Varattua vanhempaa naista panemassa

mies31v

Yhden yön tuttavuus ja mielestäni täysi lutka. Nainen reilu 40v ja naimisissa. Puolen tunnin tuttavuus ja nainen kysyy yökerhossa lähdetkö panolle, mietin hetken ja sanon lähden. Naisen kotona tapahtuu, käy veskissä, tulee vessapaperirulla kädessään makkariin. Kysyn mihis tuota johon nainen et täytyyhän sitä pyhkiäkkin hommien jälkeen ettei lakanoille valu vai mitä. Kun ollaan siinä vaiheessa otan kumin housun taskusta johon nainen ettei kai me tuolla mitään tehä. Vajaan tunnin kohdalla kun oli hommat ohi nainen sanoi et ihan hyvä pano oli, olikin jo edellisestä aikaa pari viikkoa. Vähän juttelua, nainen kertoi etsivänsä yhden yön juttuja kun mies poissa usein viikonloppuisin. Nainen vaan totesi kun puin että kait sä voit uudelleenkin tulla jos haluut vaikka ei hän seksisuhteita harrastakkaan ja kun mies vaihtuu sängyssä mielenkiinto säilyy. Satuin vaan näkemään ohi kävelessä naisen perhekuvan, lapsi ja mies. Nainen sanoi et ainoat yhdessä pysymisen syyt ovat lapsi ja lainat, rakkaus kuollut vuosia sitten samoin seksi. On nainen ehtinyt, useita seksikumppameita avioliiton aikana. Olin vähän varomaton kun panin ilman kumia rouvaa mutta jälkeenpäin testeissä kaikki ok. Naimisissa olevat naiset antaa herkästi, sinkuista eri kuva.

12

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaainasamaauudestaan
      • Laiska trolli. Kirjoitti vain yhden tarinan ja tekee sillä useampia aloituksia.


      • Unohti laittaneensa sen tännekin jo kertaalleen.

        Kaikkea se katkeruus saa aikaan..🙄


    • KilttiMies89

      Ei kannattaisi tuollaisia lumppuja panna ilman kumia voi saada ties mitä elinikäisiä viruksia elimistöönsä joista ei sitten koskaan pääse eroon.

      • tjaah

        Lumppu panee lumppua. Tasothan siinä vain kohtas.


      • huoralle.melaa.mekkoon

        Viruksista pahin on se vitun kersa, jos sellainen sattuu riesoiksi tulemaan. Se on elämä pilalla mieheltä sen jälkeen. Kortongin käyttö kannattaa . . . .


    • kammasta.poikki

      Katkasitko piikin kammastasi muistaaksesi kerrat? Olipa itsetuntoasi kohentava kertomus pyyteettömästö hyväntekijästä hädän keskeskellä,

    • Oletko, jostain nyt katkera? Antaa ne sinkutkin, eikä vaan varatut.. Molemmat sai, mitä halus, joten mitä täällä nillität?

    • 36mies

      Kannattaa panna varattua jos ei saa sinkkunaista niin varatut ovat ainakin antavaisia. No itse en varattuun koske, panin yhtä yksinhuoltajaa joka asuu tuossa mun naapurissa. Todella hyvännäköinen nainen. Kerran se pyysi kahville, sanoin no en juo kahvia mutta voi tulla. Aina se muutenkin moikkasi käytävällä kun samaan aikaan tultiin kotiin tai lähdössä kotoa. Kannattaa aina jutella vaikka naapurille, siitä voi tulla juttu tai monen yön juttu.

    • ui.että

      Niinpä, poika sai pimpsaa,, ja sitte tulee tänne valittamaa??

    • wc-paperikeissi

      Ihmettelin yhtä kohtaa.. Miksi piti erikseen kertoa että nainen toi vessapaperia. Oliko siinä jotain paheksuttavaa? Eikö mies ole koskaan ennen pannut, kun ei tiedä, että lakanat likastuvat, jos ei paperia ole käsillä.

      Ja toisaalta, jos nainen olisi jättänyt miehensä rakkauden päättymisen takia, hän olisi täällä kaikkien halveksima yh. Nyt hän pysyttelee lapsen takia naimisissa. Eikö koskaan ole hyvä?

    • Normimies

      Naisten rohkeus on ihailtavaa kun ehdottavat seksiä suoraan. Mitäs jos mies niin tekisi niin tulisi syyte ahdistelusta. Kerran discossa kaunis tyttö pyysi tanssimaan ja tanssin aikana kuiskasi korvaani että haluaa minua. Kulli alko välittömästi seisomaan ja lähdimme tytön luokse. En siinä osannut sanoa mitään muuta kun että joo mennään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe