No nyt sitten tarjoutui mahdollisuus vaihtaa alaa ja ryhtyä kiinteistön välittäjäksi.
Minulle luvattiin takuupalkka provisio bonukset...Onko noihin luottamista ja paljonko aloittava kiinteistönvälittäjä tienaa keskimäärin?
Lupaukset huippupalkasta yms. kuulostaa vain liian hyvältä, että rupeaa ihmetyttämään miksi sitten ei oo hommaan menijöitä.
Kiinteistönvälittäjän palkka
5
3657
Vastaukset
- Mika
Ei ole mitään "keskimääräistä aloittelevan välittäjän palkkaa". Alussa on jokaisella huono palkka. Jos on sinnikäs, vuoden parin jälkeen homma alkaa toimia paremmin, kun on saanut alalla tarvittavia kontakteja ja osaa muutenkin työn paremmin. Todelliset tähdet (joita on erittäin harvassa) tienaavat jo parin vuoden jälkeen ministerin palkkaa.
Välittäjän duuni on etenkin alussa erittäin kovaa työtä, mutta jos saa homman toimimaan, jatkossa voi saada erittäin hyvät tulot suhteellisen pienellä työpanoksella. Hankintapuoli ratkaisee menestyksen, ts. se, kuinka hyvin onnistut saamaan asuntoja myyntiin. Menestyvillä välittäjillä on paljon entisiä asiakkkaita, joiden kautta (suositukset) hankintapuolen eteen ei enää tarvitse tehdä paljonkaan työtä.- utelias
Osaatkos sanoa kuinka paljon on eroa siinä, työskenteleekö esim. pk-seudulla tai muussa isommassa kaupungissa, tai sitten jossain pikkukaupungissa?
- hankinta...
...on työn paskamaisin puoli, ainakin asiakkaan kannalta. Luuserivälittäjät soittelivat kämpästämme, vaikka ilmoituksessa luki "EI VÄLITTÄJILLE". Vaikuttivat monet aika onnettomilta. Mieti vielä.
- meedio
utelias kirjoitti:
Osaatkos sanoa kuinka paljon on eroa siinä, työskenteleekö esim. pk-seudulla tai muussa isommassa kaupungissa, tai sitten jossain pikkukaupungissa?
Toki eroa on sillä, oletko Hki vai Utsjoki sektorilla töissä.Helsingin alueella kilpailu on vain melko veristä myytävistä kohteista ja jotku surkimukset jo turvautuu valehtelemaan asiakkaan luona toisista välittäjistä.Mikä on moraalin merkitys?Metsäsian moraalia.Itse olen laajentanut työaluettani aika laajalle hesan ulkopuolelle,isomman firman nimi tunnetaan koko suomessa ja se jyrää mennen tullen pienet paikallisfirmat.
- meedio
Vuoden alusta olen ollut alalla ilman pohjapalkkaa.Jos olet hyvä esiintymään,omaat katu-uskottavuutta,käyttäydyt hyvin ja osaat ihmistuntemusta,pärjäät varmasti.Toinen palkkani oli 6800euroa parista kaupasta,onnenpissa oli lähellä.Laskennallisesti olen saanut 4800euroa kuukaudessa,mikä on mielestäni ihan hyvä,ottaen huomioon työtuntimäärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612