Ok, noh tohon tukan värjäykseen en nyt tsrvitse sinäsällö siis mitään qpua, koska oon jo aikaisemmin pari kertaa värjännyt.( en siis jatkuvasti, vaan oken toisen värin ensin antanut haalistua pois, ja ollut 5kk-12kk omalla värillä ennenkuin olen millään kuulla värillä värjännyt.)
Mut sit noist kulmist... tiedän, että ei kannata itse niitä alkaa värjäämään, jos ri ole ennen rjänhyt tai ei oo varma siutä. Mut itte oon varma, ja oon hankkinu tukkaa varten nyt sellasen biozellin väri aine tuubin, joka kestää yiuksis jonku aikaa vissii...(riippuen laafusta.) Ja oon ennenki kojeillu tukkaan biozellin sinistä sävyy, ja se onnaika hyvin joihinkin kohtiin tukkaa nii jääny se väri... nii kannattaaks nyt ku mul olis sellane musta väri, nii kulmii sil ny värjää... ku haluaisin tummemmat, ja tiiän et okis kulmii tarkotetut omat, jut tota kyl tukan värjäämisaine tulee halvemmaks... joten jos joku viittii nopeest auttaa ja sillee, et kannattaaks vai eiks kannata... nii kiitos siitä!
T. 14-vuotias.
Tukan, ja kulmien värjäys... help me!
Siouxiemiuxie
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482