Elikkä onko pikkusiskollani(14v) daddy issues kun tuntee vetoa yli 30v miehiin. Hän on myös omien sanojensa mukaan rakastunut johonkin n. 38-42v poliisiin ja joskus itkee iltaisin ikäväänsä tätä miestä kohtaan. Että onko tämä nyt se daddy issues ja pitäiskö asiasta huolestua jotenkin?
Pikkusiskolla daddy issues?
Pohdin
1
2747
Vastaukset
Ei ole pienintäkään syytä huolestua. Voi ihastua hyvinkin eri-ikäisiin miehiin, mutta jos ihastumisessa on trendi vanhempiin miehin, ei sekään ole virheellistä. Monet kukat kukkivat.
Jos on taipumus ihastua väkivaltaisiin, juoppoihin ja muihin luusereihin, huolestuu kyllä, mutta ei huolestuminen mitään auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450