Mitenkähän on jos / kun lapset ei pysy kuntosalissa leikkialueella. Auttaneeko lappu seinällä että lapsi on aikuisen vastuulla. Ei kiva jos pitää varoa lapsia kuntosalilla.
Kuntosali Easyfit
12
693
Vastaukset
- Treenaaja
Itse Easyfitillä käyvänä en kyllä ole ongelmaa nähnyt ja harvoin tuolla lapsia on. Samoin ennen Keminmaan salilla käyneenä ei ollut ongelma. Toki lapset on salilla vanhempien vastuulla ja vanhempien pitää katsoa jälkipolvensa perään. Jos jotain ongelmaa on niin mainitsisin kyllä vanhemmille.
- gregan
Ei sali on pentujen paikka.En minäkään mene lastentarhaan puntin nostoon.
- Lapsellinen
Jos esim. yksinhuoltaja haluaa pitää itsestään huolta, on pakko joskus ottaa lapset mukaan myös salille. Vaihtoehdot on, että käy lasten kanssa, tai ei käy ollenkaan. Ehkä lapsettomien on tämä joskus vaikea ymmärtää. Tosi on, ettei salilla olevat laitteet ole pienille lapsille tarkoitettuja, vaikka ne kivan näköisiä vempaimia varmasti ovatkin. Koittakaa ymmärtää myös "lapsellisia" kuntoilijoita :)
- geeegan
Lapsellinen kirjoitti:
Jos esim. yksinhuoltaja haluaa pitää itsestään huolta, on pakko joskus ottaa lapset mukaan myös salille. Vaihtoehdot on, että käy lasten kanssa, tai ei käy ollenkaan. Ehkä lapsettomien on tämä joskus vaikea ymmärtää. Tosi on, ettei salilla olevat laitteet ole pienille lapsille tarkoitettuja, vaikka ne kivan näköisiä vempaimia varmasti ovatkin. Koittakaa ymmärtää myös "lapsellisia" kuntoilijoita :)
aika urpoa kommentointia, sama jos laitat pennut leikkimään ajotielle ja luet itse me naisia takapihalla.kuntosali ei ole pentiöujen päiväkerho vaan kuntosali.
- Urpo
Kyllä nyt ei vertauskuva sopinut ollenkaan kohdalleen. Aika urpoa kommentointia. Ei niitä lapsia sinne salille tuoda yksin leikkimään vaan vanhempi on siellä treenaamassa. Et ehkä surkastuneen pienillä aivoilla käsitä sitä.
geeegan kirjoitti:
aika urpoa kommentointia, sama jos laitat pennut leikkimään ajotielle ja luet itse me naisia takapihalla.kuntosali ei ole pentiöujen päiväkerho vaan kuntosali.
Moisen nimimerkin oot "keksiny"?
- geeegan
Urpo kirjoitti:
Kyllä nyt ei vertauskuva sopinut ollenkaan kohdalleen. Aika urpoa kommentointia. Ei niitä lapsia sinne salille tuoda yksin leikkimään vaan vanhempi on siellä treenaamassa. Et ehkä surkastuneen pienillä aivoilla käsitä sitä.
ei sali ole mikään pentujen lastentarha ja ei pentujen ole tarkorettu antaa juostaa pitkin salia.luulisi tuon tajuavan simppelikin yh mamma.mitö sitten jos sattuu joku vahinko.monet nostaa rautaa tosissaan salilla ja siihen pitäå keskittyä ja ei voi pälyllä ympäri ja seurata jotain räkänokkia samaaan aikaam.
- Urpo12345
geeegan kirjoitti:
ei sali ole mikään pentujen lastentarha ja ei pentujen ole tarkorettu antaa juostaa pitkin salia.luulisi tuon tajuavan simppelikin yh mamma.mitö sitten jos sattuu joku vahinko.monet nostaa rautaa tosissaan salilla ja siihen pitäå keskittyä ja ei voi pälyllä ympäri ja seurata jotain räkänokkia samaaan aikaam.
Näin kauan keksit mitä kirjoittaa vastineeksi. Olisit edes yrittänyt. Lisäksi täynnä vääriä kirjaimia ja kirj. Virheitä. Säälittävää.
- Dorka12345
Enkä lisäksi ole Easyfitillä käynyt, joten en tiedä miten siellä voi lasten kanssa treenata. En ymmärrä, miksi se on joillekkin ongelma, jos joku haluaa käydä salilla lasten kanssa. Jos ei oikeasti ole mahdollisuutta viedä lapsia hoitoon, niin täytyykö silloin vaan olla harrastamatta kuntoilua? Siksihän saleilla on lasten "leikkipaikat" että vaikka se mainitsemasi yh-mamma (joka en itse ole, enkä mamma muutenkaan) pääsee siellä käymään lapsiensa kanssa, jos ei niitä minnekkään hoitoon saa. Minua se ei ainakaan häiritse millään tavalla.
- mistäoikeastikyse
Nyt ei ole kysymys ymmärtämisestä. Eikä siitä onko ongelmaa ollut ja missä tai koska. Vaan siitä, kuka maksaa / maksaako käytännössä viulut jos jotain sattuu. Easyfitissä on tehty muutostöitä ja lasten aluetta laajennettu. Suljettu alue voisi toimiakin.
- enIHANusko
Ohoh, eli pystyy tekemään omaa treeniään ja samalla pitämään silmällä sitä lastaan joka leikkii..... niin, missähän? ;) lapset on lapsia. ;)
- putinlöihutin
Tuo nyt ei mikään salikohtainen juttu ole. Jotkuthan vievät lapsensa joka paikkaan ja sitten pahoittelevat kun muut ei ymmärrä, esim ravintolassa kiekuvaa kauhukakaraa.
YH mamma voi miettiä myös sitä vaihtoehtoa että ajoittaa sen treeninsä lasten mukaan. Esimerkiksi treenaa kotona kun lapsi torkahtaa, tai vie ne hoitoon siksi aikaa ihan sinne lastenhoitopaikkaan.
Varmaan sinne hoitopaikkaan on rahaa kun salikorttiinkin on.
Pelkästään kyykkääminen on surmanloukku pienelle lapselle kun ne painot sieltä jämähtää alas, joskus nopeastikin. Ja treenaajilla on useasti kuulokkeet päässää joten ei paljoa kuule mitä ympärillä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842