Onko kellään millaisia kokemuksia moisesta firmasta? Kiva olisi nimittäin kuulla jotain positiivista moisesta firmasta, sillä itse sain niin järkyttävän vastaanoton kyseisessä paikassa, että usko meni koko paikkaan...
rekrytointiyritys RekryTimantti
3
1561
Vastaukset
- JJ2
Nykyiseen duunipaikkaani pääsin sitä kautta. Elämäni pisin työhaastattelu, joka aika ajoin harhaili täysin asiaan kuulumattomissa aiheissa. Olisi todella mielenkiintoista kuulla kokemuksestasi!
- Sadey
Mä en tosiaan kehtaa tähän kertoa millasen kohtelun mä siinä firmassa sain, tai lähinnä syytä miksei mun papereita laitettu eteenpäin. Mutta ne kysymykset joita mulle ennätettiin esittämään.. Kieltämättä oli niin omituisia kysymyksiä, että huhhuh! Mutta tässä jälkikäteen olen kyllä saanut tietää tästä haastattelijasta itseestäänkin yhtä sun toista. Suurin ihmetykseni kuitenkin oli se, että eikö tässä pitänyt etsiä hyvää työntekijää -eikä olla kiinnostunut VAIN hänen yksityiselämästään...
- Anonyymi
Minulta ei kysynyt mitään yksityiselämästä, ehkä ei vielä ollut aloittanut ollenkaan työnhakijoiden yksityisasioiden tonkimista. Tai sitten aika ei siihen riittänyt sillä kertaa. Haastattelu kesti pitkään ja koski vain opintoja, työkokemusta ja työtoiveita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307