Muistakaa suojalasit

Tämä-selvä

Jos ostatte raketteja ja muita räjähteitä ja paukutatte niitä uutena vuotena. Eikä sitten kännissä ammuta raketteja.

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

musta tuntuu sanoin poika paukun jälkeen,

• jokumies83

Ostin monen vuoden tauon jälkeen isoja paukkuja, kun kerta meinaavat kieltää ne niin ompahan jotain mitä muistella :)

• viisvee

vielläkö pelkiä paukkuja saa myydään kun yksi väitti että vain rakettia myydään,

• Totuus-

Kännissä olen aina raketteja ampunut ja kaikkia muita paukkuja. Nyt olen ostanut 18 rakettia, rahaa paloi 200 euroa. Uutta vuotta ei voi selvänä viettää kotona yksin.

• Raketit ovat vaarallisia. Varsinkin taitamattomissa käsissä. Murrosiässä kaverin veljeltä tuhoitui oikeasta kädestä 2 sormea. Silloin uutena vuotena raketti räjähti sen käsiin. Onneksi ei osunut silmiin. Sairaalakeikka ja koko loppuelämän vamma.

Olkaa varovaisia rakettien ja räjähteden kanssa. Ihan oikeasti nyt!

• viisvee

eikä varsinkaan humalassa jossa hankeen tökätty raketti paukahti maassa omasta virheestä,

• Semmostase

Nykyään raketit on nössöjä eikä kunnollisia paukkuja edes myydä. Joskus myytiin tykkäreitä ja isoja kiinalaisia. Teippasimme tykkäreitä yhteen ja räjäytimme niitä ja tykkäreitä purimme ja otimme ruudit talteen ja teimme niistä isompia paukkuja. Nyky paukut on todella huonoja enkä ole niitä edes ostanut.

• Semmostase

Joo kyllä mulla on lasit koska oon uutisia katsonut enkä halua sokeeksi. Tarkistan kyllä raketin ensin että siinä on riittävän pitkä sytytyslanka, pieni virhe voi olla koko elämän pituinen ongelma ja sitä en halua.

• Itse laitan suojalasit jo mennessäni ostamaan raketteja, ja otan sitten juhannuksena pois päästä jos lähtevät tai pää on tallella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18384
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5272
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4917
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      28
      4824
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4640
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      76
      4535
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4113
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3755
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      3034
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2739
    Aihe