Miten tämä ikäero?

Vastaustapliis

Olen 54-vuotias mies, epäkiitollisessa parisuhteessa ilman seksuaalista läheisyyttä ja hellyyttä. Työpaikalle on tullut nainen, eronnut ja lapsia 2 kpl. Ikää 39 vuotta. Olen ihastunut häneen. Voisiko tämä suhde toimia? Onko 15 vuoden ikäero liikaa? En halua hakata kirvestä kiveen vaan olla varma asiasta?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollilol

      54-vuotiasko kirjoittaisi tänne nimimerkillä vastaustapliis?Älä unta näe.

      • Vastaustapliis

        Olihan se vähän lapsellinen nimimerkki, mutta asia oli oikea. En keksinyt kännissä muuta kuin vastaustapliis.


    • Vastaustapliis

      Toisaalta eikö nimimerkki osoita, että 54-vuotias ei ole pystyynkuollut? Pystyisi vielä kommunikoimaan 39-vuotiaan ihastuksen teini-ikäisten lasten kanssa.

    • äläikäämieti

      No ei toi oo ikäero eikä mikään, jos kemiat toimii.

    • Sivustakatselija

      Varmaa ei ole mikään. Itse en haluaisi noin paljon vanhempaa miestä. Toisaalta, etkö uskalla erota ilman uutta naista?

    • Matematiikkaa

      Nuorin jota voit tapailla on oma ikä jaettuna kahdella plus seitsemän. Aloittajan tapauksessa siis 54/2 7=34. Ei muuta kuin tanko ojoon ja hakemaan häirintäsyytettä.

      • PotkutTuliAudinPomolle

        Eikös Audin pomo saanut potkut tuon laskutehtävän ääneen sanottuaan ?


      • Anonyymi

        Jaaha.... MalcomX ollut pikauusinnassa,vissiinkin....


    • Helmikuuu

      Ota ero ja mieti sitten. Eronkin jälkeen kannattaa olla hetken yksin ja opetella tuntemaan itsensä. Jos liian nopeasti hyppää uuteen suhteeseen niin siinä voi käydä niin et uuteen suhteeseen viet mukanasi samat tavat kuin myös voit tehdä samoja virheitä kuin edellisessä liitossa. Sen jälkeen kierre onkin valmis.

    • Harhaluuloa

      Miten 54-vuotias mies edes kuvittelee, että jotain nuorta naista kiinnostaisi 15 vuotta vanhempi mies? Näitä päiväunia näkeviä miehiä on deittipalstat täynnä. Itseänikin lähestyy jatkuvasti 15-20 vuotta vanhemmat miehet. Miksi omanikäinen ei kelpaa?

    • kautta aikojenhan vanhemmat ukot olleet varsinkin sen 50- villityksen korvilla, tai sen jälkeen kiinnostuneita reippaasti itseään nuoremmista naisista.

      ehkä tähän ei suoraan vastausta ei tai kyllä, riippuu osapuolista. onhan näitä, tarinoita tullut luettua, seurattua, joissa ikäro ollut tuon mainitun 15- vuotta tai enemmän.

      kyllä on naisia, joita kiinnostaa iäkkäämmät miehet.

      eroa tai ole rehellinen tämän hetken parisuhteen kumppanille, kukaan ei ansaitse p*skaa niskaansa, sitä suomessakin liian paljon, pettämistä.

      ja sit mitä työpaikkaromansseihin, siis saattaa toimia en tiedä kun ei kokemusta. mutta sitten taas saattaa olla pirun hankalaakin, mikäli joku menee myttyyn ja edelleen sama duunipaikka.

    • hfdseswea

      Vanhemmat miehet kiinnostaa nuorempia naisia siinä tapauksessa, että on paksu lompakko, juuri muuta ei tarvita.

      • EiMitäänPahennusta

        Ehkä juuri niin,minä olen eräälle 24 vuotiaalle naiselle ns. sugardaddy ja haluan auttaa häntä rahallisesti mutta tahdon myös jotain pientä kivaa saada sillointällöin. Itse olen yli viidenkymmenen ja mielestäni meillä synkkaa hyvin. Saamme kumpikin tarvitsemaamme.


      • EiMitäänPahennusta
        EiMitäänPahennusta kirjoitti:

        Ehkä juuri niin,minä olen eräälle 24 vuotiaalle naiselle ns. sugardaddy ja haluan auttaa häntä rahallisesti mutta tahdon myös jotain pientä kivaa saada sillointällöin. Itse olen yli viidenkymmenen ja mielestäni meillä synkkaa hyvin. Saamme kumpikin tarvitsemaamme.

        Vaimokin minulla on mutta hän ei asiasta tiedä mitään ja tuskin tarvitseekaan tietää. Asiat rullaa mukavasti meillä kaikilla joten hyvä näin. Sitäpaitsi menen tuon sugartytön ehdoilla,enkä harrasta mitään pervoilua vaan normaalia kivaa.


      • Mietisitä
        EiMitäänPahennusta kirjoitti:

        Vaimokin minulla on mutta hän ei asiasta tiedä mitään ja tuskin tarvitseekaan tietää. Asiat rullaa mukavasti meillä kaikilla joten hyvä näin. Sitäpaitsi menen tuon sugartytön ehdoilla,enkä harrasta mitään pervoilua vaan normaalia kivaa.

        Karman laki! Varaudu siihen että tämä nuori nainen voi tulla raskaaksi. Siihen ehkä loppuu salailu. Ei pillerit tai kumit ole välttämättä varmoja. Jos nyt et sitten ole putkijas katkaissut.


      • EiMitäänPahennusta
        Mietisitä kirjoitti:

        Karman laki! Varaudu siihen että tämä nuori nainen voi tulla raskaaksi. Siihen ehkä loppuu salailu. Ei pillerit tai kumit ole välttämättä varmoja. Jos nyt et sitten ole putkijas katkaissut.

        Totta virkat ja olen kyllä hieman miettinyt nurjaakin puolta.Uskallan sanoa että paljon menetän jos vaikka"kärähdän" vaimolleni. Mutta joku into yllyttää riskinottoon,onko se jännityksenhakua vai kiihottaako se vai mitä mieli haluaa!? Mutta järkeä puhuit,kiitos siitä.


      • HuonompiakinHuvejaOn
        EiMitäänPahennusta kirjoitti:

        Totta virkat ja olen kyllä hieman miettinyt nurjaakin puolta.Uskallan sanoa että paljon menetän jos vaikka"kärähdän" vaimolleni. Mutta joku into yllyttää riskinottoon,onko se jännityksenhakua vai kiihottaako se vai mitä mieli haluaa!? Mutta järkeä puhuit,kiitos siitä.

        Wiidenkymmenen Willitys sulla taitaa olla pahimmassa vaiheessaan! Mutta eihän tuollainen sokerideittailu laitonta ole jos molemmat osapuolet omasta tahdostaan toimivat. Ja kumpikin täysi-ikäisiä vieläpä.


    • reererrr

      ei niitä naisia iällä hurmata vaan puheilla ja suorall asialla itse samanikäisenä hoidellut useita tuon ikäisiä ja pari nuorempaakin
      nainen suorastaa haluaa vahempaa miestä

      • Mimosa

        Nuorena naisena en halua vanhempaa miestä vaan omanikäisen. Vanhat miehet luulevat itsestään liikoja ja aliarvioivat usein komeita nuoria miehiä. En halua äitipuoleksi, enkä roikkuvia ex-vaimoja. En ymmärrä, miks joku haluais 50v sedän, kun tarjolla 30v komistus.. Kyllä, se fyysinen ikääntyminen näkyy vaikka papparaiset mainostavat itseään nuorekkaaksi.. Totuus satuttaa!!


      • kosteuspois
        Mimosa kirjoitti:

        Nuorena naisena en halua vanhempaa miestä vaan omanikäisen. Vanhat miehet luulevat itsestään liikoja ja aliarvioivat usein komeita nuoria miehiä. En halua äitipuoleksi, enkä roikkuvia ex-vaimoja. En ymmärrä, miks joku haluais 50v sedän, kun tarjolla 30v komistus.. Kyllä, se fyysinen ikääntyminen näkyy vaikka papparaiset mainostavat itseään nuorekkaaksi.. Totuus satuttaa!!

        Sinun pitäisi laihduttaa ensin.


      • Anonyymi
        Mimosa kirjoitti:

        Nuorena naisena en halua vanhempaa miestä vaan omanikäisen. Vanhat miehet luulevat itsestään liikoja ja aliarvioivat usein komeita nuoria miehiä. En halua äitipuoleksi, enkä roikkuvia ex-vaimoja. En ymmärrä, miks joku haluais 50v sedän, kun tarjolla 30v komistus.. Kyllä, se fyysinen ikääntyminen näkyy vaikka papparaiset mainostavat itseään nuorekkaaksi.. Totuus satuttaa!!

        Totta. Oikeasti kukaan ei halua vanhempaa miestä eikä myöskään naista. Tuntuukin oikeastaan reilulta laittaa maksua vastaan nuorempaa naista. Pelin henki on selvää ja ei vahingossakaan tule epäselvyyttä motiiveista puolin ja toisin. Toinen haluaa pesää ja toinen rahaa. Irtoaa se mälli ilman kuhertelujakin ja millään muulla ei ole väliä.


    • lumenuljaskat

      Jos et saa yhtä parisuhdetta toimimaan, miksi luulet että saisit toisen parisuhteen toimimaan. Arki se iskee siihenkin alkupanohuuman jälkeen. Eroaminen ei varsinaisesti ole mikään meriitti, sinulla tai öögaamallasi naisellakaan. Hoida nykyinen suhteesi.

    • Olen ihastunut häneen voiko suhde toimia? Onko 39v parhaassa iässä oleva nainen ihastunut vanhaan ukkoon? Tuskinpa. Alkuhuuman jälkeen tulee aina arki.. varsinkin uusioperheissä suhdetta koetellaan.

      • OletVarattu

        Ja etenkin, koska olet ukkomies!


      • elikkä.fiftysixty
        OletVarattu kirjoitti:

        Ja etenkin, koska olet ukkomies!

        Ukkomies paras mies, kiva leikkiä kanssaan hetken ja sitten hätistää takaisin puolisonsa kainaloon kun kyllästyttää. Sitten vain uusi ukkomies hakuseen kun siltä tuntuu. Jotenkin julmaa mutta kyllä ne miehetkin naisia hyväkseen käyttää.


    • Näininolenhuomannut

      "nuorille naisille" kelpaa vaan siinä tapauksessa vanhempi mies jos hän on varattu. Mutta sinkut ei.

      • EhkäpäToistekkin

        Kyllä,minulla oli juuri varattuun herrasmieheen suhde. On/of.


    • Ihastunutko

      Laukeaminen ja ihastuminen ovat kaksi eri asiaa, noin on.

    • Sivullisenmiete

      54 ja 39 aikuisii molemmat... Miksikäs ei jos toi toinenki tuntee noin.... Omat haasteensa siin on mut toi ikäero ole mitään.

    • Herääunestas

      Voihan se jonkin vuoden toimia, mutta kun sulla kääntyy mittari yli kuudenkympin, niin saattaa alkaa nuorempaa muijaa kiinnostamaan terhakkaammat seisonut.

    • Ei_kiitos

      Ei se ikäero, mutta vaimon pettäminen. Kuka haluaa tuollaisen petturin kanssa olla?

      • Envoiymmärtää

        Olen samaa mieltä. Mikä siinä on että ei voi erota ensin ja sitten vasta alkaa saalistaa nuorempaa!


    • Nelikymppinen nainen ja reilusti viisikymppinen mies ovat seksuaalisen halunsa ja kykynsä suhteen jokseenkin samalla tasolla. Tässä mielessä aloituksessa mainittu ikäero tuossa vaiheessa elinkaaria on hyvinkin sopiva.

      Muutoinkin mainituissa elinkaaren vaiheissa olevat mies ja nainen ovat jokseenkin samalla tasolla. Molempien lapset aikuistuvat taikka ovat jo aikuistuneet, jolloin molempien lapset ovat pian lähdössä kotoa ja aikaa jää yhteiselle parisuhteelle.

      Nelikymppiselle naiselle 15 v. vanhempi mies sopii hyvin, sillä nainen etsii yleensä "kypsää" kumppania. Sitä paitsi 15 v. vanhempi mies menee todennäköisesti hautaan seuraavien 20 v. kuluessa, jolloin naiselle jää vielä vireänä kuusikymppisenä mahdollisuus ottaa itselleen nuorekas rakastaja.

      • Viriili39v

        Olen kyllä vahvasti eri mieltä, enkä ottais 50 v pappaa vaan nuoren ja viriilin miehen 30 v. Kuka haluaa vanhaa ja väsynyttä pappaa.


      • Satunnainen_kommentoija

        Millä perustelet sen, että neljäkymppisellä naisella ja yli viisikymppisellä ukolla olisi saman ikäiset, aikuistuvat lapset? Nainen synnyttää ensimmäisen lapsen keskimäärin 29-vuotiaana, joten neljäkymppisen naisen lapset ovat noin kymmenen vuotiaita.
        Elinkaaret eivät muutenkaan ole samassa vaiheessa, mies jää kymmenen vuoden päästä eläkkeelle ja naisella on aktiivista työuraa jäljellä ainakin 25 vuotta.
        Yli viisikymppinen ukko on myöskin sängyssä nähnyt jo parhaat ja kovimmat päivänsä, kun taas nelikymppinen nainen on seksuaalisuutensa huipulla.
        Toki, jos mies on hyvännäköinen, hyväkroppainen, älykäs, mukava ja hyvin toimeentuleva, hän kelpaa minkä ikäiselle naiselle tahansa.


      • Tosion38v

        Moni nainen voi vielä saada lapsen 40 v ja tuttavapiirissäni näitä on paljon. Kyllä 50 v setä ja 40v nainen ovat ihan eri elämänvaiheessa jo monessa suhteessa. Harva tuon ikäinen mies on enää hyvinsäilynyt vaan jo ne parhaat vuodet on takanapäin. Nuoruutta ei saa takaisin ottamalla nuorenpaa kumppania.


    • Anonyymi

      50 v mies sopiva n.26 v kaunis pitkä nainen
      Mies pitkä isokuplainen

    • Anonyymi

      Tulipa käytettyä hakusanaa "IKÄERO" ja löysin sitä kautta tämän ketjun.
      Olisi omakohtainen kokemus jaettavaksi josta voisi kirjoittaa tänne.

      Tosin kaikella kunnioituksella epäilen uskooko kukaan mitä tänne kirjoittaa, onhan tämä foorumi aikalailla täynnä asian vierestä olevia kirjoituksia mutta jos nyt joku tästä omasta kokemuksestani saa jotain hyvää irti niin miksei sitä voisi jakaa.

      Elikkäs, olen 38 vuotias eronnut mies jolla on lapsi. Mitenkään en hakenut itseäni nuorempaa naista vaan etsin parisuhdetta, jonka johdosta tapasin 15 vuotta nuoremman naisen. Tuo suhde kehittyi ja hynttyyt laitettiin yhteen. Normaalissa arjessa ikäeroa ei huomaa mitenkään erityisesti, ehkä jossain mielipiteissä mutta se on mielestäni rikkautta. Toinen näkee asiat omalta kantiltaan, toinen pidemmällä kokemuksella ja jotenkin sen johdosta kaikenlainen keskustelu on mielestäni jopa toimivampaa ja sisätörikkaampaa kuin oman ikäisen kanssa.

      Tottakai arjessa on haasteita varsinkin lapsen suhteen mutta siihen ikäero ei ole vaikuttamassa, samat jutut olisi varmaan ollut edessä vaikka ikä olisi mitä vaan muuta. Toki kokemus yleisesti lapsista voisi vaikuttaa, mutta tässä olikin kyseessä ikäero.

      • Anonyymi

        Ikäerollakin on väliä, koska tietyssä vaiheessa, se korostuu.. Olen 39v nainen, mutta en haluaisi 55v miestä, joka on mielestäni jo vanhus ja jaksaminen jo erilaista, kuin nuoremmilla. Voisin kuvitella 7v ja - 5v sopiviksi itselleni.


    • Anonyymi

      Ei se 54v ole vanhus vielä. Kyllä ne 80 jaksaa vielä painaa. Ja ei tuo 15v ikäero ole mielestäni paha jos siitä ei tee itsellensä ongelmaa ja hyväksyy sen että toinen jää esim eläkkeelle paljon aikaisemmin jne.

    • Anonyymi

      Moikka, minä tutustuin kerran yli 50 v asialliseen ja todella fiksuun mieheen ja olin itse reippaasti nuorempi. Hänen kanssaan kirjoittelu ja tapaileminen oli parasta mitä minulle oli pitkään aikaan tapahtunut. Eli ei se ikäero tee mitään, jos kemiat kohtaa ja välittää toisesta. Meidän matka ei jatkunut erinäisistä syistä mutta on minulla edelleen häntä tosi ikävä.

    • Anonyymi

      Unohda ikäeron miettiminen❤

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole paha ikäero, älä semmoisia mieti. Ikää tärkeämpiä ovat muut asiat.

    • Anonyymi

      Etsit kiitollista parisuhdetta, läheisyyttä ja hellyyttä? Miehekkäästi ja päättäväisesti hoidat ensin eron pois alta, silloin sun on helppo näyttäytyä edustavana ja haluttavana.

    • Anonyymi

      Ihastuminen nuorempaan naiseen tai suhde hänen kanssaan ei varmaana ole se suurin haaste, mutta entä naisen lapset? Onko sinulla itselläsi lapsia? Jos lähdet suhteeseen ko naisen kanssa, niin kuvioihin tulevat myös lapset.
      Jotenkin niin tyypillistä mieheltä; halu ohjaa enemmän kuin järki.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe