Tein päätökseni

pokkapitää2

Tein tässä nyt sitten niin että siirsin petini pois makkarista, nyt saa avomuija nukkua yksin. Nainen on nähnyt vaivaa että saisi kuopattua seksielämämme. Kaikenlaista vaivaa löytyy syyksi, muija ei ole halunnut seksiä juuri lainkaan 4-5 vuoteen, joitakin yksittäisiä kertoja. Syksyllä oli yhdyntä tuokio ja tuokiosta voi puhua ei mistään rentouttavasta seksisessiosta. Kovin nainen hoputti mua laukeamaan kun oli vartti touhuttu. Tiedän kyllä syyn seksiin, olin lähdössä kaverin kanssa baariin ja muijalla taisi tulla hätä että eksyn toiseen petiin. Viimeksi reilu vuosi sitten muija sanoi jämäkästi et ei hänen ole pakko naida jos ei halua. Nyt sitten siirsin petini pois makkarista ja muijalla hapan ilme. Sanoin et ei mun ole pakko nukkuu sun vieressä jos en haluu samaahan sä sanoit seksistä. Muija vaan et varmasti tulet nukkuu meidän sänkyyn en tule sanoin ja kolme yötä nyt mennyt hyvin kun ei tarvii muijaa katsoa siinä vieressä tissit paljaana, rupeis vaan haluttaa. Tätähän se monella, arki rutiinit sujuu mutta muusta ei tietookaan. Mutta toi petin siirto rassaa muijaa mua se ei haittaa yhtään, saa nukuttua paremmin. On vaan huvittavaa että avomuija sanoo rakastavansa mua eikä haluu edes koskee puhumattakaan että olis intiimiä kanssakäymistä. No saamansa pitää.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuponProfiloija

Varmasti hyvä päätös.

• Uusosoite

Minä olisin siirtänyt petini toiseen osoitteeseen.

• Lskdknd

Juuri näin. Mutta jos haluat kuitenkin elää seksittömässä suhteessa uskollisena ja eri huoneissa asustella kuin kämppikset konsanaan niin oma valintasi toki.

Vaimo44vee

• sussamitäänvikaa

Miksi joskus halusi ja nyt ei? Mikä kuihdutti seksielämänne? Miksi ette tee mitään seksielämänne eteen, kokeiluja? Onko sulle kasvanut hirveä kaljavatsa, joka hyllyy naisen edessä joka yhdynnässä ja jota naisesi katselee kauhunsekaisin tuntein tai kuvittelee jo silmät ummessa olevansa jonkun muun kanssa? Missä vika? Eihän

• 89493876

Naisen normaalia biologiaa. On hyvin tyypillistä, että sama mies (olipa kuinka rakas tahansa) lakkaa kiinnostamasta seksimielessä. Siitä on turha syyttää miestä tai naista.

Jos pariskunnalle ei ole siunaantunut lapsia, paras erota kaikessa ystävyydessä. Jos lapsia on, sitten unohdetaan seksi.

• montamutkaamatkassa
        89493876 kirjoitti:

Naisen normaalia biologiaa. On hyvin tyypillistä, että sama mies (olipa kuinka rakas tahansa) lakkaa kiinnostamasta seksimielessä. Siitä on turha syyttää miestä tai naista.

Jos pariskunnalle ei ole siunaantunut lapsia, paras erota kaikessa ystävyydessä. Jos lapsia on, sitten unohdetaan seksi.

Itseä mies lakkasi kiinnostamasta sen jälkeen, kun sain tietää niistä muista naisista ja että ihmisellä on itsetuntonsa kanssa ongelma, joka aiheuttaa sitä pakonomaista tarvetta hankkia itselleen uusia ihastuksia ja valehdella päin naamaa. Miehelle on myös kehittymässä alkoholiriippuvuus seksiriippuvuuden lisäksi, joten en kehtaa enää jatkaa ihmisen kanssa, joka vie itseään alaspäin, eikä suostu menemään mielenterveyden vastaanotollekaan selvittelemään ongelmaansa.

• 89735896
        montamutkaamatkassa kirjoitti:

Itseä mies lakkasi kiinnostamasta sen jälkeen, kun sain tietää niistä muista naisista ja että ihmisellä on itsetuntonsa kanssa ongelma, joka aiheuttaa sitä pakonomaista tarvetta hankkia itselleen uusia ihastuksia ja valehdella päin naamaa. Miehelle on myös kehittymässä alkoholiriippuvuus seksiriippuvuuden lisäksi, joten en kehtaa enää jatkaa ihmisen kanssa, joka vie itseään alaspäin, eikä suostu menemään mielenterveyden vastaanotollekaan selvittelemään ongelmaansa.

Onhan niitä hyviä syitä, mutta naisen kiima haihtuu ihan ilman syytäkin. Niin sen kuuluukin haihtua. Miehen kiima on yleensä vakio ja rajaton. Näin elämä on sen suunnitellut.

• pokkapitää2

Kyllä se on toisin päin, olen sporttinen keholtani muijalla taas ylipainoa, kunnon pelastusrenkaat ympärillä, se ei toki haittaa mun seksinnälkää vaan kun toinen ei halua mutta syyn voisi kertoa kun minäkin olen aina sanonut syyn jos joku ei nappaa, kuinka tärkeää sitten muijalle jokin asia onkin.

• Fogertygh

Loistava päätös ja loistava siirto. Olis kiinnostava jatkossa kuulla miten muija reagoi lähipäivinä, viikkoina. Yks vaihtoehto tietty on että sillä halut herää, varsinkin jos itse et tee minkäänlaisia aloitteita ja vaikutat vapautuneelta hänelle päin.

• lapsellistamenoa

Typerää valtapeliä. Oletteko kenties aikuisikäisiä jopa? Ettekö osaa keskustella parisuhteeseenne vaikuttavista asioista?

• pitääkö

Siinä meillä on Hyacinth ja Richard oikein.

• Pikkupökkistelijä

Jos se sun muijas on vielä teini. Silloin naisen kuului pihdata?

Toinen vaihtoehto on vain "ottaa" hellästi ja määrätietoisesti. Riittää kun ihan vaan kerran tai kaksi näyttää kuka käskee. Sen jälkeen riittää kosteaa ja halua.

• haloota

Jaa-a. On teillä ihmeellisiä suhteita ihmiset.

Omasta mielestäni suhteen perusta on molemminpuolinen toisen arvostus, sekä ihmisenä että kumppanina. Jutustasi en löytänyt yhtäkään elementtiä toistenne arvostuksesta. Kiukuttelette lapsenomaisesti asioista toisillenne. Ette pysty sopimaan, ette edes keskustelemaan, saati joustamaan.

• Viivikka

Ei pidä sekoittaa toisiinsa rakkautta ja seksiä - välttämättä.
      Moni sanoo että rakastaa puolisoa muttei enää halua seksiä hänen kanssaan. Eroottinen kiinnostus hiipuu ajan mittaan muttei välttämättä rakkaus. Aito rakkaus on sitkeä, se kestää, mutta seksihalut eivät.

On teineille tyypillistä kuvitella että rakkaus ilmaistaan panemalla, se on typeryyden huippu!
      Paneminen on seksihalun eli kiiman purkamista, siinä kaikki.
      Rakastavaiset haluavat olla jatkuvasti toistensa lähellä, ja seksi heidän välillään on eräänlainen rakkauden osoitus ja keino olla niin lähekkäin kuin mahdollista.
      Seksi on myös keino tehdä lapsia.
      Mutta vakiintuneessa parisuhteessa ei enää olla rakastavaisia niinkuin suhteen alussa, ja kun lapset on tehty, niin seksi muuttuu - ehkä loppuu.

On siis typerää taivastella sitä että puoliso joka sanoo rakastavansa, ei enää suostu seksiin.
      Ap, vaimosi nyrpeys on ymmärrettävää sillä hän rakastaa sinua ja lähtö vuoteestanne loukkaa siksi häntä. Jos hän ei välittäisi sinusta, hän vain olisi tyytyväinen ja välinpitämätön. Hän tulkitsee tekosi hylkäämisenä.
      Yritä myös tajuta, ettet voi vaatia tai odottaa seksiä vaimolta ellei hän halua. Vaimo ei ole miehensä yksityiskäytössä oleva ilmainen prostituoitu.
      Ja jos yrität näytellä loukkaantunutta , mielensäpahoittanutta pikkupoikaa, ja yrität sillä saada vaimon mielen heltymään, kutsumaan takaisin vuoteeseen ja seksiä saamaan, olet syyllistynyt manipulointiin joka on alhaisimpia tekoja mitä ihminen voi tehdä.
      Mitä iloa siitä sinullekaan olisi että hän suostuisi vastenmieliseen seksiin kanssasi?

• Satunnainen_kommentoija

Yritä sinäkin tajuta, ettei vaimo voi vaatia miestä seksittömään suhteeseen, jollei mies sellaista halua.

• 636547776
        Satunnainen_kommentoija kirjoitti:

Yritä sinäkin tajuta, ettei vaimo voi vaatia miestä seksittömään suhteeseen, jollei mies sellaista halua.

Sekä miehet että naiset syyllistyvät virhepäätelmään: koska minä teen ja tunnen oikein, paha oloni on puolisoni vika.

Naisen himo rakasta miestään kohtaan katoaa useimmissa liitoissa ajan mittaan. Hän halveksii tai säälii miestään, joka on jämähtänyt kiimaansa. Hän pitää miestä ehkä sairaana addiktina.

Mies puolestaan ei pysty käsittämään, että terve nainen ei himoitsisi miestä. Vielä vähemmän mies pystyy eläytymään siihen vastenmielisyyteen, jonka velvollisuus- tai sääliseksi naisessa aiheuttaa. Siksi mies tulkitsee puutostilansa suoranaiseksi ilkeydeksi ja kiusanteoksi.

Onnettomien puolisoiden pitäisi tajuta, että tilanteen aiheuttaa luonto itse Meidät on suunniteltu lisääntymään eikä tulemaan onnellisiksi. Meidän ei pitäisi lisätä toistemme tuskaa syyttämällä toisiamme omasta kärsimyksestämme. Itsesäälimme keskellä meidän pitäisi pystyä säälimään rakkaitamme vielä enemmän.

• 008

Parisuhteessa on tärkeintä molemminpuolinen toisen kunnioittaminen ja arvostus (myös itsekunnioitus ja -arvostus). Ap.llä sama ongelma kuin monella muullakin täällä kirjoittavalla; ap ja hänen kumppaninsa eivät arvosta eivätkä kunnioita toisiaan. Normaali ihminen ei jatkaisi tuollaista suhdetta. Riippuvainen ja roikkuvainen jatkaa.

• Viivikka
        Satunnainen_kommentoija kirjoitti:

Kuka on väittänyt että vaimo voisi vaatia miestään elämään selibaatissa?
        Pointti on se, että aikuinen mies voisi ottaa elämäänsä liittyvät asiat omiin käsiin. On surullista että mies vikisee parisuhteessa kuin hiiri ja syyttää vaimoa surkeudestaan.
        Asian voi ottaa rehellisesti ja avoimesti puheeksi. Väistelyä täytyy välttää.

Vaimon täytyy rehellisesti kertoa ettei enää kykene seksiin miehensä kanssa. Miehen täytyy rehellisesti sanoa että tekee tästä johtopäätökset. Sitten kumpikin hyväksyy tilanteen ja sovitaan että sekä mies että vaimo etsii seksiä muualta. Sillä vaimon seksin välttely ei merkitse sitä etteikö hän haluaisi seksiä jonkun toisen miehen kanssa!

Täytyy sopia siitä että kumpikaan ei tuo seksitauteja, eikä kumpikaan ala huoraamaan monien kanssa sillä se vahingoittaa perheen mainetta - etenkin jos on lapset vielä kotona.

• TotuusSattuuQC

"Ap, vaimosi nyrpeys on ymmärrettävää sillä hän rakastaa sinua ja lähtö vuoteestanne loukkaa siksi häntä. Jos hän ei välittäisi sinusta, hän vain olisi tyytyväinen ja välinpitämätön. Hän tulkitsee tekosi hylkäämisenä.
        Yritä myös tajuta, ettet voi vaatia tai odottaa seksiä vaimolta ellei hän halua. Vaimo ei ole miehensä yksityiskäytössä oleva ilmainen prostituoitu. "

Tässä jää nyt kokonaan huomiotta että ihan samoin kun nainen kokee miehen lähdön vuoteesta hylkäämiseksi, mies kokee seksin loppumisen hylkäämiseksi. Tätä ei moni nainen tajua ja ajattelee että on vain ihan hänen oma asiansa jos halut loppuvat. Mutta ei se ole.
        Kyse ei siis ole siitä että mies vaatisi vaimolta seksiä vaan että sen vaimon pitää tajuta että seksin loppuminen vaikuttaa parisuhteeseen todella negatiivisesti joten se ei ole myöskään vaimon edun mukaista. Naisen siis pitäisi itse pyrkiä aktiivisesti siihen että löydetään ratkaisu jossa mies voisi edelleen kokea olevansa tärkeä vaimolleen myös seksuaalisesti.

• TotuusSattuuQC
        636547776 kirjoitti:

Sekä miehet että naiset syyllistyvät virhepäätelmään: koska minä teen ja tunnen oikein, paha oloni on puolisoni vika.

Naisen himo rakasta miestään kohtaan katoaa useimmissa liitoissa ajan mittaan. Hän halveksii tai säälii miestään, joka on jämähtänyt kiimaansa. Hän pitää miestä ehkä sairaana addiktina.

Mies puolestaan ei pysty käsittämään, että terve nainen ei himoitsisi miestä. Vielä vähemmän mies pystyy eläytymään siihen vastenmielisyyteen, jonka velvollisuus- tai sääliseksi naisessa aiheuttaa. Siksi mies tulkitsee puutostilansa suoranaiseksi ilkeydeksi ja kiusanteoksi.

Onnettomien puolisoiden pitäisi tajuta, että tilanteen aiheuttaa luonto itse Meidät on suunniteltu lisääntymään eikä tulemaan onnellisiksi. Meidän ei pitäisi lisätä toistemme tuskaa syyttämällä toisiamme omasta kärsimyksestämme. Itsesäälimme keskellä meidän pitäisi pystyä säälimään rakkaitamme vielä enemmän.

"Vielä vähemmän mies pystyy eläytymään siihen vastenmielisyyteen, jonka velvollisuus- tai sääliseksi naisessa aiheuttaa."

Tässä on se harha että vastentahtoinen sääliseksi olisi ainoa mahdollisuus enää silloin jos naisen haluat ovat vähentyneet tai jopa loppuneet. Tämä johtuu siitä että tässä tilanteessa olevat ihmiset eivät yleensä pysty asettumaan toisen asemaan tai tekemään pyyteettömiä rakkauden tekoja toiselle. He ajattelevat lähinnä mitä itse saavat tai haluavat eivätkä tunne aitoa iloa siitä että voivat antaa toiselle hyvää ja nautintoa. Aivan kuten joku hieroo toisen kipeitä hartioita, tuo kupin kahvia sänkyyn tai hemmottelee jollain muulla tavalla, myös seksissä voi tehdä toiselle hyvää niin että se ei tunnu vastenmieliseltä tai pakolta vaan rakkauden teolta.
        Miksi tämä ei monilta onnistu, johtuu siitä ihmeellisestä ajatuksesta että seksi on jotain täysin muusta elämästä irrallista joka ei noudata lainkaan samoja lakeja. Seksiä siis voisi muka harrastaa vain jos itseä jo valmiiksi haluttaa hirvesti ja kuu sekä tähdet ovat täsmälleen oikeassa asennossa. Mutta oikeasti näin ei kyllä ole. Ja jos seksille antaa ihan oikeasti mahdollisuuden eikä tyrmää jo etukäteen, myös moni itseään haluttomaksi luullut saatta innostua. Mutta näin ei taatusti käy jos jo ennakkoasenne on sitä että minä, minä, minä ja toisista viis.

• MunTarina

Me on eletty mieheni kanssa avoliitossa kymmenisen vuotta eikä meillä ole lapsia. Jostain syystä seksihaluni ovat viime vuosina vähentyneet häntä kohtaan merkittävästi vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan ok ja pidän miestäni todella komeana.

Itse en pistänyt aluksi halujeni vähentymistä merkille. Aloin kiinnittämään siihen huomiota siinä vaiheessa, kun mieheni alkoi siitä tivaamaan "kun ei ikinä haluta" ja ilmeisesti aloitteet tulivat häneltä aina. Tästä on tietenkin kinattu ja hän on epäillyt kaikennäköistä.

Tällä hetkellä tilanne on se, ettei seksiä ole ollut moneen kuukauteen eikä asiasta ole juurikaan puhuttu enää. Toisaalta näin on hyvä, koska en ole halunnut seksiä enää. Toisaalta asia vaivaa, koska uskon mieheni halujen olevan samaa tasoa kuin ennenkin. Ehkä hän on tottunut ja tyytynyt tilanteeseen tai sitten on kyse jostain muusta.

Olen pohtinut syitä halujeni vähentymiselle, mutten ole löytänyt niitä. Stressaava ja hektinen työ sekä yhteisen ajan puute voivat olla osasyy. Ajan puutteen vuoksi emme harrasta tai tee yhdessä juuri mitään muutakaan. Näemme periaatteessa kotona ohimennen ja suhde muistuttaa lähinnä "kämppissuhdetta".

Olen tuntenut tästä syyllisyyttä. Koen, että minun pitäisi haluta ja olen huono nainen, koska en halua. Joskus toivon, että mieheni löytäisi jonkun uuden halukkaamman naisen, jonka kanssa olisi varmasti onnellisempi.

• unohtunutläheisyys

Sun tarinasi on kuin kopio mun ja kihlattuni parisuhteesta. Naisen halut on hiipuneet, seksiä ei ole ollut vuoden sissän kuin kerran, minä ole ottanut asiaan esiin, naista ei aihe tunnu kiinnostavan juurikaan. Kertoo vaan halujen puuttumisen syyksi työn ja sressin sekä yhteisen ajan vähyyden, kun sitä on menee yleensä arkiseen hömppään tai jopa pieneen kiukutteluun/riitelyyn. Nukkumaan aina samaan aikaan, selät kääntyy ja aamulla taas ylös. Muistissani hyvin lähentely yritykseni, aika nopeesti tuli vastaus kun parin pusun jälkeen siirsin käsiäni kohti rintoja, hei otas pois ne en halua että kosket. Nainen on muuten normaalisti mun seurassa mutta täysin kylmä muuten. Varmasti lähtisin jos tilanteeni sen sallisi mutta kaikilla ei ole taloudellisesti mahdollisuutta. Kyllähän mekin ollaan oltu jo pitkään kuin kämppikset, se tuntuu naiselle olevan ok, hän ei kaipaa muutosta millään lailla, mulla on eri tuntemukset.

• TotuusSattuuQC

"Olen pohtinut syitä halujeni vähentymiselle, mutten ole löytänyt niitä. Stressaava ja hektinen työ sekä yhteisen ajan puute voivat olla osasyy. Ajan puutteen vuoksi emme harrasta tai tee yhdessä juuri mitään muutakaan. Näemme periaatteessa kotona ohimennen ja suhde muistuttaa lähinnä "kämppissuhdetta"."

Ilmeisesti sinäkin ajattelet kuten moni muukin eli että seksi on jotain sellaista jonka pitäisi tulle aina ihan itsestään kuin jostain taikaiskusta. Mutta ei näin käytännössä tapahdu pitkässä suhteessa. Kyllä sitä läheisyyttä ja seksiä pitää suhteeseen ihan aktiivisesti tehdä jos haluaa pitää suhteen hyvänä. Pitää muistaa mennä viereen, halata ja pussata ja muistella että mitä kaikkea sitä olikaan tapana yhdessä tehdä...
        Eikä se ole mitään väkisin tekemistä kuten moni kuvittelee vaan sen vanhan ylläpitoa. Remontoidaanhan sitä asuntoakin aina välillä, ei se uuden näköisenä itsekseen pysy. Aivan samoin parisuhteesee pitää välillä sutia hieman uutta maalia pintaan että se pysyy hyvänä.

"Tällä hetkellä tilanne on se, ettei seksiä ole ollut moneen kuukauteen eikä asiasta ole juurikaan puhuttu enää. Toisaalta näin on hyvä, koska en ole halunnut seksiä enää. Toisaalta asia vaivaa, koska uskon mieheni halujen olevan samaa tasoa kuin ennenkin. Ehkä hän on tottunut ja tyytynyt tilanteeseen tai sitten on kyse jostain muusta."

Tuossa tapahtuu juuri nyt suuri ja klassinen virhe. Kuvittelet että asia ei ole ongelma kun siitä ei puhuta ja sinua ei niin kamalasti haittaa. Mutta näin ei ole. Miehesi todennäköisesti ajattelee asiaa todella usein ja on ehkä tyynen pintansa alla todella loukattu siitä että et enää näytä haluavan häntä. Mies kun kokee sen aika lailla samana asiana kuin että et enää rakasta häntä. Tämä taas tulee vaikuttamaan suhteeseenne todella paljon, se on aivan varmaa.
        Sinunan kyllä ottaisin asian puheeksi mahdollisimman nopeasti ja yrittäisin yhdessä miehen kanssa löytää asiaan molempia tyydyttäviä ratkaisuja.

• TOPvm66

"Miehesi todennäköisesti ajattelee asiaa todella usein ja on ehkä tyynen pintansa alla todella loukattu siitä että et enää näytä haluavan häntä. Mies kun kokee sen aika lailla samana asiana kuin että et enää rakasta häntä. Tämä taas tulee vaikuttamaan suhteeseenne todella paljon, se on aivan varmaa."

Naulan kantaan!
        Miehenä, ja viimeisten 8 vuoden kokemuksella voin vahvistaa, että tilanne on juuri noin.
        Nuorin lapsemme on nyt 13-v, ja kun hän lähtee omilleen, niin lusikat jakoon.

Vaimoni elättälee jotain harhakuvia yhteisestä elämästä etelässä, kun eläkepäivät koittavat.
        Ei tule tapahtumaan. Miksi eläisin parisuhteessa, jossa yhteistä ei ole kuin osoite? Nyt syitä on yksi ja vain yksi. Lastemme kavereista suuri osa on eroperheistä, ja kuopuksemme vannotti "ettenhän te sitten eroa?".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5263
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1429
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1341
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1292
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1085
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      958
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    Aihe