Poikuus tallella ensi vuonnakin? Aika kamalaa eikös olekkin.
Miltä se tuntuu teistä olla
11
<50
Vastaukset
Minä oikeastaan pidän miehekkäänä, jos se johtuu tarkoituksellisesta pidättäytymisestä, eikä ole altis naisia käyttämään hyväksi.
Toivotaan, että pojat pääsee poikuudestaan.. Elämä ilman seksiä on waste on human life.
- Valinta_tehty
Parempi poikuus kuin nippu lapsenruokkoja.
- ertwere
Sole poika muuta ku kokeile ite.
- voivovoiviovviovio
Voi että hellantuutelis sentään kun alottajalla nyt kyllä alkaa vituttamaan kun huomaa ettei maailma ole mustavalkonen, stereotyyppejä täynnä sun muuta turhaa kun maalaisjärki puuttuu ja olet sumentanut aivosi ja vuorovaikutustaitosi älylaitteiden liiallisella käytöllä 24/7 sekä liiallisella sometuksella. Lisäksi luulet olevasi maailman napa kun olet liikaa selfieitä ottanut itestäsi, jos nyt vaikka ekaksi tunkisit sen selfie keppis perseesees ja lyö iteltäs hampaat katukiveykseen niin ehkä ei tule niin paljon lässytystä enää mitä luultavasti suollat vapaa-ajallasi.
Ihan tiedoksi että kaikki naiset ja miehet eivät ole samanlaisia, esimerkkinä itsestäni, ensinäkään en ole täydellinen mutta on miestä myöntää se ihan tuolla irl myös, löytyy vikoja mutta se ei tarkota että olen huono ihminen, olen herkkä, tunteellinen ja romanttinen mutta en mikään tossukka ettää kovan paikan tullen löytyy sellanen kova puoli että menen vaikka tiiliseinän läpi.
Olen myös kiltti ja hyvä tahtova mutta en kuitenkaan liian kiltti tai kynnysmatto.
Olen myös enemmän järki ihminen vaikka kuinka haluat leimata tunne ihmiseksi, onneksi ainakin itse tunnen itseni hyvin ja olen tunteilleni rehellinen.
Mulla on menneisyydessä tullut sekoiltua päihteiden kanssa ja tehtyä rikoksia mutta en ole istunut linnassa, olen myös parantanut tapani enkä mikään jännämies ole, ei ollut sillon sen enempää naisia kuin nykyäänkään joista muuten on paljon kokemusta koska kuuntelen naisia ja ymmärrän tunne tasolla naisia erittäin hyvin se on herkkyyden ansiota ja tunneälyn joka on kehittynyt kokemusten kautta.
Ja yllätys yllätys ei ole poikuus tallella vaikka olen ollut sinkkuna muutaman vuoden, ja yllätys yllätys musta saa ihan helvetin hyvän miehen joka on kädentaitoinen, ruoanlaittotaitoinen vahva itsevarma ja turvallinen sekä todell älykäs, löytyy myös haastetta, tossun alle ei mua saa, olen lisäksi erittäin hyvä seksissä, otan erittäin hyvin naisten tarpeet huomioon.
Olen myös todella seksuaalinen mies mutta ylläri olen ihan omasta tahdosta ollut yli vuoden ilman seksiä, ei ole siitä kiinni etten saisi mutta en ajattele kyrvälläni.
Siinä vähän ristiriitoja teille mustavalko ihmisille jotka luulette olevanne täydellisiä mutta leimailette ihmisiä tuosta noin vaan koska teillä on huono itsetunto. - Viinamies
Viikonloppuna viimeinen tilaisuus saada naista tänä vuonna. Menkää heti alkoon ostamaan pohja viinat illan yökerhoreissuun- Yökerhoissa naisiin voi tutustua, ja pistäkää parhaat vaatteet päälle ja sitten rohkeasti naisille juttelemaan.
- Tämä-selvä
Poikuus on kuin syöpä.
- AsianVierestä
Ei suinkaan, kyllä minäkin nyt tässä iässä haluaisin kaikki panoni poikuuteen vaihtaa.
Oranssi kaapu ja kuppi riisiä, ei sen parempaa elämää voisi edes toivoa.
- Pillujen--asiantuntija
Poikuus lähtee rahalla. Suomeen pitää äkkiä saada ilotaloja naisista tulisi rikkaita kun kokemattomia miehiä on ainakin puoli miljoonaa. Nainen kun hoitelee 200 ätmiä vuodessa niin tienaa jo 40 tonnia.
.. Varokaa Ilkeitä Naaraita.. Ne Huijaa sen(kin) teiltä.. Aikast Hätäseen(kin).. ;D
#KellAarreOnSeAarteenKätkeköön- viinamies
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata naisia.
Raittiilla miehillä on poikuus tallella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858