Kuntosali Easyfit

kuntosaliasia

Mitenkähän on jos / kun lapset ei pysy kuntosalissa leikkialueella. Auttaneeko lappu seinällä että lapsi on aikuisen vastuulla. Ei kiva jos pitää varoa lapsia kuntosalilla.

12

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenaaja

      Itse Easyfitillä käyvänä en kyllä ole ongelmaa nähnyt ja harvoin tuolla lapsia on. Samoin ennen Keminmaan salilla käyneenä ei ollut ongelma. Toki lapset on salilla vanhempien vastuulla ja vanhempien pitää katsoa jälkipolvensa perään. Jos jotain ongelmaa on niin mainitsisin kyllä vanhemmille.

      • gregan

        Ei sali on pentujen paikka.En minäkään mene lastentarhaan puntin nostoon.


      • Lapsellinen

        Jos esim. yksinhuoltaja haluaa pitää itsestään huolta, on pakko joskus ottaa lapset mukaan myös salille. Vaihtoehdot on, että käy lasten kanssa, tai ei käy ollenkaan. Ehkä lapsettomien on tämä joskus vaikea ymmärtää. Tosi on, ettei salilla olevat laitteet ole pienille lapsille tarkoitettuja, vaikka ne kivan näköisiä vempaimia varmasti ovatkin. Koittakaa ymmärtää myös "lapsellisia" kuntoilijoita :)


      • geeegan
        Lapsellinen kirjoitti:

        Jos esim. yksinhuoltaja haluaa pitää itsestään huolta, on pakko joskus ottaa lapset mukaan myös salille. Vaihtoehdot on, että käy lasten kanssa, tai ei käy ollenkaan. Ehkä lapsettomien on tämä joskus vaikea ymmärtää. Tosi on, ettei salilla olevat laitteet ole pienille lapsille tarkoitettuja, vaikka ne kivan näköisiä vempaimia varmasti ovatkin. Koittakaa ymmärtää myös "lapsellisia" kuntoilijoita :)

        aika urpoa kommentointia, sama jos laitat pennut leikkimään ajotielle ja luet itse me naisia takapihalla.kuntosali ei ole pentiöujen päiväkerho vaan kuntosali.


      • Urpo

        Kyllä nyt ei vertauskuva sopinut ollenkaan kohdalleen. Aika urpoa kommentointia. Ei niitä lapsia sinne salille tuoda yksin leikkimään vaan vanhempi on siellä treenaamassa. Et ehkä surkastuneen pienillä aivoilla käsitä sitä.


      • geeegan kirjoitti:

        aika urpoa kommentointia, sama jos laitat pennut leikkimään ajotielle ja luet itse me naisia takapihalla.kuntosali ei ole pentiöujen päiväkerho vaan kuntosali.

        Moisen nimimerkin oot "keksiny"?


      • geeegan
        Urpo kirjoitti:

        Kyllä nyt ei vertauskuva sopinut ollenkaan kohdalleen. Aika urpoa kommentointia. Ei niitä lapsia sinne salille tuoda yksin leikkimään vaan vanhempi on siellä treenaamassa. Et ehkä surkastuneen pienillä aivoilla käsitä sitä.

        ei sali ole mikään pentujen lastentarha ja ei pentujen ole tarkorettu antaa juostaa pitkin salia.luulisi tuon tajuavan simppelikin yh mamma.mitö sitten jos sattuu joku vahinko.monet nostaa rautaa tosissaan salilla ja siihen pitäå keskittyä ja ei voi pälyllä ympäri ja seurata jotain räkänokkia samaaan aikaam.


      • Urpo12345
        geeegan kirjoitti:

        ei sali ole mikään pentujen lastentarha ja ei pentujen ole tarkorettu antaa juostaa pitkin salia.luulisi tuon tajuavan simppelikin yh mamma.mitö sitten jos sattuu joku vahinko.monet nostaa rautaa tosissaan salilla ja siihen pitäå keskittyä ja ei voi pälyllä ympäri ja seurata jotain räkänokkia samaaan aikaam.

        Näin kauan keksit mitä kirjoittaa vastineeksi. Olisit edes yrittänyt. Lisäksi täynnä vääriä kirjaimia ja kirj. Virheitä. Säälittävää.


      • Dorka12345

        Enkä lisäksi ole Easyfitillä käynyt, joten en tiedä miten siellä voi lasten kanssa treenata. En ymmärrä, miksi se on joillekkin ongelma, jos joku haluaa käydä salilla lasten kanssa. Jos ei oikeasti ole mahdollisuutta viedä lapsia hoitoon, niin täytyykö silloin vaan olla harrastamatta kuntoilua? Siksihän saleilla on lasten "leikkipaikat" että vaikka se mainitsemasi yh-mamma (joka en itse ole, enkä mamma muutenkaan) pääsee siellä käymään lapsiensa kanssa, jos ei niitä minnekkään hoitoon saa. Minua se ei ainakaan häiritse millään tavalla.


    • mistäoikeastikyse

      Nyt ei ole kysymys ymmärtämisestä. Eikä siitä onko ongelmaa ollut ja missä tai koska. Vaan siitä, kuka maksaa / maksaako käytännössä viulut jos jotain sattuu. Easyfitissä on tehty muutostöitä ja lasten aluetta laajennettu. Suljettu alue voisi toimiakin.

    • enIHANusko

      Ohoh, eli pystyy tekemään omaa treeniään ja samalla pitämään silmällä sitä lastaan joka leikkii..... niin, missähän? ;) lapset on lapsia. ;)

    • putinlöihutin

      Tuo nyt ei mikään salikohtainen juttu ole. Jotkuthan vievät lapsensa joka paikkaan ja sitten pahoittelevat kun muut ei ymmärrä, esim ravintolassa kiekuvaa kauhukakaraa.

      YH mamma voi miettiä myös sitä vaihtoehtoa että ajoittaa sen treeninsä lasten mukaan. Esimerkiksi treenaa kotona kun lapsi torkahtaa, tai vie ne hoitoon siksi aikaa ihan sinne lastenhoitopaikkaan.
      Varmaan sinne hoitopaikkaan on rahaa kun salikorttiinkin on.

      Pelkästään kyykkääminen on surmanloukku pienelle lapselle kun ne painot sieltä jämähtää alas, joskus nopeastikin. Ja treenaajilla on useasti kuulokkeet päässää joten ei paljoa kuule mitä ympärillä tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe