Unihiekka on jo silmissä huomenna ehditte palstailla lisää. Mut älkää nähkö unta pillusta voi tulla painajaisia siitä.
Nyt nukkumaan heti siitä
22
<50
Vastaukset
- selvä-ei
Jep, menossa olen .. saako nähdä unta isosta pilistä, vai tuleeko siitäkin toistuvia painajaisia
- unessa_karvahattu
"Mut älkää nähkö unta pillusta voi tulla painajaisia siitä."
Kaamea karvainen reuhake hyökkää kimppuun, se jos mikä olisi miehille oikein :D Juu, ihan kohta. Nukun pari tuntia ja sitten kiihkolla tehtävien kimppuun. Aamuyöstä jotenkin järki luistaa parhaiten, muutaman tunnin unien jälkeen. Tossa 3-4 välillä. :)
- flowersreally
Ylivireystilaa ei kannata ruokkia, aivot kyllä sopeutuvat muutaman tunnin yöuniin ja kortisoli antaa potkua luoden illuusion mahtavasta järjenjuoksusta, mutta krapula tulee kyllä jossain vaiheessa. Ehkä kaameampana kuin voisi koskaan aavistaakaan.
flowersreally kirjoitti:
Ylivireystilaa ei kannata ruokkia, aivot kyllä sopeutuvat muutaman tunnin yöuniin ja kortisoli antaa potkua luoden illuusion mahtavasta järjenjuoksusta, mutta krapula tulee kyllä jossain vaiheessa. Ehkä kaameampana kuin voisi koskaan aavistaakaan.
Ei kannatakaan, mutta tilapäisesti se ei joskus haittaa. Nukkuu päivällä ja aika kivasti satunnaisesti kukkuessa palautuukin vielä. Mutta mä nukuin aamuun asti, oli liian väsy heräämään. :D
mazy kirjoitti:
Ei kannatakaan, mutta tilapäisesti se ei joskus haittaa. Nukkuu päivällä ja aika kivasti satunnaisesti kukkuessa palautuukin vielä. Mutta mä nukuin aamuun asti, oli liian väsy heräämään. :D
.. Defenssit.. Ja Niiren Myrkyllisyys.. Itselle ja/tai Muille.. Tulipahan Taas Vuan Jostain Syystä Mielehen.. ;P
- flowersreally
mazy kirjoitti:
Hyvä että nukuit :)
flowersreally kirjoitti:
Hyvä että nukuit :)
Nukuin juu. Pakastin herätti kamalalla mekkalalla aamulla, oli liian jäässä ja piti sulattaa, pestä ja pakata takas kaikki.
Mut saan näköjään tehtävän tehdyksi pala kerrallaankin..eikä ota aivoonkaan, kun teen pikkuhiljaa tauottaen. 😃NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Defenssit.. Ja Niiren Myrkyllisyys.. Itselle ja/tai Muille.. Tulipahan Taas Vuan Jostain Syystä Mielehen.. ;P
Mikkä fenssit? 🤣
mazy kirjoitti:
Mikkä fenssit? 🤣
.. Eipäs Naureskella Siellä.. VakaValle Jutulle Viel.. ;P
.. Eipä Flikkaa Pal Naurata, kun MöröKöllit Koputtaa Ovel.. Eikä Varsinkaan Siinä vaiheessa, kun ne Rynnistää Siit Läpi.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eipäs Naureskella Siellä.. VakaValle Jutulle Viel.. ;P
.. Eipä Flikkaa Pal Naurata, kun MöröKöllit Koputtaa Ovel.. Eikä Varsinkaan Siinä vaiheessa, kun ne Rynnistää Siit Läpi.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;DNaaran naaran, mörökölleille vallankin naaran.. :D
*ikenet näkkyy näinnikkään, kato* :E
.. Joo.. Kyllä ennen Huomista mennään vielä Kiltisti Nukkumaan.. ;P
.. Ja Nähdään Unta siitä mitä UniKuvat Eteen Tuo.. Jos ei jaksa Väsätä itse mitään UniKuvia.. ;D
- selvä-ei
Jos ei jaksa Väsätä itse mitään UniKuvia niin katsotaan Somewhere over the Rainbow ja haaveillaan https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
Hyvän yön halit! selvä-ei kirjoitti:
Jos ei jaksa Väsätä itse mitään UniKuvia niin katsotaan Somewhere over the Rainbow ja haaveillaan https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
Hyvän yön halit!.. Mistäs Moiset?.. Uskaltaiskohan ottaa Haleja Vastaan.. Kun ei yhtään edes Tiedä Halailijasta Mitään.. Hmmm.. *Pohtii Hän..*.. ;D
.. Mistäs Me muuten Haaveillaan?.. Sekin jäi hieman EpäSelväks.. =)
.. ÖtyäMötyä Sinne nyt Ainakin.. SuoMeks se tarkoittaa HyvääYötä.. Ja Kaikki Hyvät LaatuSanat vielä UnenToivotuksen Piäl.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mistäs Moiset?.. Uskaltaiskohan ottaa Haleja Vastaan.. Kun ei yhtään edes Tiedä Halailijasta Mitään.. Hmmm.. *Pohtii Hän..*.. ;D
.. Mistäs Me muuten Haaveillaan?.. Sekin jäi hieman EpäSelväks.. =)
.. ÖtyäMötyä Sinne nyt Ainakin.. SuoMeks se tarkoittaa HyvääYötä.. Ja Kaikki Hyvät LaatuSanat vielä UnenToivotuksen Piäl.. =).. Tuli Nälkä.. ;(
.. Sit Syömään.. Kelpaa sit Täyrel Vattal.. Hypätä UniMaan Kolost Sissään.. =)
Kerran jo nukahdettu, ja herätty uudestaan. Unet karkasi : )
- pakitkaikille
Eiköhän tää palstailu ala olla tässä. No sen verran voi kirjoittaa kun kokee asiat vääriksi muualla. Yhtään mitään eikä ketään katsota hyvällä, missään.
- ehtiiköstressitappaa
on kunnia-asia itse hoitaa omat asiat kuntoon, kaikki velat pois, omaisuutta myymälläkö nopein tie, työasiat ja samalla itsensä saa voimaan paremmin, siihen menee vuosia, eli kaveriasiaa mietitään 2020 luvun loppuolella, jos ollaan edes hengissä silloin
.. Äläs Nyt Liioittele.. Vaikka NarsuMarsuLandian Asukkaista monet Marsuja Ovatkin, niin Ei silti Aivan Kaikki.. Ainakaan Myrkyllisellä Tavalla.. ;P
.. Täytyy Vain Vältellä Marsuja.. Kiertää.. Ohittaa.. Alittaa.. Ylittää.. Ja Vain PakkoPakko Tilanteissa "Kohdata".. Elikkäs Ohittaa.. TodNopeesti.. ;Dehtiiköstressitappaa kirjoitti:
on kunnia-asia itse hoitaa omat asiat kuntoon, kaikki velat pois, omaisuutta myymälläkö nopein tie, työasiat ja samalla itsensä saa voimaan paremmin, siihen menee vuosia, eli kaveriasiaa mietitään 2020 luvun loppuolella, jos ollaan edes hengissä silloin
.. Riippuu TodPaljon ihan SukuPuolesta Nämä(kin) Asiat miten Ne Menee.. ;P
- ätminelämää
Menen joka ilta 22.00 nukkumaan ja herään 08.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756