Miksiköhän Shoppeli on suljettu ?
Shoppeli pello
32
942
Vastaukset
- tesittömän
no eihä sieltä saa käsitesiä!
- Huonohomma
Olisko lopettanu,kuulin kaupalla.Ainut paikka missä oli tai on mukava pistäytyä kioskilla
- Uus
Siellä oli aina ihana Jaana töissä😃 ei kait se lopullisesti loppunut ?
- yökyöpelit
Kattokaa kelloa! Eihän se ole yöllä auki ollu koskhaan.
- Lukutaitoinen
Sairaslomalla, lappu ovessa.
- Seihanaveikkaaja
Patane pian,en jaksa kun en näe hymyäsi joulun aikaan
- ovilukussa
No mistä nut käsitesiä?
- Hyväiloinenpalvelu
Joo. Palvelu on ollu aina huippuluokaa. Sen mitä olen käynyt, on jääny aina hyvä maku ja hyvä mieli.
Tilanteesta enempää tietämättä, onpa uki tai kiinni, haluan toivottaa Jaanalle kaikkea hyvää... - odotetaan
Porukan veikkauksia maksettu, kuinka niiden rahojen käy? Kauempaa ei viitsi ajella tarkistamaan, onko soppeli auki. Toivottavasti aukeaa pian .
- Muuttietää
eksie tiä vieläkhään miksi?
- Heurekaa
No ei tiietä niin..kerro ihmeessä
- Maupertuis_II
Kuulemi kieletty nimi listaan -porukkapelit.
- Lottooja
Joko shoppeli avoinna.Pitäis kestolotto laittaan vetään viimeinen arvonta viikonloppuna ja olis käyntiä isola kirkola
- Huonohomma
Ei vieläkään avoinna,kävin rattoskairasta asti rahapelejä noutaan.Ei suinkhaan vakavaa ole sattunut.Lauantaina oli vishiin auki kun valot sisällä palo illalla,naapuri kerto kun kaupalla kävi.
- ikävä
Eikä aukene :( tyhjennetty koko liike. Ikävä asia, oli niin kiva sielä käydä aikaa kuluttamassa ja Jaanan kanssa jutella . Kaikki loppuu Pellosta, pittää muuttaa pois.
- Ikäväää
Olis vaikka kunnantien marketti menny nurin.enempi soppelissa kävi asiakkaita kuin marketissa
- Ikäväää
Saattaa käydä enemmän asiakkaita, mutta paljonko jättävät tuloja. Ei mikään firma menesty, jos asiakkaat vaan istuvat, eivätkä jätä tuloja.
- Soppelinavaustaoottelen
Ei soppelia voi verrata k-kaupan ketjuun.Toinen k-kauppa kilpailee kylän k-kaupan kans,,10prosenttia halvempi tavara ylirannan k-marketissa.Ollakko asiakkat tyhmiä mietin,ei muutako s-markettiin.
- kauppias
Soppelinavaustaoottelen kirjoitti:
Ei soppelia voi verrata k-kaupan ketjuun.Toinen k-kauppa kilpailee kylän k-kaupan kans,,10prosenttia halvempi tavara ylirannan k-marketissa.Ollakko asiakkat tyhmiä mietin,ei muutako s-markettiin.
Samalla omistajalla kummatkin k marketit.
- Järvikylänperhe
Kumma vaan että kilpailee hinnoissa jos sama omistaja,Enempi kylän kaupassa käy enempi väkeä.Ihmetellykki kun nuoria perheitä ei näy ostoksilla,käyvät s-marketissa varmaan,tulee varmaan halvemmaksi ruokalasku.satoja euro halvempi ja on valinnan varaa tuotteissa
- reCAPTCHA
Näin se on että nämä tyhjänpäiväiset istujat ajavat oikeat asiakkaat muualle asioimaan. Ostava asiakas vain tuo rahaa yrittäjän kassaan.
- osake
Se on näitä EEUUN TYHMYYKSIÄ . NIMILISTAT KIELLETTY.
- Istunnonmies
Mitkä nimilistat,saahan nimet olla kuin ei sukunimeä perässä ole,ainaki meän kaupalla listat on piilossa niinkö jotain ihmistä muistetaan rahalahjoituksella.
- Toivoaonvielä
Huhujen mukaan kohtapuolin aukeaa uudistunut peliluola,kertoi kylän varma uutisankkuri kauppatieltä
- Shoppeli
Jaana tässä hei😥Kyllä niiiin kaipaan Teitä asiakkaat.Ei maailmassa ihanampaa asiakaspiiriä olekaan kuin shoppelissa on viimeisimmät 15 vuotta minun luotsaamana ollut.Kaikki olette olleet tärkeitä. Aina.Kaikki.Tervetulleita ovat olleet Ihan jokainen AINA.Ei ole asiakkaiden syy että Shoppeli loppui,olihan se yksi Suomen parhaista pelipaikoista.Syy löytyy kaikesta muusta kuin Teistä ihanista asiakkaista joista tuli mulle Rakas Perhe💕Ikävöin Teitä.
- Hyvämuisto
Oli ihana muisto puhe,ihan itku tulee silmään .Shoppeli elää muistossamme aina ja ikusesti jos ei tule uudelleen syntymistä.
- pösökuski
kyllä jaana oli mukava, hänelle olen kertonut ilot ja surut. sairaudesta ja muusta .tsemppiä jaana
- Schoolfriend
Voi Jaana <3 Kyllä on ikävä sinua ja shoppelia :( Ei kukhaan olis halunnu näin käyvän tosiaankhaan :( sielä oli aina niin mukava pyörähtää ko Jaana otti niin ilosesti aina vasthaan että vaikka oli ittelä paha mieli, niin sieltä sai hyvän mielen lähtiessä, monet naurut naurethiin ja jopa kyynelki vuatethiin muutaman asian takia. Olit niin Ystävällinen ja kärsivällinen ennenkaikkea ainaki minun kohala, et suuttunu ja you know what i mean Jaana <3 Sielä oli aina niin mukava istahtaa ja kohata muitaki tuttuja, meiton niin yksihnäisiä sieluja jokka sait sielä kuluttaa aikaa...ei tarttenu olla neljän seinän sisälä, mutta nyt ei ole paikkaa siihen ilhoon ennää Pellossa :( Mie ja minun perhe toivoma sulle kaikkea hyvvää jatkossa ja aurinkoa ja Onnea elämääsi kaikessa <3 Olet Kultaa Jaana. Voi hyvin <3 Hymyillään kun tavathaan, jooko :)
- Mukavaatalvea
Shoppelia kävin muistamassa kirkossa ja kahvit join shoppeliliikken edessä kaverien kans ja muisteltiin hyviä aikoja.Joten hyvästelimme shoppelin lepoon.Muisto lista parlamentin tiloissa maanantaihin asti.
- Viiksivallut
Kiitos näin varaparlamentin puolesta.Etsimme uusia tiloja jotta saamme parlamentin toimintaan
- Hienotuli
Olen tapetoinu olohuoneen seinät shoppeli maun mukaan ottamillani valokuvilla shoppelista jossa olen maksamassa veikkaus panosta.Ihanan kotoisaa tuli johan sitä 5-6 tuntia oli joka päivä pikku shopelissa.
- loisija
sie 5 - 6 tuntia soppelissa, mutta mie asuin sielä. uka pannee paremaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839