Herkkä ja kaunis joululahja

RahaRahaEiOo

Kyselin kauniilta naiseltani, että mitä toivoisi joululahjaksi. Hän vastaili, että jotain herkkää ja kaunista haluisi.

Ihmettelin aikani, että mikä nyt voisi olla herkkää ja kaunista. Päätin lopulta kysyä vinkkiä naiseltani.

Vastaus oli: Lahjakortti

Jos naisenne pyytää herkkää ja kaunista lahjaa, niin ostakaa lahjakortti!

7

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikaikkinaiset

Lahjakortti kosmetologille, on herkkää käsittelyä ja tulee kaunista:)

• Envoikäsittää

.. pidät naistasi siis rumana ja kovana..

• Hankihänelle

Lahjakortti kukkakauppaan.

• Herkkää ja kaunista.
      Herkkää ja kaunista olisi yhteinen aika. Kynttilän valossa illallinen tai takkatulen ääressä rakastelu hitaasti nautiskellen aistit avoinna.

• RahaRahaEiOo

Kiitos hyvästä vinkistä :) Tuota ja rauhoittumista ilman takkaa :)

• Herkkää_minulle

Juuri niin. Itse haluaisin olla mieheni kanssa yön rauhassa, rakastella, katsoa leffaa, syödä pizzaa, juoda kuoharia, halua, pysytellä, kiirreettömyyttä.

Tämä on herkkää ja kaunista minulle

• ei.naisia.voi.ymmärtää

Mr. Bean antoi tässä naisen itse osoittaman joululahjan ja oikein toisenkin lahjan vaikka sai itse naiselta vain yhden lahjan mutta nainen suuttui silti:
      https://youtu.be/L2UCRNldC3s?t=1316

Samassa dokumentissahan annetaan myös meille yksineläville miehille oiva ohje, lapsethan eivät saa ottaa mitään vierailta miehiltä vastaan niin toimitaan sitten näin esim. tällaisessa tilanteessa, häh häh :D
      https://youtu.be/L2UCRNldC3s?t=960

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      167
      6494
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      102
      3011
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      102
      1835
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      47
      1566
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1280
    6. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      8
      1164
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      14
      1153
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      54
      1110
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      1043
    10. Miten paljon

Merkitsen sinulle?
      Ikävä
      17
      1040
    Aihe