Veljet se on juttu näin...

69

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenpyörityksessä

Ei pysty. Se pyörii itse ihan tuossa huudeilla. 😃

Toi glögiä just. 😊

• Suloinenmyrkynkeittäjäkö

No teki itselleen samanlaisen. Mä katoin Inferno-leffan ja hän nukahti.... oisko mennyt mukit itseltään sekaisin? Kuka tietää??

Huhuu..😝

• Suloinenmyrkynkeittäjäkö kirjoitti:

No teki itselleen samanlaisen. Mä katoin Inferno-leffan ja hän nukahti.... oisko mennyt mukit itseltään sekaisin? Kuka tietää??

Huhuu..😝

Nooh vähän jännitystä elämään, sun vai mun muki...kummassa myrkky muhii.🤣

Meni vissiin tosiaan omaan napaan, kun nukahti!😉

Mulle käy usein samat, aletaan katella elokuvaa ja kohta hakeudun jo vaaka-asentoon, siinä kohtaa mies jo sanoo..ja kohta sä taas nukahat...

Emmä nukaha, mä vakuutan ja pian sen jälkeen alkaa vuoronperään silmät sulkeutumaan...auki ja kii..kohta vähän lepuutan luomia. Avaan silmät ja nään pätkän, mutten enää tajua mitä näin...sitten kroooh pyyh...😃

Lopputekstien kohdalla on taas hyvä avata silmät ja kysyä, joko se loppu?!😐

Sitten joskus on hämärästi mielikuva, että oonhan mä ton elokuvan "katsonut", en vaan muista mitään...kun nukuin enimmän aikaa.

• Tukkutilaajapetoko
        mazy kirjoitti:

Nooh vähän jännitystä elämään, sun vai mun muki...kummassa myrkky muhii.🤣

Meni vissiin tosiaan omaan napaan, kun nukahti!😉

Mulle käy usein samat, aletaan katella elokuvaa ja kohta hakeudun jo vaaka-asentoon, siinä kohtaa mies jo sanoo..ja kohta sä taas nukahat...

Emmä nukaha, mä vakuutan ja pian sen jälkeen alkaa vuoronperään silmät sulkeutumaan...auki ja kii..kohta vähän lepuutan luomia. Avaan silmät ja nään pätkän, mutten enää tajua mitä näin...sitten kroooh pyyh...😃

Lopputekstien kohdalla on taas hyvä avata silmät ja kysyä, joko se loppu?!😐

Sitten joskus on hämärästi mielikuva, että oonhan mä ton elokuvan "katsonut", en vaan muista mitään...kun nukuin enimmän aikaa.

Täällä on ihan samanmoinen elokuvan katselija. 😝

Ensin istuu kainalossa, sit hilaa jalat lähemmäksi. Kohta kaivaa viltin, ottaa pikkuhiljaa enemmän vaakatasoa ja puolessa välissä leffaa, kun kurkkaa viereen, näkyy vaa kitapurje ja sieraimet. 😂😂😂

No tälläkin touhuajalla on sen verta univelkaa, että sais varmaan puolivuotta nukkua putkeen jos tasais tilit.
        Mutta kyllähän tuo eilenkin hipsutteli perässä punkkaan yhisemään kainaloon, kun itse lähdin sohvalta. 😃

Täällä jo pirteänä tekee nyt tukkutilausta keittiössä... ei toi kyllä kovin vaaralliselta näytä...🤔

• Tukkutilaajapetoko kirjoitti:

Täällä on ihan samanmoinen elokuvan katselija. 😝

Ensin istuu kainalossa, sit hilaa jalat lähemmäksi. Kohta kaivaa viltin, ottaa pikkuhiljaa enemmän vaakatasoa ja puolessa välissä leffaa, kun kurkkaa viereen, näkyy vaa kitapurje ja sieraimet. 😂😂😂

No tälläkin touhuajalla on sen verta univelkaa, että sais varmaan puolivuotta nukkua putkeen jos tasais tilit.
        Mutta kyllähän tuo eilenkin hipsutteli perässä punkkaan yhisemään kainaloon, kun itse lähdin sohvalta. 😃

Täällä jo pirteänä tekee nyt tukkutilausta keittiössä... ei toi kyllä kovin vaaralliselta näytä...🤔

No hyvä, nyt vaan vartut koska sun juoman vaikutukset alkaa..😉

Ei vainekaan, meinaa olla kestoväsymystä päällä. Oon ootellut tuleeko lääkäriin kutsua, ilmeisesti ei tule...

Pernasta löytyi hemangiooma ( oletus) ja maksassa ja munuaisissa on myös kystiä ja munuaisessa kiviä...en tiiä onko nuo joskus koko rajutkin vatsakivut niistä. Munasarjassa kysta..

Voipihan olla, että kivut on suolistostakin. Väsymys vaan tympii, kun päivät menee just melkeen nielupurjeet näytillä fiiliksin. 😅

Mites uutta vuitta juhlitte?☺️

Lepposasti sohvalla leväten?

• Reipasnainenkylläoot
        mazy kirjoitti:

No hyvä, nyt vaan vartut koska sun juoman vaikutukset alkaa..😉

Ei vainekaan, meinaa olla kestoväsymystä päällä. Oon ootellut tuleeko lääkäriin kutsua, ilmeisesti ei tule...

Pernasta löytyi hemangiooma ( oletus) ja maksassa ja munuaisissa on myös kystiä ja munuaisessa kiviä...en tiiä onko nuo joskus koko rajutkin vatsakivut niistä. Munasarjassa kysta..

Voipihan olla, että kivut on suolistostakin. Väsymys vaan tympii, kun päivät menee just melkeen nielupurjeet näytillä fiiliksin. 😅

Mites uutta vuitta juhlitte?☺️

Lepposasti sohvalla leväten?

Mulle tökötit vaikuttaa aamuun vasta. Voisin lötköillä sängyssä helposti pitkään, ainut että kusihätä iskee jossainvaiheessa ja sen torjunta piristää liikaa.

Hittolainen! Onpas sulla iso vikalistaus! 😳
        Ei ehkä ihme, jos väliin väsyttää ja teetättää vaikka mitä. 🤔
        Mutta onneks sun asenne kaikkea tällästä kohtaa on täyttä rautaa. 😊💪 Ja se on ainoa asia, mille itse mitään voi yleensä. Ja sillä on minun mielestä yli puolet vaikutusta paranemiseen tai sairauden kanssa elämiseen. 😊👌

Uusi vuosi menee varmaan kultsin kaa kyhnyttäessä. Täysin kahdenkeskistä aikaa, joten siitä otetaan kaikki irti. Mitä tään kintun kanssa sit pystyykään. 😊

• Reipasnainenkylläoot kirjoitti:

Mulle tökötit vaikuttaa aamuun vasta. Voisin lötköillä sängyssä helposti pitkään, ainut että kusihätä iskee jossainvaiheessa ja sen torjunta piristää liikaa.

Hittolainen! Onpas sulla iso vikalistaus! 😳
        Ei ehkä ihme, jos väliin väsyttää ja teetättää vaikka mitä. 🤔
        Mutta onneks sun asenne kaikkea tällästä kohtaa on täyttä rautaa. 😊💪 Ja se on ainoa asia, mille itse mitään voi yleensä. Ja sillä on minun mielestä yli puolet vaikutusta paranemiseen tai sairauden kanssa elämiseen. 😊👌

Uusi vuosi menee varmaan kultsin kaa kyhnyttäessä. Täysin kahdenkeskistä aikaa, joten siitä otetaan kaikki irti. Mitä tään kintun kanssa sit pystyykään. 😊

Jaa, teillä on rakkautta ja ilotulitusta tiiossa uueksi vuueksi. 😃👍🎆

Koipi tietysti vaatii varomista, mutta eiköhän läheisyyteen löydy konstit.

Vikalista on pitkä kun nälkävuosi, tuossa vain osa niistä. Mutta mille ei maha mitään, pitää vaan sopeutua. Eikä nuo vaadi vielä mitään...ois vaan kivaa saada tuohon jatkuvaan krooniseen väsymykseen selko.

Haittaa vähän kaikkea hetkittäin. Varastorauta loppu? Ferritiiniarvoista nykyään puhutaan paljon, mutta tutkitaan vähän. Hemoglobiiniarvot voi olla hyvät ja silti nuo ferriinit vajaat...😐

• kaikkien.trollien.äiti

voiko aloittaja olla se kuuluisa välimerkitön

• Voi, vaan ei ole. :D

• juksaus.päällä.vai
        mazy kirjoitti:

Voi, vaan ei ole. :D

veliseni taidat juksata nyt

• jäit.kiinni

sinä olet välimerkitön

• jäit.kiinni kirjoitti:

sinä olet välimerkitön

Ootas kokeillaan osaanko matkia en taida osata mutta ilman välimerkkejä

• älä.yritä
        mazy kirjoitti:

Ootas kokeillaan osaanko matkia en taida osata mutta ilman välimerkkejä

kyllä se sinä olet

• älä.yritä kirjoitti:

kyllä se sinä olet

Minä olen kinä joo kukas sinä olet ja kysymysmerkki tähän kohtaan

• mazy kirjoitti:

Minä olen kinä joo kukas sinä olet ja kysymysmerkki tähän kohtaan

Eiku minä eikä kina :)

• voi.sinua
        mazy kirjoitti:

Eiku minä eikä kina :)

en olis uskonut että se olet sinä

• kumpi.nyt.olet
        voi.sinua kirjoitti:

en olis uskonut että se olet sinä

oletko mazynä nainen ja välimerkittömänä mies

• kumpi.nyt.olet kirjoitti:

oletko mazynä nainen ja välimerkittömänä mies

En kumpikaan... ;)

• Mies89-

Yks nainen jo särki mun sydämen kun jätti mut kuin nallin kalliolle. :(

• Naisia kannattaa pienen pojan varoa, kuin kissan kuumaa maitoa... ;(

• Varatut naiset kyllä pitää.

• Kiertää kaukaa.😁

• valtakunta kirjoitti:

Kiertää kaukaa.😁

Mahdollisimman kaukaa, varatut ja pahat naiset....

• mazy kirjoitti:

Mahdollisimman kaukaa, varatut ja pahat naiset....

Ehei pahoja niitä ei erota. Yleensä ne tekeytyy hyväksi kuin myös pahat miehetkin, ensin tutustua niin erottaa akanoista jyvät.

• valtakunta kirjoitti:

Ehei pahoja niitä ei erota. Yleensä ne tekeytyy hyväksi kuin myös pahat miehetkin, ensin tutustua niin erottaa akanoista jyvät.

Kyllä nekin oppii erottaa, kun tarpeeksi ihmisiin tutustuu....

• Niinhän juuri sanoin.
        ”Ensin tutustua niin erottaa akanoista jyvät”

• valtakunta kirjoitti:

Niinhän juuri sanoin.
        ”Ensin tutustua niin erottaa akanoista jyvät”

Pahoihin ei kannata tutustua, vaan opetella erottamaan ne pahat hyvistä.

• mazy kirjoitti:

Pahoihin ei kannata tutustua, vaan opetella erottamaan ne pahat hyvistä.

älä höpise.
        pahoja ei tunnista, ne näkyy rumissa käytöksissä kun käyttäytyyy rumasti muita heikkoja kohtaan, silloin se on jo tutustumista pahaan ihmiseen.

• valtakunta kirjoitti:

älä höpise.
        pahoja ei tunnista, ne näkyy rumissa käytöksissä kun käyttäytyyy rumasti muita heikkoja kohtaan, silloin se on jo tutustumista pahaan ihmiseen.

Tunnistaa toki. Jo kauempaa kattelemalla, ei kaikkiin tarvi tutustua tajutakseen että joku on paha.

• mazy kirjoitti:

Tunnistaa toki. Jo kauempaa kattelemalla, ei kaikkiin tarvi tutustua tajutakseen että joku on paha.

Kuin aiemmin mainitsin mutta ei valehtelijaa tunnista pahaksi tai hyväksi ilman tutustumista.

• valtakunta kirjoitti:

Kuin aiemmin mainitsin mutta ei valehtelijaa tunnista pahaksi tai hyväksi ilman tutustumista.

Sun tarttee sitten jatkaa opettelua, jotta tunnistat. Vielä ei kerta luonnistu.

• mazy kirjoitti:

Sun tarttee sitten jatkaa opettelua, jotta tunnistat. Vielä ei kerta luonnistu.

Sinä se tuomitset ilman tutustumista.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä se tuomitset ilman tutustumista.

Se on ihan viisasta vältellä, kun vaaran merkit täyttyy...

Moni olis hengissäkin, jos ei olisi ollut naivin luottavainen ja tutustuisi kaikkiin suinpäin. Ei tarvita tuomiota..vain turvaväli.

• mazy kirjoitti:

Se on ihan viisasta vältellä, kun vaaran merkit täyttyy...

Moni olis hengissäkin, jos ei olisi ollut naivin luottavainen ja tutustuisi kaikkiin suinpäin. Ei tarvita tuomiota..vain turvaväli.

TUTUSTUMINEN on hyvä ja silloin kannattaa pitää turvaväliä kuin netin kautta tutustuminen, se ei ole parisuhteeseen suinpäin hyppäämistä.
        Uskon tässäkin tapauksessa ymmärtämän tutustmisen eritavoin.

Mutta ilman tutustumista tuomitset, se ei ole hyvä sinulle ennakkoluulosi on vihollinen, pelko tulee traumojen kautta ja toisten ihmisten tuomitseminen on huono asia ilman tutustumista.

Tustustaan myös ammatteihin tai päiväkoteihin tai kaikki ja siltikin on vaara joka paikassa lapsien kenen tahansa kärsiä ja saada tuomio lapsien heitteelle jätössä myös päiväkodissa mutta ei kaikille näin käy.

Varovainen tutustuminen on ihan kannattavaa kelle kullekin ja tervettä.

Ilman tutustumista, et olisi saanut edes parisuhdetta ja tutustuminen voi tehdä varovaisesti tai miten itse tahtoo mutta suosin jokaiselle olla varovainen.

• valtakunta kirjoitti:

TUTUSTUMINEN on hyvä ja silloin kannattaa pitää turvaväliä kuin netin kautta tutustuminen, se ei ole parisuhteeseen suinpäin hyppäämistä.
        Uskon tässäkin tapauksessa ymmärtämän tutustmisen eritavoin.

Mutta ilman tutustumista tuomitset, se ei ole hyvä sinulle ennakkoluulosi on vihollinen, pelko tulee traumojen kautta ja toisten ihmisten tuomitseminen on huono asia ilman tutustumista.

Tustustaan myös ammatteihin tai päiväkoteihin tai kaikki ja siltikin on vaara joka paikassa lapsien kenen tahansa kärsiä ja saada tuomio lapsien heitteelle jätössä myös päiväkodissa mutta ei kaikille näin käy.

Varovainen tutustuminen on ihan kannattavaa kelle kullekin ja tervettä.

Ilman tutustumista, et olisi saanut edes parisuhdetta ja tutustuminen voi tehdä varovaisesti tai miten itse tahtoo mutta suosin jokaiselle olla varovainen.

Ei kaikkia tarvitse tuntea, kaikkiin ja kaikkeen tarvitse tutustua tietääkseen sen olevan pahasta itselle. Väärää...

Ihmisistä oppii lukemaan etäämmältäkin, koska he ovat ns. pahoja tai huonoksi sinulle. Pidän itsesuojelua terveenä, vaikka joku näkeekin sen ennakkoluuloiksi.

• mazy kirjoitti:

Ei kaikkia tarvitse tuntea, kaikkiin ja kaikkeen tarvitse tutustua tietääkseen sen olevan pahasta itselle. Väärää...

Ihmisistä oppii lukemaan etäämmältäkin, koska he ovat ns. pahoja tai huonoksi sinulle. Pidän itsesuojelua terveenä, vaikka joku näkeekin sen ennakkoluuloiksi.

Jos nyt naapuriisi muuttaa ihmisiä tavakseen murhannut tyyppi, niin menetkö varovaisesti tutustumaan koska muuten tuomitset hänet ennakkoluuloisena?

Tai jos joku tarjoaa lapsillesi huumetta, kehoitatko tutustumaan tyyppiin ja huumeisiin ennakkoluulottomasti, varovasti?

Jos joku käyttäytyy epäilyttävästi, meetkö tutustumaan ennakkoluulottomasti, jottet ole tuomitsija?

Kyllä vaistoihin, näköön, kuuloon yms. voi ja kannattaa luottaa. Pahat ihmiset voi tunnistaa ja ei ole väärin tuomita pahoja asioita ja ihmisiä tutustumatta henk.koht hänen pahuuteensa.

• mazy kirjoitti:

Jos nyt naapuriisi muuttaa ihmisiä tavakseen murhannut tyyppi, niin menetkö varovaisesti tutustumaan koska muuten tuomitset hänet ennakkoluuloisena?

Tai jos joku tarjoaa lapsillesi huumetta, kehoitatko tutustumaan tyyppiin ja huumeisiin ennakkoluulottomasti, varovasti?

Jos joku käyttäytyy epäilyttävästi, meetkö tutustumaan ennakkoluulottomasti, jottet ole tuomitsija?

Kyllä vaistoihin, näköön, kuuloon yms. voi ja kannattaa luottaa. Pahat ihmiset voi tunnistaa ja ei ole väärin tuomita pahoja asioita ja ihmisiä tutustumatta henk.koht hänen pahuuteensa.

Traumoillakin on tarkoituksensa myös...

• mazy kirjoitti:

Tuohan on eri asia. Traumoilla on tarkoitukset kyllä on ja niiden hoitoa tehdään juurikin syystäkin kuin ennakkoluulo on ihmisten vihollinen.

Ihmiseen tutustumatta pitää ollakin varovainen.
        Sinä puhut eri asioista mutta jokaista ihmistä ei voi varoa Turussakin puukottajaa tuskin kukaan heistä tutustu häneen jotka kadulla käveli.
        Enemmikseen syyksi koetaan myös koulusurmaajilla traumat.

Joidenkin mukaan myös tutustuminen oikeisiin ihmisiin myös syrjääntynyt voi päästä traumoistaan kuin kasvattaa niitä omissa peloissaan ylitse pääemättömiksi.

Traumat lyö jatkuvasti mielessä, juurikin sen takia niistä eroon pääseminen on erittäin tärkeää.
        traumojen saaja on ollut väärien ihmisten kanssa tekemisessä.

• hc-ätmel
        valtakunta kirjoitti:

Oletko tekeytynyt hyväksi?

• hc-ätmel kirjoitti:

Oletko tekeytynyt hyväksi?

Minä olen aina hyvä ollut koska tiedän miltä toisesta tuntuu mutta valehtelijasta ei tiedä tekeekö se siksi, että välttelee riitoja vai siksi että haluaa hallita, saada vaan näyttää hyvältä silmissäsi saadakseen vain ihailua näyttämään muilta paremmalta vain alistamalla täälläkin kuin minulle tehty mustamaalaamalla minua.

Minä olen hyvä koska uskon sen vaikutukset kantavan pitkälle ja välttelen itsekkyyttä mikä koituu muille pahaksi.

• valtakunta kirjoitti:

Tuohan on eri asia. Traumoilla on tarkoitukset kyllä on ja niiden hoitoa tehdään juurikin syystäkin kuin ennakkoluulo on ihmisten vihollinen.

Ihmiseen tutustumatta pitää ollakin varovainen.
        Sinä puhut eri asioista mutta jokaista ihmistä ei voi varoa Turussakin puukottajaa tuskin kukaan heistä tutustu häneen jotka kadulla käveli.
        Enemmikseen syyksi koetaan myös koulusurmaajilla traumat.

Joidenkin mukaan myös tutustuminen oikeisiin ihmisiin myös syrjääntynyt voi päästä traumoistaan kuin kasvattaa niitä omissa peloissaan ylitse pääemättömiksi.

Traumat lyö jatkuvasti mielessä, juurikin sen takia niistä eroon pääseminen on erittäin tärkeää.
        traumojen saaja on ollut väärien ihmisten kanssa tekemisessä.

Olikos viellä muuta aiheeseen varattuja ja pahoja naisia kannattaa vältellä? ☺️

Vinkkejä?

• .. Se on JutNäin.. Jos&Kun Kyseessä on NarsuMarsuNaaras.. Ja jos itse ei Ole Kyseisen Lajiston Uros.. ;D

.. NarsuMarsuNaaraat Soppii (.. MunMiäLest.. ;D), kuin Nenu Piähän NarsuMarsuUroksille.. Vaikka Sekä NarsuMarsuNaaras, että Uros toisistaan ja toisiensa Jutuista Usein KitiSöökin.. Naurettavaa Kitinää Puolin&Toisin.. Molemmat vain Saa Just Sitä mitä Muillekin Tarjoilevat.. ;P

• .. Nyt sekoitit Lajit keskenään.. ;D

.. Kyseisen lajin NarsuMarsu esiintymästä en tiedä, mutta tuo Jantteri näyttää Kyllä SiniSilmäiseltä "LuonnonLapselta".. Toivottavasti Säästyy NarsuMarsuNaarailta.. ;D.. Meinaa jos Joku Tekköö Kipiätä Sellaselle, niin.. AiJaiJai.. Koskoo jo Pelkkä Ajatus.. ;D

• .. S24 :n YlläPito taitaa tehdä Kaikkensa Ajaakseen Porukan Toisille Foorumeille.. Jos ei Ole Tarkoituksellista, niin Täytyy Vain Todeta, ettei Siellä(kään) Khyl mittään.. JärenJättiläisiä Olla.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. S24 :n YlläPito taitaa tehdä Kaikkensa Ajaakseen Porukan Toisille Foorumeille.. Jos ei Ole Tarkoituksellista, niin Täytyy Vain Todeta, ettei Siellä(kään) Khyl mittään.. JärenJättiläisiä Olla.. ;D

Saa ne ainakin ihmiset ärsyyntymään ja sehän kyllä johtaa tuohon mitä sanot...menee sensuuri jo liian pitkälle.

Näinköhän pitää luovuttaa vuoden vaihtuessa, eihän tätä poistelutaktiikkaa jaksa erkkikään...😔

• mazy kirjoitti:

Saa ne ainakin ihmiset ärsyyntymään ja sehän kyllä johtaa tuohon mitä sanot...menee sensuuri jo liian pitkälle.

Näinköhän pitää luovuttaa vuoden vaihtuessa, eihän tätä poistelutaktiikkaa jaksa erkkikään...😔

.. Kyllä se Ainakin Hiljentää Palstaa Omalta Osin.. Aiheuttaen Kommentoinnin Vähentymistä ja Kommentien Lyhentymistä jne.. ;P

.. Ei porukka varmaan "koht" enää jaksa, kuin Heitellä jotain Lyhyitä Kommentteja.. Sekä Persestelyä Sinne sun Tänne jne.. Tät Mennoo.. ;D

.. Lisää Persestelyä ne Varmaan Tällä Poliitikka Yrittääkin.. Jos Ei.. Niin.. Juuh.. Noh.. Ei JärjettömyydenJättiläisistä ota Khyl Monesti Pirukaan Selvää.. ;D

• .. Jeps.. Voitaisiin Pittää oikein Porukalla LinkiTysTalkoot.. Olis PoistattelijaTrollilla ainaskin Tumputettavaa.. Yllin`Kyllin.. ;D

• .. Nyt ei ole Oikkein Fiilareita.. Joutus tuohon Yhteenkin ketjuun "Melkeinpä" Väkisin Repimään vaan JonkunJostain.. ;D

.. Katsotaan joskos esim. huomenna olis Fiilareita MusaSoida&Jamitella.. Ei voi vielä Tietää Varmuurel.. Sitäkään.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Nyt ei ole Oikkein Fiilareita.. Joutus tuohon Yhteenkin ketjuun "Melkeinpä" Väkisin Repimään vaan JonkunJostain.. ;D

.. Katsotaan joskos esim. huomenna olis Fiilareita MusaSoida&Jamitella.. Ei voi vielä Tietää Varmuurel.. Sitäkään.. ;P

.. Mut.. Ei sitä tiedä vaikka jotkut muut Innostuiskin.. Laita MuzaKetju Pystyyn.. ;D

• TKumpulainen

Onneksi sinä olet hyvä nainen <3

• Niin, onneksi huh. 😌

• AsianVierestä
      • AsianVierestä

Juu, suurin virhe on tuo "i trust your words".
        Ei kannata tuhlata aikaansa tuollaiseen luottamiseen!

• paskis-ja-muut

Minusta tuli useampikin palstamies tuosta mieleen.

• Mullakin olis linkki, testi hyvä vaiko paha! Kaikki tai lähes kaikki ajattelee olevansa hyviä ihmisiä...kaikki ei ees halua olla...

https://fi.what-character-are-you.com/d/fi/341/0.html

Tuloksesi:
        Olet 85 % hyvä ja 15 % paha. Se tekee sinusta melko hyvän ihmisen.
        Kukaan ei ole enkeli. (No, paitsi ne, joiden tulos ylittää 85 %, mutta he ovat valehdelleet.) Tärkeintä on, että olet innokas parantamaan maailmaa. Se merkitsee meille muille todella paljon!

• kauaskatseinen

Ei huolta, naiset kierävät jo minut kaukaa.

• Ovat ns. askeleen edellä ja ongelmaa ei pääse syntymään...🤔

• Puolanka7

Tervekätinen mies ei edelleenkään naista kaipaa.

• Näinpä, eikä tervepäinenkään...hehe..😝

• NaisiinHaluttaisi

Sovitaanko näin, että meille puolankalaisille naiset ovat kummia sammakoita. Olemme älyltämme kepulaisia, mutta kokoomus kiinnostaisi? Orpo.... tuleeko diili vai ollaanko edelleen?

• Kysynyt Orvolta niin olet kohta Orpo itsekin..

• Metrin päästä ainakin, ettei nainen pääse hiplaamaan :D

• Entäs, jos joutuu piiritetyksi?😬

Useampia naisia ( piranhoja) ja metrin väli lyhenee...ouh. Menee jännäks, tsiiiih...puuh. 😳

• mazy kirjoitti:

Entäs, jos joutuu piiritetyksi?😬

Useampia naisia ( piranhoja) ja metrin väli lyhenee...ouh. Menee jännäks, tsiiiih...puuh. 😳

Täytyy salaman nopeasti pujahtaa naisen jalkojenvälistä

• pujotteIija kirjoitti:

Täytyy salaman nopeasti pujahtaa naisen jalkojenvälistä

Naisten monikossa.🤣

Siinä on takertumisen vaara⚠️...jää kiinni johonkin kengännauhaan ja plikka istuu niskaan...😝

• mazy kirjoitti:

Naisten monikossa.🤣

Siinä on takertumisen vaara⚠️...jää kiinni johonkin kengännauhaan ja plikka istuu niskaan...😝

Tai yksikössä, voihan olla että tahtoo pysähtyä naisen jalkojen väliin

• pujotteIija kirjoitti:

Tai yksikössä, voihan olla että tahtoo pysähtyä naisen jalkojen väliin

Niinhän siinä pruukaa käydä...muka karkuun menossa. 😝

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1968
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      201
      1224
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      94
      858
    Aihe