluaisin, niitä varsinaisia kontakteja eläviin ihmisiin mulla on IRL:ssä.
Se on jotenkin turvallisempaa tutustua ihmisiin oikeassa elämässä, pikku hiljaa, kuin satunnaisiin netti tuttavuuksiin... koska minäkin olen tässä ajan saatossa, nähnyt palstalaisten käytöksessä yhtä, jos toistakin kummallisuutta!
Niin ett sulla on sun mielipiteesi... mulla omani, josta pidän vahvasti kiinni!
Hyvää yötä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!Kyllä naiset sanoneet minuakin rumaksi ohi kävellessä.
Kaisanoasaa kirjoitti:
Kyllä naiset sanoneet minuakin rumaksi ohi kävellessä.
mutta eihän se tarkoita sitä että sä sitten kostat ne pahat sanat muille,viattomille?:/ tuskimpa kukaan palstalaisista on sua haukkunut. te varmaan luulette että mulla on ollut helppoa,kaukana siitä..aikoinaan sai koko ajan kuulla kuinka olen läskiperse jne(ennen (feikki)persusboomia) aina oli vikaa kun en näytä sille blondille sinisillä silmillä,millon oli tihrusilmät tai naama leveä kuin ladon ovi:D mutta en mä noita ilkeyksiä muille kostanut,ei olis oikein.
Kaisanoasaa kirjoitti:
Kyllä naiset sanoneet minuakin rumaksi ohi kävellessä.
Kyllä muakin livenä rumaksi sanotaan, mutta en jaksa välittää enää siitä, oon nyt 35v ja en nyt ainakaan paremmaksi enää tule. Mulle riittää tällä hetkellä se, että näen lastani muutamana päivänä viikossa.
- exLudvig
Pympykkääni ei saa haukkua.
- eilöydä
Ensinnäkin tuo on täyttä paskaa että jokainen on arvokas tavallaan. Ja kissalla on oma reviiri jonne muilla ei ole asiaa, ja kissat kun tappelevat niin siinä voi kyllä käydä huonosti.
Mutta miksi kukaan edes kuvittelisi että täältä löytäisi seuraa?- AsianVierestä
Hyvää uutta alkanutta päivää vain kaikille.
Muutamaan asiaan huomautus. Moni palstalainen haluaisi varmasti vai henkevää ja järjellistä keskustelua. Tuollaisesta voi johtaa jopa tapaamiseen ja seurusteluun. Tuskin moni suoraan seuraa hakee.
Ei tällainen palsta ole mikään kissojen reviiri. Kummallinen ajatus, jopa hieman sairas? Tuon mukaan palstalla olisi vain yksi kollikissa, tuskin se järkevää keskustelua parantaisi. Ole samaa mieltä tai haukun sinut pois reviiriltäni ajatus ei toimi.
Jokainen ihminen on yhtä tärkeä. Itselleen tietysti jokainen voi tuntua tärkeimmältä. Usein vain ei moni edes huomaisi vuoden kuluttua jos olisimme kuolleita. Alussa toki, ehkä puoli vuotta mutta sitten taas elämä jatkuisi ilman meitä. Niin helkkarin tärkeitä me oikeasti olemme, jopa läheisillemme. Kannattaa siis rummuttaa olevansa "only one" maailmassa, jotenkin se ainut hyvä tyyppi:) - wanhaämmä
AsianVierestä kirjoitti:
Hyvää uutta alkanutta päivää vain kaikille.
Muutamaan asiaan huomautus. Moni palstalainen haluaisi varmasti vai henkevää ja järjellistä keskustelua. Tuollaisesta voi johtaa jopa tapaamiseen ja seurusteluun. Tuskin moni suoraan seuraa hakee.
Ei tällainen palsta ole mikään kissojen reviiri. Kummallinen ajatus, jopa hieman sairas? Tuon mukaan palstalla olisi vain yksi kollikissa, tuskin se järkevää keskustelua parantaisi. Ole samaa mieltä tai haukun sinut pois reviiriltäni ajatus ei toimi.
Jokainen ihminen on yhtä tärkeä. Itselleen tietysti jokainen voi tuntua tärkeimmältä. Usein vain ei moni edes huomaisi vuoden kuluttua jos olisimme kuolleita. Alussa toki, ehkä puoli vuotta mutta sitten taas elämä jatkuisi ilman meitä. Niin helkkarin tärkeitä me oikeasti olemme, jopa läheisillemme. Kannattaa siis rummuttaa olevansa "only one" maailmassa, jotenkin se ainut hyvä tyyppi:)Mua aina ärsyttää, kun joku alkaa kirjoittelemaan "monen palstalaisen" puolesta. Kirjoita ihan vain omista ajatuksistasi, älä koita vetää ketään muuta mielipiteesi taakse. Ihan hyviä keskusteluita täällä on ollut tähänkin saakka, jokainen saa keskustella toisten kanssa mistä aiheesta haluaa ja omalla tavallaan. Tai vain höpötellä omiaan, vaikka sokeritopan kuorista. Jos aihe tai tyyli ei kiinnosta just sua, vedät vaan vasemmalta ohi. Tänne mahtuu kaikenlaista.
Ei tämä ole treffipalsta... - peiliin.voi.vilkaista
wanhaämmä kirjoitti:
Mua aina ärsyttää, kun joku alkaa kirjoittelemaan "monen palstalaisen" puolesta. Kirjoita ihan vain omista ajatuksistasi, älä koita vetää ketään muuta mielipiteesi taakse. Ihan hyviä keskusteluita täällä on ollut tähänkin saakka, jokainen saa keskustella toisten kanssa mistä aiheesta haluaa ja omalla tavallaan. Tai vain höpötellä omiaan, vaikka sokeritopan kuorista. Jos aihe tai tyyli ei kiinnosta just sua, vedät vaan vasemmalta ohi. Tänne mahtuu kaikenlaista.
Ei tämä ole treffipalsta...Etköhän sinäkin syyllisty samaan kuin muutkin muiden puolesta kirjoittelevat.
Yrität paaluttaa omia mielipiteitäsi faktoiksi. - wanhaämmä
peiliin.voi.vilkaista kirjoitti:
Etköhän sinäkin syyllisty samaan kuin muutkin muiden puolesta kirjoittelevat.
Yrität paaluttaa omia mielipiteitäsi faktoiksi.Tuskinpa. Tosiasia on, että mun mielipiteet ovat mun omia mielipiteitäni, että siinä mielessä toi on faktaa ;)
- simppeliä
wanhaämmä kirjoitti:
Tuskinpa. Tosiasia on, että mun mielipiteet ovat mun omia mielipiteitäni, että siinä mielessä toi on faktaa ;)
Kaikkien muidenkin mielipiteet on heille itselleen faktaa.
- yksi.kaikkien.puolesta
wanhaämmä kirjoitti:
Mua aina ärsyttää, kun joku alkaa kirjoittelemaan "monen palstalaisen" puolesta. Kirjoita ihan vain omista ajatuksistasi, älä koita vetää ketään muuta mielipiteesi taakse. Ihan hyviä keskusteluita täällä on ollut tähänkin saakka, jokainen saa keskustella toisten kanssa mistä aiheesta haluaa ja omalla tavallaan. Tai vain höpötellä omiaan, vaikka sokeritopan kuorista. Jos aihe tai tyyli ei kiinnosta just sua, vedät vaan vasemmalta ohi. Tänne mahtuu kaikenlaista.
Ei tämä ole treffipalsta..."Ihan hyviä keskusteluita täällä on ollut tähänkin saakka, jokainen saa keskustella toisten kanssa mistä aiheesta haluaa ja omalla tavallaan."
Ai on vai? Anna AsianVierestäkin keskustella omalla tavallaan ja tyylillään. - wanhaämmä
simppeliä kirjoitti:
Kaikkien muidenkin mielipiteet on heille itselleen faktaa.
Mielipide itsessään ei ole fakta. Mielipide on makuasia.
- Aietteiraiskata
Hyvä uutinen on, että uudistuksen jälkeen on mistä ikävästä valita.
- Teknodonna
Mjoo
Itse olen aina pitänyt enemmän parjatuista kissavideoista kuin palstakeskustelemisesta. Tämä siksi että palstakeskustelemisessa ei ole mitään järkeä mutta kissavideoissa on.
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=qXLxM0u1aJw - toivoryynänen
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Itse olen aina pitänyt enemmän parjatuista kissavideoista kuin palstakeskustelemisesta. Tämä siksi että palstakeskustelemisessa ei ole mitään järkeä mutta kissavideoissa on.
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=qXLxM0u1aJwTytöt - huomaatteko miesplängvitsiä - eivät löydä kunnon kissavideoita. Tässä sitä tulee, Aku Ankkaa lukeneet tyttönaiset leikkivät pehmokissan kera. Vasempaan olkavarteen tuli pikku pipi: https://www.youtube.com/watch?v=GPjLb2VUp6I
Söpöäkin söpömpi jollei peräti söötti kissavideo on puolestaan seuraavanlainen: https://www.youtube.com/watch?v=ZJxXjyeUwZY
- Pillujen--asiantuntija
Ei palstalaisia kukaan halua iskeä koska palstalaiset on rumia, kymmeniä vuosia yksin olleita masentuneita ihmisiä-
- mene.treffiosastolle
Ei tämä ole mikään seuranhakupalsta vaan keskustelupalsta
Kissat myös käyttäytyvät hyvin vihamielisesti peilikuvaansa kohtaan.
- blondikatti
Mielenkiintoinen väite ... ei tämä kissa ainakaan.
Voisitko avata hieman blondikatille? blondikatti kirjoitti:
Mielenkiintoinen väite ... ei tämä kissa ainakaan.
Voisitko avata hieman blondikatille?https://www.youtube.com/watch?v=hBvVLfr2CDc
Me olemme palstan peilikuva. Palsta on meille ilkeä ja me toistamme perässä.scrg kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=hBvVLfr2CDc
Me olemme palstan peilikuva. Palsta on meille ilkeä ja me toistamme perässä.Mutta kun kissoja on tarpeeksi paljon, on niidenkin vain tultava keskenään toimeen..
http://www.untours.com/blog/wp-content/uploads/public/cats-504Wx360H_2.jpg?itok=-s39e7F_
Tämä on petettyjen ja pettyneiden sydänten kaatopaikka. Katkerina katselemme, kuinka aina vierestä käy flaksi. Palstalle puramme pettymyksemme. ; )
- Kaikysyäsaa--
No miksi olette sinkkuja. Täällä pitää puhua sinkkuudesta?
- blondikatti
Sinkku ... pitääkö täällä olla sinkku?
Luulenpa, että yhtenä syynä liikä ylikriittisyys ja varovaisuus.
Pitää uskaltaa e l ä ä.... Ottaa riskejä. - toivoryynänen
Jahwohl mein freulain.
Ainoastaan ätmit kirjoittavat ja puhuvat sinkkuudesta. Kansallisen kokoomuspuolueen vasen siipi; Kansallinen kommunistipuolue ei hyväksy missään tapauksessa tai oloissa loisväen kiehuntaa.
Nuoren kiltin ja kunnollisen neitsytimmen, ollen 17 v. pitää joutuen suostua apupapin kosioon, pååsee hyviin naimisiin. Ätmien on tyytyminen alhaiseen markkina-arvoonsa, odottaen sitä päivää kun pääseevät... ja paskat minähän en suostu peräkammaripoikien psykologeiksi. Kysy rippipapiltasi tai enomieheltäsi miksi hänellä on vielä poikuus tallella.
Topin sukset eivät lipsu laisinkaan, tai sitten topi hihittelee...
[hihi] blondikatti kirjoitti:
Sinkku ... pitääkö täällä olla sinkku?
Luulenpa, että yhtenä syynä liikä ylikriittisyys ja varovaisuus.
Pitää uskaltaa e l ä ä.... Ottaa riskejä... Sanos Susi Lampaalle, kun.. Jne.. ;D
- AsianVierestä
Ihme ja kumma. Aamulla kirjoitin "Moni palstalainen haluaisi varmasti vai henkevää ja järjellistä keskustelua" ja tästä lauseesta saa jo jonkun "nartun" niskaansa.
Nyt alan ymmärtämään palstan tason, eli tulee kirjoittaa, ettei kukaan halua henkevää ja järjellistä keskustelua, koska he eivät siihen ole kykeneviä.- wanhaämmä
Älä ny viitti... voisitko vaikka ajatella, että jokainen tänne kirjoittaja ajattelee ihan itse ja jokaisella yksilöllä on oma erilainen mielipide. Jos ei näe asioita samalla tavalla kuin sinä, on heti "joku narttu"? Mielenkiintoista henkevää ja järjellistä keskustelua taitaa olla vain samaa mieltä oleminen..? ;)
- wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Älä ny viitti... voisitko vaikka ajatella, että jokainen tänne kirjoittaja ajattelee ihan itse ja jokaisella yksilöllä on oma erilainen mielipide. Jos ei näe asioita samalla tavalla kuin sinä, on heti "joku narttu"? Mielenkiintoista henkevää ja järjellistä keskustelua taitaa olla vain samaa mieltä oleminen..? ;)
Voithan tietysti pitää faktana, että moni ajattelee juuri samalla tavalla kuin sinä. Mutta eikö olis kehittävämpää ja kiinnostavampaakin, jos jokaiselta putkahtaisi ihan erilaisia ajatuksia. Noita asioita on kuitenkin ihan tutkittukin.. Olikohan se niin (luku ei ole ehkä aivan tarkka), että 75% niistä ihmisistä, joiden me ajatellaan olevan samaa mieltä meidän kanssamme, ajaltteleekin asioista aivan erilailla. Tuon vuoksi me mennään niin usein vikaan.
- AsianVierestä
wanhaämmä kirjoitti:
Ei toki, järjellisessä keskustelussa molemmilla on se oma mielipide jota voi jopa avata toisille ihmisille. Yleensä ihminen kuten itsekin olen on valmis muuttamaan omaa käsitystään eri asioista jos vastapuoli voi esittää asian tavalla joka johtaisi sellaiseen tulokseen. Mieli avoinna.
En kuitenkaan voi omata samaa ajatusta missä yli 30 vuotias nainen olisi kurppa. Tuo on jonkun oma mielipide, se ei tule koskaan olemaan henkilökohtainen mielipiteeni. Aiheesta vanha kurppa voi saada palstalla sen arvoisen keskustelun mihin palstan sinkut voivat pystyä. Tuo ei kuitenkaan ole se keskustelutaso jota jokainen päivä omassa elämässä joutuu kohtaamaan. Aihe ei ole älyllisellä tavalla kiinnostava koska yli 70 % suomalaisista ovat yli 30 vuotiaita:) - helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
Voithan tietysti pitää faktana, että moni ajattelee juuri samalla tavalla kuin sinä. Mutta eikö olis kehittävämpää ja kiinnostavampaakin, jos jokaiselta putkahtaisi ihan erilaisia ajatuksia. Noita asioita on kuitenkin ihan tutkittukin.. Olikohan se niin (luku ei ole ehkä aivan tarkka), että 75% niistä ihmisistä, joiden me ajatellaan olevan samaa mieltä meidän kanssamme, ajaltteleekin asioista aivan erilailla. Tuon vuoksi me mennään niin usein vikaan.
Saatanan trolli! Olet nyt pilaamassa palstaa! :D
- wanhaämmä
helmiä_sioille kirjoitti:
Saatanan trolli! Olet nyt pilaamassa palstaa! :D
Tröllööö.. :D
- helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
Tröllööö.. :D
Mua on palstalla aina huvittanut tyypit, jotka tulevat kertomaan mistä ja miten palstalaiset haluavat keskustella. Ja sitten arvostelevat palstan keskustelukulttuuria. Nojoo, totta. Onhan se enimmäkseen perseestä, täälläkin. Mut ei se ole minua estänyt saamaan aikaseks keskustelua aiheesta mistä olen halunnut keskustella... :)
Noi tyypit on oikeastaan yhtä hupaisia tyyppejä kuin ne "vahvat" ja "itsenäiset" naiset, jotka tietävät mitä tahtovat... :D - wanhaämmä
Mua on palstalla aina huvittanut tyypit, jotka tulevat kertomaan mistä ja miten palstalaiset haluavat keskustella. Ja sitten arvostelevat palstan keskustelukulttuuria. Nojoo, totta. Onhan se enimmäkseen perseestä, täälläkin. Mut ei se ole minua estänyt saamaan aikaseks keskustelua aiheesta mistä olen halunnut keskustella... :)
Noi tyypit on oikeastaan yhtä hupaisia tyyppejä kuin ne "vahvat" ja "itsenäiset" naiset, jotka tietävät mitä tahtovat... :DNo niin.. ;(( Kävin heiluttelemassa tankoa, jossa oli toistasataa kiloa rautaa. Ihan minä itse ajoin sinne salille. Ja sitten halusin suklaalakukuulia kaupasta ja hain kans!
Hubaa! :( - helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
No niin.. ;(( Kävin heiluttelemassa tankoa, jossa oli toistasataa kiloa rautaa. Ihan minä itse ajoin sinne salille. Ja sitten halusin suklaalakukuulia kaupasta ja hain kans!
Hubaa! :(Maastavetoa? Kyykkyä? Tai ootko niin kova mimmi, et työnnät penkistä toistasatkua?
Kantsis salin lisäksi harrastaa jotain muutakin, ettei jäis liian yksipuoliseksi. Esimerkiksi kamppailulajien parissa tulee niille lihaksille käyttöäkin... :) - winkwink
Noi tyypit on oikeastaan yhtä hupaisia tyyppejä kuin ne "vahvat" ja "itsenäiset" naiset, jotka tietävät mitä tahtovat... :DMua taas on aina huvittanut ne, jotka haukkuu kaikkia palstalaisia ja palstaa mutta käyvät täällä silti.
- helmiä_sioille
winkwink kirjoitti:
Mua taas on aina huvittanut ne, jotka haukkuu kaikkia palstalaisia ja palstaa mutta käyvät täällä silti.
En mä ole haukkunut ketään. Todennut vaan tosiasioita... :)
- wanhaämmä
Maastavetoa? Kyykkyä? Tai ootko niin kova mimmi, et työnnät penkistä toistasatkua?
Kantsis salin lisäksi harrastaa jotain muutakin, ettei jäis liian yksipuoliseksi. Esimerkiksi kamppailulajien parissa tulee niille lihaksille käyttöäkin... :)Ei nouse penkistä sentään niin paljoa. Yli oman painon verran kuitenkin. Olen aika vipeltäjä, tuo ei ole mun ainoa liikuntaharrastukseni .. :)
- helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
Ei nouse penkistä sentään niin paljoa. Yli oman painon verran kuitenkin. Olen aika vipeltäjä, tuo ei ole mun ainoa liikuntaharrastukseni .. :)
Itse en ole ikinä yrittänytkään salilla maksimia missään. Ei oikeastaan ole kiinnostanutkaan. Kun siinäkin ollut päämääränä muiden lajien tukeminen eikä se maksimisuoritus jossain penkissä tai pymppyä kehittävässä kyykyssä... :D
- wanhaämmä
Itse en ole ikinä yrittänytkään salilla maksimia missään. Ei oikeastaan ole kiinnostanutkaan. Kun siinäkin ollut päämääränä muiden lajien tukeminen eikä se maksimisuoritus jossain penkissä tai pymppyä kehittävässä kyykyssä... :D
En minäkään enää vedä ykkösmaksimeja, paitsi kisoissa (jos vaikka kilpailisin). Lyhyitä varmoja sarjoja ja hyvällä tekniikalla, kun voimaa haetaan. Jos tällä ikää (111v) paskoo olkapäänsä tai selkänsä, sommoro.
- helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
En minäkään enää vedä ykkösmaksimeja, paitsi kisoissa (jos vaikka kilpailisin). Lyhyitä varmoja sarjoja ja hyvällä tekniikalla, kun voimaa haetaan. Jos tällä ikää (111v) paskoo olkapäänsä tai selkänsä, sommoro.
Tuli mieleen niistä salihirmuista, jotka pumppaa puoli tuntia per hauis peilin edessä, yks juttu muutaman vuoden takaa...
Cardio-treenit. Tyyppi oli vieresellä säkillä, lihakset pulleana ja aika polleana poikana siinä. Tais olla joku aloittelija, ainakin tekniikoista päätellen. Jätkä halas säkkiä puuskuttaen siinä vaiheessa kun mä aloin vasta lämpenemään. Sen jälkeen ihmetteli siinä miten säkki sai minulta sitä kyytiä mitä sai, plus kuntopiirit ja varjot siinä, ja lopulta säkki lattialla. Ja mä jouduin vaihtamaan toiselle säkille... :D
Mutta joo. Sitähän tässä tarkoitin. En mä dissaa mitään lajeja. Hyvä vaan tehdä juttui monipuolisesti ja pistää kroppa kokonaisuudessa duuniin. Kamppailulajit on siinä oikeastikin hienoja. Ei niitä harrastaessa tarvi kehään pyrkiä lyömään toiselta älyä pois tai tulla itse lyödyksi, Lajit sellaisenaan on hienoa kuntoilua. Oppii kropanhallinnan, kordinaatio paranee ja samalla puolustamaankin itseään... - wanhaämmä
Tuli mieleen niistä salihirmuista, jotka pumppaa puoli tuntia per hauis peilin edessä, yks juttu muutaman vuoden takaa...
Cardio-treenit. Tyyppi oli vieresellä säkillä, lihakset pulleana ja aika polleana poikana siinä. Tais olla joku aloittelija, ainakin tekniikoista päätellen. Jätkä halas säkkiä puuskuttaen siinä vaiheessa kun mä aloin vasta lämpenemään. Sen jälkeen ihmetteli siinä miten säkki sai minulta sitä kyytiä mitä sai, plus kuntopiirit ja varjot siinä, ja lopulta säkki lattialla. Ja mä jouduin vaihtamaan toiselle säkille... :D
Mutta joo. Sitähän tässä tarkoitin. En mä dissaa mitään lajeja. Hyvä vaan tehdä juttui monipuolisesti ja pistää kroppa kokonaisuudessa duuniin. Kamppailulajit on siinä oikeastikin hienoja. Ei niitä harrastaessa tarvi kehään pyrkiä lyömään toiselta älyä pois tai tulla itse lyödyksi, Lajit sellaisenaan on hienoa kuntoilua. Oppii kropanhallinnan, kordinaatio paranee ja samalla puolustamaankin itseään...No just. Mä en oikein ymmärrä hilavitkuttimissa makoilijoiden "treenejä". No ehkä ne laitteet sopii kuntoutukseen... Vapailla painoilla ja kehonpainolla, niillä tulee käytettyä koko kroppaa. Toiminnalliset treenit on kova sana, ja laktiset kuuluu mukaan.. :) Mut käyn mä vesijuoksemassakin, se on niin kuin avantouintikin, loistavaa palauttavaa.
Nyrkkeily on kova laji, se on ollut harkinnassa... - helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
No just. Mä en oikein ymmärrä hilavitkuttimissa makoilijoiden "treenejä". No ehkä ne laitteet sopii kuntoutukseen... Vapailla painoilla ja kehonpainolla, niillä tulee käytettyä koko kroppaa. Toiminnalliset treenit on kova sana, ja laktiset kuuluu mukaan.. :) Mut käyn mä vesijuoksemassakin, se on niin kuin avantouintikin, loistavaa palauttavaa.
Nyrkkeily on kova laji, se on ollut harkinnassa...Eva ei muuten ottanut dunkkuun huonolta, Katiella on aivan uskomattoman nopeet kädet. :) Vaikka vastaantulija olikin niin silti hyvin kesti koko matsin. Minusta Eva on Suomen ainoa aktiivinen ammattinyrkkeilijä... :)
- wanhaämmä
Eva ei muuten ottanut dunkkuun huonolta, Katiella on aivan uskomattoman nopeet kädet. :) Vaikka vastaantulija olikin niin silti hyvin kesti koko matsin. Minusta Eva on Suomen ainoa aktiivinen ammattinyrkkeilijä... :)
Ainoa aktiivinen ammattinyrkkeilijä? Jaa-a, jännä määritelmä. Mun tulee huonosti seurattua urheilua mediasta.
Menen tästä venyttelemään takasarjan (auuh..) ja sitten nukkumaan. Aktiivista palstailtaa! ;) - helmiä_sioille
wanhaämmä kirjoitti:
Ainoa aktiivinen ammattinyrkkeilijä? Jaa-a, jännä määritelmä. Mun tulee huonosti seurattua urheilua mediasta.
Menen tästä venyttelemään takasarjan (auuh..) ja sitten nukkumaan. Aktiivista palstailtaa! ;)No ei näitä muita voi oikein nyrkkeilijöiksi sanoa. No ok, Tatli ehkä. Mutta Helenius esimerkiksi... :D
- EiKoskaanEnää
Ok, taso todettu, sairasta. Jatkakaa.
- kaatopaikkahaisee
Yksi mikä tätä palstaa pilaa entisestään on muutaman uuvatin perverssi tarve runkkailla paskoille (mamu-)uutisille, ei niillä kenenkään oloa paranneta yhtään millään lailla. Jos kokee elämänsä olevan niin perseestä ettei voi ajatella mitään muuta kuin väkivaltaa ym. paskaa niin pitääkö sitä oloa yrittää tartuttaa muihinkin,
Ja tästäkin mielipiteestä joku persupelle tulee uikuttamaan, mutta aivan yhtä perseestä olisi jos jatkuvasti joku spammaisi jotain ituhippipropagandaa. "Mutta mun motto on jos ei ole mitään hyvää toisesta sanottavaa niin parempi olla hiljaa."
.. Ja tälläinen Motto Palvelee Just.. Paremmin, kuin Hyvin.. KaikenKarvaisia Narsu-&PsykoMarsuja ymv. Nilviäisiä, jos/kun Kukaan ei KritiSoi, eikä Puutu heidän Persestelyyn&Outoiluun jne.. ;P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777