Mitä ohjelmaa palstan juhliin? Mazy&The Itching Pussys on house bandina koko illan.
Palstan uuden vuoden juhlat
42
<50
Vastaukset
Eikä ko Ludde Bii and the bad ass bändi säestää uuen vuuen! Näustä on sovittu jo hyvissä ajoin!😃
Ihme ettei ole sulle asti vielä kantautunut tää tieto, bändin jäsen kumminkin ku oot...- Kiltti-ja-Kunnollinen
Pymppy-Ludde on niin ahterinsa lumoissa ettei se kerkeä soittohommiin.
Hyvä bändin nimi; Kutisevat Römpsät 👏 Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
Pymppy-Ludde on niin ahterinsa lumoissa ettei se kerkeä soittohommiin.
Hyvä bändin nimi; Kutisevat Römpsät 👏Soittelee vaan näppistään (suutaan) ja persustaan?🤣
Kyllä, jos kutisee römpsä on syytä hommata hiivalääkitys. Muutenhan se ei kutisekkaan...
- mielikuvitustapeliin
Välis juontaa Onnenpyörää ja myöhemmin illalla hän kertoo yhden ja tuhannen yön tarinoita persiaksi. Atm32 pyörittää korttirinkiä. Rinkiin otetaan vaan kaikki jännämiehiksi itsensä tuntevat.
Saa jatkaa...mut ei oo pakko hei! nallin keitoksia EI sitten kannata maistaa,tiedä mitä niissä "lihapyöryköissä" on,viinamies tietenkin antaa pullon kiertää ja kertoilee kuinka kännissä saa pokattua naisia..konna on tietenkin kaikkien naispuolisten persuksissa kiinni,meinaa saada jopa turpaan parilta kovaksikeitetyltä naispalstalaiselta:D harmis ei varmaan edes tulis koska touhu voi äityä varsin siveettömäksi..ja..nuuskis olis illan DJ kun live bändi lopettaa,heittää siihen väliin vähän kaskuja ja ottaa taskumatin repusta..ja mitä tekis peppis..olisin vähän syrjemmällä,seinään nojaillen tutkailen tilannetta pokeri-ilme naamalla,lollaillen:D
Harmis voisi tullakin, mutta joku superhahmon asu ja maski yllään, onneksi Batmaninkin tunnistaa Harmikseksi, jos ei leuasta niin pakkotoistosta..🤣😉
Joo, osimoilleen noiin mutta:
Helmiä.sioille soittaa trubakeikan, loppuillasta ääni särkyy ja viski maistuu., Nuuskis tuuraa ja alkaa DJ:ksi. Tässä vaiheessa Misspönttis hyppää pöydälle tanssimaan, houkuttelee peppiksen ja mazyn mukaan. Pöytä uhkaa särkyä mutta on onneksi lankuista kasattu.
Ex-dissident kyökkistlee wuppiksen pöydässä, kaipailee naistaan mutta jutu ovat seksuaalissävytteisiä, "pitää tietää mitä haluaa", kuittaa ex-dissi.
Konnakettu ja ludde heittävät painiksi, kai jotain naisasioita taustalla. Pujis erottaa painijat ja wämmä taluttaa ne korvasta omiiin nurkkiinsa, ei ne siellä kauan pysy mutta hyvä yritys. wämmä yrittää arsyttää kaikkia mutta kaikki pitävät siitä kun palautti järjestyksen pirttiin, sietämätöntä. Loppuillasta huomaa wämmä harkitsevansa maatilalle muuttoa, pujis on stiä jollain konsitn psyykannut.
Pitkätukka 68 pössyttelee hiljakseen jossain nurkassa, taitaa siellä olla flowerikin filosofoimassa.
Viinamies ottaa tukevasti viinaa, näyttää saaneen piha-. viha-, ja kaikki mahdolliset tipuset, sekä aidot että trollit seurakseen ryyppyhommiin.
Trollli laittoi makoisat ruuat kaikille, liittynee juhlintaan kunhan saa keittiön kuntoon. Saa nähdä uskaltaako ottaa drinksua kun siitä on huonoja kokemuksia epämääräisessä seurassa ja nyt se on erityisen epämääräistä.
Ykskakkonen tyylikkäänä pöydässä kertoo tasoteorioista, porukka aika-ajoin käy kuuntelemassa mutta mitä pidemmälle ilta ehtii sitä heikommin malttavat kuunnella. Ludde käy aina välillä vaatimassa että tasoteoreetikoille pitäisi olla omat bileet, ei onnistu.- hyväjuttuse
Harmaaritari kirjoitti:
Helmiä.sioille soittaa trubakeikan, loppuillasta ääni särkyy ja viski maistuu., Nuuskis tuuraa ja alkaa DJ:ksi. Tässä vaiheessa Misspönttis hyppää pöydälle tanssimaan, houkuttelee peppiksen ja mazyn mukaan. Pöytä uhkaa särkyä mutta on onneksi lankuista kasattu.
Ex-dissident kyökkistlee wuppiksen pöydässä, kaipailee naistaan mutta jutu ovat seksuaalissävytteisiä, "pitää tietää mitä haluaa", kuittaa ex-dissi.
Konnakettu ja ludde heittävät painiksi, kai jotain naisasioita taustalla. Pujis erottaa painijat ja wämmä taluttaa ne korvasta omiiin nurkkiinsa, ei ne siellä kauan pysy mutta hyvä yritys. wämmä yrittää arsyttää kaikkia mutta kaikki pitävät siitä kun palautti järjestyksen pirttiin, sietämätöntä. Loppuillasta huomaa wämmä harkitsevansa maatilalle muuttoa, pujis on stiä jollain konsitn psyykannut.
Pitkätukka 68 pössyttelee hiljakseen jossain nurkassa, taitaa siellä olla flowerikin filosofoimassa.
Viinamies ottaa tukevasti viinaa, näyttää saaneen piha-. viha-, ja kaikki mahdolliset tipuset, sekä aidot että trollit seurakseen ryyppyhommiin.
Trollli laittoi makoisat ruuat kaikille, liittynee juhlintaan kunhan saa keittiön kuntoon. Saa nähdä uskaltaako ottaa drinksua kun siitä on huonoja kokemuksia epämääräisessä seurassa ja nyt se on erityisen epämääräistä.
Ykskakkonen tyylikkäänä pöydässä kertoo tasoteorioista, porukka aika-ajoin käy kuuntelemassa mutta mitä pidemmälle ilta ehtii sitä heikommin malttavat kuunnella. Ludde käy aina välillä vaatimassa että tasoteoreetikoille pitäisi olla omat bileet, ei onnistu.On se mukava että sulla ainakin on paalstan mielikuvituskavereita ja mielikuvituskekkereitä kun oikeaa elämää ei nimeksikään.
- pihallatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Ykskakkonen tyylikkäänä pöydässä kertoo tasoteorioista, porukka aika-ajoin käy kuuntelemassa mutta mitä pidemmälle ilta ehtii sitä heikommin malttavat kuunnella. Ludde käy aina välillä vaatimassa että tasoteoreetikoille pitäisi olla omat bileet, ei onnistu.Mun kopiot voi ryypiskellä Viinamiehen kanssa 😁, itse olen muualla.
Minä en ole täällä muutenkaan enää 1.1.2019, kopiosta en tiedä. Mulla olis kyllä nimimerkki (ei mikään tipunen) mielessä, mutta en viitsi rekisteröityä...ehkä. Harmaaritari kirjoitti:
Ykskakkonen tyylikkäänä pöydässä kertoo tasoteorioista, porukka aika-ajoin käy kuuntelemassa mutta mitä pidemmälle ilta ehtii sitä heikommin malttavat kuunnella. Ludde käy aina välillä vaatimassa että tasoteoreetikoille pitäisi olla omat bileet, ei onnistu.Mulle et sitten keksinyt mitään ohjelmaa :-D
Möllötänkö mä ihan yksinään jonkun nurkan koristeena vai eikö mua edes kutsuttu juhliin?elisakettu kirjoitti:
Mulle et sitten keksinyt mitään ohjelmaa :-D
Möllötänkö mä ihan yksinään jonkun nurkan koristeena vai eikö mua edes kutsuttu juhliin?Sorry, ihan vaan unohduit kun ei ole pitkilleen näkynyt enkä nähnyt sua siellä sekoilemassa :D. No voitaisiin ajatella niin että juhlissakin elisakettu on sillä tavalla tylsä että pitää pään kylmänä, ei lähde sekoiluun mukaan vaan katsoo vähän muiden perään. Kun pöydällä tanssijoista joku kiepsahtaa reunalta hetkeksi lattialle (ei käynyt kuinkaan, bileet jatkuu) on elisa ensimmäisenä tsekkaamassa ettei käynyt pahasti, kuten myös paikkaa painin tuoksinassa tulleet pikkunaarmut konnalta ja luddelta, loppuillasta katsoo että ex-disse pääsee kunnialla taksiin ja antaa sen morsiamen osoitteen jne.. Sulla on illan tärkein rooli, ei niin näkyvä mutta huomattava.
Harmaaritari kirjoitti:
Sorry, ihan vaan unohduit kun ei ole pitkilleen näkynyt enkä nähnyt sua siellä sekoilemassa :D. No voitaisiin ajatella niin että juhlissakin elisakettu on sillä tavalla tylsä että pitää pään kylmänä, ei lähde sekoiluun mukaan vaan katsoo vähän muiden perään. Kun pöydällä tanssijoista joku kiepsahtaa reunalta hetkeksi lattialle (ei käynyt kuinkaan, bileet jatkuu) on elisa ensimmäisenä tsekkaamassa ettei käynyt pahasti, kuten myös paikkaa painin tuoksinassa tulleet pikkunaarmut konnalta ja luddelta, loppuillasta katsoo että ex-disse pääsee kunnialla taksiin ja antaa sen morsiamen osoitteen jne.. Sulla on illan tärkein rooli, ei niin näkyvä mutta huomattava.
Sinäkin pidät mua kanaemona :-D
Joo, kyllähän se mummoilu toki onnistaisi, mut entäs jos tällä kertaa mä en halua hoitaa ketään?
Riekun yksinään siellä pöydällä laulaen ja tanssien, kuohuviiniä pullon suusta ryystäen? Mukaan yrittäviä potkiskelen pöydän alle ja haukun kaikki palstalaiset kertoen kovan ääneen heidän salaisuutensa?
Olisin oikein iso, ruma ja tuhma kettu.elisakettu kirjoitti:
Sinäkin pidät mua kanaemona :-D
Joo, kyllähän se mummoilu toki onnistaisi, mut entäs jos tällä kertaa mä en halua hoitaa ketään?
Riekun yksinään siellä pöydällä laulaen ja tanssien, kuohuviiniä pullon suusta ryystäen? Mukaan yrittäviä potkiskelen pöydän alle ja haukun kaikki palstalaiset kertoen kovan ääneen heidän salaisuutensa?
Olisin oikein iso, ruma ja tuhma kettu.Sorry, sellainen mielikuva susta helposti muodostuu että olet porukan "järkevä" ja muut voi sitten sekoilla mielinmäärin kun ellu katsoo perään :D eikä se ole ikäsidonnainen juttu vaan ennemminkin sitä mitä oletetaan pään sisältä löytyvän, myönnä pois että sä olet aina ollut se joka vähän katsoo holtittomampien perään?
Mutta jos noin annan täyden tukeni toiminnalle, go ellu go :D Joo, kyllä varmaan esmes trollli voinee tuurata ja muita paimentaa kunhan keittiöstä selviää, hänessä vähän ehkä samaa kuin sussa, paitsi jos tyypit yrittää iholle liikaa, sitten on trollli itse tapahtumien keskiössä pahimpana pukarina :D Ja katsoohan se mazy myös toki kaikkien perään sieltä pöydältä, ei se niin tanssin lumoissa ole etteikö katsoisi.Harmaaritari kirjoitti:
Sorry, sellainen mielikuva susta helposti muodostuu että olet porukan "järkevä" ja muut voi sitten sekoilla mielinmäärin kun ellu katsoo perään :D eikä se ole ikäsidonnainen juttu vaan ennemminkin sitä mitä oletetaan pään sisältä löytyvän, myönnä pois että sä olet aina ollut se joka vähän katsoo holtittomampien perään?
Mutta jos noin annan täyden tukeni toiminnalle, go ellu go :D Joo, kyllä varmaan esmes trollli voinee tuurata ja muita paimentaa kunhan keittiöstä selviää, hänessä vähän ehkä samaa kuin sussa, paitsi jos tyypit yrittää iholle liikaa, sitten on trollli itse tapahtumien keskiössä pahimpana pukarina :D Ja katsoohan se mazy myös toki kaikkien perään sieltä pöydältä, ei se niin tanssin lumoissa ole etteikö katsoisi.Pahinta on varmaan on se, etten kuitenkaan voi olla "hoitamatta"tai "puuttumatta". Jos jollain menee heikosti oon kuitenkin heti siinä selvittelemässä syytä ja vaivaa parantamassa.
Olenkohan jo kertonut yksistä mökkibileistä tässä taannoin? Yhteen ketjuun niitä taisi kerran tulla, kaikenlaisia kommelluksia. Mutta tää homma meni silleen, että yksi tyyppi oli kuukahtanut ja pariin pekkaan meitä muita katottiin, että jätkähän on heittänyt henkensä, saamari sentään. Ei se mitään, aloitettiin elvytystoimet, ja tyyppi virkosikin kunnolla siinä vaiheessa kun puhdistin hengitystiet. Sormet kurkussa ei vissiin ollut mikään kiva konsti herätä, kun seuraavassa hetkessä mut oli jo kiikutettu pihalle.
Ehkä palstalaiset miettii kahdesti, kuinka käyttäytyä, ettei eekoo käy vain vahingossa "pelastamassa" heitä :)mazy kirjoitti:
Harmis voisi tullakin, mutta joku superhahmon asu ja maski yllään, onneksi Batmaninkin tunnistaa Harmikseksi, jos ei leuasta niin pakkotoistosta..🤣😉
En maininnut sua koska sähän olet illan bändi haha:D valtis ei tule koska hänen pitää olla kotona perheen kanssa ^ ^, miten saatoin unohtaa että trollli hoitaa ruokapuolen,nam! :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ykskakkonen tyylikkäänä pöydässä kertoo tasoteorioista, porukka aika-ajoin käy kuuntelemassa mutta mitä pidemmälle ilta ehtii sitä heikommin malttavat kuunnella. Ludde käy aina välillä vaatimassa että tasoteoreetikoille pitäisi olla omat bileet, ei onnistu.oikein hyvä haha..mutta unohditte mun jutskat,mä otan teistä kaikista kuvia ja lataan ne aijaahan ja muihin kuvapalveluihin,viimeisenä duckface kuva peace merkin kanssa,taustalla sammuneita palstalaisia,joku saattaa huutaa "älä lataa niitä kuvia,poistoon!" :D
peppupupu kirjoitti:
oikein hyvä haha..mutta unohditte mun jutskat,mä otan teistä kaikista kuvia ja lataan ne aijaahan ja muihin kuvapalveluihin,viimeisenä duckface kuva peace merkin kanssa,taustalla sammuneita palstalaisia,joku saattaa huutaa "älä lataa niitä kuvia,poistoon!" :D
Ei kun sä olet siellä pöydällä tanssimassa :D ja vaikka se olisikin toki mukavaa nähtävää kuten itse totesit harmis jättänee irstailut väliin, juurikin tuon kuvailun vuoksi, katselee sitten vain aijaasta ne kuvat ja tarvittaessa kommentoi.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kun sä olet siellä pöydällä tanssimassa :D ja vaikka se olisikin toki mukavaa nähtävää kuten itse totesit harmis jättänee irstailut väliin, juurikin tuon kuvailun vuoksi, katselee sitten vain aijaasta ne kuvat ja tarvittaessa kommentoi.
joskus tuli tanssittua pöydillä,kännistä can cania haha ^-^ ehkä vedetään macareenaa!:D että olisin niinku go-go girl,täytyy pistää joku retro minimekko päälle;D sehän nyt olis selvää ettet sä kyllä irrottelis,istuisit siellä haukotellen selkä suorana,muut yrittää saada sua juomaan ja relaan:) mutta älä huoli,mä olen paikan salakuvaaja aijaa piru niin saat katsoa ne kuvat sieltä;D
peppupupu kirjoitti:
En maininnut sua koska sähän olet illan bändi haha:D valtis ei tule koska hänen pitää olla kotona perheen kanssa ^ ^, miten saatoin unohtaa että trollli hoitaa ruokapuolen,nam! :D
Kiva kun muistit minut, minut unohtaa helposti. Oon aina seinäruusu. 🥺niin hiljanen etäinen ja pakeneva. Sit kun vaan muutama kelle puhun. Se on vain kivempi niin kun ei ole aikaa.
valtakunta kirjoitti:
Kiva kun muistit minut, minut unohtaa helposti. Oon aina seinäruusu. 🥺niin hiljanen etäinen ja pakeneva. Sit kun vaan muutama kelle puhun. Se on vain kivempi niin kun ei ole aikaa.
no tottakai sutkin muistetaan ^^, mä vaan ajattelin että varmana olisit kyllä kotona perhees kanssa vai olisko night out kerrankin?:) jos otat pari juomaa niin ei jännitä enää ja jubailu sujuu paremmin,mehän voitais sun kanssa lätkiä korttia panoksena muutama euro:D
valtakunta kirjoitti:
Minäkin kyllä muistin sinut mutta jätin tarkoituksella mazya lukuunottamatta palstan varatut naiset pois bileistä ettei tule sanomista, noista palstahemmoista kun ei tiedä mitä ne keksii yrittää. Mazyn kuitenkin laitoin mukaan kun siinä aiemmin oli kommentoinut minun olemista vaikka minäkin laistan ko. bileet.
peppupupu kirjoitti:
no tottakai sutkin muistetaan ^^, mä vaan ajattelin että varmana olisit kyllä kotona perhees kanssa vai olisko night out kerrankin?:) jos otat pari juomaa niin ei jännitä enää ja jubailu sujuu paremmin,mehän voitais sun kanssa lätkiä korttia panoksena muutama euro:D
Ei sitä tarvi juoda muutenkaan😁 se alkoholi ei sovi minulle ja koti on se hyvä paikka.
Kerran yritin hakea naiselta apua kun kieli ei taitu ja ulkomaalainen mies pyöritti en tiedä mitä se sanoi mutta pyysin sanomaan. Etten ole kiinnnostunut kun ei ole yhteistä kieltä ja on poikaystävä ja pahoittelut päälle.
Se vaan innostuin entisestä jouduin pakenemaan paikan juoksemalla täysillä vessaan piiloon tuntui kuin olisi lentänyt rappusetkin alas kun vaan juoksin.
Mietin varmaan että kiusasi se nainen. Ei se ollut mukavaa yksin ja sit on turvallisempi ystävän kera.
Kyllä se koti on kivoin paikka.Harmaaritari kirjoitti:
Minäkin kyllä muistin sinut mutta jätin tarkoituksella mazya lukuunottamatta palstan varatut naiset pois bileistä ettei tule sanomista, noista palstahemmoista kun ei tiedä mitä ne keksii yrittää. Mazyn kuitenkin laitoin mukaan kun siinä aiemmin oli kommentoinut minun olemista vaikka minäkin laistan ko. bileet.
kun lapset on isoja vois käydä laulaa karaokea tai pyörähdellä muutamat tanssilattiat ihan selvinpäin kuin katsomassa minkälainen nykyaika on.
Harmaaritari kirjoitti:
Vähän kuin sukeltaisin ajassa eteenpäin.😁
Harmaaritari kirjoitti:
Esim toimia lapsen suojaessuna ja ottaa kutituspulveri mukaan, jos joku on hyökkäävän oloinen vuorostaan.
peppupupu kirjoitti:
Valtis tulee perheineen päivineen ja kyllä mä voin tanssia, mutta bändiä musta ei saa.😆
peppupupu kirjoitti:
oikein hyvä haha..mutta unohditte mun jutskat,mä otan teistä kaikista kuvia ja lataan ne aijaahan ja muihin kuvapalveluihin,viimeisenä duckface kuva peace merkin kanssa,taustalla sammuneita palstalaisia,joku saattaa huutaa "älä lataa niitä kuvia,poistoon!" :D
Ööö, musta ei saa ottaa kuvia, tulee muuten moraalisaarna. 😃
Varattuna pitää olla näkymätön.Harmaaritari kirjoitti:
Mitä ne nyt yrittäis, lähettä viestin palstalle ja kysyy kuka sä oot..joka istut siinä oven vieressä kirjavassa kaavussa?🤣
Oikeesti, aika harva uskaltaisi irl tavata ketään täältä. Emmäkään enää, kun on perhettä ja erilainen elämäntilanne, kun miehen logiikan aikaan. Sillonkin mietti useamman kerran ketä viittii lähteä kattomaan...
Mut tuo Pujis nyt varmaan tulee nähtyä vielä joskus, kymiringillä. 😊
Voin avata kaikkien kuohuviinipullojen korkit. Vaikka en olisi missään muussa asiassa hyvä, niin siinä olen. Juomat ei lennä pitkin, eikä korkki lennä naapurin Penan silmään. Win-win tilanne!
Taito piilee tiukassa näppipuristuksessa, paineen vastuksessa ja ranneliikkeessä.
Hmmm... siis nyt puhutaan kuohuviinipullon korkista ja sen avaamisesta, eikä mistään muusta. 🍾🥂 😊- niinjaniin
"Hmmm... siis nyt puhutaan kuohuviinipullon korkista ja sen avaamisesta, eikä mistään muusta."
Öh, niinhän jo heti ensimmäisessä kappaleessa ilmaisit. Turha yrittää silloin enää olla hauska. niinjaniin kirjoitti:
"Hmmm... siis nyt puhutaan kuohuviinipullon korkista ja sen avaamisesta, eikä mistään muusta."
Öh, niinhän jo heti ensimmäisessä kappaleessa ilmaisit. Turha yrittää silloin enää olla hauska.Niin, mitä sitten? Haittaako se, jos saan korkin siististi avattua?
Saan yrittää olla hauska, jos niin haluan (huom. paino sanassa "yrittää").
Miksi aina pitäisi olla ankeeta? Relaa ja viihdy. Nämähän ovat palstan Uuden vuoden juhlat.- haukotuss
tosi..typy kirjoitti:
Niin, mitä sitten? Haittaako se, jos saan korkin siististi avattua?
Saan yrittää olla hauska, jos niin haluan (huom. paino sanassa "yrittää").
Miksi aina pitäisi olla ankeeta? Relaa ja viihdy. Nämähän ovat palstan Uuden vuoden juhlat.Olet tylsä täti. Juhlat latistui kun tulit paikalle.
haukotuss kirjoitti:
Olet tylsä täti. Juhlat latistui kun tulit paikalle.
No totta kai olen tylsä. Sinun ainoa tarkoitus tällä palstalla on viihdyttää minua. Oletko epäonnistunut tehtävässäsi?
- Viinamies
Paljon viinaa pitää olla juhlissa ja kauniita naisia. Huomenna menenkin naisen luokse juhlimaan
- näin.se.menisi
Dissillä on pileissä kyökkipsykokorneri, jossa hän viskipäissään kehoittaa juhlijoita jättämään kavereidensa elämän ja ottamaan vastuun omasta elämästä.
Innokkaimmille ja asioista kiinnostuneille hän markkinoi kirjaansa "Kuinka ottaa vastuu omista tunteista?" - tulisi.talkoot
No niistä juhlista ei tulisi mitään muuta kuin joukkotappelu. Se, mitä tätä sakkia on katsominen. Paikallisessa putkassa kävisi tilat ahtaiksi.
Juhlat on peruttu, yksikään trollaattori ei halua tavata ihmisiä.
- Nainen39vee
Sinä olet se trollaattori, pysy poissa vaan juhlista.
Nainen39vee kirjoitti:
Sinä olet se trollaattori, pysy poissa vaan juhlista.
Olet väärässä, en ole trollaattori. Tiedän myös että sinä ja muut kaltaisesi trollaattorit ette tule ikinä osallistumaan mihinkään juhliin.
- helmiä_sioille
Paskiksen trollijahtia uudella tarmolla. Sitä teille on luvassa... :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933504Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142384Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771111Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939