Apua hakulomakkeen täyttämiseen

kyll-on-vaikeata

Mitä kannattaa vastata seuraaviin kysymyksiin hakulomakkeessa?

1. Kuvaile työpersoonaasi
2. Miksi haet uusia haasteita?
3. Mainitse kolme vahvuusaluettasi
4. Mikä on ammatillisesti haasteellisinta sinulle?
5. Vahvuutesi ja osaamisesi hakemiisi tehtäviin liittyen

6

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työtön---

      1. Ahkera, motivoitunut oppimaan uusia asioita.
      2. Haluan kehittyä ja työntekijänä on hyvä tehdä monipuolista työtä jotta saa kokemuksia eri aloista.
      Yritys hyötyy jos työntekijä osaa kaikenlaista.
      3. Opin uusia työmenetelmiä nopeasti, halu kehittyä ja omaksua uutta, tulen toimeent kaikenlaisten ihmisten kanssa.
      4. Laiskat työkaverit jotka hidastaa kehitystä.
      5. Halu kehittyä, on tietoa ja taitoa tehdä niitä töitä kokemuksen kautta oppinut.

      • EiJargonia

        No ei kannata laittaa tuota jargonia, jota on kaikissa hakemuksissa.

        Aloittajan kannattaa miettiä jotain omaperäistä, jolla erottuu, eikä todellakaan tuota "Työtön.." nimimerkin jargonia.


      • TurhiaKorulauseita

        Lähes jokainen työpaikkailmoitus on täysin feikki eikä niitä työpaikkoja ole olemassakaan!

        Loppuhin palkataan sukulaisia, kavereita ja rikollisia sekä hyvä velikerhon sisältä! Lähes jokainen jokainen haastattelija on täysin ammattitaidoton, pihalla kuin lumiukko, helevetin hidas, laiska ja saamaton!


    • Väsyttävää

      Jotkut työpaikat harrastaa ihme stalkkausta. Kaikki pitää kertoa syntymästä alkaen ja ympäristö lisäksi. Vaikka kaikki tarpeellinen on jo esitetty kyseistä työtä silmällä pitäen. Yleensä ottaen ei rekrytointi taida olla sen onnistuneempi vaikka nuuskisi miten. On valetyöpaikkoja, Myyköhän ne tietoja kuukkelille ja veisbuukille?

    • piikatyttönen

      Ajatellaan tämänhetkistä tilannettani.
      -Tekevä, opetteleva
      -Missä on uusia haasteita? Ja milloin niiden kimppuun pitää käydä?
      -Ennakoiva, suoritan vain yhden vaiheen kerrallaan, ja kokoan niistä osion joista koko päivän tai viikon tai urakan. Paineensietokyky. Tavoitettavuus joustavasti milloin vain paitsi kesälomalla.
      -Paperinpyörittely olisi ammatillisesti kova haaste, hyvä kun pomo hoitaa. (laskutus, palkat, jne muut...)
      -Tekemääni liitty kokemus, soveltamiskyky, asiakaspalvelu.

    • rytmimunat

      Viivaat kysymykset yli ja kirjoitat niiden alle, että olet hyvän kokemuksen omaava ahkera työntekijä, jolla ei ole aikaa vastailla kaikenmaailman kovapalkkaisten konsulenttien keksimiin tyhjänpäiväisiin kysymyksiin, ja että jos työhakemusten lukija haluaa viihdyttää itseään lukemalla perusteettomia omakehuja, kannattaisi hänen käydä tutustumassa lähikirjastossaan vaikkapa Sarasvuon kirjalliseen tuotantoon, ellei hänen palkallaan ole varaa ostaa niitä omaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe