Kiva aamu ilman kaatoa

AsianVierestä

Heräsin, ei ole pää kipeä. Vierestä sängyltä ei löytynyt mitään asunnosta poistettavaa, Rahaa ei mennyt juhlintaan kuin muutama kymppi. Tupakkilakkokin vielä pitää hyvin, ei voisi parempaa aamua viettää. Nyt kahvit pihisemään ja pientä aamupalaa rinnan alle.

Koskeeko nyt baaripoikien päähän, vituttaako?

22

140

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsianVierestä
    • Tahvo54

      No eipä tullut juhlittua täälläkään. 2016 aloitettu röökilakko on ja pysyy. Aamupuuro nautittu ja seuraavaksi salille hikoilemaan, salin jälkeen pariksi tunniksi huoltamaan prätkää.
      Elämä on vaan niin hyvää!

    • peppiss

      Mukava että olet tyytyväinen yksinkertaiseen ätmielämääsi :)

      • AsianVierestä

      • 0746
        AsianVierestä kirjoitti:

        Kiitos.
        Kohti saasteetonta, kulutusvimmatonta puhdasta elämää.
        Ethän sinäkään halua olla maapallon tuhoaja?

        https://www.youtube.com/watch?v=0uHLhglM0I8

        Mahdollisimman yksikertaista sen olla pitää.


      • omattiet
        0746 kirjoitti:

        Mahdollisimman yksikertaista sen olla pitää.

        Ytmejä ovat.


    • etätälleen

      Kiva aamu ei välttämättä ole ätmielämää. Ehkä ihmiset alkavat huomata, että ylenmääräinen juopottelu ei olekaan sitä oikeaa elämää. Älä huoli, kyllä sinäkin sen joskus huomaat.

    • Captai

      Töihin tästä täytyy lähteä. Jääkää te konttorityöläiset laiskottelemaan ja nauttimaan "pyhistä".

    • viisvee

      nuodet aikuiset pyytävät kaljan haku kuskiksi välillä samalla valittavat pitäisi lopettaa tai vähentää juominen, olen vain kannustanut juokaa niin kauvan kuin huvittaa kun tulee mittariin lisää lakkaa maistumasta siinä määrin,

    • Viinamies

      Minulla oli oikein hauska uusi vuosi. Olin naisen luona ja heräsin naisen vierestä ja joimme paljon viinaa ja söimme ruokaa ja lähetimme raketit taivaalle ja halailille ja suutelin naisen kanssa monta kertaa. Autoin vielä naista aamulla siivoamaan sen asuntoa ja vein tyhjät pullot ja tölkit pois kauppaan. Viinamies seurustele aina.

      • AsianVierestä

        Oletko joskus huolissasi kun tarvitset tuollaista elämää? Jos mietitään millainen elämä sinulla oli ennen naisen luo menoa ja nyt kun tulit pois sen luota, niin kerro millä tavalla elämäsi on nyt paremmalla tasolla:)
        Huomenna tuskin muistat koko juttua ja ne tarpeet alkavat olla samalla tasolla mitä eilen? No joo!


      • Capteeni

        Oletko varma ettei se ollut mies? Haluat vain peitellä homouttasi hokemalla kokoajan sanaa "nainen". Kiinni jäit!


    • Ihana herätä ilman krapulaa ja lähteä vaikka lenkille.. Mitään järkeä lähtee baariin, koska ruuhka taksijonoissa ja baarit humalaisia täynnä..

      • AsianVierestä

        Niin, aina se on mukavampi olla itseensä tyytyväinen mitä tyydyttymätön tyytymätön.
        Kun ottaa vielä huomioon miten noista baarireissuista voi saada itselleen ihan turhaa päänvaivaa muutenkin, ei se aina kiinnosta.


      • AsianVierestä

        Niin, aina se on mukavampi olla itseensä tyytyväinen mitä tyydyttymätön tyytymätön.
        Kun ottaa vielä huomioon miten noista baarireissuista voi saada itselleen ihan turhaa päänvaivaa muutenkin, ei se aina kiinnosta.


    • Pilluasaanut

      Krapula panot naisen kanssa aamulla. Nyt kyllä pitää olla ilman alkoholia 4 kuukautta.

    • Poistin itse itseni naisen luota viime yönä klo kolmen maissa. Viiden jälkeen aamulla oli huomattu ja tuli tekstari oliko tämä nyt tässä. Kyllä se oli siinä.

      • Tämä juttu ei ollutkaan vielä tässä ja siinä. Jatkuu edelleen kun tänään tavattiin ja juteltiin.


    • Eiookipee

      En ole koskaan kärsinyt krapulaa. Kai suku vika koska osalla sukulaisista samaa kokemusta. Niinpä ei eilinen pämppääminen tunnu missään.

    • Täällä se ei ihan menny niin. Piti nostaa yks mummo ylös postilaatikolta. Yksi kaato oli tullut. Terkkariinhan se joutui paikkuuseen, ehkä ranne murtunut.

    • SoliterniuM1977

      Normaalia elämäähän tuo on. Ikinä ei ole ollut baarielämää/seksielämää/krapulaa jne. Joten normaalia. Hyvä.

    • viinamies

      Voi olla että ilman krapulaa olisi kiva herätä, mutta jos ei kärsi krapulaa ei löydä kumppaniakaan. Krapulaton aamu on laiskottelijan aamu. Viinamies ei laiskottele vaan ahkerasti käy yökerhossa juomassa ja kärsii krapulansa. Kaikki tämä palkitaan sitten kun hän löytää kumppanin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe