Pisti vähän mietityttämään tänään kun mulla nyt netissä seuranhakuilmo on. Niin tänään tuli vastaus joltain tyypiltä joka kirjoitti viestissään aika "honoa somea". Aattelin vielä siinä vaiheessa että ehkä siihen voi olla joku muukin syy kuin että olisi joku mamu. Mutta sitten kun vastailin hänen numeroonsa ja nimeksi paljastui sellainen arabien tai muiden muslimien nimi. Niin estin sitten hänet suoraan whatsappista koska arabit/pohjoisafrikkalaiset eivät vastaa omaa miesmakuani. No nyt sitten tuli illan mittaan ensin tekstari tyyliin "estitkö mut whatsappista??" ja sen jälkeen "oisit ees tutustunut muhun ja oltas käyty vaikka syömässä, mutta kun näit nimen niin heti jätit siihen... ihmiset on kaikki samanlaisia!" Tuo vikan viestin syyllistäminen kävi kyllä vähän mullekin raskaaksi siinä mielessä, että se sai mut melkeen voimaan pahoin siitä että olin estänyt tyypin. Mutta toisaalta, mitä sillä olisi saavuttanut että olisin käynyt syömässä sen kanssa, jos tiedän jo etukäteen että arabit tai pohjoisafrikkalaiset eivät minua henkkohtaisesti kiinnosta?
Eikö se ole periaatteessa ihan sama juttu, kun että joku lopettaa viesteihin vastailun sen jälkeen kun on nähnyt kuvas (tämä on käynyt itsellenikin, vaikka kyseessä oli oikeasti tavallista paljon parempi kuva naamastani ja mies oli muutenkin hakemassa pelkkää seksiseuraa eli olisi luullut hänen kriteerien muutenkin olevan normaalia alempana)? Ja jos se on ok, miksei sitten yhtä hyvin saa lopettaa viestittelyä toisen nimen/rodun/kansalaisuuden perusteella?
Missä menee tutustumisvelvollisuuden raja?
69
51
Vastaukset
Ihmiset on kaikki samanlaisia, joopa joo. Voihan se sille tuntuakin, mutta mitäpä tuon toteaminen häntä auttaa. Armopalaako hän on vailla? Jos joku ei halua jatkaa, niin ihan sama mikä syy hänellä on.
Ei halua, niin ei halua. Parempi sillekin, ettei kukaan sellainen lähde teeskentelemään kuka ei ole oikeesti kiinnostunutkaan...
Ei säälillä suhteita saa, hyviä ainakaan.Mulle kävi toisessa yhteydessä noin...minuun otettiin ensin yhteyttä (Suomessa, mutta ei suomal.) ja itse vaikenin ku muuri. Sieltä tuli viestejä/soitto, että mikä on, ja hän on ihan oikealla asialla.
Mutta tuota...
Jotenkin järki vaan sanoi ei.
Kyllä jokainen saa itse päättää. Älä liikoja sitä mieti..- ihmettelenkovin
Kuulostaa oudolta,että sinä vaikenit kuin muuri kun olet kuitenkin esim.täällä palstalla niin sosiaalinen ja ns.tykötuleva. Mistähän syystä sinä torjuit toisen ihmisen lähestymisen?
ihmettelenkovin kirjoitti:
Kuulostaa oudolta,että sinä vaikenit kuin muuri kun olet kuitenkin esim.täällä palstalla niin sosiaalinen ja ns.tykötuleva. Mistähän syystä sinä torjuit toisen ihmisen lähestymisen?
Huono englanti ja epäilyttävä tilanne.
- helmiä_sioille
misspönttöuuni kirjoitti:
Huono englanti ja epäilyttävä tilanne.
Ai pertsalla on huono englanti? :D
helmiä_sioille kirjoitti:
Ai pertsalla on huono englanti? :D
Ahahah, äläs viitsi vitsiniekka :D
- voipöntöt
Luuleeko joku oikeasti että ihminen on samalainen palstalla kuin livenä :) Helppohan se on netissä olla sanavalmis ja "sosiaalinen".
- ihmettelenkovin
Hyvä. Kaikkea mikä epäilyttää eikä vakuuta, kannattaa epäillä ja blokata. Ihan suomeksikin.
- oma.mies
Nyt oli eri henkilö.
pitikö tavata tai sopia treffejä ja torjuit miksi otit mieheen yhteyttä tai miksi olet tinderissä niin ei tolla tyylillä miestä saa tai asiakkaita ja nyt jurppii pelkuruus ja mietit nyt olis oma mies viekussa
voipöntöt kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti että ihminen on samalainen palstalla kuin livenä :) Helppohan se on netissä olla sanavalmis ja "sosiaalinen".
Joo, minä olen oikeasti oikea tuppisuu metsäläisurpo, naavaa korvissa ja nenässä. En inahda, täältä ei turhia lauseita tule. Parempi mulkoilla, varsinkin jos joku tulee niinkin kaukaa kuin Jyväskylästä tai Tampereelta. Turha on turkulaistenkaan mulle soitella, kieli ja tilanne ovat heti epäilyttäviä
:Doma.mies kirjoitti:
pitikö tavata tai sopia treffejä ja torjuit miksi otit mieheen yhteyttä tai miksi olet tinderissä niin ei tolla tyylillä miestä saa tai asiakkaita ja nyt jurppii pelkuruus ja mietit nyt olis oma mies viekussa
Ei pitänyt. En ottanut yhteyttä. Hän otti minuun. Ei suomella. Ei tinderissä. Ei tullut mitään.
- helmiä_sioille
Nyt oli eri henkilö.
En lähtis sinuna kyllä vannomaan. Tutkimattomia ovat pertsan tiet... :D
En lähtis sinuna kyllä vannomaan. Tutkimattomia ovat pertsan tiet... :D
Ei saa naurattaa. Katsoin jo tuon Luottomies-jakson ja maha on siitä kipee :'D
- kui.osasikin
Ei pitänyt. En ottanut yhteyttä. Hän otti minuun. Ei suomella. Ei tinderissä. Ei tullut mitään.
mistä se juuri sinuun osasi ottaa yhteyttä kai josakin ilmoitus
- ihmettelenkovin
Joo, minä olen oikeasti oikea tuppisuu metsäläisurpo, naavaa korvissa ja nenässä. En inahda, täältä ei turhia lauseita tule. Parempi mulkoilla, varsinkin jos joku tulee niinkin kaukaa kuin Jyväskylästä tai Tampereelta. Turha on turkulaistenkaan mulle soitella, kieli ja tilanne ovat heti epäilyttäviä
:DTuo kaikki on helppo uskoa. Monet osaavat kirjoittaa ja vaikka puhuakin somessa,mutta ovat oikeassa elämässä kuin kipsiä. Onneksi ei edes tarvitse miettiä ihmissuhdetta tai sen solmimista.
kui.osasikin kirjoitti:
mistä se juuri sinuun osasi ottaa yhteyttä kai josakin ilmoitus
Oli ilmoitus, mutta ei sellainen kuin luulet.
Tuo kaikki on helppo uskoa. Monet osaavat kirjoittaa ja vaikka puhuakin somessa,mutta ovat oikeassa elämässä kuin kipsiä. Onneksi ei edes tarvitse miettiä ihmissuhdetta tai sen solmimista.
Älä vaan tielleni eksy :'D
- nyt.leikkisit.kikkelillä
Oli ilmoitus, mutta ei sellainen kuin luulet.
menikö pupu pöksyyn kun tulikin tosi tilanne että pitäiskin tavata mies
nyt.leikkisit.kikkelillä kirjoitti:
menikö pupu pöksyyn kun tulikin tosi tilanne että pitäiskin tavata mies
Elä höpäjä. En ymmärtänyt hänen kieltään.
- niin.muutkin.tytöt.tekee
Elä höpäjä. En ymmärtänyt hänen kieltään.
jos olisit mennyt treffeille niin nyt ymmärtäisit kun se seikkailisi sinussa ja ensi talvena olisi 3 lumityöntekijää tai sit vaan nauttinut ja uusia arabeja lisää
- Haistan.suvakin
Rasismiksiko yrität väkisellä vääntää?
Jokuhan täällä aiemmin kivenkovaa väitti että on rasisti jos mies/naismaku on sellainen, että tummempi ei sytytä. Samalla tavalla on siis rasisti jos ei lämpene rumalle ihmiselle. - maanjataivaanväliltä
Haistan.suvakin kirjoitti:
Jokuhan täällä aiemmin kivenkovaa väitti että on rasisti jos mies/naismaku on sellainen, että tummempi ei sytytä. Samalla tavalla on siis rasisti jos ei lämpene rumalle ihmiselle.Kuin myös lähes minkä tahansa muun syyn vuoksi.
Haistan.suvakin kirjoitti:
Jokuhan täällä aiemmin kivenkovaa väitti että on rasisti jos mies/naismaku on sellainen, että tummempi ei sytytä. Samalla tavalla on siis rasisti jos ei lämpene rumalle ihmiselle.Joo minusta rasismia on esimerkiksi se, jos kaupan kassa kieltäytyy palvelemasta asiakkaan rodun vuoksi. Henkilökohtainen maku taas ei ole syrjintää.
- hölmöäm
Järjetöntä jättää tutustumatta, ainoa tilanne jolloin varmasti häviät.
- jäi.nakertamaan
aloittajaakin harmittaa nyt ja miettii että olis saanut kikkelii tänään ja arabimiestä
- ja.nauttia.elämästä
jäi.nakertamaan kirjoitti:
aloittajaakin harmittaa nyt ja miettii että olis saanut kikkelii tänään ja arabimiestä
mutta vielä ei ole myöhäistä vaan vastaa miehelle takaisin ja sopii treffit
- pitäkäälistanne
ja.nauttia.elämästä kirjoitti:
mutta vielä ei ole myöhäistä vaan vastaa miehelle takaisin ja sopii treffit
Tollaiset listat "en huoli sellaista ja sellaista" on täysin turhia. Ehkä kananttaa tutustua joakaiseen ihmiseen yksilönä ja katsoa sitten mitä pitää. No ei ihme että täällä on niin moni sinkkuna, listojensa kanssa.
- netti.tyttöjä
pitäkäälistanne kirjoitti:
Tollaiset listat "en huoli sellaista ja sellaista" on täysin turhia. Ehkä kananttaa tutustua joakaiseen ihmiseen yksilönä ja katsoa sitten mitä pitää. No ei ihme että täällä on niin moni sinkkuna, listojensa kanssa.
totta niin muut naiset olis jo treffeillä
- painupois
Painu ihan itse vaan hittoon.
- kovaapoikaasiinä
Oot niin kovaa poikaa siinä anonyymina :D Tollaiset ei ole livetilanteessa mitän.
- kovaapoikaasiinä
kovaapoikaasiinä kirjoitti:
Oot niin kovaa poikaa siinä anonyymina :D Tollaiset ei ole livetilanteessa mitän.
Netissä kyllä uskaltavat räksyttää.
- naurettava.pelle
kovaapoikaasiinä kirjoitti:
Netissä kyllä uskaltavat räksyttää.
Palstalla riehuva suvakki paljastui muhamediksi :D
- Joo-
naurettava.pelle kirjoitti:
Palstalla riehuva suvakki paljastui muhamediksi :D
Jo minä olenkin ihmetellyt ettei kyllä voi olla suomalainen. Ihan jo tyhmyytensä ja agressiivisuutensa takia, pois sulkematta voimakasta vihaa kantaväestöä kohtaan mikä on tyypillistä näille.
No tietääpä miten jatkossa suhtautuu. Saa matuilla mun puolesta ihan yksinänsä täällä :D - keljuttaakopikkuista
Joo- kirjoitti:
Jo minä olenkin ihmetellyt ettei kyllä voi olla suomalainen. Ihan jo tyhmyytensä ja agressiivisuutensa takia, pois sulkematta voimakasta vihaa kantaväestöä kohtaan mikä on tyypillistä näille.
No tietääpä miten jatkossa suhtautuu. Saa matuilla mun puolesta ihan yksinänsä täällä :DKyllä teitä ätmejä niin keljuttaa, kun kaikki muut on miellyttävämpiä naisista kuin te. :)
pitäkäälistanne kirjoitti:
"en huoli sellaista ja sellaista"
Joulun ja uudenvuoden välissä tuli ilmi yllättäen tuollainen tilanne.
Vähän ennen joulua iskin naisen naapurikylästä, siinä sitten välipäivinä nainen kysyi oonko facebookis, sanoin olevani ja tämä haki kännykällä sivun esiin, sivun avattuaan ja kuvia katsottuaan sanoi että oon s24 treffeissä? ?
Vastasin että en ole, eikä missään muuallakaan ole seuranhakuilmoituksia.
Hän sanoi että olen laittanut viestin hänelle s.24,s, sama kuva oli kuin mun facessa.
Siihen sanoin että olin 2017 loppuvuonna kolmisen kuukautta siellä, silloin oon voinut laittaa viestiä, näytti sitten mikä kuva hänellä oli ollut silloin ja muistin kyllä sitten että näin oli.
Tuli myös mieleen se että tämä ei vastannut mitään viestiini ja nyt oli hyvä tilaisuus kysyä että miksi ei? :)
Sanoi siihen että pitempi olisin voinut olla, siksi ei vastannut mitään. Hän on 170cm, minä muutaman sentin enemmän.
Nyttemmin on sanonut että hänelle käy hyvin se että tapailemme vakituisesti, tietenkin piikittelin häntä sitten että vuosi sitten en kelvannut, nyt kelpaa, hehheh. :)
Ymmärrän sen tarjonnan mikä naisilla on nettideiteissä joten en ollut pahoillani ellei joku vastaa mitään.
Palstatotuus tuli ilmi, vain top10 miehet saa vastauksia netissä. :) Sitten nettinaiset vielä kehtaa valittaa että kaikki miehet ovat pettäviä sikoja kun itse laittavat viestejä pienelle joukolle miehiä ja kuvittelevat olevansa ainut nainen näille.
Nettideittailu on aivan turhaa, ainakin suurimmalle osaa miehiä. Jos kaukosuhteet ei nappaa niin livenä se iskeminen on tehtävä ja ainakin näkee heti mitä voisi saada.- aina.yhtä.naurettavaa
Jiimen kirjoitti:
"en huoli sellaista ja sellaista"
Joulun ja uudenvuoden välissä tuli ilmi yllättäen tuollainen tilanne.
Vähän ennen joulua iskin naisen naapurikylästä, siinä sitten välipäivinä nainen kysyi oonko facebookis, sanoin olevani ja tämä haki kännykällä sivun esiin, sivun avattuaan ja kuvia katsottuaan sanoi että oon s24 treffeissä? ?
Vastasin että en ole, eikä missään muuallakaan ole seuranhakuilmoituksia.
Hän sanoi että olen laittanut viestin hänelle s.24,s, sama kuva oli kuin mun facessa.
Siihen sanoin että olin 2017 loppuvuonna kolmisen kuukautta siellä, silloin oon voinut laittaa viestiä, näytti sitten mikä kuva hänellä oli ollut silloin ja muistin kyllä sitten että näin oli.
Tuli myös mieleen se että tämä ei vastannut mitään viestiini ja nyt oli hyvä tilaisuus kysyä että miksi ei? :)
Sanoi siihen että pitempi olisin voinut olla, siksi ei vastannut mitään. Hän on 170cm, minä muutaman sentin enemmän.
Nyttemmin on sanonut että hänelle käy hyvin se että tapailemme vakituisesti, tietenkin piikittelin häntä sitten että vuosi sitten en kelvannut, nyt kelpaa, hehheh. :)
Ymmärrän sen tarjonnan mikä naisilla on nettideiteissä joten en ollut pahoillani ellei joku vastaa mitään.
Palstatotuus tuli ilmi, vain top10 miehet saa vastauksia netissä. :) Sitten nettinaiset vielä kehtaa valittaa että kaikki miehet ovat pettäviä sikoja kun itse laittavat viestejä pienelle joukolle miehiä ja kuvittelevat olevansa ainut nainen näille.
Nettideittailu on aivan turhaa, ainakin suurimmalle osaa miehiä. Jos kaukosuhteet ei nappaa niin livenä se iskeminen on tehtävä ja ainakin näkee heti mitä voisi saada."Sitten nettinaiset vielä kehtaa valittaa että kaikki miehet ovat pettäviä sikoja kun itse laittavat viestejä pienelle joukolle miehiä ja kuvittelevat olevansa ainut nainen näille."
Voisin kuvitella että työnantaja voisi edellyttää tutustumista asiakkaisiin tai toimittajiin mikäli se työn hoitamisen kannalta on välttämätöntä mutta se että siviilielämässä minulla olisi joku tutustumisvelvollisuus niin se tuntuu kyllä aika vieraalta.
Toki ymmärrän kaverin turhautumisen jos jatkuvasti tulee pakkeja nimen perusteella, samahan se oli kun tutkittiin ihmisten työllistymistä niin tietyillä suku- tai etunimillä on vaikea saada töitä. Se oli nyt sellainen tapaus ja ei muuta kuin eteenpäin.- neuvo.abdulille
”Toki ymmärrän kaverin turhautumisen jos jatkuvasti tulee pakkeja nimen perusteella”
Eipä siihen muuta lääkettä kuin pakata kamat ja lähteä kotia kohti. Siellä omiensa joukossa on hänellä hyvä olla, eikä ilkeät rasistit vainoa nimen perusteella. neuvo.abdulille kirjoitti:
”Toki ymmärrän kaverin turhautumisen jos jatkuvasti tulee pakkeja nimen perusteella”
Eipä siihen muuta lääkettä kuin pakata kamat ja lähteä kotia kohti. Siellä omiensa joukossa on hänellä hyvä olla, eikä ilkeät rasistit vainoa nimen perusteella.Toinen keino tietysti on jättää seuranhaku tuonne "oikeaan" elämään. Jos kotouttaminen on onnistunut ja hallitset kielen,kulttuurin ja toimintaympäristön sekä, olet töissä tai koulussa ja ehkä harrastelet jotakin niin ehkä se kumppanuus löytyy sitten persoonien eikä nimen kautta.
Vanhemmalla tytöllä on yksi kaveri josta voi sanoa että kuuluu näihin ulkomaalaisiin joka voi nimen ja ulkonäön perusteella kohdata rasismia. Tuli meillä käymään ja juttelinkin hänen kanssaan jonkun aikaa. Kun oli poistunut niin ihmettelin ääneen että puhui kyllä hyvää meidän kotimaan kieltä. Tyttö vain totesi että kyllä siihen nähden että oli syntynyt etelä-Suomessa. En nyt tiedä olisiko hänen tilanteensa parantunut jos olisi palannut vaikka Hyvinkäälle.
- yurtetyierie
Niin siis oletettu ulkonäkö ei kiinnosta, entäs jos nimenä olisikin ollut vaikka John Holmes niin kuvan saatuasi olisit lyönyt blokit?
- helmiä_sioille
Ihme kitinää täällä joillakin. Ensiksi täällä vingutaan, et mamut ja ählyt vie naiset. Ja nyt kun yksi palstan naisista on blokannut sellaisen, ei taaskaan ole hyvä.
Aika ämmiä olette, sanoisin. Niin tai näin, aina väärinpäin... :DNo niin! Älä muuta sano. Mikä se nyt olisi sitten hyvä. Blokkauskaan ei ole hyvä, eikä se jos... mjaa no niin.
Pitäisikö ensin panna ja sitten blokata?
(naurua)
oho, sanoinpa tuhmasti... :0- palsta.tytöt.ei
kyllä kannustetaan ottamaan ja hankkimaan mies itselleen ja vielä kun saisivat unelmamiehen niin nyt taitaa tulla vanhanpiian estot ja pelot niin muut naiset olis onnellisia kun arabimies ottaa yhteyttä jopa oulun teinit ja tytötkin menisi treffeille ja sekstaisivat
- 68686868686
No ehkäpä tuo muistuttaa monia siitä millaisia naiset ovat, tässä tapauksessa nimi riitti eikä kuvaakaan tarvittu.
- omaksikin.saanut
No niin! Älä muuta sano. Mikä se nyt olisi sitten hyvä. Blokkauskaan ei ole hyvä, eikä se jos... mjaa no niin.
(naurua)
oho, sanoinpa tuhmasti... :0olisit nauttinut niin sinusta kiinni haluatko tavata sen jälkeen arabimiehiä ihania ja monia vai ottanut siitä miehen itsellesi
- helmiä_sioille
68686868686 kirjoitti:
No ehkäpä tuo muistuttaa monia siitä millaisia naiset ovat, tässä tapauksessa nimi riitti eikä kuvaakaan tarvittu.
Jos mä olisin nainen, niin mullekin tässä tapauksessa olisi nimi riittänyt. Naisen täytyisi olla aika masokisti luonteltaan, jos islamilaisen kanssa suhteeseen alkaisi.
- helmiä_sioille
No niin! Älä muuta sano. Mikä se nyt olisi sitten hyvä. Blokkauskaan ei ole hyvä, eikä se jos... mjaa no niin.
(naurua)
oho, sanoinpa tuhmasti... :0Niinpä. Mut mieti mikä älämölö olis palstalla alkanut, jos aloittaja olisi kertonut täysin päinvastaista. Että oliskin treffannut Mohammadin ja alkanut seukkaamaan sen kans... :D
- naisille.tehtyjä
Jos mä olisin nainen, niin mullekin tässä tapauksessa olisi nimi riittänyt. Naisen täytyisi olla aika masokisti luonteltaan, jos islamilaisen kanssa suhteeseen alkaisi.
kyllä moni nainen haluaa ja unelma miehen saisikin
- häitä.viettäisivät
Niinpä. Mut mieti mikä älämölö olis palstalla alkanut, jos aloittaja olisi kertonut täysin päinvastaista. Että oliskin treffannut Mohammadin ja alkanut seukkaamaan sen kans... :D
mikä älämölö niin kyllä jokainen toivoo että palstanaiset löytäisi rakkauden ja iki oman miehen ja hyvän parisuhteen
- helmiä_sioille
häitä.viettäisivät kirjoitti:
mikä älämölö niin kyllä jokainen toivoo että palstanaiset löytäisi rakkauden ja iki oman miehen ja hyvän parisuhteen
Juujuu. Sen arabimiehen tinderistä... :D
- edes.joku
Juujuu. Sen arabimiehen tinderistä... :D
vaikka sieltä pääasia että löytäisivät jonkun ja saisi oman miehen
- samaasia
Niinkuin ätminkin, eli sama asia.
- helmiä_sioille
samaasia kirjoitti:
Niinkuin ätminkin, eli sama asia.
Sä siis rinnastat ätmit ja Mohammadit?
Mut kuitenkin mietityttää sama, mihin kiinnitin alunperin huomiota. Ensiks vingutaan, että mamut ja Mohammadit vie naiset. Ja sitten kun yhtä vietykään niin sekään ei ole hyvä.
Mut blokkaamiset on muuten aika turhia toimeenpiteitä, jos toinen ei ole pakkomielteisen sinnikäs ja ymmärtää ilman sitäkin, ettei kiinnostusta ole. - samaasia
Sä siis rinnastat ätmit ja Mohammadit?
Mut kuitenkin mietityttää sama, mihin kiinnitin alunperin huomiota. Ensiks vingutaan, että mamut ja Mohammadit vie naiset. Ja sitten kun yhtä vietykään niin sekään ei ole hyvä.
Mut blokkaamiset on muuten aika turhia toimeenpiteitä, jos toinen ei ole pakkomielteisen sinnikäs ja ymmärtää ilman sitäkin, ettei kiinnostusta ole.No eikös sellainen mies ole ätmi kuka on liian ruma ettei saa naista, eli nainen kuvan nähdessään heti mielessään kieltäytyy vaikka mies voisi olla kuvastaan riippumatta millainen vaan. Tässä tapauksessa sen kuvan asemasta oli nimi.
Niin no eihän ätmeillä mitään kestävää logiikkaa väittämissään olekaan, kunhan pääsevät valittamaan.
Ghostaaminen tai ylläriblokkaaminen on sinänsä kyllä perseestä, esimerkki huonoista tavoista ja ehkä myös luonteesta.
- Sekopallo
Niin vaan vaihtui vuosi, voi sattuu olemaan jotain jännää tapahtuu päivinä näinä 🆒
.. Ei Sellaista Velvollisuutta ole Olemassakaan.. ;P
- sanonsuoraan
Ei todellakaan ole! Kun minä sanon ettei ole ketään keneen haluan tutustua niin se on juuri niin.
sanonsuoraan kirjoitti:
Ei todellakaan ole! Kun minä sanon ettei ole ketään keneen haluan tutustua niin se on juuri niin.
.. Siihen(kin) Sulla on Täys Oikeus.. Siihen(kään) Ei Lupia Eikä mittään Muutakaan Tarvita.. =)
- itsenäinensuomi
Psykopaattisia piirteitä. Luulisi aloittajan huokaavan säikähdyksestä.
Kuka normaali alkaa valittaa sitä, että on nimi joka pilaa jotakin?
Ei kukaan.
Näitä tyhjänpäiväisiä lässyttäjiä on netissä paljon ja monet ovat vaarallisia.
Aloittajan on hyvä tajuta, että teet mitä tahansa, niin se on sinun oikeus.
Jos joku alkaa siitä valittamaan, pitäisi aloittajan ihmetellä tämmöisen tarkoitusta ja päällekäymistä.
Ei sääliä tai antaa yhtään syytä enempiin yhteyksiin.
Menköön arabiaan vuhottamaan. Suomessa naiset saa olla rauhassa ja tehdä omia päätöksiä.
Ei siitä kenenkään pidä valittaa.- nosellainen
"Kuka normaali alkaa valittaa sitä, että on nimi joka pilaa jotakin?"
Sellainen joka on kyllästynyt saamaan saman vastaanoton joka kerta. - jos.ei.miellytä
nosellainen kirjoitti:
"Kuka normaali alkaa valittaa sitä, että on nimi joka pilaa jotakin?"
Sellainen joka on kyllästynyt saamaan saman vastaanoton joka kerta.Sellainen voi painua takas sinne mistä tulikin.
- äläjauhapaskaa
Älä nyt lässytä paskaa, aivan turha väittää etteikö kolahtaisi jos joku nainen tai vaikka työnantaja sanoisi ettet kiinnosta koska nimesi on Einari tms..
- Kelvollisesti
Se on koston paikka varmaan, jos ei ripeästi ryhdy edistämään yleistä syntyvyyttä.
- Raha-on-kemia
Ei pidä tutustua keneenkään joka eiole rikas ja komea. Mitä saat tavismiehestä joka on tylsä eikä voi viedä sinua maailmanympärys matkalle. Elämäsi olisi kurjaa köyhän ruman miehen kanssa.
Se nyt vaan on sitten tehtävä se valinta että tahdotko alkaa maksamaan valkoisen miehen velkaa sun syyllisyydentunnetta hyväksikäyttävälle matu-ukolle vai teetko oikein ja jätätkö kommentoimatta? Korkeintaan jos jotain vastaat ilmotat että jos vielä tekstaa sulle ilmotat poliisille ahdistelun.
Jotkut kokivat blokkaamisen törkeänä. No mä en vaan tiennyt miten sanoa "ystävällisesti" tai "loukkaamatta" että "Sori, olen kiinnostunut lähinnä kanssani samanrotuisista." Siitä olisi varmaan tullut sitten "rasisti"-viesti perään, kun blokkaamisesta kerran sai jo kuulla kuinka "estit mut pelkän nimen perusteella". En mä kuitenkaan välittäis silkan "kohteliaisuuden" takia mennä edes sitä yhtä kertaa syömäänkään, jos tiedän kerran jo etukäteen että toinen on arabi/pohjoisafrikkalainen eli mulle niin huono vaihtoehto kuin olla ja voi.
Ja kyllä se tosiaan jaksoi 3 kertaa soitella mun numeroon blokkaamisen jälkeenkin ja sen vikan "ihmiset on samanlaisia" -viestin jälkeen tuli vielä "Aiotko nyt vastata mulle jotain?"- eitarttejolleihalua
No sinähän olet rasisti, niin olisit sitten sanonut suoraan.
Mutta joo tuollaisia te naiset olette, ghostaatte ja blokkailette koska "voimaantuneina" teidän ei tarvitse edes olla kohteliaita. Sitten ihmetellään että mihin ihmisten käytöstavat katoavat kun aina vain ajatellaan itseään ja miltä itsestä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1466439Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5966003Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313676- 4122365
- 541643
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421514Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1851397Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1061370- 791364
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131084