En halua muuta

Väärintuomittu

Kuin tehdä töitä. Älä pyydä mihinkään jos et sitä tarkoita äläkä varsinkaan syytä ihastumisesta.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunutoon

      Jos nyt johonkin uskaltautuisin pyytämäään, niin voit olla varma että sitä tarkoitan.
      Ja en voi syyttää kun olen itse syyllistynyt samaan.

    • meetooo

      Sä voit mennä oman työpaikkasi työsuojeluvaltuutetun puheille, jos sua ahdistellaan ja kertoa tilanteesta, jos ihastunut ei ymmärrä järkipuhettasi. Työpaikka-ahdistelustakin voi saada potkut työpaikasta.

      • ahdistelu_erikseen

        Ei kai toiseen ihmiseen ihastuminen sentään rikos ole?


      • muttamuutasenlisäksi
        ahdistelu_erikseen kirjoitti:

        Ei kai toiseen ihmiseen ihastuminen sentään rikos ole?

        Ei pelkkä ihastuminen tietenkään ole rikos.


      • meetooo
        muttamuutasenlisäksi kirjoitti:

        Ei pelkkä ihastuminen tietenkään ole rikos.

        Tuonnehan kirjoitin jo, että "jos ihastunut ei ymmärrä järkipuhettasi" ja jatkaa vaan, niin tilanne voi muuttua ahdisteluksi. Nykyisin otetaan aika pienestä asia puheeksi työsuojeluvaltuutetun kanssa, ja jos ei senkään jälkeen lopu, niin tehdään tarvittavia järjestelyitä ja lopputuloksena voi olla vaikka potkut.


      • ilmanlupaaei
        meetooo kirjoitti:

        Tuonnehan kirjoitin jo, että "jos ihastunut ei ymmärrä järkipuhettasi" ja jatkaa vaan, niin tilanne voi muuttua ahdisteluksi. Nykyisin otetaan aika pienestä asia puheeksi työsuojeluvaltuutetun kanssa, ja jos ei senkään jälkeen lopu, niin tehdään tarvittavia järjestelyitä ja lopputuloksena voi olla vaikka potkut.

        Tai sitten on otettava loparit töistä. Liian monta vuotta ollut sitä "ylimääräistä". Ei olisi koskaan saanut sitä tehdä niinä kaikkina vuosina mitä sitä on ollut.


    • TeeJobisi

      Jos et sitä tarkoita
      No jos pyytää kahville niin minä ymmärrän asian niin että sinun on vastattava lähdetkö ja koska
      Koskaan ei tullut vastausta mikä tässä on ongelma
      Mutta tee työsi, minua ei enää kiinnosta

    • Väärintuomittu

      Ei mua ole koskaan kahville pyydetty vaan ihan muualle mutta en ole myöskään ollut ihastunut.

      • Mikseilähtenny

        Ehkä sä sit osaat vastata kyssäriin kun kysyin työkaveria(nainen) kahville eikä hän koskaan vastannut siihen miksei lähe?
        Lähestymiskielto tuli.


    • Väärintuomittu

      Toivottavasti näit tämän Pena ja annat mun olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe