Naiset ja miehet näyttävät rumilta eivät osaa pukeutua eivät huolehdi itsestään ja näyttävät kamalilta suorastaan. Missä on naisten seksikkyys ja näyttämisen halu että näyttää hyvältä ja panostaa itseensä. Ja missä on miesten halu näyttää hyvältä, miksette pukeudu kunnolla että naiset haluaisi teitä. Ei ihme kun syntyvyyskin laskee kun ei ole seksuaalisia haluja ollenkaan.
Häiritsee ihmisten epäseksuaalisuus
61
64
Vastaukset
- blaaaah
Koska nykyään kaiken pitää olla hyväksyttyä ja se miltä ihmisistä tuntuu on kaikkein tärkeintä. Ja tietenkin on helpompaa olla jossain verkkareissa kuin yrittää näyttää hyvältä, silloinhan joku voisi vaikka katsoa ja ajatella että kuka tuokin luulee olevansa.
- pihallatipunen
Laitapa oma kuvasi näytille, niin muut näkee millainen hottis ole...ja voi ottaa esimerkkiä.
- Komeamies-
Olen george clooneyn näköinen mies. Naiset tekee jatkuvasti alotteita.
Oih ja voih, eipä se sitten käynykkään, olen juuri rakastunut.
Bradley Cooperiin.
Ei käy Clooney.misspönttöuuni kirjoitti:
Oih ja voih, eipä se sitten käynykkään, olen juuri rakastunut.
Bradley Cooperiin.
Ei käy Clooney.Minä myös tykkään enemmän Bradley Cooperista, Alexander Skarsgardista, ja Ryan Goslingista.
En oikeastaan George Clooneystä.palstalutka kirjoitti:
Minä myös tykkään enemmän Bradley Cooperista, Alexander Skarsgardista, ja Ryan Goslingista.
En oikeastaan George Clooneystä.Joo, Cooperista lähtee taju. Katsokaapa hänestä tehtyjä haastatteluja, ooo OOhhh...
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, Cooperista lähtee taju. Katsokaapa hänestä tehtyjä haastatteluja, ooo OOhhh...
Ja ne silmät!
palstalutka kirjoitti:
Ja ne silmät!
Joo, nimenomaan ne silmät. Taivas varjele. Niistä näkee aivoihin asti. Jouduin ottamaan beetasalpaajaa.
- Jokumaksaalaskut
Syntyvyys laskee kun ei hakua kalliita elättejä. Laske paljonko kakarat maksaa nykyään niin ei ole ihan halpaa hommaa. Alussa varmaan menee plussalla mutta ei kauaakaan kun menee miinuksella.
Se tekee joka maksaa eikä se katso ulkonäköä. Jos tulee ero niin miehelle laskut ovat kovia ja ämmä templaa yhteiskunnnan tuilla. - AsianVierestä
Tuosta pukeutumisesta tein yhden huomion eilen kun kävin ulkoilemassa.
Melkein jokaisella naisella on jalassaan sellaiset housut jotka ääntelevät kävellessä. ZHIIP,,,ZHIIP,,,ZHIIP,,,ZHIIP kun haarat tiukalla reidet vastakkain kihnautuu.
Onko se joku uusi materiaali sit kiva kun ääntä pitää vai onko taas halavalla hyvää saatu?
Rupes vaan häiritsemään kun ajatteli mistä se ääni tulee, läheltä mitä...huh, kun alkaa olemaan jo tarvetta!- ihme.kumma
Mitä materiaalia sun ulkoiluvaatteet sitten on, jos ei ne pidä tuollaista ääntä?
Ymmärtääkseni on aika vaikea löytää sellaista materiaalia olevia lenkkiasuja, jotka eivät ollenkaan suhise.
- Tämä-selvä
Eikö mies saa kuljeskella verrkahousuissa. Miesten ei tarvii näyttää hyvältä ja naisten tulee haluta miehiä rumina.
- SoliterniuM1977
Laiskuus, mukavuudenhalu, mässäily jne.. ovat nykyaikana saaneet liikaa valtaa. Ei haluta/jakseta enää kuntoilla PÄIVITTÄIN, vaan mielummi vedetään sitä pullaa ja limsaa. Tästä seuraa ylipaino ja tästä viehättävyyden laskeminen.
Itse pidän itseni kunnossa enkä aio päästää painoani ylipainon puolelle. Jos on pakko, niin alan kuukauden vesidieetille. Johan paino tippuu prkl! Mutta kotitreeni on riittänyt.
Kyllä toki herkutella saa kerran tai kaksikin kertaa viikossa, mutta ei joka päivä. Liikuntaa pitää vastaavasti treenata useita kertoja viikossa (3-7). Itsellä tulee hankintaan seuraavaksi talvilenkkarit tai piikit juoksukenkiin ja alan juoksemaan ympäri vuoden viikoittain vähintään.
Älkää naiset turhaa loukkaantuko tästä. Se on vaan fakta, että miehet kiinnostuvat kauniista, hoikasta naisesta yleisesti ottaen. Jos siis haluatte miehen, olkaa hoikkia. Se on avain. Tottakai miestenkin pitää pitää itsensä kunnossa. Enemmin komea ja vielä mukava mies saa naisen, kun lihava.
Kuntokuuri kaikille. Piste.- miehetlaiskoja
Jännä ettet saa komppavia peukkuja palstan miehiltä silloin, jos mainitset että myös miehet pitäisi laittaa kuntokuurille. Jos syyttelet pelkästään naisia lihomisesta, niin johan alkaa peukkua sataa.
- lol.lol
miehetlaiskoja kirjoitti:
Jännä ettet saa komppavia peukkuja palstan miehiltä silloin, jos mainitset että myös miehet pitäisi laittaa kuntokuurille. Jos syyttelet pelkästään naisia lihomisesta, niin johan alkaa peukkua sataa.
hahhahhhhahhah :)
- wanhaämmä
Minäpäs näenkin jatkuvasti silmää miellyttäviä ihmisiä ympärilläni.
- AsianVierestä
Niin minäkin, en tiedä onko minussa joku vika mutta kyllä suurin osa ihmistä ovat miellyttävän näköisiä. Voi johtua myös siitä että on elämänsä aikana asunut monessa maassa ja tottunut tummiin ihmisiin, vinosilmiin jne. Voihan olla ettei ihmisellä ole paljon elämänkokemusta jos katsoo asioita suppealla näkökentällä. En esimerkiksi katso ihmisiä jotka olisivat vain minulle sopivia koska olen yksi mitätön ihminen ihmisten joukossa. Voihan olla että nuo kriittiset katsovat vain sitä sopivuutta itselleen ja unohtavat miten erilaisia ihmiset ovat tarpeineen. He ajattelevat että vain se mitä he pitävät kauniina on kaunista, narsisteja?
- suppeaa
AsianVierestä kirjoitti:
Niin minäkin, en tiedä onko minussa joku vika mutta kyllä suurin osa ihmistä ovat miellyttävän näköisiä. Voi johtua myös siitä että on elämänsä aikana asunut monessa maassa ja tottunut tummiin ihmisiin, vinosilmiin jne. Voihan olla ettei ihmisellä ole paljon elämänkokemusta jos katsoo asioita suppealla näkökentällä. En esimerkiksi katso ihmisiä jotka olisivat vain minulle sopivia koska olen yksi mitätön ihminen ihmisten joukossa. Voihan olla että nuo kriittiset katsovat vain sitä sopivuutta itselleen ja unohtavat miten erilaisia ihmiset ovat tarpeineen. He ajattelevat että vain se mitä he pitävät kauniina on kaunista, narsisteja?
Jos oikeasti oisit ihmeemmin reissannut niin tietäisit että niitä tummia ja vinosilmiä on aika monenlaisia niinkuin meitä eurooppalaisiakin. Mutta joo ilmeisesti voi olla ettei ole paljon eleämänkokemusta ja katsoo asioita suppeasti.
- AsianVierestä
suppeaa kirjoitti:
Jos oikeasti oisit ihmeemmin reissannut niin tietäisit että niitä tummia ja vinosilmiä on aika monenlaisia niinkuin meitä eurooppalaisiakin. Mutta joo ilmeisesti voi olla ettei ole paljon eleämänkokemusta ja katsoo asioita suppeasti.
Juu, leikisti minä olen ulkomailla ollut, kuka se nyt tosissaan!
- suppeaa
AsianVierestä kirjoitti:
Juu, leikisti minä olen ulkomailla ollut, kuka se nyt tosissaan!
Jokainen on käynyt jossain, jotkut ovat olevinaan oikeita kosmopoliitteja ja tavan Christopher Columbuksia jos ovat parissa mestassa käyneet vaikka silti näkemykset kaikesta ovat suppeat.
suppeaa kirjoitti:
Jokainen on käynyt jossain, jotkut ovat olevinaan oikeita kosmopoliitteja ja tavan Christopher Columbuksia jos ovat parissa mestassa käyneet vaikka silti näkemykset kaikesta ovat suppeat.
Jokainen ei kuitenkaan ole asunut toisessa maassa... Näinhän AsianVierestä juuri kirjoitti, että ASUNUT muualla. Se on ihan eri asia kuin kerta vuoteen -kaupunkireissaajat...
- suppeaa
palstalutka kirjoitti:
Jokainen ei kuitenkaan ole asunut toisessa maassa... Näinhän AsianVierestä juuri kirjoitti, että ASUNUT muualla. Se on ihan eri asia kuin kerta vuoteen -kaupunkireissaajat...
Ja mitä sitten, esimerkiksi Fugessa asuu tuhansia suomalaisia ketkä eivät tiedä Espanjasta mitään. Jotkut ovat asuneet vuosia eivätkä osaa kieltä tuopin tilausta enemmän.
- AsianVierestä
suppeaa kirjoitti:
Ja mitä sitten, esimerkiksi Fugessa asuu tuhansia suomalaisia ketkä eivät tiedä Espanjasta mitään. Jotkut ovat asuneet vuosia eivätkä osaa kieltä tuopin tilausta enemmän.
Kuka helvetti se nyt turistirysään menee? Siellähän on enemmän ulkomaalaisia mitä paikallisia:)
Sitä paitsi Eurooppa ei oikein kiinnosta, en ole muuten käyty kun työn merkeissä. Lomalla mennään etsimään sitä erilaisuutta mitä ei Euroopasta löydä. Olemmehan EU, samat jauhot eri pusseissa.
Silloin on onnistunut loma kun paikalliset eivät ole nähneet liikaa valkoisia tai valkoinen on heille kuin apina, nähtävyys. - 01234543210
AsianVierestä kirjoitti:
Kuka helvetti se nyt turistirysään menee? Siellähän on enemmän ulkomaalaisia mitä paikallisia:)
Sitä paitsi Eurooppa ei oikein kiinnosta, en ole muuten käyty kun työn merkeissä. Lomalla mennään etsimään sitä erilaisuutta mitä ei Euroopasta löydä. Olemmehan EU, samat jauhot eri pusseissa.
Silloin on onnistunut loma kun paikalliset eivät ole nähneet liikaa valkoisia tai valkoinen on heille kuin apina, nähtävyys.No tuo että EU jotenkin kummasti tekisi ihmisistä samaa massaa juurikin paljastaa tietämättömyytesi. Ja kyllä niissä turistirysissäkin merkitsee miten on eikä missä on, harva kaupunki kuitenkaan on rakennettu varta vasten turisteille vaikka toki sellaisiakin on. Ja aivan sama pätee on sitten Aasiassa tai muualla.
Eiköhän asia kuitenkin ole niin että sinä kuulut niihin wannabereissaajiin joiden puheet ovat suuremmat kuin kokemukset, joiden "maailmanmatkaajien" status tulee lähinnä madventuresista. - AsianVierestä
01234543210 kirjoitti:
No tuo että EU jotenkin kummasti tekisi ihmisistä samaa massaa juurikin paljastaa tietämättömyytesi. Ja kyllä niissä turistirysissäkin merkitsee miten on eikä missä on, harva kaupunki kuitenkaan on rakennettu varta vasten turisteille vaikka toki sellaisiakin on. Ja aivan sama pätee on sitten Aasiassa tai muualla.
Eiköhän asia kuitenkin ole niin että sinä kuulut niihin wannabereissaajiin joiden puheet ovat suuremmat kuin kokemukset, joiden "maailmanmatkaajien" status tulee lähinnä madventuresista.Anteeksi jos sanon sinua hölmöksi, haittako?
Sinulla on kauhea pätemisen tarve, ymmärrän kyllä.
EU:n ihmiset ovat samaa massa koska he puhuvat samaa kieltä, heillä on lähtökohtaisesti sama kulttuuri kauneusarvoineen, sama yhteiskuntarakenne, tasa-arvo, kulttuuri.
Vain nämä tekevät ihmisistä erilaisia, kulttuuri ja miten heitä on opetettu. Kauneus ei ole jokaisessa maassa "arvoitettu" samoin mitä Euroopassa.
Hävettää sinun puolesta, oikeasti. Tämä wannabe on tienannut rahansa ilman Suomea, tai suomalaista sosiaaliturvaa yli 10 vuotta. Mitäs sinä olet tehnyt, kerro kun kiinnostaa tuo jalon tietosi määrä. - AsianVierestä
AsianVierestä kirjoitti:
Anteeksi jos sanon sinua hölmöksi, haittako?
EU:n ihmiset ovat samaa massa koska he puhuvat samaa kieltä, heillä on lähtökohtaisesti sama kulttuuri kauneusarvoineen, sama yhteiskuntarakenne, tasa-arvo, kulttuuri.
Vain nämä tekevät ihmisistä erilaisia, kulttuuri ja miten heitä on opetettu. Kauneus ei ole jokaisessa maassa "arvoitettu" samoin mitä Euroopassa.
Hävettää sinun puolesta, oikeasti. Tämä wannabe on tienannut rahansa ilman Suomea, tai suomalaista sosiaaliturvaa yli 10 vuotta. Mitäs sinä olet tehnyt, kerro kun kiinnostaa tuo jalon tietosi määrä.Kohta tyyppi kirjoitta ettei puhuta samaa kieltä..hohhoijjaa...kyllä englannilla pärjää Euroopassa ihan missä tahansa. Näin ei ole suinkaan koko maapallolla. Silloin kun englannilla ei enää pärjää ollaan ko paikoissa joissa on se erilainen kulttuuri mitä länsimaalaiset eivät ole vielä sotkeneet saman ikeensä alle.
- hahahahahahahaahaa
AsianVierestä kirjoitti:
Anteeksi jos sanon sinua hölmöksi, haittako?
Hävettää sinun puolesta, oikeasti. Tämä wannabe on tienannut rahansa ilman Suomea, tai suomalaista sosiaaliturvaa yli 10 vuotta. Mitäs sinä olet tehnyt, kerro kun kiinnostaa tuo jalon tietosi määrä.Hahahahahaaa jos jollain palstalla on pätemisen tarve niin sinulla, montas kertaa täälläkin yrität ujuttaa keskusteluihin sen että olet oikein ulkomailla käynyt ihankuin se olisi jokin saavutus, hahahahahahahahahaahaa.
- AsianVierestä
hahahahahahahaahaa kirjoitti:
Hahahahahaaa jos jollain palstalla on pätemisen tarve niin sinulla, montas kertaa täälläkin yrität ujuttaa keskusteluihin sen että olet oikein ulkomailla käynyt ihankuin se olisi jokin saavutus, hahahahahahahahahaahaa.
Ei se ole saavutus, se on normaalia elämää.
Ihmiset kirjoittavat elämänsä kokemuksen pohjalta, muutenhan ne olisivat aika outoja.
Ulkomailla käynti ei ole saavutus, olihan jopa yhdessä kaupungissa missä asuin noin 70 000 ulkomaalaista. Se on määrä joka tekee tuosta ilmiöstä nykypäivänä normaalin. Kohta voikin olla se tilanne jossa vain kotimaassa työskennelleitä pidettäisiin epänormaaleina:)
Oletko siis epänormaali? HEH HEH! - 01234543210
AsianVierestä kirjoitti:
Kohta tyyppi kirjoitta ettei puhuta samaa kieltä..hohhoijjaa...kyllä englannilla pärjää Euroopassa ihan missä tahansa. Näin ei ole suinkaan koko maapallolla. Silloin kun englannilla ei enää pärjää ollaan ko paikoissa joissa on se erilainen kulttuuri mitä länsimaalaiset eivät ole vielä sotkeneet saman ikeensä alle.
Et ilmeisestikään ole reissannut euroopassa mutta kuitenkin kummasti tiedät miten siellä asiat ovat. Ei englanti ole mikään "EU-kieli", tuon tietää kaikki ketkä ovat missään oikeasti käyneet ja sen näkee ihan tilastoistakin jos sellaisia haluaa katsoa.
Ymmärrätkö sinä oikeasti väittämiäsi, ettei vain olisi vähän autistin vikaa? Eikä ole tarkoitettu miksikään vittuiluksi vaan se selittäisi kummasti. - AsianVierestä
01234543210 kirjoitti:
Et ilmeisestikään ole reissannut euroopassa mutta kuitenkin kummasti tiedät miten siellä asiat ovat. Ei englanti ole mikään "EU-kieli", tuon tietää kaikki ketkä ovat missään oikeasti käyneet ja sen näkee ihan tilastoistakin jos sellaisia haluaa katsoa.
Ymmärrätkö sinä oikeasti väittämiäsi, ettei vain olisi vähän autistin vikaa? Eikä ole tarkoitettu miksikään vittuiluksi vaan se selittäisi kummasti.No, kerro missä englannilla ei pärjäisi.
TUOHON ALLE, OLE HYVÄ. - AsianVierastä
AsianVierestä kirjoitti:
No, kerro missä englannilla ei pärjäisi.
TUOHON ALLE, OLE HYVÄ.Olen toki käynyt Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa, Italiassa, Ranskassa ja Englannissa. En siis kaikissa maissa mutta nuo kyllä jo antavat suuntaa mikä Eurooppa on.
- AsianVierestä
AsianVierastä kirjoitti:
Olen toki käynyt Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa, Italiassa, Ranskassa ja Englannissa. En siis kaikissa maissa mutta nuo kyllä jo antavat suuntaa mikä Eurooppa on.
Ai niin, onhan se Virokin jo EU maa.
- AsianVierestä
AsianVierestä kirjoitti:
Ai niin, onhan se Virokin jo EU maa.
No homo puppeli, odotan vastaustasi.
Olisi myös ihan mukava nähdä arkisessa Suomessa. Minun tekee jo mieli yhtä silmämunaa:) - AsianVierestä
AsianVierestä kirjoitti:
No homo puppeli, odotan vastaustasi.
Olisi myös ihan mukava nähdä arkisessa Suomessa. Minun tekee jo mieli yhtä silmämunaa:)Tiedätkö mikä minua ärsyttää ihmisissä?
Se etteivät ne omassa epäkunnioituksessaan toista ihmistä kohtaan halua ottaa mitään vastuuta teoistaan. Se on aivan sama nettikirjoituksissa mitä arkielämässä. Jos et voi olla hyvin käyttäytyvä niin sinun tulee ottaa se oma vastuusi siitä huonosti käyttäytymisestäsi. Jos käyttäydyt huonosti ja saat turpaasi ettet nouse viikkoon sängystä se on sinulle vain opiksi, sinun tulisi antaa ainakin 100 euroa koulutuksesta sille joka hakkasi sinut. Olithan ääliö ja voit ehkä kunnioittaa muista ihmisiä paremmin kun on yhden kerran ne leukaluut ja muutamat hampaat viety oikeudenmukaisuuden alttarille. Mutta ei, munattomat ovat aina niitä jotka huutelevat ja huutavat ilman hampaita, nyt ja aina. Ihmettelen vain miten tuollainen munaton saa yönsä nukutuksi, ja vielä hyvillä mielin:) - MaateSiitä
AsianVierestä kirjoitti:
Tiedätkö mikä minua ärsyttää ihmisissä?
Se etteivät ne omassa epäkunnioituksessaan toista ihmistä kohtaan halua ottaa mitään vastuuta teoistaan. Se on aivan sama nettikirjoituksissa mitä arkielämässä. Jos et voi olla hyvin käyttäytyvä niin sinun tulee ottaa se oma vastuusi siitä huonosti käyttäytymisestäsi. Jos käyttäydyt huonosti ja saat turpaasi ettet nouse viikkoon sängystä se on sinulle vain opiksi, sinun tulisi antaa ainakin 100 euroa koulutuksesta sille joka hakkasi sinut. Olithan ääliö ja voit ehkä kunnioittaa muista ihmisiä paremmin kun on yhden kerran ne leukaluut ja muutamat hampaat viety oikeudenmukaisuuden alttarille. Mutta ei, munattomat ovat aina niitä jotka huutelevat ja huutavat ilman hampaita, nyt ja aina. Ihmettelen vain miten tuollainen munaton saa yönsä nukutuksi, ja vielä hyvillä mielin:)Pakkomielteinen autisti siellä taas äksyilee, eikö ois sulla jo aika mennä nukkumaan niin huomenna sitten virkeänä pääset taas palstailemaan.
- hienoahienoa
No kun ätminä ei pääse edes seurustelemaan, vaikka pidänkin huolta kunnostani. Eikä ole edes varaa lapsiin.
On se kumma, kun olet toisessa ketjussa juuri kertomasi mukaan kuitenkin päässyt harrastamaan seksiä paljaalla jo alle 20-vuotiaana. Ja sitten et muka saa oikeaa parisuhdetta keneltäkään? Yleensä palstalla jauhetaan, että miehen on vaikeampi saada irtoseksiä kuin parisuhde.
- Pillujen--asiantuntija
Olette todella rumia myöntäkää jo. Nainen voi olla kaunis 14-25 vuotiaana jos pysyy hoikkana mutta sitten rupsahtaa pahasti.
- nainkait
saunanjälkeen ilman vaatteita olevasta näkee todellisen kuvan, ei peitettynä ja pakkeloituna
- eitodellakaan
No eipä oikeastaan, punoittavat hikiset kasvot ei ole mun normaali olemus.
- nainkait
laihduta ettet hikoile kokoiltaa
- eitodellakaan
nainkait kirjoitti:
laihduta ettet hikoile kokoiltaa
Ei ole mitään mistä laihduttaa. Minkä v*tun takia se pitää olla just saunan jälkeen?
- nainkait
ei tarvi olla JUST saunanjälkeen
- sovittelija
eitodellakaan kirjoitti:
Ei ole mitään mistä laihduttaa. Minkä v*tun takia se pitää olla just saunan jälkeen?
Muutkin pesu muodot kelpaa.
Epäseksuaalisuus on varmasti ahdistava tunnetila, seksuaalisuus kun on ihmiselle aika luontaista.
- sdgfshgsf
Lopettaa sen jatkuvan penemisen niin alkaa himot taas heröillä. Miä oon ollu 35,5 vuotta pillutta ja kyllä en usein näe epäseksikkäitä naisia
- Pilluasaanut
Ihan tavallisissa vaatteissa pokaan kauniita naisia.
- Eihaittaaminua
No kaikesta häiriydyt! Mutta saa kai sitä häiriytyä, jos se sille tuntuu.
Onnea sulle häiriintymiseesi! - kaunis38
Pukeutuminen on osa seksuaalista vetovoimaa. Jos ei osaa pukeutua hyvin niin en minä ainakaan kiinnostu miehestä. Likaiset ja risaiset vaatteet on heti nou nou turha lähestyä.
No en nyt niin tiedä. Eräs mies jota pidin 16-vuotiaana ihan söpönä ja joka paljasti tunteensa minulle vasta lähtöiltanani viestin muodossa, näyttäytyi vuosia myöhemmin Facebookissa ruutupaidassa. Mitään en niin vihaa kuin ruutupaitoja. Mutta muuttiko se kuitenkaan hänen söpöyttään?
Toinen juttu oli ilta kun tapasin pitkäaikaisimman säätöni. Hän näytti mielestäni koko klubin parhaimman näköiseltä ja saikin mut osoittamaan itseään heti innoissani kaverilleni. Mutta, sillä oli päällä sangen typerännäköinen paita, jossa oli jonkun ihmisen pärstäkuva. En tykkää sentyylisistä paidoista yhtään, riittää kun ihmisellä on päässä se oma pärstä. Ei siihen mitään ekstrapärstöjä kaivata... No myöhemmin eräänä iltana mies otti sitten kyseisen paidan laatikosta esiin ja tokaisi "Mun onnenpaita!" Kunpa olisi tiennyt, että se oli ollut sinä iltana sen kaikkein epäviehättävin ulkoinen piirre...
- pihallatipunen
Seksuaalisuus ja seksikkyys on eri asioita. Joku ulkoisesti seksikäs ihminen voi olla epäseksuaalinen ja päin vastoin.
- 34twersdf4werf
Onhan se niin että jos nyt vaikka uutena vuotena katselee väkeä niin harva on esimerkiksi pukeutumiseensa panostanut.
Mä olin vetänyt näteimmät ja istuvimmat mustat farkut jalkaani. Lisäksi oli musta, nätimmästä päästä "normivaatteitani" (eli muiden vaatteiden joukosta kuin esim. nätit toppini tai eräs "bilepaita" joita käyttäisin keväällä tai kesällä) oleva eräänlainen "puolivillapusakka" (ei mikään paksu villapaita, vaan ohut, mutta silti villaisaa ja lämmittävää materiaalia). Ja niiden päälle tyylikkäin tällä hetkellä omistamani, beige takki. Kokonaisuus siis tänä uutena vuotena oli sellainen, että olin ihan varmasti katsonut ja harkinnut mitä pistän päälleni. Mutta siitä huolimatta en ollut valinnut esim. mustaa tyylikästä mekkoani, vaan farkkulinjalla menin. Osin kylmyyden, osin sheivaamattomuuden takia.
Olen aloittajan kanssa eri mieltä. Tapaan päivittäin lukuisia ihmisiä, jotka ovat huoliteltuja kehon ja ulkonäön suhteen.
Se, että näyttävätkö he seksikkäiltä, on mielestäni sivuseikka. Ei heidän mun silmiini tarvitse näyttää sellaisilta. Tärkeämpänä pidän sitä kehon kuvaa - minäkuvaa - jota he kantavat: hei mä olen tälläinen ja nautin olostani.
Seksikkyys sinänsä tai vetovoima on muutakin kuin ulkonäköä.- Mielikuva-aihe
Yeap, ja jos on seksikäs niin voi pukeutua vaikka säkkiin eikä se vaikuta seksikkyyteen - eikä mihinkään - mitenkään.
- totuus-
Mielikuva-aihe kirjoitti:
Yeap, ja jos on seksikäs niin voi pukeutua vaikka säkkiin eikä se vaikuta seksikkyyteen - eikä mihinkään - mitenkään.
Pätee enemmän naisiin kuin miehiin.
- Ulkonäkö-on-kemia
Ulkonäkö on kemia. Seksuaalista vetoa ei ole jos ei ole kroppa kunnossa ja ei osaa pukeutua.
Ja sitten nimitellään hutsun näköiseksi. Ei voi kaikkia miellyttää.
Tänään muuten vietetään..
"PERJANTAINA PUKEUDUTAAN ”HUTSAHTAVASTI” JA SE VOI TARKOITTAA MITÄ VAAN"
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4018185-perjantaina-pukeudutaan-hutsahtavasti-ja-se-voi-tarkoittaa-mita-vaanTuossa kommenttiosiossa joku mainitsi Peppi Pitkätossun pukeutumisen,..olikohan lukenut sen mun kestopoistetun aloituksen...😊👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716915Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 201878
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 101549
- 521548