Munaa nyt haluaa melkein keneltä vaan kun on tarpeeksi puutteessa.
En ole koskaan edes tykännyt sinusta Janne
17
<50
Vastaukset
- luonnoton.maailmaton
ei naaraat ole enää näinä someaikoina, tarpeeksi puitterssa. pilttuisans.
- eivoiollanii
Siis onko ap:llä kierroksessa Janne ja Hannu?
- mieti
Ei kaikki H-miehet ole Hannuja idiootti
- Tottaseon
mieti kirjoitti:
Ei kaikki H-miehet ole Hannuja idiootti
Tällä palstalla kaikki H-miehet ovat nimenomaan Hannuja!
- hyvääuutukaistavuotta
Koitahan säkin lutikka lopettaa, Janne ei sulta halua yhtään mitään. Terveisin ne 32353 miestä ja 99 naista.
- eihaluaei
tarjolla on niin paljon raikkaampia ja terveempiä yksilöitä. <3
- lisäänviel
enpä osaisi kuvitella niitä kirjoittamassa tänne kaikkia niitä pissa-kakka-juttuja, mihin täällä törmää.
- Kloikjkhgvjnjkv
Lihavat ja epäsiistin näköiset eivät ole h-ja jannemiesten suosiossa.
- VaikkaNiinhänNeLuulee
Kenenkään naisen suosiossa ei ole impotentit kaljuuntuvat huonohampaiset sovinistipapat.
- Satune
Säälittävä tapaus tämä mt- tapaus, joka kovasti yrittää tuhota Jannen onnen. Tuntuuko pahalta kun tajuaa että on niin vastenmielinen ettei Jannea kiinnosta? Olen onnellinen Jannen puolesta...et onnistu koskaan sitä tuhoamaan 😂
- niitäpukkejariittää
Ei sellaisen valepukin kanssa jaksa kukaan, mt-hoito hänelle on paikallaan, ennenkuin ryhtyy mihinkään parisuhteeseen.
- älä.juksaa
Tykkäsit kuitenkin :)
Puutteessa ja sen puutteessa, ei kelpaa muna kuin muna...
kyllä siinä jotain täytyy olla, jutun juurta ja kemiaa ja rotia panojutuissakin =)- tiedoksikaikilletäällä
Sariaan mustiksen trollin juttuja on nämä vain, kyllä se ämmä yritti tehdä kaikkensa, jotta saisi meidän välisen hyvän tunnesuhteen piloille. Itse käyttää miestä vain hyväkseen.
- Kuljen
En tiedä kenen aloitus on mutta minä ainäkin rakastan ja välitän omasta Jannestani.
- tiedoksikaikilletäällä
Niin myös minä. Se luuseriksi haukkuja taas ajoi omia etujaan myös täällä, kuten omahyväinen ihminen tekee aina.
- tm4888
No tänään sinä kyllä saisit. ;] tule ottamaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6172340Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271166- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki91008- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229603