Jotenkin veikkaan että lapsi on ruskea

Tummiahoitajia

47

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vaan miettiä minkälainen ihmisjäte raiskaa koomassa olevan? ja naiselle on varmaan tehty testejä etc 9 kuukauden aikana,minkälaiset lääkärit eivät keskeyttäneet sairasta raiskaus raskautta? humans..

    • nelisoppi

      Onko lääkärit tehneet jotain laittomia koketa? Onham tässä sekin huomioitava:

      • Mitäs väliä sillä on?


      • No kaipa se sinertävä on.


      • sitäväliä
        minkkilaukku kirjoitti:

        Mitäs väliä sillä on?

        Jos koomapotilas on tummaihoinen, aloittaja veikkaa raiskaajaksi valkoihoista. Taas, jos hän onkin valkoihoinen, veikkaa aloittaja raiskaajan olevan tummaihoinen.


      • sitäväliä kirjoitti:

        Jos koomapotilas on tummaihoinen, aloittaja veikkaa raiskaajaksi valkoihoista. Taas, jos hän onkin valkoihoinen, veikkaa aloittaja raiskaajan olevan tummaihoinen.

        "aloittaja veikkaa raiskaajaksi valkoihoista"

        Ei, vaan hän veikkaa raiskaajaksi tummaihoista riippumatta sen naisen itsensä ihonsävystä. "Ruskeita" lapsia kun voi syntyä siinäkin tapauksessa, että molemmat vanhemmat ovat tummia. Ja itseasiassa nimenomaan silloinhan ne ovat tummimmillaan. Esim. valkoihoisen ja mustan jälkeläinen on mulatti, ei musta, vaikka hän usein on itsekin hyvin tummaihoinen ja lähempänä sen mustan vanhemman ihonväriä kuin valkoisen.


      • palstalutka kirjoitti:

        "aloittaja veikkaa raiskaajaksi valkoihoista"

        Ei, vaan hän veikkaa raiskaajaksi tummaihoista riippumatta sen naisen itsensä ihonsävystä. "Ruskeita" lapsia kun voi syntyä siinäkin tapauksessa, että molemmat vanhemmat ovat tummia. Ja itseasiassa nimenomaan silloinhan ne ovat tummimmillaan. Esim. valkoihoisen ja mustan jälkeläinen on mulatti, ei musta, vaikka hän usein on itsekin hyvin tummaihoinen ja lähempänä sen mustan vanhemman ihonväriä kuin valkoisen.

        Ai kappas vaan, se mun viesti jossa oli linkki tapaukseen, jossa.."24-vuotias hoitaja tuomittiin 27 raiskauksesta - uhrit laitosvanhuksia". on poistettu.. Tapahtui Suomessa siis..ja ihan valkoinen kantismies on.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai kappas vaan, se mun viesti jossa oli linkki tapaukseen, jossa.."24-vuotias hoitaja tuomittiin 27 raiskauksesta - uhrit laitosvanhuksia". on poistettu.. Tapahtui Suomessa siis..ja ihan valkoinen kantismies on.

        Joo tässä meni vissiin ketjun aloittajan ja sun laittaman tapauksen tiedot vähän ristiin. Niin osa kommentoi aloittajan juttuun ja osa sun linkkiin.


    • Tommonen nainen mullekki.

      :D

      • sun mielestä on hauskaa jos joku on koomassa ja se raiskataan? sun huumorintaju menee joskus TODELLA yli kettu..


      • peppupupu kirjoitti:

        sun mielestä on hauskaa jos joku on koomassa ja se raiskataan? sun huumorintaju menee joskus TODELLA yli kettu..

        Meinasin tollasta naista jolla lämmitys pelaa mutta nalkutin on epäkunnossa..

        Olis aika kätevä..

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Meinasin tollasta naista jolla lämmitys pelaa mutta nalkutin on epäkunnossa..

        Olis aika kätevä..

        :D

        nyt kandeis pitää suu suppulissa,onkohan ihan viisasta vitsailla kooma tilasta..

        sun kannattaa ostaa sellanen seksinukke realdoll,sehän olis paras sulle:)


      • ei.ihmetytä
        peppupupu kirjoitti:

        nyt kandeis pitää suu suppulissa,onkohan ihan viisasta vitsailla kooma tilasta..

        sun kannattaa ostaa sellanen seksinukke realdoll,sehän olis paras sulle:)

        Konnakettu on natsi, mulkku ja väkivaltarikollinen.
        Tuo on ihan odotuksen mukaista puhetta häneltä.


      • peppupupu kirjoitti:

        nyt kandeis pitää suu suppulissa,onkohan ihan viisasta vitsailla kooma tilasta..

        sun kannattaa ostaa sellanen seksinukke realdoll,sehän olis paras sulle:)

        En mie nyt tästä tapauksesta puhukaan.. :D

        Sanonpahan vaan että on monta kertaa tullu toivottua hiljasta naista. :D


      • nkjhvb
        KonnaKettu kirjoitti:

        En mie nyt tästä tapauksesta puhukaan.. :D

        Sanonpahan vaan että on monta kertaa tullu toivottua hiljasta naista. :D

        Valitse se nukke, niin kaikki voittavat.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        En mie nyt tästä tapauksesta puhukaan.. :D

        Sanonpahan vaan että on monta kertaa tullu toivottua hiljasta naista. :D

        Ikävä kyllä kaikki valittaa jossain kohtaa elämässään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ikävä kyllä kaikki valittaa jossain kohtaa elämässään.

        Niin mutta jotku naiset ne nalkuttaa tyhjästä.. :D


      • bhytghj
        KonnaKettu kirjoitti:

        Niin mutta jotku naiset ne nalkuttaa tyhjästä.. :D

        Edelleen, se nukke sopis sulle parhaiten.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin mutta jotku naiset ne nalkuttaa tyhjästä.. :D

        Niin minäkin mun haluista valitan ,se on silloin tyhjää sinulle.
        Mikä on kenellekkin tyhjää on.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niin minäkin mun haluista valitan ,se on silloin tyhjää sinulle.
        Mikä on kenellekkin tyhjää on.

        No jos mun vieressä olis mouruava nainen niin ei sen tarvi kauaa mouruta. :D


        Aattelisin vaan että lottovoitto. :D


      • bhytghj kirjoitti:

        Edelleen, se nukke sopis sulle parhaiten.

        Ei ne oo sama asia kuin oikea.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No jos mun vieressä olis mouruava nainen niin ei sen tarvi kauaa mouruta. :D


        Aattelisin vaan että lottovoitto. :D

        Miehellä on hammas kipeä, niin en saa sitä, eikä mene hoitoon.


      • valtakunta kirjoitti:

        Miehellä on hammas kipeä, niin en saa sitä, eikä mene hoitoon.

        Kyllä se hermostuu kun kinuaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Miehellä on hammas kipeä, niin en saa sitä, eikä mene hoitoon.

        Pakota se sinne hoitoon. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Pakota se sinne hoitoon. :D

        Ai millä?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ai millä?

        Haulikolla. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Pakota se sinne hoitoon. :D

        Oon sanonut soita päivystykseen.🙁 mutta ei mene.


      • valtakunta kirjoitti:

        Oon sanonut soita päivystykseen.🙁 mutta ei mene.

        Miksi ei?


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Miksi ei?

        se on jääräpää pitää olla niin kova kipu ettei lääke pure.


      • juytgk
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ei ne oo sama asia kuin oikea.

        Jokseenkin sama asia kuin koomaptilas, nenäletku ja vaipanvaihto vain puuttuvat.


    • Jahve.Akbar

      Ettei vain olisi sitä siionistien hasbaraa (ks Wikipedia), jolla typerykset pidetään toisten typerysten lieassa?

    • Killthebill

      Kill Bill elokuvassahan sankaritar herää koomasta kun sitä ollaan raiskaamassa, elokuvan hauskimpia kohtauksia... hoitokodin sutenööri varottaa asiakasta että tämä sylkee

    • tekee.jänniä.asioita

      korkeastikoulutettu jännämies on ollut vauhdissa tai korkeastikoulutettu jännämies

    • Manolito.Pers

      Paikallinen persu ollut asialla.

    • Glmooria

      Joku ihmisjäte ollut asialla.. miten alas voi ihminen vajota?

      • PersuÄÖ69_

        Untermensch voi vajota Persuksi.


    • etääsemmost

      Teosta on pidätetty Haitilainen räppäri

      https://www.washingtonpost.com/nation/2019/01/24/nurse-accused-getting-patient-pregnant-was-christian-rapper-who-wanted-inspire-youth/?noredirect=on&utm_term=.cd825ee04251

      Eli lapsi oli ruskahtava

      • Joo mutta ne kuitenkin laitto kuvan valkoisesta vauvasta silloin kun tämä tuli ilmi.. :D


        Tyypillistä vassari toimintaa. :D


      • Saattoihan se koomapotilas olla pikimusta. Mistä tulee ajatus, että tuo nainen on valkoinen?

        Muistaakseni hän on apassi, tai joku muu inkkari, eli "punainen."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saattoihan se koomapotilas olla pikimusta. Mistä tulee ajatus, että tuo nainen on valkoinen?

        Muistaakseni hän on apassi, tai joku muu inkkari, eli "punainen."

        No siinäkin tapauksessa olis kannattanu laittaa värillisen muksun kuva.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No siinäkin tapauksessa olis kannattanu laittaa värillisen muksun kuva.

        Olihan tuon raiskarin ihonväri aika vaalea, samoin on yleensä inkkarien.

        Tuskin ne tuommosen jutun yhteydessä on kuvituskuvaa käyttäneet..


      • hmmmmm
        KonnaKettu kirjoitti:

        No siinäkin tapauksessa olis kannattanu laittaa värillisen muksun kuva.

        Onko sulla linkkiä sen vauvan kuvaan?
        Voitais vähän arvioida, kuinka vaaleasta vauvasta oikein on kyse. Oliko sillä tukkakin vaalea?



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olihan tuon raiskarin ihonväri aika vaalea, samoin on yleensä inkkarien.

        Tuskin ne tuommosen jutun yhteydessä on kuvituskuvaa käyttäneet..

        Tuo ei ole inkkari..

        Pitäs vauvan olla aika tumma..


        Kuvan vauva näyttää siltä niinkuin se olis esim. mun alulle panema vaavi. :D


    • hukkaanmenisekin

      Taas huomaa millaisia "tieteilijöitä" muutamat palstalaiset ovat, ei apukoulussa kauheastikaan biologiaa vissiin käyty läpi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe