Muistakaa suojalasit

Tämä-selvä

Jos ostatte raketteja ja muita räjähteitä ja paukutatte niitä uutena vuotena. Eikä sitten kännissä ammuta raketteja.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

musta tuntuu sanoin poika paukun jälkeen,

• jokumies83

Ostin monen vuoden tauon jälkeen isoja paukkuja, kun kerta meinaavat kieltää ne niin ompahan jotain mitä muistella :)

• viisvee

vielläkö pelkiä paukkuja saa myydään kun yksi väitti että vain rakettia myydään,

• Totuus-

Kännissä olen aina raketteja ampunut ja kaikkia muita paukkuja. Nyt olen ostanut 18 rakettia, rahaa paloi 200 euroa. Uutta vuotta ei voi selvänä viettää kotona yksin.

• Raketit ovat vaarallisia. Varsinkin taitamattomissa käsissä. Murrosiässä kaverin veljeltä tuhoitui oikeasta kädestä 2 sormea. Silloin uutena vuotena raketti räjähti sen käsiin. Onneksi ei osunut silmiin. Sairaalakeikka ja koko loppuelämän vamma.

Olkaa varovaisia rakettien ja räjähteden kanssa. Ihan oikeasti nyt!

• viisvee

eikä varsinkaan humalassa jossa hankeen tökätty raketti paukahti maassa omasta virheestä,

• Semmostase

Nykyään raketit on nössöjä eikä kunnollisia paukkuja edes myydä. Joskus myytiin tykkäreitä ja isoja kiinalaisia. Teippasimme tykkäreitä yhteen ja räjäytimme niitä ja tykkäreitä purimme ja otimme ruudit talteen ja teimme niistä isompia paukkuja. Nyky paukut on todella huonoja enkä ole niitä edes ostanut.

• Semmostase

Joo kyllä mulla on lasit koska oon uutisia katsonut enkä halua sokeeksi. Tarkistan kyllä raketin ensin että siinä on riittävän pitkä sytytyslanka, pieni virhe voi olla koko elämän pituinen ongelma ja sitä en halua.

• Itse laitan suojalasit jo mennessäni ostamaan raketteja, ja otan sitten juhannuksena pois päästä jos lähtevät tai pää on tallella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2871
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      172
      2255
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      61
      2212
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1968
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1326
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1313
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1298
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10