ja sitten menette yökerhoon niin voitte tavata naisia siellä. Menkää juttelemaan yökerhossa naisille , vain siten voitte tutustua naisiin.
Muistakaa juoda viinaa tänään
10
<50
Vastaukset
- viranomainenkiittää
Juokaa suoraan itsenne sammuksiin kotonanne jo, niin ei tule pahoinpitelyitä tai muitakaan kärhämiä, korkeintaan löydätte itsenne hangesta housut puolikintussa jossain vaiheessa yötä. Muistakaa raahautua kotiin, jottei teistä tule kalikoita tai raketti osu paljaaseen perseeseenne, ettei ensihoidolle tai poliisille tule tehtäviä suhteenne.
- Kurppa-nainen
Palstalaiset ovat vuosia ruikuttaneet yksinäisyyttä ja sinkkuutta palstalla. Luuletteko oikeesti että joku kiinnostuu teistä kun ette edes käy ulkona tai missään missä tapaisi naisia?
- viinamies
Naisia voi tavata vain juomalla viinaa ja käymällä yökerhossa.
Ulkona käyminen ei riitä. Pitää myös juoda viinaa jotta pääsee mukaan porukoihin joissa voi tavata naisia. - eimitäänmuuta
viinamies kirjoitti:
Naisia voi tavata vain juomalla viinaa ja käymällä yökerhossa.
Ulkona käyminen ei riitä. Pitää myös juoda viinaa jotta pääsee mukaan porukoihin joissa voi tavata naisia.Ilman juomistakin voi tavata naisia, sulla on vain viinariippuvuus, jonka käyttöä perustelet itsellesi jostain syystä tällä palstalla toistuvasti.
- AsianVierestä
eimitäänmuuta kirjoitti:
Ilman juomistakin voi tavata naisia, sulla on vain viinariippuvuus, jonka käyttöä perustelet itsellesi jostain syystä tällä palstalla toistuvasti.
Minä lähden nyt kauppaan niin näkee ainakin jonkun niistä tutuista kassaneideistä.
Siideri voisi olla nyt parempi vaihtoehto, juhlan kunniaksi jotain "tyttömäisempää" ja erilaista.
Ostais vaikka kaikkia makuja yhden ja illalla perustaisi yhden miehen raadin. Paperiin siiderien nimet ja arvosteluasteikko 4 - 10. Kyllä kaupassa varmaan 20 erilaista siideriä on joten lopputulos ja voittaja selviää varmaan vastaa aamulla kun silmänsä saa auki. Voi kyllä olla et arvostelukyky vaikuttaa voittajan määrittelemiseen ja sehän tunnetusti huononee mitä enemmän mies juo. Näin ainakin NaisteN suhteen!!! - siksikääneikannatajuoda
AsianVierestä kirjoitti:
Minä lähden nyt kauppaan niin näkee ainakin jonkun niistä tutuista kassaneideistä.
Siideri voisi olla nyt parempi vaihtoehto, juhlan kunniaksi jotain "tyttömäisempää" ja erilaista.
Ostais vaikka kaikkia makuja yhden ja illalla perustaisi yhden miehen raadin. Paperiin siiderien nimet ja arvosteluasteikko 4 - 10. Kyllä kaupassa varmaan 20 erilaista siideriä on joten lopputulos ja voittaja selviää varmaan vastaa aamulla kun silmänsä saa auki. Voi kyllä olla et arvostelukyky vaikuttaa voittajan määrittelemiseen ja sehän tunnetusti huononee mitä enemmän mies juo. Näin ainakin NaisteN suhteen!!!Onhan se kauheeta miehen seurasta herätä aamulla,jonka on kuvitellut naiseksi yöllä juovuksissa.
- 0lenMies
En uskalla käydä missään. Olen peräkammarin mies.
- Viinamies
AsianVierestä kirjoitti:
Ostais vaikka kaikkia makuja yhden ja illalla perustaisi yhden miehen raadin. Paperiin siiderien nimet ja arvosteluasteikko 4 - 10. Kyllä kaupassa varmaan 20 erilaista siideriä on joten lopputulos ja voittaja selviää varmaan vastaa aamulla kun silmänsä saa auki. Voi kyllä olla et arvostelukyky vaikuttaa voittajan määrittelemiseen ja sehän tunnetusti huononee mitä enemmän mies juo. Näin ainakin NaisteN suhteen!!!Kassaneitiäkin voi pyytää treffeille. Miehet ovat yksin koska eivät uskalla puhua naisille eivätkä käy juhlimassa yökerhoissa.
- AsianVierestä
Viinamies kirjoitti:
Kassaneitiäkin voi pyytää treffeille. Miehet ovat yksin koska eivät uskalla puhua naisille eivätkä käy juhlimassa yökerhoissa.
Juu, minulle ne hymyilee aika usein. Tiedän kyllä ettei minua moni nainen vakavissaan ota:(
.. Ehkä juon, ehkä En.. Ehkä mene, ehkä En.. ;D
.. TodenNäköisyys Toiseen on Suurempi, kuin Toiseen.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561440Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli521152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50938Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170937Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy198765Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746